kurdl2006 Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 (popravljeno) Kje bi pa dobu takle trak za na felge, pa take špegle ? Popravljeno Marec 29, 2006. Popravil kurdl2006
Sidominator Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 (popravljeno) se ti ne zdi da si temo falil :hmm: TinaRR pa to ti je isto s.... drugo p..... le da je moj letnik 89" tehnika zelo podobna novemu FMX, v nemških forumih so jih celo združili pod eno in isto :P NX, FMX lp Damjan Popravljeno Marec 29, 2006. Popravil Sidominator
kurdl2006 Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 Kolk si pa dal za tole stojalo ? To je na sistem dvigalke, mar ne ?
black_rider Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 Zgleda lepo... voziš jo lahko že z 18 (baje...), samo agregat mi pa ni všeč... Honda bi mogla za nov model izpopolniti agregat ne pa uporabiti isti tip kot ga je pred 18 leti... Nekoliko porazno.... Zračno hlajenje na enovaljniku za priganjanje po mestu???? ne hvala :glare: A nima nekam veliiike mase za svojo kategorijo in moč (ca. 180 kg)???? Drugače pa je oblika v koraku s časom... lep pozdrav
Sidominator Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 (popravljeno) Kolk si pa dal za tole stojalo ? To je na sistem dvigalke, mar ne ? .) stojalo sem si naredil sam, opisano pa je v temi: Servisno stojalo Hja tudi sam sem bil razočaran z prihodom FMXa, pričakoval sem agregat od tanove XR650, pol pa hvalabogu vidim, da bo za dele mojega 18 let starega dominatorja še vedno poskrbljeno ... :yes: Zgleda, da honda s tem modelom cilja spet na frišne motoriste, zadnje čase ji gre v teh vodah prav dobro, če pa kdo rabi tapravo zadevo za SM pa je to nedvomno HM ... Kaj se tiče vzdržljivosti tega agregata ni nek problem, najbolj je treba pazit na nivo olja, ki ga moremo žal menjavat na vsakih 3000km (uradno) prav zaradi visokih delovnih temperatur agregata (na avtocesti tudi do 140°C <_< ) ta problem sem sam rešil z oljnim hladilnikom in sedaj je mir, glede moči se da iztisnit iz njega kar nekaj spodobnih konjičev, ki pa so jih zreducirali vsi vemo zakaj "EU", nevem pa kaj so delali s težo motocikla, saj moj stari NX vaga prazen 152kg pa še - športni izpuhi ... Poznam nekaj Nemcev, ki so naredili s temi taistimi agregati preko 100k km brez kakih posegov :hmm: Sicer pa FMX je pač model, ki je narejen "for fun" Kje bi pa dobu takle trak za na felge, pa take špegle ? Louis, Hein Gericke, Polo ... :P lp Popravljeno Marec 30, 2006. Popravil Sidominator
Noiser69 Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 (popravljeno) si kdo trenutno lasti ta motor, namreč mam par vprašanj ? Popravljeno Maj 21, 2009. Popravil Hozi
Noiser69 Objavljeno Julij 23, 2009 Opozori Objavljeno Julij 23, 2009 (popravljeno) jutr ga grem gledat, ma kdo kaj posebej za povest, na kaj naj pazim ? (9000 km prevoženih, 05 letnik) Popravljeno Julij 23, 2009. Popravil Hozi
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 23, 2009 Opozori Objavljeno Julij 23, 2009 Težko ga boš prodal ...
simonsi Objavljeno Julij 23, 2009 Opozori Objavljeno Julij 23, 2009 leti pa ne veliko bolj kot tomos.
Noiser69 Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 No zdei mam ta motor, že kr dobr mesec, opažam da vlk pije ... z polnim tankom nardim tut sam po 80 km (pred preklopim na rezervo), torej popije več kot 8L, je pa res da ga skos tišim do konca ... bi lahk biv vzrok "žeje" kje drugje?
simonsi Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 lahko da je kaj predelan, predvsem večje dize v fergiju, ker če je vse original ne more tolk pit pa če ga še tolk tiščiš.
LooLekSLO Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Kako velik pa ima tank ta zadeva? Mora meti pa zelo mali tank... Jaz pa se včasih pizdim, da naredim komaj 200km z enim tankom, pa vidim, da sem lahko kar srečen!
benny0104 Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Jest nardim s svojim okol 200km z desetimi litri če ga vozim normalno...če ga pa malo bol priganjam pa okoli 160km. Tako da bo najbrž vzrok da ti veliko pije to da ga skos tiščiš do konca. Poizkusi enkrat malo bolj umirjeno vozit pa boš videl kako bo. bmohoric 1
bmohoric Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 (popravljeno) Z mojim fmx-om naredim cca. 200km (z porabljeno rezervo), je pa res odvisno od načina vožnje. Mam pa eno prošnjo, in sicer če ima kateri od lastnikov omenjenega motorja v lasti slovenska navodila za uporabo (oziroma vsaj angleška), ker sem jaz prejel le knjigico v nemškem, španskem in nizozemskem jeziku, sam pa sem v teh jezikih popolnoma mrzel. Lp Popravljeno November 8, 2009. Popravil bmohoric
fruc Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 hehe zdaj sem nekaj časa načrtoval da bi nasledne leto kupil tole fmx, pa jo seveda čez nekaj časa za užitek še malo predelal... zdaj ko pa vidim porabo me je pa use kr malo minil ... a drugače je primerna za malo daljše ture, ne glede na to da moraš viset na črpalkah ?
Conan Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Zdravo, Ker vidim, da je ta tema že neki cajta neaktivna, js pa v bližnji prihodnosti kupujem motor in sicer najverjetneje FMX-o bi me zanimal ene par stvari. Nasplošno me zanimajo izkušnje z tem motorjem, verjetno ker je honda nč kej ne crkuje. Kulk je poraba na nepredelanem motorju, ali se da zamenjat kesl(z večjim), ali se da dvignat amortizer(zadni...sicer velik sem 187), kulk konjev se da dobit iz njega, recimo z drugimi lonci in mogoče manjšo predelavo mašine (če je že kir to delal)Če bi pršl na kakih 50 bi blo idealno, z tem da motor nebi pil 10l. Skratka moti me moč motorja, ker se odločam med KTM LC4 in Honda FMX me zlo bega da mata na isti kubaturi 10 konjev razlike, res da je FMX vrjetn enkrat bol udobn od LC4 ima LC večji kesl in več konjev. Bral sem da na FMX 4,5 prestava sploh nista potrebni, ker ko dosežeš 100km/h motor nikamor več ne gre...je to res? Druga poanta je pa, da me bolj vleče k FMX zaradi zica, ker bi mogoče kdaj pa kdaj naredil kakšno turico in mogoče še vzel mojo drago zraven, tako da se mi zdi FMX bol primeren. Drug problem je pa da se nebi rad motorja naveličal po pou leta:) (ja vem zahteven sem in tist kar iščem vrjeno nebom našel na supermoto, ampak zaenkrat bom ostal pri tej odločitvi:)) Prosim za izkušnje, da se lažje odločim:) Hvala
simonsi Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 za fmx vsi jamrajo da nikamor ne gre. Poglej še za yamaho xtx660.
Cartman Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Zdravo, Ker vidim, da je ta tema že neki cajta neaktivna, js pa v bližnji prihodnosti kupujem motor in sicer najverjetneje FMX-o bi me zanimal ene par stvari. Nasplošno me zanimajo izkušnje z tem motorjem, verjetno ker je honda nč kej ne crkuje. Kulk je poraba na nepredelanem motorju, ali se da zamenjat kesl(z večjim), ali se da dvignat amortizer(zadni...sicer velik sem 187), kulk konjev se da dobit iz njega, recimo z drugimi lonci in mogoče manjšo predelavo mašine (če je že kir to delal)Če bi pršl na kakih 50 bi blo idealno, z tem da motor nebi pil 10l. Skratka moti me moč motorja, ker se odločam med KTM LC4 in Honda FMX me zlo bega da mata na isti kubaturi 10 konjev razlike, res da je FMX vrjetn enkrat bol udobn od LC4 ima LC večji kesl in več konjev. Bral sem da na FMX 4,5 prestava sploh nista potrebni, ker ko dosežeš 100km/h motor nikamor več ne gre...je to res? Druga poanta je pa, da me bolj vleče k FMX zaradi zica, ker bi mogoče kdaj pa kdaj naredil kakšno turico in mogoče še vzel mojo drago zraven, tako da se mi zdi FMX bol primeren. Drug problem je pa da se nebi rad motorja naveličal po pou leta:) (ja vem zahteven sem in tist kar iščem vrjeno nebom našel na supermoto, ampak zaenkrat bom ostal pri tej odločitvi:)) Prosim za izkušnje, da se lažje odločim:) Hvala fmxa nisem peljal, vendar ga jez z lc4 nebi primerjal. fmx je lušten kao mestni motor. nima ambicij bit supermoto, sam zgleda tako. na njemu je vse bol u izi. kolkr sm jez gledal ta strojček, je njegova konkurenca bol BMW F650 kot pa KTM. Vsekakor poglej tudi Yamaho XT. glede izletov. vozil sem 2004 letnik KTM supermoto 625 lc4 če se ne motim, kao civilno različico. super igrača. rukne ko frača. za izlet pa GROZA. nism razvajena rit, vendar s takim motorjem je enodnevna fura 300km čist zadost. na izlet u dvoje? no way. Yamaha in BMW sta me s svojo prjaznostjo zelo presenetla. in zdi se mi, da je fmx bol v tem segmentu kot ready to race lc4. karkoli kupiš, bodi zadovolen in fajn vozi. Noiser69 1
RVT Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 (popravljeno) za fmx vsi jamrajo da nikamor ne gre. Poglej še za yamaho xtx660. Jest sm oba pelu in noben od njiju ni READY TO RACE in sta po performansu kr tm tm... no mogoč gre res Yamaha mal bl ampak to je v promilih Popravljeno Januar 27, 2010. Popravil RVT
Conan Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Jest sm oba pelu in noben od njiju ni READY TO RACE in sta po performansu kr tm tm... no mogoč gre res Yamaha mal bl ampak to je v promilih Kira dva to oba, yamaho in fmx al yamaha pa LC4? Zdej nekak vidim d kljub temu da mi je motor tuk všeč in je kr primeren men, nima noben nč lepga za povedat o njemu, tak da bom še mal bol premislu. Sm pogledu BMW ampak to ni to kar iščem (že drugače mi bmw nikol ni biu kot motor...bmw je avto:P ) Yamaha xt660x je res zdej zamenjala mesto z lc4 in izbiram med xt in fmx...zaenkrat yamaha vodi, ampak je tudi dražja:) Hvala za nasvete, vam čez kaka dva mesca povem kako bom zbral
sesir Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Kira dva to oba, yamaho in fmx al yamaha pa LC4? :)Sm pogledu BMW ampak to ni to kar iščem RVT je verjetno vozil vse tri malo več kot jaz vendar vseeno...LC4 je bolj grob motor,bolj trese in gre.Vendar je bolj naporen za vozit-sam bi raje izbral DUKE. Med FMX in XT-X pa je res manjša razlika.Vendar sam bi se odločil za XT iz večih vzrokov... Butne ne eden ne drugi.Leti ne,ne eden ne drugiVendar Honde po občutku prej zmanjka!Je pa res,da težko točno napišem,ker se s temi mopedi vedno vozim večino po zadnjem kolesu... BMW F800r pa mi je od teh daleč najboljši motor v vseh pogledih!Poglej temo o njem,sem kr neki o njem napisal...
RVT Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Kira dva to oba, yamaho in fmx al yamaha pa LC4? FMX in XTX . Peljal tut KTM 640 LC4 Supermoto in KTM je tko k pri cestnih motorjih klasa Supersport, Honda pa Yamaha pa sport touring. sesir 1
Noiser69 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Težko ga boš prodal ... Prodal sm ga v majn kot 24 urah Včera včr sm dav oglas na net, zdej ga že ni več
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se