Skoči na vsebino

Honda FMX 650


_fmx_

Priporočene objave

se ti ne zdi da si temo falil :hmm:

TinaRR pa to ti je isto s.... drugo p..... le da je moj letnik 89" tehnika zelo podobna novemu FMX, v nemških forumih so jih celo združili pod eno in isto :P

NX, FMX

lp Damjan

Popravljeno . Popravil Sidominator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda lepo... voziš jo lahko že z 18 (baje...), samo agregat mi pa ni všeč... Honda bi mogla za nov model izpopolniti agregat ne pa uporabiti isti tip kot ga je pred 18 leti... Nekoliko porazno....

Zračno hlajenje na enovaljniku za priganjanje po mestu???? ne hvala :glare:

A nima nekam veliiike mase za svojo kategorijo in moč (ca. 180 kg)????

Drugače pa je oblika v koraku s časom...

lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk si pa dal za tole stojalo ?

To je na sistem dvigalke, mar ne ?

.) stojalo sem si naredil sam, opisano pa je v temi: Servisno stojalo

Hja tudi sam sem bil razočaran z prihodom FMXa, pričakoval sem agregat od tanove XR650, pol pa hvalabogu vidim, da bo za dele mojega 18 let starega dominatorja še vedno poskrbljeno ... :yes:

Zgleda, da honda s tem modelom cilja spet na frišne motoriste, zadnje čase ji gre v teh vodah prav dobro, če pa kdo rabi tapravo zadevo za SM pa je to nedvomno HM ...

Kaj se tiče vzdržljivosti tega agregata ni nek problem, najbolj je treba pazit na nivo olja, ki ga moremo žal menjavat na vsakih 3000km (uradno) prav zaradi visokih delovnih temperatur agregata (na avtocesti tudi do 140°C <_< ) ta problem sem sam rešil z oljnim hladilnikom in sedaj je mir, glede moči se da iztisnit iz njega kar nekaj spodobnih konjičev, ki pa so jih zreducirali vsi vemo zakaj "EU", nevem pa kaj so delali s težo motocikla, saj moj stari NX vaga prazen 152kg pa še - športni izpuhi ...

Poznam nekaj Nemcev, ki so naredili s temi taistimi agregati preko 100k km brez kakih posegov :hmm:

Sicer pa FMX je pač model, ki je narejen "for fun"

Kje bi pa dobu takle trak za na felge, pa take špegle ?

IPB Slika

Louis, Hein Gericke, Polo ... :P

lp

Popravljeno . Popravil Sidominator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

si kdo trenutno lasti ta motor, namreč mam par vprašanj ? ;)

Popravljeno . Popravil Hozi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

jutr ga grem gledat, ma kdo kaj posebej za povest, na kaj naj pazim ?

(9000 km prevoženih, 05 letnik)

Popravljeno . Popravil Hozi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No zdei mam ta motor, že kr dobr mesec, opažam da vlk pije ...

z polnim tankom nardim tut sam po 80 km (pred preklopim na rezervo), torej popije več kot 8L, je pa res da ga skos tišim do konca ...

bi lahk biv vzrok "žeje" kje drugje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako velik pa ima tank ta zadeva? Mora meti pa zelo mali tank... Jaz pa se včasih pizdim, da naredim komaj 200km z enim tankom, pa vidim, da sem lahko kar srečen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest nardim s svojim okol 200km z desetimi litri če ga vozim normalno...če ga pa malo bol priganjam pa okoli 160km. Tako da bo najbrž vzrok da ti veliko pije to da ga skos tiščiš do konca. Poizkusi enkrat malo bolj umirjeno vozit pa boš videl kako bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Z mojim fmx-om naredim cca. 200km (z porabljeno rezervo), je pa res odvisno od načina vožnje.

Mam pa eno prošnjo, in sicer če ima kateri od lastnikov omenjenega motorja v lasti slovenska navodila za uporabo (oziroma vsaj angleška), ker sem jaz prejel le knjigico v nemškem, španskem in nizozemskem jeziku, sam pa sem v teh jezikih popolnoma mrzel.

Lp

Popravljeno . Popravil bmohoric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

hehe zdaj sem nekaj časa načrtoval da bi nasledne leto kupil tole fmx, pa jo seveda čez nekaj časa za užitek še malo predelal... zdaj ko pa vidim porabo me je pa use kr malo minil :D... a drugače je primerna za malo daljše ture, ne glede na to da moraš viset na črpalkah ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

Ker vidim, da je ta tema že neki cajta neaktivna, js pa v bližnji prihodnosti kupujem motor in sicer najverjetneje FMX-o bi me zanimal ene par stvari.

Nasplošno me zanimajo izkušnje z tem motorjem, verjetno ker je honda nč kej ne crkuje. Kulk je poraba na nepredelanem motorju, ali se da zamenjat kesl(z večjim), ali se da dvignat amortizer(zadni...sicer velik sem 187), kulk konjev se da dobit iz njega, recimo z drugimi lonci in mogoče manjšo predelavo mašine (če je že kir to delal)Če bi pršl na kakih 50 bi blo idealno, z tem da motor nebi pil 10l. Skratka moti me moč motorja, ker se odločam med KTM LC4 in Honda FMX me zlo bega da mata na isti kubaturi 10 konjev razlike, res da je FMX vrjetn enkrat bol udobn od LC4 ima LC večji kesl in več konjev. Bral sem da na FMX 4,5 prestava sploh nista potrebni, ker ko dosežeš 100km/h motor nikamor več ne gre...je to res? Druga poanta je pa, da me bolj vleče k FMX zaradi zica, ker bi mogoče kdaj pa kdaj naredil kakšno turico in mogoče še vzel mojo drago zraven, tako da se mi zdi FMX bol primeren. Drug problem je pa da se nebi rad motorja naveličal po pou leta:)

(ja vem zahteven sem in tist kar iščem vrjeno nebom našel na supermoto, ampak zaenkrat bom ostal pri tej odločitvi:))

Prosim za izkušnje, da se lažje odločim:)

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Ker vidim, da je ta tema že neki cajta neaktivna, js pa v bližnji prihodnosti kupujem motor in sicer najverjetneje FMX-o bi me zanimal ene par stvari.

Nasplošno me zanimajo izkušnje z tem motorjem, verjetno ker je honda nč kej ne crkuje. Kulk je poraba na nepredelanem motorju, ali se da zamenjat kesl(z večjim), ali se da dvignat amortizer(zadni...sicer velik sem 187), kulk konjev se da dobit iz njega, recimo z drugimi lonci in mogoče manjšo predelavo mašine (če je že kir to delal)Če bi pršl na kakih 50 bi blo idealno, z tem da motor nebi pil 10l. Skratka moti me moč motorja, ker se odločam med KTM LC4 in Honda FMX me zlo bega da mata na isti kubaturi 10 konjev razlike, res da je FMX vrjetn enkrat bol udobn od LC4 ima LC večji kesl in več konjev. Bral sem da na FMX 4,5 prestava sploh nista potrebni, ker ko dosežeš 100km/h motor nikamor več ne gre...je to res? Druga poanta je pa, da me bolj vleče k FMX zaradi zica, ker bi mogoče kdaj pa kdaj naredil kakšno turico in mogoče še vzel mojo drago zraven, tako da se mi zdi FMX bol primeren. Drug problem je pa da se nebi rad motorja naveličal po pou leta:)

(ja vem zahteven sem in tist kar iščem vrjeno nebom našel na supermoto, ampak zaenkrat bom ostal pri tej odločitvi:))

Prosim za izkušnje, da se lažje odločim:)

Hvala

fmxa nisem peljal, vendar ga jez z lc4 nebi primerjal. fmx je lušten kao mestni motor. nima ambicij bit supermoto, sam zgleda tako. na njemu je vse bol u izi. kolkr sm jez gledal ta strojček, je njegova konkurenca bol BMW F650 kot pa KTM. Vsekakor poglej tudi Yamaho XT.

glede izletov. vozil sem 2004 letnik KTM supermoto 625 lc4 če se ne motim, kao civilno različico. super igrača. rukne ko frača. za izlet pa GROZA. nism razvajena rit, vendar s takim motorjem je enodnevna fura 300km čist zadost. na izlet u dvoje? no way. Yamaha in BMW sta me s svojo prjaznostjo zelo presenetla. in zdi se mi, da je fmx bol v tem segmentu kot ready to race lc4.

karkoli kupiš, bodi zadovolen in fajn vozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za fmx vsi jamrajo da nikamor ne gre. Poglej še za yamaho xtx660.

Jest sm oba pelu in noben od njiju ni READY TO RACE in sta po performansu kr tm tm... no mogoč gre res Yamaha mal bl ampak to je v promilih ;)

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm oba pelu in noben od njiju ni READY TO RACE in sta po performansu kr tm tm... no mogoč gre res Yamaha mal bl ampak to je v promilih ;)

Kira dva to oba, yamaho in fmx al yamaha pa LC4? :)

Zdej nekak vidim d kljub temu da mi je motor tuk všeč in je kr primeren men, nima noben nč lepga za povedat o njemu, tak da bom še mal bol premislu. Sm pogledu BMW ampak to ni to kar iščem (že drugače mi bmw nikol ni biu kot motor...bmw je avto:P )

Yamaha xt660x je res zdej zamenjala mesto z lc4 in izbiram med xt in fmx...zaenkrat yamaha vodi, ampak je tudi dražja:)

Hvala za nasvete, vam čez kaka dva mesca povem kako bom zbral ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kira dva to oba, yamaho in fmx al yamaha pa LC4? :)Sm pogledu BMW ampak to ni to kar iščem

RVT je verjetno vozil vse tri malo več kot jaz vendar vseeno...LC4 je bolj grob motor,bolj trese in gre.Vendar je bolj naporen za vozit-sam bi raje izbral DUKE.

Med FMX in XT-X pa je res manjša razlika.Vendar sam bi se odločil za XT iz večih vzrokov...

Butne ne eden ne drugi.Leti ne,ne eden ne drugiVendar Honde po občutku prej zmanjka!Je pa res,da težko točno napišem,ker se s temi mopedi vedno vozim večino po zadnjem kolesu...

BMW F800r pa mi je od teh daleč najboljši motor v vseh pogledih!Poglej temo o njem,sem kr neki o njem napisal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kira dva to oba, yamaho in fmx al yamaha pa LC4? :)

FMX in XTX . Peljal tut KTM 640 LC4 Supermoto in KTM je tko k pri cestnih motorjih klasa Supersport, Honda pa Yamaha pa sport touring.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Težko ga boš prodal ...

Prodal sm ga v majn kot 24 urah ;)

Včera včr sm dav oglas na net, zdej ga že ni več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!