Skoči na vsebino

Louis.de + Louis Slo


Priporočene objave

je kdo kupil obratomer v LUIS-u, da se mu menjat impuls, minus plus vhod, ima rdec, crn, oranzni, bel, zelen kabel, st. artikla je: 10034794

rabil bi navodila in kam keri kabel pase, dobi nagrado

Poskusi s tem (če ti nemščina ni prevelik problem).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kdo kupil obratomer v LUIS-u, da se mu menjat impuls, minus plus vhod, ima rdec, crn, oranzni, bel, zelen kabel, st. artikla je: 10034794

rabil bi navodila in kam keri kabel pase, dobi nagrado

Namreč fajn bi bilo ,da bi napisal za kakšen motor boš ta obratomer uporabil,bilo bi ti lažje svetovati zaradi nastavitve,sicer boš moral, ko ga boš priključil takrat prešaltat na pravilno nastavitev obratov.Treba je vedeti koliko cilindrov imaš in ali je motor 2-takten ali 4-takten.,pustimo to pojdimo na priključitev.

Rudeč kabel prikluči na kontakt to je tok +15(po možnosti za varovalko)

Oranžni kabel priključiš na parkirno luč (lahko daš rudeči in oranžni skupaj na +15)

Črni kabel -pol masa (minus)

Zelen - Beli (uporabiš samo enega)drugega izoliraš z izolir trakom ali kakšno požirko

Zdaj pa pazi,če bi imel platine bi priključil Belega vžigalna tuljava je vedno pri platinah krmiljena z minusom (sepravi obratomer v tem slučaju dobi minus (-)impulz in bi zelenega izoliral (ga ne potrebuješ).

Zelenega pa priključiš,če je vžigalna tuljava krmiljena z plusom (+) in v tem slučaju izoliraš belega.

PS To bi ti moral nekdo izmerit ali probaj sam z dijodno lampico :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vam, mislim da bo zdaj s tem linkom slo, poleg mislim da je bil isti listek

hocem pa na 1 cilinder 4 takt, ktm lc4 zmontirat

bom probal v sredo zvezat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vam, mislim da bo zdaj s tem linkom slo, poleg mislim da je bil isti listek

hocem pa na 1 cilinder 4 takt, ktm lc4 zmontirat

bom probal v sredo zvezat

Tvoj motor ima 1-zilinder in je štiritaktni kar pomeni da na 2 obrata (da elektronika 1 inpuls)-obratomer dobi v dveh obratih en impulz.Tovarniško je nastavljen obratomer tako,da naj bi dobil 1-impulz za vsak obrat,kar pomeni,da bi ti kazal dvojne obrate. Zato moraš prešaltati na i=1:2 fabriška nastavitev je i=1:1

Mislim,da sem ti vsaj malo pomagal pri montaži. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoj motor ima 1-zilinder in je štiritaktni kar pomeni da na 2 obrata (da elektronika 1 inpuls)-obratomer dobi v dveh obratih en impulz.Tovarniško je nastavljen obratomer tako,da naj bi dobil 1-impulz za vsak obrat,kar pomeni,da bi ti kazal dvojne obrate. Zato moraš prešaltati na i=1:2 fabriška nastavitev je i=1:1

Mislim,da sem ti vsaj malo pomagal pri montaži. :OK:

Majhen popravek, po gornejm opisu bi prikazoval 1/2 dejanskih obratov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majhen popravek, po gornejm opisu bi prikazoval 1/2 dejanskih obratov.

lp

Točno hvala,da si me popravil ,pa saj to bo takoj videl praktično namreč vidiš že na prostem teku saj ima skoraj vsak motor ca 1000 o/v min. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoj motor ima 1-zilinder in je štiritaktni kar pomeni da na 2 obrata (da elektronika 1 inpuls)

Kar sploh ni nujno, ker lahko ima tudi 'wasted spark' - torej impulz pri vsakem obratu.

Many single cylinder 4-stroke engines also have a wasted spark. There is only one spark at a time, but at twice the rate that is needed, so half are wasted. The magneto on these engines is on the flywheel, so there is a spark on each revolution of the engine, but the cylinders on 4 stroke engines only fire every second revolution.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj mene pa zanima ali kdo kaj ve Če imajo 31.10. v Avstriji kak praznika,kot pri nas¸da se neb zaston v Louisa vozu,ker imam takrat namen it gor.

Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj mene pa zanima ali kdo kaj ve Če imajo 31.10. v Avstriji kak praznika,kot pri nas¸da se neb zaston v Louisa vozu,ker imam takrat namen it gor.

Hvala za odgovor

Poglej na koledar :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoj motor ima 1-zilinder in je štiritaktni kar pomeni da na 2 obrata (da elektronika 1 inpuls)-obratomer dobi v dveh obratih en impulz.Tovarniško je nastavljen obratomer tako,da naj bi dobil 1-impulz za vsak obrat,kar pomeni,da bi ti kazal dvojne obrate. Zato moraš prešaltati na i=1:2 fabriška nastavitev je i=1:1

Mislim,da sem ti vsaj malo pomagal pri montaži. :OK:

kot sem razumel, je rdec kabel kontakt, to pomemi da na njega pride tudi plus strom

oranzna pa je luc, kar pomeni tudi plus

to pomeni da sta med delovanjem motorja vezana oba na plus 12 v

sam ko jaz dam crnega na maso, rdecega pa na plus gre stevec, al kazalec do konca-ga zabije

al kam naj dam rdec kabel ?

saj drugo lahk ze sprobam, luc - ornzni kabel v glavnem dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj mene pa zanima ali kdo kaj ve Če imajo 31.10. v Avstriji kak praznik.....

Hvala za odgovor

normalen delovnik.

je pa zato 26.10. praznik (nationalfeiertag; dan republike).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem razumel, je rdec kabel kontakt, to pomemi da na njega pride tudi plus strom

oranzna pa je luc, kar pomeni tudi plus

to pomeni da sta med delovanjem motorja vezana oba na plus 12 v

sam ko jaz dam crnega na maso, rdecega pa na plus gre stevec, al kazalec do konca-ga zabije

al kam naj dam rdec kabel ?

saj drugo lahk ze sprobam, luc - ornzni kabel v glavnem dela

Rdeč kabel je preko kontakta na 12V. Vendar:

Klemmen Sie nun die Batterie an. Wenn Sie nun die Zündung einschalten, führt der Drehzahlmesser eine

Funktionskontrolle durch (voller Zeigerauschlag).

Ko daš števcu napajanje, bo najprej izvedel 'selftest', pri čemer kazalec gre do konca in nazaj...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rdeč kabel je preko kontakta na 12V. Vendar:

Ko daš števcu napajanje, bo najprej izvedel 'selftest', pri čemer kazalec gre do konca in nazaj...

D.

ja, sam nazaj pa ne gre

al po kerem casu bo sel nazaj, ce pa ze mal zabrni ko pride do konca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sam nazaj pa ne gre

al po kerem casu bo sel nazaj, ce pa ze mal zabrni ko pride do konca

Hmm, v tem primeru pa 180 stopinjski ovinek pa nazaj v Louis-a... :?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj bil v Luisu. Je kr nekaj akcij. Veriga za mojga GSF-a, redna cena 170 EUR, jaz plačal 125EUR. (30.000)Kompet z zobniki. Pri nas samo veriga 25.000Sit. Pa še tista rdečelaska, ki ima skoz po nosu, jeziku, ušesih.... uhančke. Pa še na popku..... nižje pa nism vidu.(pa bi rad) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

namontiral stevec, prvic je kar nekaj casa "brnel" potem pa je vseeno sel nazaj, zdaj gre oa sam do max. st in ze nazaj

v glavnem dela :OK:

hvala vam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je jutri louis odprt normalno ker danes je v avstriji praznik :eek: :angry:

se mi je nos obesil do tal pred zaprto trgovino :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je pa zato 26.10. praznik (nationalfeiertag; dan republike).

:whistle:

jutri se normalno dela, da. v soboto tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je v gradcu odprto v pon in tor. Louis?

V ponedeljek sem se nameraval zapeljati malo h sosedom, ampač če je tudi v torek odprto bi šel raje takrat.

Kdo kaj ve?

Morma kupiti komplet robo za MX.

Ima morda še kakšen zemljevid kje je približno to?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v ponedeljek je odprto pa še znižano v torek pa verjetno ni ker imajo isto dan mrtvih

dan mrtvih je v sredo..torej v torek je louis odprt :naughty:

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!