Skoči na vsebino

Vetrobrani, naslonjala, sissy bar


garfild

Priporočene objave

spodnji rob ... hmmmm .. spodnji rob šipce je daaaaleč nad lučmi ... dolžina gume, je pa ravno enako dolga, kot je rob od levega spodnjega dela, preko zgornjega dela, do desnega spodnjega roba ... pomoje ni slučajno take dožine ;) ... nič .. odločil sem se, da ga prilepim prego zgornjega dela.

lp

Ti, Maus, misliš Ninjo? Ker pri motorju z oklepom že ne vem, kam bi jo lahko nalepil drugam, kakor na zgornji rob.. Jaz sem pa namontiral šipo na cb-jko (naked), tam pa je res šipa tik za oz. nad lučjo, tako, da bi se res znalo bleščat. Ok, poročam, ko preizkusim. Samo, da malo mine ta sibirski mraz, komaj že čakam! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba imata prav! Pri mopedih z oklepom, sam sem imel tak primer pri MRA tourenscheibe na er-6f, se guma nalepi na zgornji rob...- je lepo prikazano v navodilih.

Pri nakedih - tak primer imam na XJR z puig ranger šajbo (ki ima izrez za luč) , se guma nalepi na ta izrez in lepo naleže na luč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam malo te "spoilerje", ki se dajo na šipo, da odpravi nekaj turbolence:

http://tinyurl.com/7wx65j7 Wunderlich 80€ + poštnina

http://tinyurl.com/7tnfqx8 Puig 60€ + poštnina

Se samo meni zdijo visoke cene za kos plexistekla in držalo? Mislite, da se to ne bi dalo ceneje naredit? Mogoče poslovna ideja za kakega SLO mojstra? Mogoče homologacija težavna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče kdo ve kje bi se dalo po pametni ceni dobit šipco "double bubble" za kawasakija zx10r (iščem za darilo)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem rabljeno CBF-ko 600 z povišano šipco.Okol čelade mi dela turbulence.Ali ima kdo original šipo za prodat.Mogoče ima kdo kakšen drug nasvet.

Podobne težave. V sedeči vožnji znatno višji hrup kot, če sem pri 140 km/h stal na motorju (na tačkah, da se razumemo .)) in "pobiral" celoten zračni tok.

Original šipo sem odrezal na višino armature in je (recimo) bolje. Jasno, da tudi več piha, a zaradi tega pač voziš malo počasneje, ker je recimo varnosti v prid ;) . Sam izgled motorja, s tako odrezano šipo, je seveda "stvar okusa".

Sem pa to skrajšano original šipo potem uspel "carsko zaj...", ko sem motor pral z nekim namenskim moto čistilom, in je bilo sredstvo malo predolgo na šipi tako (pa tudi nekaj sonca je bilo) tako, da je na delih ratala "mat" :slap: in izgledala tako nikakvo, da sem dal nazaj touring šipo. Bom poskusil to skrajšano pobarvati s črno barvo, pa bom videl kako potem vse skupaj izgleda.

Predlagam ti, da šipo snameš in greš en krog brez nje pa boš videl, kako se bo poznalo na hrupnosti.

Seveda pa je tukaj tudi "faktor čelade". Jaz imam Nolan N103, ki je itak notorično glasna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oglasite se v Vrzdencu. Možakar star navdušen motorist in dela vse iz pleksi stekla.

(Vsi podatki so pa na 2.strani te teme)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če šipa rata mat, ali porisana je recept sila preprost... najprej vodobrusni 1200, potem 2500 (lahko še kateri vmes), potem pa mašina za poliranje in najprej groba, nato fina pasta... sprobano!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

...če šipa rata mat, ali porisana je recept sila preprost... najprej vodobrusni 1200, potem 2500 (lahko še kateri vmes), potem pa mašina za poliranje in najprej groba, nato fina pasta... sprobano!

katero grobo in fino pasto za pleksi steklo priporočate... že kaj preizkušenega?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katero grobo in fino pasto za pleksi steklo priporočate... že kaj preizkušenega?

lp

Za grobo vzameš navadno polir pasto za fino pa mora biti pasta za metalik lake(barve), ker vse metalik barve naj se sploh nebi polirale in zato se lahko uporabi samo najbolj fina, ker na metal laku je povrhu vedno prozoren lak in ta naj se nebi preveč poškodoval sicer prideš do farbnega nanosa, ki ni odporen tako kot zaključni prozorni lak na zunanje vplive :hmm: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zdi se mi, da so vetrobranska stekla zelo pomembna ampak se ne govori veliko o njih.

Dobro bi bilo, ce bi lahko dodali ponudbe, kjer bi jih motoristi lahko nabavili.

 

LP in veliko uspeha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi, da so vetrobranska stekla zelo pomembna ampak se ne govori veliko o njih.

Dobro bi bilo, ce bi lahko dodali ponudbe, kjer bi jih motoristi lahko nabavili.

 

LP in veliko uspeha

www.MRA.de    dobiš vsa stekla in za vse mogoče motorje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Kje v Sloveniji bi lahko dobil MRA x-creen XCSA z temi gumijastimi sponkami/primeži, da ni treba vrtat originalne šipe?
Na ebay-u so po 95€ s poštnino.

http://www.ebay.de/itm/MRA-XCreen-Sportausfatz-XCSA-mit-Klammern-fur-Kreidler-Insignio-125-250-2-0-grau-/360656021178?pt=DE_Motorradteile&hash=item53f8c626ba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v Sloveniji bi lahko dobil MRA x-creen XCSA z temi gumijastimi sponkami/primeži, da ni treba vrtat originalne šipe?

Na ebay-u so po 95€ s poštnino.

http://www.ebay.de/itm/MRA-XCreen-Sportausfatz-XCSA-mit-Klammern-fur-Kreidler-Insignio-125-250-2-0-grau-/360656021178?pt=DE_Motorradteile&hash=item53f8c626ba

če si najdu na ebayu kupi na ebayu, bo najcenej. počaku boš tiste 3 dni. če bo kaj narobe dobiš brez problema denar nazaj. res se ti ne splača letat naokrog in iskat, sploh če veš da je to, to kar iščeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!