Skoči na vsebino

Vetrobrani, naslonjala, sissy bar


Priporočene objave

Objavljeno

Rabil bi čim cenejši vetrobran za yamaho R6 letnik 2003.

Slišal sem za nek material leksan (laksan?). Poznate mogoče koga ki obdeluje ta material? Kaj pa pleksi?

Skratka čim cenejša varjanta za to da mam šipco spredi :)

Potrebno jo je pa samo noter vtaknit, šraufi in vse je pripravljeno.

Objavljeno
Rabil bi čim cenejši vetrobran za yamaho R6 letnik 2003.

Slišal sem za nek material leksan (laksan?). Poznate mogoče koga ki obdeluje ta material? Kaj pa pleksi?

Skratka čim cenejša varjanta za to da mam šipco spredi :)

Potrebno jo je pa samo noter vtaknit, šraufi in vse je pripravljeno.

Vem da se v naših koncih ukvarja Akripol iz Trebnja z lexanom in tudi z pleksi steklom. Predlagam da jih kontaktiraš, pa boš videl.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam BMW F650 GS in vse bolj se nagibam k temu da bo šipca dol letela ... Preveč hrupa pod čelado :rolleyes: ..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Imam BMW F650 GS in vse bolj se nagibam k temu da bo šipca dol letela ... Preveč hrupa pod čelado :rolleyes: ..

Tudi jaz mam BMW F650 GS,v petek sem naredu izpit,včeraj eno turo cca 300km,vse lepo in super,moti me pa močan vetr od ramen navzgor,pa razmišljam da bi kaj gor namontiral-kakšen nasvet?

Objavljeno
Tudi jaz mam BMW F650 GS,v petek sem naredu izpit,včeraj eno turo cca 300km,vse lepo in super,moti me pa močan vetr od ramen navzgor,pa razmišljam da bi kaj gor namontiral-kakšen nasvet?

Tule so produkti MRA , pri nas prodaja Promotor, Drešinja vas (Med Celjem in Žalcem)

Objavljeno (popravljeno)
Tudi jaz mam BMW F650 GS,v petek sem naredu izpit,včeraj eno turo cca 300km,vse lepo in super,moti me pa močan vetr od ramen navzgor,pa razmišljam da bi kaj gor namontiral-kakšen nasvet?

Kot pravi Bizi, vrži dol. Vse te male šipe niso za nič drugega, kot da ti delajo šunder ravno v predelu čelade.

Še nisem videl ali peljal motorja, ki bi mu vetrobran res dobro delal. Menda je taka le nova podaljšana šipa za FJR, pa morda pri kakšnih večjih bemfah ali Harlah. Razni GS-i ipd. pa ni šans da zadovoljivo rešiš. Probano. Mogoče za kakšne meter cjajncik putke.

Popravljeno . Popravil Kramp
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Na motor SV650S sem namestil superbike kit-za približno 10cm višje krmilo in za kakšen cm pomaknjeno nazaj.Nad 120 je noro pihalo, serijski vetrobran sem zamenjal s Puig touring vetrobranom,malenkost boljše je, a še vedno je vožnja nad 120 res muka.V čeladi bobni, glava kar opleta levo in desno :evilgrin: :evilgrin:

Kaj mi še preostane?Kako se obnesejo varioscreeni?

Objavljeno

Na motor SV650S sem namestil superbike kit-za približno 10cm višje krmilo in za kakšen cm pomaknjeno nazaj.Nad 120 je noro pihalo, serijski vetrobran sem zamenjal s Puig touring vetrobranom,malenkost boljše je, a še vedno je vožnja nad 120 res muka.V čeladi bobni, glava kar opleta levo in desno :evilgrin: :evilgrin:

Kaj mi še preostane?Kako se obnesejo varioscreeni?

a ti misliš tole zadevo?

post-1354-125286379698_thumb.jpg

:hmm: po mojih izkušnjah drastične razlike nebo. Vsaj jaz je nisem opazil.

zdi se mi da je tvoj problem v spremenjeni pozi na motorju, in si glavo premaknil točno v odrinjen zrak. pr 140 tudi na nakedih ni nobene drame. to kar se dogaja tebi. . hm. . . na števcu bi moglo pisat 200+

če v čeladi bobni, je najbrž točno na udaru. (razn Schuberth al pa klap, po mojih izlkušnjah to bobni vedno) pomislii, kje bi imel glavo z originalnim križem+belanco, in za tisto pozo so narejene touring šipe. če se postaviš "čist pokonci" bi moral met šipo zelo visoko in pokončno.

Objavljeno

Ja, tako šipo mislim.Problem je v tem, ker sedaj sedim precej bolj pokončno.

Kaj pa samo tisti spoilerček, ki se ga da na zgornji rob šipe?Sicer je nesramno drag-70€, samo nima veze, gor dam karkoli, samo da bo boljše :whistle:

Objavljeno

Moje izkušnje so take: ko sem kupil sedanji motor je imel original steklo - sem mislil, da se bom domov pripeljal brez glave, zato sem naslednji dan kupil povišano steklo. To je bilo že mnogo bolje, samo pri vožnji v dvoje mi jo je pri hitrosti nad 120 km/h spet začelo premetavati, zato sem se odločil in dokupil še vario oz. spojlerček (ja, kar drag špas). Sedaj sem kar zadovoljen saj se tresenje glave in bučanje začne tam pri 170 km/h. :yea1:

Sicer pa vsak zase ve, koliko je pripravljen plačati za udobje

lp

Objavljeno

Varoiscreen je že naročen :whistle::whistle:

Veliko je pa tudi odvisno od čelade.

Jas sem jo ravno zato zamenjal in sedaj je dosti boljše.

Objavljeno

Nekje sem prebral, da se grobe praske najprej s 1000 vodobrusnim papirjem pobrusijo. Sem poskusil v enem kotu najprej s 500, potem pa še s 1000. Malo pobrusim, pobrišem z vato do suhega,... uf, nič se ne vidi skozi. Sem si rekel, saj izgubiti nimam kaj, pa sem začel polirati z eno polirno pasto, ki sem jo našel v delavnici (neka trda polirna pasta). Madona, se lepo vidi skozi. Bom celo steklo spoliral po tem postopku. Potem pa še z S-100 polirno pasto, kot mi je priporočil bmwslo.

Kako je uspelo?? A je šipca zdej sijajna, al je pač tok da se mau čez vidi? S-100? Kakšna je to pasta? Purol al je to kaj druzga?

LP, M

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No, šipo sem vzel dol, da jo malo spuliram in ji povrnem sijaj, pač stara je 5 let in ima mikropraskice od čiščenja. Gledam svoj motor, takole brez šipe, in se spominjam dni, ko sem še vozil XT660, s tisto miniaturno šipco in kjer mi je bil veter prijeten. Moji zdajšnji CBF 600 Sem kupil višji vizir, ker je premetavanje glave, kot ste se že mnogi pritoževali, pri 140 na uro neznosno. Prisežem, na XT-jki nisem čutil nikakršnega premetavanja al kakršnega koli neenakomernega prerivanja vetra okoli mene pri isti hitrosti, ali pa še večji. Šla je tistih 170 na uro, nikol me ni premetavalo. Na CBF tudi tale višji vizir ne pomaga. In pomislim: kaj pa če bi se šel zapeljat BREZ šipe?? PERFEKTNO! Kako sem užival, končno sem se sam sebi spet zdel normalen, ker sem že mislil, da sem se tako pomehkužil, da me nervira tisto bučanje in premetavanje. Brez šipe ni pihalo NIČ (no pretiravam - veter ni bil niti malo moteč je bolje rečeno)! Prijeten piš vetra mimo moje čelade, brez bučanja, brez premetavanja, enakomeren veter in uživancija! Super! Najraje bi se vozil brez tiste bebave šipe, ampak kaj ko je motor pa tako nagravžen brez nje. Že sem odrezal šipo in jo znižal 8 cm, vanjo bom navrtal kakšno luknjo ali dve, pa da vidim kako se bo obneslo. Sem zblaznel? Pa kaj. Bil pa bi hvaležen, če ima kdo kakšen predlog za dizajn teh lukenj, ali pa mogoče obliko šipe, še jo lahko malo odrežem. Mogoče bi jo odrezal celo s konkavno zaokrožitvijo na vrhu? Predlagajte kaj.

Objavljeno (popravljeno)

Sem zblaznel? Pa kaj.

Ne, nisi.

Jaz že skoz govorim, da je nižja šipca boljš kot pa visoka. Če hočeš pri visoki odpravit bobnenje na koncu zgleda že kot poštarska.

Najprej odstraniš original šipco, potem pa med vožnjo z roko simuliraš šipco in tipaš, do katere višine še ne bobni. Nato odrežeš originalno na to višino in uživaš v pišu vetra, telo je pa še vseeno zaščiteno pred zračnim uporom, da ne postane utrudljivo. Pa odrezana naj bo iste oblike kot original, ne pa ravno ali kaj podobnega.

Popravljeno . Popravil simonsi
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Iz česa so narete orginal šipe za GSXR-e? Polikarbonat al akril? Kaj je res da se akril lahko razbije in te poreže pri padcu?

Objavljeno

Iz česa so narete orginal šipe za GSXR-e? Polikarbonat al akril? Kaj je res da se akril lahko razbije in te poreže pri padcu?

pozabu dodat: kaj pa MRA šipice, iz česa so?

Objavljeno

Iz česa so narete orginal šipe za GSXR-e? Polikarbonat al akril? Kaj je res da se akril lahko razbije in te poreže pri padcu?

Akril pri padcu poči in ima zelo ostre robove. Sem pred leti naredil salto v zraku in je šipa počila, hvalabogu nisem imel stika z njo.

Objavljeno

Akril pri padcu poči in ima zelo ostre robove. Sem pred leti naredil salto v zraku in je šipa počila, hvalabogu nisem imel stika z njo.

Najlepša hvala za odgovor, motofrik!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

vprašanje z moje strani.

Je mogoče kdo zasledil s čim bi lahko bila prevlečena sprednja šipca (verjetno zaščitni sloj), meni zgleda kakor bi bil prozorn lak oziroma nek nanos, ki se lahko praska, spodaj je pa lep plexi ali akril... brez prask.

Vprašanje je sledeče, če je že kdo imel izkušnje s tem in s čim bi lahko odstranil ta nanos brez da bi poškodoval prozorno umetno maso.

Primer polirna pasta za plexi stekla ne potegne tega ven(ni sestave kakršne je pleksi) alkohol ne deljuje s kakšnimi agresivnejšimi rečmi pa?

Hvala za odgovor.

Objavljeno

Jaz sem mel na K-ju staro šipco, na kateri je bilo vidno, da je zaščitni sloj "dol potegnila" nalepka headbang.gif

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Oj

Ali ima kdo kako svežo informacijo o cenah MRA vario oz. podobnem izdelku ki sluzi kot spoiler na prednje vizirju?

Cene, kar sem po netu malo prebrskal, so okoli 80€ in dalje.

Ce ima kdo kak info o cenejsi varijanti, se toplo priporocam.

A širine teh spoilerjev so enake, sem premeril enega iz trgovine in je 30cm širok?

Hvala

lp U.

Objavljeno

Oj

Ali ima kdo kako svežo informacijo o cenah MRA vario oz. podobnem izdelku ki sluzi kot spoiler na prednje vizirju?

Cene, kar sem po netu malo prebrskal, so okoli 80€ in dalje.

Ce ima kdo kak info o cenejsi varijanti, se toplo priporocam.

A širine teh spoilerjev so enake, sem premeril enega iz trgovine in je 30cm širok?

Hvala

lp U.

Kolikor je meni znano pri MRA dobiš špojler samo pri nakupu kompletne šipe, ki stane npr.za BMW-eja K-1200-R ca 140 €

post-27744-0-23895900-1307644192_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!