Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Krasno se je obnesel na libijskem pesku in hamadi... --- optimalna izbira vozila!

Max speed na pesku: 178km/h, clocked by neustavljivi Tomos :eek:

post-1-1140119094_thumb.jpg

post-1-1140120006_thumb.jpg

post-1-1140120027_thumb.jpg

post-1-1140120053_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Vparšanje za Noisa! Kake gume si meu ti v Tunisu na tvojmu LC8. Jest ta zadnje ne dobim kake z orng štoflci.

Kaj pa Bib muss? A se ga splača dat not?

Michelin Desert.

Po moje ne. Obvezno pa extra thick cross zračnice!

Pa (original) feltne boš zelo verjetno mal zvil. :grim

ZaaakoN!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin Desert.

Po moje ne. Obvezno pa extra thick cross zračnice!

Pa (original) feltne boš zelo verjetno mal zvil. :grim

ZaaakoN!!!! :OK:

Amapk desertke zadnje ne dobim v original dimenziji. Samo 140/80/18. A je to kej panike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, 140/80-18 je v bistvu prava dimnezija. Problem je zaradi tega, ker je feltna široka 4", desertka je pa narejena za cca 2,5"... torej jo na originalni LC8 feltni napihne in postane dosti štirikotna namesto da bi bili štoflci lepo razporejeni tudi po boku... Ampak za nas, amaterje, je tudi to ok.

Se ti pa splača razmisliti o tem, ali boš Desertko res potreboval - t.j. ali se misliš dosti voziti po makadamih in pesku ali ne. Ker če ne, je bolje vzeti kar "homologirane" Karoo II ali pa celo pustiti originalne gume gor. Je pa prednost Desertke v tem, da je izredno robustna in jo boš težko defektiral...

Sem pa, če pogledaš kakih 10 strani nazaj v tej temi, jaz za offroad kupil robustne Excelove feltne, na katerih imam stalno namontirane Desertke...

post-1-1142421850_thumb.jpg

post-1-1142421886_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kot vse kaže se vam bom še jaz pridružo z Adventurom 990 oranžno črnim.... Upam da bo vse ok, ker bo motor delal cca 15.000 - 20.000 letno. Pride pa v družino Bmwjev.... Ja Dakara bo zdaj treba kar prodat :D....

Noise vidim da se bo za kaka vprašanja treba kar na tebe obrnit :D ...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kot vse kaže se vam bom še jaz pridružo z Adventurom 990 oranžno črnim.... Upam da bo vse ok, ker bo motor delal cca 15.000 - 20.000 letno. Pride pa v družino Bmwjev.... Ja Dakara bo zdaj treba kar prodat :D....

Noise vidim da se bo za kaka vprašanja treba kar na tebe obrnit :D ...

Lp

lahko ti jaz tidi kaj pomagam, ali pa vem kje bos lahk poiskal pomoc

se lahk enkrat cujeva, pa ti kaj povem glede teh 15.000 - 20.000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo KTMček je v petek zapeljal v našo garažo :).... v ponedeljek pa gre na prvi servis ;).... Ker je to skupen motor (delim si ga z očetom... odločla sva se da bova kupila en 1000 ccm enduro, kateri bo zamenjal BMW Dakarja 650) sva kolebala med BMW 1200 GS adventure in LC8 oz. foter je drukal na BMW jaz pa na KTM.... hvala bogu in Avto aktivu, da si niso znali obdržat staro stranko in da je moje mnenje prevladalo :OK: :OK: :OK: juhu

Danes je foter naredil giro okoli Velebita in je super zadovoljen in se mi je še on zahvalo da sem bil trmast pri moji odločitvi....

špica vampi :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

And it's gonna get better and better... kakšno fotko stisni gor za začetek, pol pa kar vprašaj, če te kaj zanima!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

No da malo osvežim temo.... po nekaj porodnih krčih (firma KTM in Motorjet odreagirala kot se spodobi :OK: ) ma moja zverina 7.777 km :D in še vedno mam občutek da moped gre ko prasica :kva2: Včeraj bil na Grossglocnerju in od skupno 719 km me je seveda cca 300 pralo ko hudič... no na tem motorju se da tudi v dežju uživat.... bo pa počasi treba zadnjo gumo menjat :D ....

še dve sliki kak zgleda v polni opremi.... :OK:

post-4383-1148888443_thumb.jpg

post-4383-1148888511_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IBA, lep moped :OK:

Pa še eno vprašanje,ali je "prejšnji" model imel tiste matirane plastike "pod" zicem :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da malo osvežim temo.... po nekaj porodnih krčih (firma KTM in Motorjet odreagirala kot se spodobi :OK: ) ma moja zverina 7.777 km :D in še vedno mam občutek da moped gre ko prasica :kva2: Včeraj bil na Grossglocnerju in od skupno 719 km me je seveda cca 300 pralo ko hudič... no na tem motorju se da tudi v dežju uživat.... bo pa počasi treba zadnjo gumo menjat :D ....

še dve sliki kak zgleda v polni opremi.... :OK:

lp

He he,še en več. :OK: Ni kaj ,lepa rogovila. :worship: Top case lepo paše na motor,kaj pa prostornost?

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po nekaj porodnih krčih (firma KTM in Motorjet odreagirala kot se spodobi :OK: )

ker se bo takoalitako v tole nekdo zapičil,je vseeno če kar jaz prašam-kaj pa ga je krčilo? :) drgač sm ti pa fouš,še zmer mislm da je tole 1A motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prostornost top casa je zadovoljiva in služi svojemu namenu ( da se tudi povišat ) ima 3 zunanje žepe za drobnarije ( denarnica, mobitel, itd ) pa res dobro paše gor in je ne rabiš premikat, ko tankaš....

Batzajla, po cca 4.500 km je šla hladilna tekočina svojo pot :blush: ( dihtunga na glavi je malo puščala )... Na KTMju so takoj reagirali in zamenjali motor (bate, cilindre in vse kaj sodi zraven) kot opravičilo pa si lahko izberem nekaj iz njihove kolekcije (jakno,....) in sledi še podaljšanje garancije za 6 mesecev.... skratka odreagirali so korektno (in popravili začeten slab vtis)..... fantje pri Motorjetu pa so se potrudili in vse to opravili v najkrajšem možnem času ( tako je šel po gobe samo en vikend :OK: )

to je to ..... zaj pa ga spet pičim in uživam.... in res je 1A moped

spodaj: Grossglocner hochalpenstrasse ;)

post-4383-1148920010_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prostornost top casa je zadovoljiva in služi svojemu namenu ( da se tudi povišat ) ima 3 zunanje žepe za drobnarije ( denarnica, mobitel, itd ) pa res dobro paše gor in je ne rabiš premikat, ko tankaš....

lp

Mislil sem zadnji kovček.

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah pardon... top case ma 42l in je vredi (lahko pa dobiš tudi kakega večjega... mislim da 47)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj,

a ima kdo mogoče kakšne filmčke z tem KTMom v glavni vlogi :naughty: :?

Nekak mi jih ne uspe najdt (dve levi roki jebi ga :slap: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živijo,

Resno sem začel razmišljati o zamenjavi mojega obstoječega motorja, še najbolj mi je po vseh tehničnih karakteristikah in raznih testih blizu nov KTM LC8 990 Adventure.

Kakšne so vaše izkušnje?

LP !

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobre :D

mal preberi temo nazaj,pa boš kr nekej zvedel .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

IBA kaj pa ko imata brateca rada marmelado?????

post-5936-1155123400_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Myke
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo,

Resno sem začel razmišljati o zamenjavi mojega obstoječega motorja, še najbolj mi je po vseh tehničnih karakteristikah in raznih testih blizu nov KTM LC8 990 Adventure.

Kakšne so vaše izkušnje?

LP !

Mitja

odličen motor celo tdm se lahko skrije čez ovinke po prelazih :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živijo,

Resno sem začel razmišljati o zamenjavi mojega obstoječega motorja, še najbolj mi je po vseh tehničnih karakteristikah in raznih testih blizu nov KTM LC8 990 Adventure.

Kakšne so vaše izkušnje?

LP !

Mitja

lp

Imam kar nekaj prevoženih km z 950 adventure(večino po asvalu),vožnja je en sam užitek. Kljub manjšim težavam, hidravlika na skopki, trdim,da je ktm zelo dober.Po preiskusni vožnji z 990 sem opazil,da je prilagojen bolj asvatlu kot stari model.Trši,manj vibracij(ki niso moteče),lahkotnejši (mogoče zaradi malo nižjega težišča)deluje kot da bi bil nekaj kg lažji od predhodnika.

Glede na to,da je to prvi 2 ciliderski ktm ,kapo dol.Podaljšana garancija za adveture, ni slabo.Vetrna zaščita je zelo dobra (glede na pokonc posavljeno plastiko),seveda to ni goldwing ampak visoka "rogovila")

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kar malo je teh LC8 po cesti, nazadnje sem videl enega pri pivovarni Mahnič Kozina.

Je pa kar lepo deloval, sam je pa kros :closedeyes:

Kar malo je teh LC8 po cesti, nazadnje sem videl enega pri pivovarni Mahnič Kozina.

Je pa kar lepo deloval, sam je pa kros :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj,

a ima kdo mogoče kakšne filmčke z tem KTMom v glavni vlogi :naughty: :?

Nekak mi jih ne uspe najdt (dve levi roki jebi ga :slap: )

990 Adventure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!