Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni

Imam problem. Imam ktm lc8 950 advrture let 2003. imel sem prazen akumolaotr in sem ga dal polnit. nakar mi je motor zalaufal... in ko sem se peljal je selo normalno dokler mi motor ni ugasnil po nesreči... zatem sem hotel motor zagnat na el starter in akumolator ni imel dovolj moči za bi ga zagnal. jaz sem se parkrat poizkusil vendar brez uspeha. motor smo zagnalina potisk.. in sedeaj se kupil nov akumolator in motorja mi ne zazene.... niti zaganja ampak samo vtri nekaj v prazno.. Na servisu so mi rekli da je to sklopka zaganjača šla ki pa pride 553 eur.. se daj me zanima li ima kdo kakšno rešitev ki ni nila cenejsa oz .. alije možno to popravit... hvala vam za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa sliši ko zaganjaš motor?

Sklopka je šla meni, sicer na drugem motorju, pa je blo tko kot da bi vrtelo, zobki pa preskakujejo in je bil precej metalično nagravžen zvok slišat iz mašine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Malo pogledaujem za kakšno 950-ko. ;) Kako je pa kaj z vzdržljivostjo? Kaj lahko pričakujem pri motorju ki ima 80.000+ km, pa recimo da je bil redno vzdrževan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo pogledaujem za kakšno 950-ko. ;) Kako je pa kaj z vzdržljivostjo? Kaj lahko pričakujem pri motorju ki ima 80.000+ km, pa recimo da je bil redno vzdrževan.

Vse :evilgrin: !

Dobro in slabo :whistle: . Kakšna je kompresija, je prvi potreben podatek...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je pri teh kilometrih že potencialen kandidat za generalno? Se mi zdi kar zgodaj za tak motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš rabljenega z 80k, potem pozabi.

Drugače pa voziš dokler gre oz. dokler ni poraba olja večja od bencina. :P Pa seveda redni predpisani servisi in menjava delov po potrebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zdravo mam problem... imam 950 adventure let 2003 in gori mi lucka za olje. pa se pregledal olje ki je bilo na polovici in ga dolil celo malo nad rob. in se vedno gori... ma kdo kak predlog kaj bi to znalo bit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahk tudi da nimaš olnega pritiska, takrat tut gori lučka.

Lahko ti je prišla kakšna smet kam?

Bodo še drugi kaj bok konkretnega povedali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahk tudi da nimaš olnega pritiska, takrat tut gori lučka.

Lahko ti je prišla kakšna smet kam?

Bodo še drugi kaj bok konkretnega povedali...

naj menjam olje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lučka ugasne šele ko je dovolj pritiska in ni nujno če ga je premalo, da gori...če ga je manj se samo kasnej ugasne. Kako je pod malo večjimi obrati? Ali je motor kaj bolj glasen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lučka ugasne šele ko je dovolj pritiska in ni nujno če ga je premalo, da gori...če ga je manj se samo kasnej ugasne. Kako je pod malo večjimi obrati? Ali je motor kaj bolj glasen?

ja mam obcutek da slisim nek dodaten kovinski zvok....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Njaboljš je, da ga čim manj lavfaš in čim prej razdreš pa pogledaš al pa na servis pelješ...mogoče je šla oljna črpalka tako kot mojemu kolegu ki mu je potem motor(ktm 620sc) zaribal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PozdravljenPero 3000! takole ti povem, če gori lučka za kontrolo pritiska olja potem je to vzrok neke napake posledica te napake pa je nizek pritisk olja. Najprej je potrebno izmeriti kolikšen je pritisk in ga primerjati z tovarniškim podatkom. Ko boš ugotovil resničeno vrednost pritiska pa začneš iskati pravi vzrok. Iskati ga boš moral v celotnem mazalnem tokokrogu. Nizka količina olja kot pišeš je lahko samo eden od vzrokov če dalj časa "goniš" motor z premalo olja. Pride do večje obrabe gibajočih delov v motorju lahko tudi črpalke olja, kar ima za posledico zmanjšan pritisk olja in seveda indikator (lučka) te o tem obvešča.

Nekaj nasvetov o tem kaj storiti si že dobil. Če se ne spoznaš najbolje čimprej do mehanika najbolje z motorjem na prikolici, ker voznja z preniskim pritiskom olja je v vsakem primeru lahko vzrok za "fatalne" okvare gibljivih delov v motorju "mašini".

Ajd veliko šreče On in OFF road.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno gledam da potrebujem par malenkosti iz sommer.de, potrebuje še kdo kaj oz če je kdo zainteresiran za skupinski nakup?

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Njaboljš je, da ga čim manj lavfaš in čim prej razdreš pa pogledaš al pa na servis pelješ...mogoče je šla oljna črpalka tako kot mojemu kolegu ki mu je potem motor(ktm 620sc) zaribal.

urejeno! smet je bila....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je komu jasno kako deluje sistem za prilagoditev vžiga in vbrizga goriva, ki ga ima Adventure že serijsko - saj naj bi se s preprosto nastavitvijo nastavilo tudi na delovanje na 80 oktanski bencin!

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno gledam da potrebujem par malenkosti iz sommer.de, potrebuje še kdo kaj oz če je kdo zainteresiran za skupinski nakup?

Igor

a si to pravi naslov dal? Men eno firmo z nekimi nalepkami odpre ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšna je kaj poraba bencina: od do, pri Adventureju?

Recimo kakšna je pri touring tempu?

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšna je kaj poraba bencina: od do, pri Adventureju?

Recimo kakšna je pri touring tempu?

Moj Adventure porabi cca od 6.5/100 km do 7,2/ 100 km in skoraj ni pomembno koliko imam odprto ročko za gas.Kar glede na moč in na užitke ki jih nudi se mi zdi , da sploh ne porabi dost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si to pravi naslov dal? Men eno firmo z nekimi nalepkami odpre ...

Pravi naslov je http://www.ktmteamwest.com/website/index.php.

Mene pa zanima kakšna je kaj poraba bencina: od do, pri Adventureju?

Recimo kakšna je pri touring tempu?

Pri našem turing tempu ta vikend po Bosni je bila poraba na 950 adventure od 5,5 dalje, tankal sem pa super 95.

Porabo pri priganjanju pa ne spremljam, natočim ko spije pa dalje gasa :kva2: :kva2: :kva2:

Za slabše govorimo je pod sedežem konektor, ki ga razkleneš in se voziš tudi s slabšim bencinom, čist simpl.

Ups sorry :oops: šele zdaj ugotovil, da te zanima delovanje, lahko ob priliki zagnjavim stricom na "Mjetu" pa javim.

Popravljeno . Popravil Electric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno želje, oz. nekaj bi fehtal :blush:

Lastnika turist ktm šipe bi lepo prosil če je možno nardit krog, da bi videl, če mi sploh odgovarja, da nebi pol imel viška delov po nepotrebnem.

Žal me z orginal šipo kr pošteno pretrese po avtocesti, sicer se jih izogibam ampak čisto brez njih pa tud ne gre.

Hvala že v naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno želje, oz. nekaj bi fehtal :blush:

Lastnika turist ktm šipe bi lepo prosil če je možno nardit krog, da bi videl, če mi sploh odgovarja, da nebi pol imel viška delov po nepotrebnem.

Žal me z orginal šipo kr pošteno pretrese po avtocesti, sicer se jih izogibam ampak čisto brez njih pa tud ne gre.

Hvala že v naprej!

lahko,samo v Lj. se pripelji.drugače je pa vredna svojega denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!