Loopster Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 Zdravo vsem, nedavno postal ponosen lastnik 950 Adventure L.2004 in seveda takoj težava z elektriko Vstavim ključ, zaslon zasveti.. vse ok dokler ne zaprem stransko nogo ali primem sklopko, nožno zavoro, ročno zavoro in takoj mrkne in zgubi kontakt....včasih pa vžge čisto brez problema. Predvidevam, da je nek kontakt že zelo slab... Pozna kdo kakega avtoelektričarja v Celju, ki zna tudi elektriko na motorju popravit oz je sam že imel podoben problem in je sam rešil ali bi celo sam znal tole porihtat? Hvala vsem za odgovore! Lp,Leon
stuhec Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 Ali pa najbolj sigurno da pelješ na servis v Mb Tip sam ktm schraufa
VS800 Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 Ja kr k unmu v MB, tatreta ulca na levi pa do konca predtazadna bajta k Honda piše, un sam KTM šraufa.........................
Dark Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Ob 19 May 2016 at 10:23, Loopster pravi: Zdravo vsem, nedavno postal ponosen lastnik 950 Adventure L.2004 in seveda takoj težava z elektriko Vstavim ključ, zaslon zasveti.. vse ok dokler ne zaprem stransko nogo ali primem sklopko, nožno zavoro, ročno zavoro in takoj mrkne in zgubi kontakt....včasih pa vžge čisto brez problema. Predvidevam, da je nek kontakt že zelo slab... Pozna kdo kakega avtoelektričarja v Celju, ki zna tudi elektriko na motorju popravit oz je sam že imel podoben problem in je sam rešil ali bi celo sam znal tole porihtat? Hvala vsem za odgovore! Lp,Leon Na okvirju tablice imaš zapisano številko serviserja Simona, ki ga toplo priporočam... Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Dark , nisem se mogel spomnit imena , ga bolj poznam po Nick name ...... Dark 1
Loopster Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Hvala vam...ob prvem slabem vremenu ga peljem tja
Thinkpad Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Malce pregledaj inštalacijo spredaj pri balanci, tam kjer je VIN. Sem prepričaj 90% da je tam problem.
hajoktejn Objavljeno Junij 26, 2016 Opozori Objavljeno Junij 26, 2016 (popravljeno) Ka pa to? https://www.youtube.com/attribution_link?a=ZiBQ24wuYaI&u=%2Fwatch%3Fv%3DjQOzABVVcGs%26feature%3Dshare Popravljeno Junij 26, 2016. Popravil hajoktejn Kmet2, TakeALookAround in celjan89 3
celjan89 Objavljeno Julij 25, 2016 Opozori Objavljeno Julij 25, 2016 Novi model KTM 990 aNINJA HyperJack, mladench, Kmet2 in 2 others 5
jskrablin Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Počasi sestavljam nakupovalni seznam za jesen/zimo, pa me zanima če bi si bil kak lastnik 990 Adv pripravljen vzeti nekaj časa pa malo razkazati to čudo in počvekati o izkušnjah z lastništvom tega motorja? Pivo/kava ipd se razume da je na moj račun. Sicer sem iz Lj, sam Slovenija je itak mala pa se komot kam pripeljem.
Kmet2 Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 2 minutami, jskrablin pravi: Počasi sestavljam nakupovalni seznam za jesen/zimo, pa me zanima če bi si bil kak lastnik 990 Adv pripravljen vzeti nekaj časa pa malo razkazati to čudo in počvekati o izkušnjah z lastništvom tega motorja? Pivo/kava ipd se razume da je na moj račun. Sicer sem iz Lj, sam Slovenija je itak mala pa se komot kam pripeljem. Ne lastim si ga več ,ti pa lahko povem marsikaj , z njim prevozi 20kkm po različnih podlagah . Če ga pa hočeš še videt in se pogovorit z lastnikom ki je z njim naredil preko 15o kkm pa povej pošljem št. v ZS . lp DAMI34 in igc1 2
igc1 Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 pred 20 urami, jskrablin pravi: Počasi sestavljam nakupovalni seznam za jesen/zimo, pa me zanima če bi si bil kak lastnik 990 Adv pripravljen vzeti nekaj časa pa malo razkazati to čudo in počvekati o izkušnjah z lastništvom tega motorja? Pivo/kava ipd se razume da je na moj račun. Sicer sem iz Lj, sam Slovenija je itak mala pa se komot kam pripeljem. @jskrablin, lahko se dobiva, če ti ga še ni uspel videt, najbolj, da mi pošlješ št mobilca Kmet2 in jskrablin 2
LadoK Objavljeno Avgust 21, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2016 Mi lahko kdo pove kaj je bistvena razlika med tema dvema: LC 8 950 Adventure SMT 990 Predvidevam, da je 950 bolj enduro, smt 990 pa cestna varianta. Popravite me, če se motim.
Kmet2 Objavljeno Avgust 21, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2016 (popravljeno) SMT oznaka pomeni super moto , poglej si slike , če poleg potrebuješ še vedno pojasnilo pa spet povej ....med temi dvemi motorji je veliko razlik od 950 ADV im karburatorje SMT 990 že EFI .......prvi ima vzmetenje prilagojeno tudi terenu ,drugi tega nima in ima cestne pnevmatike in dimenzije,950ADV ima platišča z naperami 990SMT lita itd ....razlik v nedogled ...... Popravljeno Avgust 21, 2016. Popravil Kmet2
lightning Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 (popravljeno) Pozdravljeni, po skoraj 10 letnemu premoru od motorizma (in Motosveta) sem se zopet vrnil na ''slaba pota'', kot bi rekla temu moja mama Skratka pred kratkim sem kupil 990 adventure, letnik 2009 in bi preventivno zamenjal cilinder sklopke s Oberonovim. Ker ste, kolikor sem zasledil na teh straneh, pred leti že opravljali masovne nakupe teh cilindrov, je morda kje komu po kakršnemkoli naključju kakšen ostal, pa ne na motorju seveda Verjetno sem preveč optimističen, vprašat pa tudi ni greh. Kot drugo me zanima, katero olje točite v svoje motorje? Prejšnji lastnik je uporabljal Motul 300V, kolega uporablja Motul 5100, ki je sicer delno sintetičen, ampak izpolnjuje vse predpisane zahteve..itd? Nekaj me vleče k Repsolu Moto Racing 4T 10W50, ima kdo izkušnje s tem? Kot tretje me zanima, če ste ob menjavi originalnih izpuhov športnimi, delali kakšne korekcije na zajemu zraka, ali to ni nujno in se popravi samo mapo? Pa še neki...imam samo jaz občutek, ali so luči na teh motorjih primerljive ne s svečo, ampak skoraj z ugasnjeno svečo??? Dobro da sem mel za sabo kolega na v-stromu, da sem lahko pripeljal domov Malo sarkazma ne škodi ane, samo za tak tip motorja, super duper raziskovalca in pustolovca, so luči katastrofalne. Je že kdo montiral led žarnico, za katere obljubljajo skoraj čudeže? Dodatne luči bodo tudi obvezne. Če ima kdo morda rabljene in jih ne uporablja, se priporočam. No, sigurno se bom še kaj spomnil in težil, sej veste kako je ko dobiš novo igračo Hvala vam za odgovore in lep pozdrav, Lightning Popravljeno Oktober 7, 2016. Popravil lightning ukica, KilleRBee, igc1 in 1 other 4
KilleRBee Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 Čestitke na novo pridobljeni igrači! Mogoče se pa ponovno naberemo, jaz bi ga tud menjal na mojem 950SM-u. Z oljem imam jaz dobro izkušnjo z Liqui Moly ter Iponom 10W50. Glede nastavitev verjetno bo za polni izkoristek potrebno naložiti novo mapo. Glede luči imaš popolnoma prav, lahko to rešiš z xenon kitom jaz pa sem to rešil z lučmi na ščitnik za roke. Acerbis Visionguard. Ampak to verjetno bolj meni pride v poštev ker nimam zaščitnih cevi ob strani motorji. lightning 1
lightning Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 Hvala hvala, zaenkrat sem res navdušen. Tudi sicer hvala za info. Take luči pa morem reči da sploh še nisem videl, niti vedel da obstajajo. No bova še malo počakala, na kakšnega kandidata ali dva, pa gremo v akcijo za Oberon.
siks Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 (popravljeno) ...če bo cena ugodna bom tudi jaz za oberon...veliko sem prebral glede olja v lc8...dajejo svašta ljudje...po besedah uradnega serviserja pa vsaj polnosintetično mora biti...za castrol in motul 300v sem slišal/bral, da baje ni optimalno...ker je motorex svinjsko drag, sem iskal alternativo, ki sem jo našel v shell advance ultra 4 (ki ga tudi nekateri uradni ktm servisi uporabljajo), ki ga je moj smt imel nalitega, ko sem ga kupil...je malo cenejši oz. sem ga dobil zelo ugodno...za zdaj dela ok. popije ga mašina nekaj, kar je normalno, nenormalno bi bilo, če ga ne bi :-), meni cca 1-2 dcl na 1000 prevoženih kilometrov. je pa res, da je kontrolirati nivo olja pri lc8 mašinah kr nepregledno, vsaj v primerjavi z japonskimi motorji, ki sem jih prej vozil. tudi oljni filter je veliko bolj kompliciran, kot na japonski konkurenci. luč na smt ni tako slaba, spet primerjam z mojimi prejšnjimi motorji, letos sem se enkrat celo v mraku in temi peljal cca 150km in to s temnim vizirjem (pozabil zamenjati pred vožnjo), res pa je, da v čisti temi sem vozil za avtom, da mi je pomagal svetiti... ta stroj ima svoje pomanjkljivosti, a je občutek pri vleku iz nizkih vrtljajev tega (skoraj) vreden...:-) Popravljeno Oktober 7, 2016. Popravil siks igc1 1
KilleRBee Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 (popravljeno) Mogoče je tudi opcija SiguTech z nemčije pridejo okoli 100€. Več različnih verzij, več različnih cen.http://www.sigutech.com/english/kupplungsmitnehmerzylinder/ Popravljeno Oktober 7, 2016. Popravil KilleRBee franc in igc1 2
siks Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 koliko je pa oberon? je to komplicirano zamenjati?
KilleRBee Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 Tudi okoli 100€ samo z anglije... http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html Jzt ga bom menjal sam in se mi ne zdi komplicirano sem originalnega letos ze razdru ker mi ni dal miru po dolomitih.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se