Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

130 funtov za komplet=cca150€

js mam sicer šele 24kkm prevoženih, tk da ne vem če je že smiselno to preventivno menjat...?!

Objavljeno
pred 5 urami, KilleRBee pravi:

Mogoče je tudi opcija  SiguTech z nemčije pridejo okoli 100€.Rezultat iskanja slik za clutch slave lc8

 

Več različnih verzij, več različnih cen.
http://www.sigutech.com/english/kupplungsmitnehmerzylinder/

Dečki, drugače bi bila po mojem dobra oz najbolj "gorenjska" varianta glede denarja ta, da samo zamenjaš batek v originalnem cilindru. To opcijo tudi ponuja Sigutech, sam batek z dvema o-ringoma je 30eur. Na prejšnjem advenčerju sem imel cel Sigutech komplet, dokler mi niso motorja spiz..l, in je delal fajn.

Na zdajšnjem bi dal preventivno vgraditi samo batek, bi bilo po moje čist zadost, seveda, če ni cilinder izrabljen, kar pa pomojem na mojem mopedu še ni...

image.jpg

 

Objavljeno (popravljeno)

Kva pa vem, mogoce tudi opcija ampak moj se ze bliza 60 tkm pa bom pomoje kar komplet menjal. :blush:

Se pa osebno tudi bolj nagibam k SiguTech. 

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno
pred 2 minutami, KilleRBee pravi:

Kva pa vem, mogoce tudi opcija ampak moj se ze bliza 60 tkm pa bom pomoje kar komplet menjal. :blush:

Čakam ! :D

Objavljeno
8 minutes ago, Kmet2 said:

Čakam ! :D

Komplet Kupplungsnehmerzylinder in ne komplet supermotard :)

Ko se bo to dogajalo te obvestim. 

Objavljeno
pred 4 minutami, KilleRBee pravi:

Komplet Kupplungsnehmerzylinder in ne komplet supermotard :)

Ko se bo to dogajalo te obvestim. 

Čakam jz nalepke :slap: za Kmetico KTM :P to na mojih vse funkcionura , ni potrebe po menjavi . Svetujem pa oberon !!! 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Uhh to pa uredim se preden se karkoli lotim na mopedu!

Objavljeno

Pozdravljeni, na mojem 950 adv je cilinder spustil pri 13600 km. Na ohišju cilindra so bile vidne poškodbe površine, tako da je bila možna samo menjava. Odločil sem se za SiguTech-a. Sama menjava ni nič komplicirana, edino olje je potrebno imeti pravo. Za motorno olje sem imel tudi Repsola full syn, pa nisem opazil nobene razlike. Sem pa od različnih serviserjev slišal, da uporabljajo Shella.

Objavljeno

Ravno prejšnji teden sem menjal za Sigutech cilinder (originalni spustil). Dobava v 3h dneh, menjav preprosta.

Malo me mika menjava zračnega filtra za Rottweiler. Če je mogoče še kdo zainteresiran, lahko naredimo kakšen skupni nakup.

BTW Ali je že kdo sprobal luči od Rade Garage. Zgleda svetovno, me pa zanima kako te kakšni avstrijski policaji gledajo če imaš tole gor

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Uff vsak mesec bi lahko slo pol place za razne upgrejde:kva1: Skratka, tale Rottweiler izgleda vrhunsko, ravno tako kot xenon kit. Kako je pa s homologacijo tega seta mislite?? Mi pa zgornji rob (zaključek) sprednje maske izgleda malo ceneno, ali se samo tako vidi??Je spet vse stvar €€€€, se kar nabere hudiča, 300 tukaj 300 tam pa malo tega in onega pa je spet jurček:angryrant2: Sploh zame ker sem moral še vso opremo kupit na novo, ker sem staro prodal takrat ob prodaji motorja. BTW, ali kdo nosi X-lite 551 GT???? Čelade edino še nimam nove, imam eno staro piksno na glavi...Sedajle so ravno še akcije pri Compacu....mater ti €€€, kako letijo....

Skratka jaz sem za nakup cilindra kuplunge ob prvi priliki, lahko je Oberon, lahko je SiguTech, ampak tisti ta ''nazobočen''. To je najbolj kritična stvar, moj ima 62k km in je bolj vprašanje časa. Je pa še original in prvi lastnik se nič ne spomni, da bi ga kdaj menjal. Druga taka zadeva je semering vodne pumpe, tako so me experti tega motorja podučili. Ste to že pomenali ali še vse dihta?? Ostale manj nujne a zato nič manj željene spremembe (izpuhi in odstranitev SAS sistema, nek upgrade luči, mogoooče tale rotvajler itd) pa potem tekom zime....

LP, Lightning

Objavljeno
pred 7 minutami, lightning pravi:

Uff vsak mesec bi lahko slo pol place za razne upgrejde:kva1: Skratka, tale Rottweiler izgleda vrhunsko, ravno tako kot xenon kit. Kako je pa s homologacijo tega seta mislite?? Mi pa zgornji rob (zaključek) sprednje maske izgleda malo ceneno, ali se samo tako vidi??Je spet vse stvar €€€€, se kar nabere hudiča, 300 tukaj 300 tam pa malo tega in onega pa je spet jurček:angryrant2: Sploh zame ker sem moral še vso opremo kupit na novo, ker sem staro prodal takrat ob prodaji motorja. BTW, ali kdo nosi X-lite 551 GT???? Čelade edino še nimam nove, imam eno staro piksno na glavi...Sedajle so ravno še akcije pri Compacu....mater ti €€€, kako letijo....

Skratka jaz sem za nakup cilindra kuplunge ob prvi priliki, lahko je Oberon, lahko je SiguTech, ampak tisti ta ''nazobočen''. To je najbolj kritična stvar, moj ima 62k km in je bolj vprašanje časa. Je pa še original in prvi lastnik se nič ne spomni, da bi ga kdaj menjal. Druga taka zadeva je semering vodne pumpe, tako so me experti tega motorja podučili. Ste to že pomenali ali še vse dihta?? Ostale manj nujne a zato nič manj željene spremembe (izpuhi in odstranitev SAS sistema, nek upgrade luči, mogoooče tale rotvajler itd) pa potem tekom zime....

LP, Lightning

Jaz imam gor Rottweiler in mi ni škoda niti centa ......:OK: je pa res kot si rekel 300 tam 500 tam ko prodajaš je vse to izguba da srce boli :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 25 minutami, lightning pravi:

 ali kdo nosi X-lite 551 GT???? Čelade edino še nimam nove, imam eno staro piksno na glavi...Sedajle so ravno še akcije pri Compacu....mater ti €€€, kako letijo....

 

LP, Lightning

Prjatu ima to X-lite čelado in je super zadovoljen, probal je tudi Arai tour katera mu ni odgovarjala...

Objavljeno
Ob 8. 10. 2016 at 7:47, lightning pravi:

To je najbolj kritična stvar, moj ima 62k km in je bolj vprašanje časa. Je pa še original in prvi lastnik se nič ne spomni, da bi ga kdaj menjal. Druga taka zadeva je semering vodne pumpe, tako so me experti tega motorja podučili. Ste to že pomenali ali še vse dihta?? Ostale manj nujne a zato nič manj željene spremembe (izpuhi in odstranitev SAS sistema, nek upgrade luči, mogoooče tale rotvajler itd) pa potem tekom zime....

LP, Lightning

Glede semeringa vodne pumpe, se dogaja, na mojem l. 2006 pa pri 70k km še original in "dihta".

LP

Objavljeno

Še en kandidat za group buy cilinder sklopke Oberon ali SiguTech :OK:

Objavljeno

Odlično! počakam še kakšen mesec, potem pa v akcijo, da je to do spomladi rešeno.

BTW...danes zamenjal gume z novimi Mitas E07 in morem reči, da sem kar zadovoljen. Na travi in pesku grabi po pričakovanjih, za suh asfalt še povem kako je, ker je ravno malo špricnilo in je bila cesta zelo zelo spolska in je šlo komot na počes, sicer pa tudi OK. Skratka po prvih vtisih zelo zadovoljen.

LP; lightning

Objavljeno

Torej smo sedaj trije za nakup ciilindra sklopke? Pišem torej obema ponudnikoma, koliko nas pride skonto, lahko pa si delimo vsaj poštnino. Če pa je še kakšen kandidat, pa naj sporoči, lahko tudi na ZS.

Objavljeno
Ob ‎11‎.‎10‎.‎2016 at 19:38, lightning pravi:

 

BTW...danes zamenjal gume z novimi Mitas E07 in morem reči, da sem kar zadovoljen. Na travi in pesku grabi po pričakovanjih, za suh asfalt še povem kako je...

LP; lightning

Včeraj stestiral še na suhem asfaltu...meni več kot zadovoljivo, z ženo prevozila malo več kot 100km turistične vožnje, v ovinke lepo pade, drži dobro, za ta denar več kot odlično. Potem sem se še sam malo ''znorel'' in res grabi solidno, nič ne odnaša, tam kjer je s prejšnjo že pošteno vrtelo...priporočam:D

LP; Lightning

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Fantje živjo!

Spet imam vprašanja....na netu sem prebral malo morje postov o tem, ali po montaži after market avspuhov ''nalit'' notri Akrapovičevo mapo ali ne. Ravno toliko kot je zagovornikov da ja, jih je seveda za ne. Enim se je poraba po apgrejdu mape pri nenormalno dvignila (na 8-9 litrov), da so lahko skor samo še do trgovine hodil, enim je iz rorov zelo smrdelo po neizgorelem bencinu itd, enim s eni zgodilo nič posebnega. In mimogrede, zakaj je samo Akrapovičeva mapa za KTM 990, ostali (Arrow, Leo,...) pa se s tem ne ukvarjajo?? Ali ste vi pri montaži drugih rorov delali kakršnekoli modifikacije, in če, kakšne? Je kdo montiral še kakšen drug penasti zračni filter kot famozni Rottweiler? Kdo kaj ve o različnih verzijah Akra map za 990? Je res da kontrolna enota motorja (vbrizga) sama prilagodi zmes novim razmeram? Kao da ga 15 min pustiš lavfat na mestu in da se sliši ko dela nastavitve...tako pišejo na npr. advrider-ju. 

Za kakršnokoli pametno info v naprej hvala:)

LP; Lightning

Objavljeno
pred 13 minutami, lightning pravi:

Fantje živjo!

Spet imam vprašanja....na netu sem prebral malo morje postov o tem, ali po montaži after market avspuhov ''nalit'' notri Akrapovičevo mapo ali ne. Ravno toliko kot je zagovornikov da ja, jih je seveda za ne. Enim se je poraba po apgrejdu mape pri nenormalno dvignila (na 8-9 litrov), da so lahko skor samo še do trgovine hodil, enim je iz rorov zelo smrdelo po neizgorelem bencinu itd, enim s eni zgodilo nič posebnega. In mimogrede, zakaj je samo Akrapovičeva mapa za KTM 990, ostali (Arrow, Leo,...) pa se s tem ne ukvarjajo?? Ali ste vi pri montaži drugih rorov delali kakršnekoli modifikacije, in če, kakšne? Je kdo montiral še kakšen drug penasti zračni filter kot famozni Rottweiler? Kdo kaj ve o različnih verzijah Akra map za 990? Je res da kontrolna enota motorja (vbrizga) sama prilagodi zmes novim razmeram? Kao da ga 15 min pustiš lavfat na mestu in da se sliši ko dela nastavitve...tako pišejo na npr. advrider-ju. 

Za kakršnokoli pametno info v naprej hvala:)

LP; Lightning

To delajo novi 1190,1050 itd stare si moral priklopiti na računalnik in vnesti mapo ki je optimizirala delovanje agregata .....

Men se na 990 poraba ni dvignila nič , če sem ga božal sem mogoče prišel 6.5l ko sem ga odpiral tudi do 10l  , mel Leote in Žakrapovič mapo , pred tem pa stock izpuhe .

Objavljeno

Tnx za odgovor. Mogoce ves, ali ta mapa mora biti spremenjena zaradi pravilnega izgorevanja oziroma varnosti samega agregata ali je ta optimizacija v smislu boljsih zmogljivosti? Ker naceloma ne bi spreminjal mape, ce ni to nujno, moci ima pa zame tudi dovolj. Na strani leota npr pise, da zaradi aftermarket rorov ni predvidenih nobenih dodatnih nastavitev cesarkoli...in zato mi ni cist jasn:hmm:

Objavljeno
pred 6 urami, lightning pravi:

Tnx za odgovor. Mogoce ves, ali ta mapa mora biti spremenjena zaradi pravilnega izgorevanja oziroma varnosti samega agregata ali je ta optimizacija v smislu boljsih zmogljivosti? Ker naceloma ne bi spreminjal mape, ce ni to nujno, moci ima pa zame tudi dovolj. Na strani leota npr pise, da zaradi aftermarket rorov ni predvidenih nobenih dodatnih nastavitev cesarkoli...in zato mi ni cist jasn:hmm:

Če ne želiš ti ni potrebno spreminjat nič in ne bo nič narobe z agregatom ! 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Če ne želiš ti ni potrebno spreminjat nič in ne bo nič narobe z agregatom ! 

No to sem hotel slišati. Še dobro da te imamo tukaj gor:OK:

Hvala za odgov in lp,

Lightning 

Objavljeno

načeloma so motorji z elektronskim vbrizgom sposobni prilagoditi mapo v kolikor je bil odstranjen katalizator, ali menjan ror. Slip on pa itak nč ne vpliva

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

načeloma so motorji z elektronskim vbrizgom sposobni prilagoditi mapo v kolikor je bil odstranjen katalizator, ali menjan ror. Slip on pa itak nč ne vpliva

990EFI ne prilagaja nič, če ga ne priklopiš na računalnik ......imel odstranjeno ekologijo in katalizator ......

Ko sem zamenjal na 1050 filter in še par posegov , ki jih ne bi omenjal se je motor vžgal , počakalo se je 5 min in motor je sam prilagodil vse nastavitve ,tako tudi 1190 . 

Objavljeno
pred 1 uro, Kmet2 pravi:

990EFI ne prilagaja nič, če ga ne priklopiš na računalnik ......imel odstranjeno ekologijo in katalizator ......

Ko sem zamenjal na 1050 filter in še par posegov , ki jih ne bi omenjal se je motor vžgal , počakalo se je 5 min in motor je sam prilagodil vse nastavitve ,tako tudi 1190 . 

Yamaha Xj6 letnik 2009, je pri odstranjenem katalizatorju sama nastavila minimum in vse kar je potrebno. Je odvisno koliko zadev je odstranjenih, načeloma pa sama odstranitev katalizatorja ne igra pomembne vloge.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!