Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Majesty, ko bo malo topleje me kontaktiraj, pa se lahko dobiva in v živo sprobava vse skupaj z mojimi torbami & boš takoj videl a grejo na skutija al ne.

Kar se tiče pa skupnih voženj se bi se letos lahko maxiji mal bolš organiziral in šli RES lahko enkat na eno skupno vožnjo. Lani je blo bolj tako tako (beri: nič)

Msjr zelo bom vesel če nama bo ratal to akcijo izvesti! Sva na vezi spomladi! :OK:

Sicer ne vem ali je tema že bila, ampak zanimajo me neoriginalni - še nekoliko višja in širša sprednja šipa za še večje udobje. Za moj motor jih imata Givi in Kappa v rednem programu, ampak sta kar draga in nebi rad razkiral! Mislite da je med tema dvema sploh kakšna razlika? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne vem ali je tema že bila, ampak zanimajo me neoriginalni - še nekoliko višja in širša sprednja šipa za še večje udobje. Za moj motor jih imata Givi in Kappa v rednem programu, ampak sta kar draga in nebi rad razkiral! Mislite da je med tema dvema sploh kakšna razlika? :?

Živjo!

En moj znanec ima tastaro Yamaho Majety 250 in je namontiral malce večji Givi vetrobran in je z njim zelo zadovoljen. Pravi, da gre celoten piš vetra preko glave.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: Nekaj strani nazaj sem zasledil stranske torbe za maksija! Ali ima mogoče že kdo kakšne izkušnje z majestyem? Sedež se mu namreč odpre na tretjino - problem za jermene od torb

Jaz mam ene, če koga zanima, pa tud za ceno se bi še dal kej zment...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Msjr zelo bom vesel če nama bo ratal to akcijo izvesti! Sva na vezi spomladi! :OK:

Sicer ne vem ali je tema že bila, ampak zanimajo me neoriginalni - še nekoliko višja in širša sprednja šipa za še večje udobje. Za moj motor jih imata Givi in Kappa v rednem programu, ampak sta kar draga in nebi rad razkiral! Mislite da je med tema dvema sploh kakšna razlika? :?

Tule imaš link do nemškega foruma (Majesty)

http://www.hgf.portali.de/frame1.htm

(poglej v zgornjem kotu imaš pod rubrikami Majesty400 forum)

na strani boš našel verjetno kar nekaj informacij, seveda v primeru da malo obvladaš nemško.

Se pa pridružujem ideji da bi se lahko enkrat skupaj peljali.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Uuu tenk you very mač g.Skuterist :worship: prava zakladnica izkušenj in idej! Nemško znam sicer za silo ampak se kr zastopi...

Valentin! Jest jih precej kupim, če le pašejo na moj motor! A to so hard ali tekstilne? Kako se montirajo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kar precej debate je okoli teh torb.Sam ima pravtako te torbe znamke Kappa in moram reč da so zelo flexibilne (za več vrst motorjev).Kupil sem jih v trg. JAP ioc Trzin .Uporabiš jih kot kovček ,se dajo rasširiti po globini.Zraven sem dobil prevleke proti dežju.Vse skupaj za samo 26500sit....sam sem zadovoljen :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem našel, ko sem iskal gradivo za predevanje za osnovni tečaj za gasilca.

x9_gasilski.jpg

Tale italijanski Piaggio X9 500 ima za voznikom nameščeno impulzivno napravo IFEX 2000. Sestavljena je iz 12 litrske posode za gasilno sredstvo (voda), dve tlačni posodi za stisnjen zrak in "puško". Posodo si gasilec oprta na hrtbet, puško poveže s tlačno posodo in posodo z vodo, to pa zadostuje za približno 10 strelov vodne megle, katera gasi ogenj z dušilnim učinkom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentin! Jest jih precej kupim, če le pašejo na moj motor! A to so hard ali tekstilne? Kako se montirajo?

Mislim, da odgovor FGboy-a zadostuje. :D

Ko bodo vremenske razmere primerne, se pa lahko tudi zmeniva za preizkus, kako pašejo na tvojo Majesty...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva je tale zgornja slika X9 gasilska predelava verjetno bi se tudi kot reševalno obneslo prav dobro ! :OK:

Menim da so nasplošno maxi scoterji zelo pripravni za take stvari dovolj hitri, zaneslivi, lepo vodljivi, preprosta in udobna vožnja in še kaj bi se dalo napisati.... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem danes prebral na enem angleškem X9 gorumu.

From today's Telegraph

There is solid evidence to show that people who commute by scooter lead healthier, more active and more satisfying lives in all sorts of ways. Two related facts lie behind this: stress and time.

Piaggio proved as much 18 months ago when it loaned scooters to staff at BDO Stoy Hayward, an accountancy company in London. For three months, they abandoned their usual commuting methods in favour of two wheels.

Managers and an independent psychologist monitored the workforce and in every case found lower levels of stress, improved productivity (by 10 per cent), fewer sick days and, as a result, reportedly better sex lives.

The biggest stress-buster comes from the ability to predict journey times accurately. No more waiting for late buses or trains, or worrying about industrial action. If your journey to work should take 30 minutes, then on a bad day it might take 35 and on a good one 25. In most cases, it will also be quicker than anything else. Parking is usually free, traffic jams can make you feel good as you slip smugly past frustrated car drivers, and your life no longer has to revolve around a public transport timetable.

The considerable time the scooter-riders gained was spent preparing their own meals instead of buying ready-made, having more time with their children, going to the gym and generally having fuller, healthier lives.

So why a scooter rather than a motorcycle? Most of the above applies whichever sort of two-wheeler you use, but scooters are even easier to ride. The automatic transmission means you simply turn the twistgrip to move forward. No clutch, no daunting, foot-operated gearchange, and the brakes are as on a bicycle, one on each handlebar. Weather protection is not bad, but generally you need waterproof gear and can get a waist-down cape that seals your bottom half into the scooter.

The raw figures forge a compelling argument: on average the scooter commuters saved an hour of travelling per day, improved timekeeping by 20 per cent, communicated better with colleagues, reported lower stress levels and saved an average of £20-£25 per week.

The question is not why you should ride a scooter - it's why should you ever travel by bus or train...

Ready, steady, scoot

:slap: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste Maksiskuteriste, ki pa bi ob vsemu udobju svojega potujočega fotelja radi s seboj vzeli še svojega hišnega ljubljenčka... :kva2:

post-9880-1138694825_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha je koncno v domaci garazi. Zdaj se pocaka samo se vreme ali pomlad. (Kar pride prej) :)

Lp

Jani

post-2240-1138779403_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Welcome to the club! :yea1:

A si vzeu tega vijoličastega? Tud jest mam to izvedenko, morm rečt da mi je bolj všeč kot srebrna (čudna srebrna)

A ma tvoj že dvojni disk spredi al enojnega?

Zdej pa: Komi čakam na spomlad in na regrat u solat... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvaka za dobrodoslico :)

Vzel ;) sem tocno tako Yamaho, kot je na pripeti sliki. Ta barva ni vijolcasta, ampak po navedbi Yamahe galakticno modra. (galaxy blue orig)

Letnik 2005 ima spredaj dva diska, tako tudi moja, ki je letnik 2005.

Zdej pa: V Kranju se je ze zjasnilo, samo se ogreti se mora :)

Lp

Jani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta barva ni vijolcasta, ampak po navedbi Yamahe galakticno modra. (galaxy blue orig)

Zdej si moraš pa spremeniti nick v GALAKTIKA!!! (btw.: a se spomnete tistih motorjev iz galaktike, jest sm kot mulc čist dol padu). Lep skuter si si ubodel. V Lj imamo meglo in z veliko foušijo gledam na primorsko, kjer so temperature že primerne za kakšno vožnjo. No ja, še malo, še malo....

Btw, za tiste, ki so spregledal:

Za odgovore, ki se tičejo skuterjev na splošno (ala tisti gasilci, pa prevoz živali, pa zakaj je dobr bit maxiskuteraš), mamo še eno temo z imenom Maxiskuterji.

Admini so se potrudili, da so ločili Moj Maxiskuter pa Maxiskuterji splošno, mi pa se potrudimo da bomo pisali v pravilno temo (sej smo dost stari).

Popravljeno . Popravil msjr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem peljal moj skuter na servis za 12.000 km.

Olje+filter, svečka, zadnji zavorni ploščici, delo ....25.000 SIT

Ležaj na prednjem kolesu je bil zamenjan pod garancijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V servisni knjizici moje yamahe so servisna dela zelo podrobno opisana, celo narisana.

Zelo me mika in najbrz bom servisiral sam. Na uradni servis bom peljal samo za prvih 1000 km.

Ne vem pa, ali bo (bi) taK nacin servisiranja imel negativne posledice pri uveljavljanju garancije.

Lp Jani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Redni servis za tvoj motor stane 10 čukov pri uradnem serviserju! Ne vem če se ti to splača doma packat :grrr , filtre in olje moraš tako ali tako kupiti! Garancija pa mislim da sigurno ne velja če motor ni uradno redno servisiran.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ga peljal na servis zaradi veljavnosti garancije. V bistvu mi je dal notri tudi nove valčke, skuter zdaj malo bolje pospeši, končna je še vedno 125+ (prej 140 km/h, zdaj v tem vremenu nisem mogel ornk preizkusit)

Prejšnji servis (8.000) je stal le 13.000.

Jaz sem na prejšnjemu skuterju tudi sam menjal olje, ampak pri X9 pa v knjigi ni nobenih navodil za menjavo olja.

Za stare X9 (pred letnikom 2004) se da na netu dobiti celotna servisna navodila, za Evolution modele (od 2004 naprej) pa ne.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben nich ne pise :( Bored :(

Zunaj je -13C, jest si pa ogledujem skuter v ogrevani garazi in si grizem nohte, ker bi se rad peljal vsaj 5 m, ne pa 2 m tu po garazi.

Vcerej sem dal oba skuterja v prodajo na Avtonet. Zime zgleda da ne bo konec, zato res ne vidim smisla, da bi imel dva (2) skuterja. Mogoce bi moral kupiti motorne sanke ? Je kak forum v zvezi s tem ?

Iz Avtoneta prihajajo zanimive informacije. Za Yamaho ni nikakrsnega zanimanja. Nic, nada, stevilo ogledov oglasa beda.

Za Aprilio SR 50 pa popolnoma drzugace. Prihajajo emali, zvonijo telefoni..mladenici bi skuter ogledovali in kupili.

Toliko v razmislek vseh nas na maxsijih.

Have fun !

Jani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motosvetu imaš tudi forum za motorne sani.

Maksije je res težje prodat. Nekateri oglasi so na avot.netu že več mesecev. Ko sem bil pa jaz kupec, bi si želel več izbire, ko pa prodajaš, pa komaj dobiš kupca. Mislim, da je sploh problem prodat skuter z veliko kilometri (25.000+) oz. ga prodaš za zelo nizko ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimanja za maxije je manj zato ker pri nas še velja mišlenje da si "bajker" samo če imaš motor s 250+ ccm. Noben ne upošteva prednosti maxija. Pojdi na daljšo pot s maxijem 400-500 ccm ali pa s choperjem 500 ccm (lahko tudi endura v tem razredu). Na maxiju te ne bo nobeden pozdravljal in pogledal, samo na koncu boš bolj spočit, veter te nebo napihal, jakno in čelado spraviš pod sedež, vozne zmogljivosti so približno enake itd.. tapravi motorist pa nisi.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skuterist!!! popolnoma se strinjam kar si napisal!Kar nekajkrat sem se peljal v skupini z drugimi daljše relacije ..bil sem edini z maxiskuterjem...potem so bili še čoparji Honda 800..Yamaha virago pa nekaj modelov z ležalkami, smo se peljali Logatec - Planina -Postojna smer Rijeka....Vam rečem poden...Čoparji so vsi ostali zadej zamano proti Planini.....Pa to da smo se ustavljali nekje na 60-70km da so se fantje malo pretegnili in hrpte naravnali...PODEN Pa so potlej le priznali da Maxiskuter sploh ni zgrešen nakup......Pelal sem se komot z najhitrejšimi imel najmanjšo porabo goriva ,nisem bil na vetru vselej spočit ni kaj dodati...

Vem pa da čas za MAXISKUTERJE šele prihaja boste videli kaj bo čez 2-3leta..... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FGboy, od kje pa si ti? Lansko leto sem lovil enega na Nexusu od Celja proti Konjicam, vendar je potem tip še pred odcepom za Zreče zavil nekam desno v hrib. Sej sem ga pozdravil, kot se spodobi za maxi skuteriste (in je odzdravil nazaj). Drugače se strinjam, s kakšnim čoperjem po ovinkih nimaš šans. Sploh pri meni ne, ko včasih pozabim, da Ninje že dolgo ni pri bajti :D Malo heca mora bit, ampak dejansko ta Kymco precej dobro leži. Po ravnini seveda težko pridem preko 120km/h (se da nekje do 130-140, ampak traja), ovinki pa mu sploh ne predstavljajo večjih ovir. Moram rečt, da sem z njim zadovoljen do te mere, da ga verjetno nikoli ne bom prodajal. Tudi zaradi tega ne, ker rabljenim cena precej hitro pade, še posebno zato, ker jih je malo in so precej nepoznani. V Stupitu ga niso uspeli prodati kar dve leti, pa tudi zanimanja ni bilo nobenega. Tako kot ste rekli. Motor ja, skuter pa je za babe. Kao. Ker se ne da šaltat. Je pa res, da če imaš manj dela s prestavljanjem se bolj lahko posvetiš drugim rečem. Variator je pomoje ena boljših pogruntavščin, ki so jih Nemci naredili. Slava tudi Leonardu iz Vinče, ki je prvi pogruntal ta sistem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!