Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
A ima mogoče kdo kakšno idejo, zakaj so mi kar naenkrat na Scarabeu 500 začeli cviliti prednji zavorni diski, sploh pri zaviranju ob počasnejši vožnji oz. ustavljanju ? A je možno, da sem kaj zaj*** ker sem ga enkrat opral z Vapom ? Nisem čisto prepričan ampak mislim da časovno nekako sovpada. Drugače zavore normalno primejo samo cvili kot bi se pripeljal s kakšno staro kanto.... :unsure: Kilometrov imam pa slabih 10.000.

Hrbtno stran zavornih ploščic rahlo premaži z bakreno pasto. Cviljenje povzroča pritisk zavornih batkov na hrbtno stran zavornih ploščic.

Objavljeno
Končna izbira: Nexus. Obvezna menjava variomat, za JCosto, da porine motor v večje obrate in da mu doda na pospeških. Prednost pred malossijem je tudi v tem, da mu doda na končni, ker se valjčki drugače premikajo. Slabost, komplet valjčkov 60 Eur. Variomat pa je cena 160 Eur, paše na vse motorje iz te piaggio verige 500 ccm. To je pa edina modifikacija morda kdaj kasneje še izpuh Leovinci ali MVII(mvii zgleda bolj strupen in bolj odprt, zato se mi zdi boljša izbira).Cene od 260 do 280 Eur

Bi pa vseeno vprašal, če ima kdo izkušnje z malossi variomatom, Jcosta variomatom in izpuhi. Kakšni so občutki in razlike.

Zanimivo :naughty: dobil bom vrstnika!

Kar se pa varijatorjev tiče je pa tako, da z Malossijem ima izkušnje @Valentin, ga ima na X9 500. J.Costa mislim, da nima še nihče si ga pa verjetno sam omislim enkrat jeseni.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem Maxi skuterasem :)

Imam par vprasanj uporabnikov Kymcotov Xciting 500 in Aprilij 500 atlantic..

Za zdaj sem se na 50ccm skuterju ampak v zelo kratkem si mislim kupit Maxija .. in sem v fazi odlocanja ...

Ali Kymco 500 ali aprilia 500... Vem da je v ceni kr fajn razlika (za ceno postene registracije letne) hehe.. ampak Pri kymcotu me moti edino to da ima "mali prtljazni prostor" oz prevec potegnjev podolgem in ni globok in ker imam "taveliko" celado nolan N103 je problem z zapiranjem sedeza in v tem primeru zmaga aprilia , ampak kar se pa armaturne plosce tice pri aprilii pa ima kymco zelo lepse instrumente in stevec vecja kolesa , in rocno zavoro itd ..

ker na staro zalogo nudijo trenutno kr popust na aprilijo sprint 500 in je nekje ista cena kymcotu ..tako da sploh nevem katerega ..

in bi prosil za kake nasvete ... aja pa kolika je kaj poraba pri aprilii.."neprijazni trgovec" pri aprilii maribor ki komaj za kaj izstisne besedo iz sebe in mu je zelo tezko tam bit kolikor sem opazil je rekel da okoli 4 litre ..in ce je to res .. vs. kymco ki ima kolikor sem po forumu opazil okoli 5l in naprej ...

hvala za vse predloge in nasvete ..

lp

Objavljeno

Aprilio laho dobiš v Italiji, mislim da staro zalogo za cca. 3900, tam kjer kupujem jaz, sicer smo pa v evropski uniji, tako da nisi obvezen kupovati v Sloveniji. Ne vem pa kolk je kymco...

Tudi meni je kymco všeč, nisem ga peljal, odvrnili so me zelo dragi deli in servisi, vsaj po besedah forumašev. Odločil sem se za nexusa, po tesnih vožnjah vseh tistih skuterjev, ki so me zanimali.

Aprilia je le Italija, kjer jih je na tone in delov, dodatnih ali rezervnih tudi. Ima pa samo eno zavoro spredaj, recimo to je mene zmotilo in morda, vsaj po testih sodeč, slabšo ciklistiko.... Še vedno pa menim, da je odličen skuter, the hell, vsi v segmentu maksi skuterjev so....

Lp in srečo pri izbiri....

Po moje je poraba pri vseh nekje ista, to je od nekje 4,5 litra tja do maksimalno 6. Morda je tukaj absolutni zmagovalec le t-max, ki naj bi popil od 6 do 7,5 litra...

Objavljeno

Glas za Aprilio. K @debitelovemu komentarju dodam, da je Apriliin agregat bolj poskočen od Kymcovega, pa še nižjo porabo ima. Aprilia Sprint ima odlično ciklistiko za običajno maksiskuter zasnovo - agregat je vzmeten oz. del zadnje nihajke nasproti zasnovi T-Maxa, ki ima agregat trdno pričvrščen na okvir in ne niha skupaj z nihajko.

Objavljeno (popravljeno)
Lep pozdrav vsem Maxi skuterasem :)

Imam par vprasanj uporabnikov Kymcotov Xciting 500 in Aprilij 500 atlantic..

Za zdaj sem se na 50ccm skuterju ampak v zelo kratkem si mislim kupit Maxija .. in sem v fazi odlocanja ...

Ali Kymco 500 ali aprilia 500... Vem da je v ceni kr fajn razlika (za ceno postene registracije letne) hehe.. ampak Pri kymcotu me moti edino to da ima "mali prtljazni prostor" oz prevec potegnjev podolgem in ni globok in ker imam "taveliko" celado nolan N103 je problem z zapiranjem sedeza in v tem primeru zmaga aprilia , ampak kar se pa armaturne plosce tice pri aprilii pa ima kymco zelo lepse instrumente in stevec vecja kolesa , in rocno zavoro itd ..

ker na staro zalogo nudijo trenutno kr popust na aprilijo sprint 500 in je nekje ista cena kymcotu ..tako da sploh nevem katerega ..

in bi prosil za kake nasvete ... aja pa kolika je kaj poraba pri aprilii.."neprijazni trgovec" pri aprilii maribor ki komaj za kaj izstisne besedo iz sebe in mu je zelo tezko tam bit kolikor sem opazil je rekel da okoli 4 litre ..in ce je to res .. vs. kymco ki ima kolikor sem po forumu opazil okoli 5l in naprej ...

hvala za vse predloge in nasvete ..

lp

No tole me pa čudi :hmm: , s prodajalcem v MB (g.Boštjan)sem imel jaz dobre izkušnje, celo testno vožnjo mi je uredil (sicer v LJ ampak.).

Imel sem Sprinta 500 (če želiš ti pošljem primerjalni test med obema omenjenima maxijema v nemščini) in bil zadovoljen. S čelado nisem imel problemov, čeprav je prostor pod sedežem precej "čudne" oblike. Meni je ob mojem načinu vožnje ("turističnem") porabil med 3,5 in 4,5 l na 100km. Pospešuje boljše od excitinga in tudi lažja je, kar pomni da se boš v gneči lažje znašel.

Sicer sem nekaj o primerjavi med obema napisal nekaj časa nazaj ko sem bil v isti dilemi. Glede ciklistike, sicer nimam veliko izkušenj, vendar vsepovsod pohvalijo atlantica kot skuter s najboljšo ciklistiko med modeli s Piaggio agregatom. @debitel, enako je napisano v testu maxijev ki sem ti ga poslal. Verjetno pa je občutek v vožnji tudi "osebna" stvar zato je najbolje da preizkusiš oba in se potem odločiš.

Je pa res da ima aprilija "neugledno" armaturno ploščo, vendar je to stvar osebnega okusa.

P.S. če te zanima kaj bolj konkretnega okoli Sprinta 500 pa vprašaj

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

JA se opravičujem, po vseh testih, ki sem jih prebral, sem morda malo zabluzil, sem peljal par let nazaj atlantica 500, in ciklistika je bila daleč od teh skuterjev, ki sem jih vozil sedaj, se pa vseh podrobnosti niti ne spomnim, takrat sem bil še na CBR900RR tko da ...., ne vem pa kako so jo uštimali na sprintu 500. SICER pa je zlato pravilo to, da probaj kar ti je všeč in se sam odloči, saj boš v končni fazi TI vozil moped... Saj veš 00 ljudi 200 jošk, vsak ima svoje preference...

Jaz atlantica sprint 500 nisem preizkusil, sicer je všečen skuter, a nekak se nisem videl na njem, sem pač bolj športen tip...

Objavljeno

JA se opravičujem, po vseh testih, ki sem jih prebral, sem morda malo zabluzil, sem peljal par let nazaj atlantica 500, in ciklistika je bila daleč od teh skuterjev, ki sem jih vozil sedaj, se pa vseh podrobnosti niti ne spomnim, takrat sem bil še na CBR900RR tko da ...., ne vem pa kako so jo uštimali na sprintu 500. SICER pa je zlato pravilo to, da probaj kar ti je všeč in se sam odloči, saj boš v končni fazi TI vozil moped... Saj veš 100 ljudi 200 jošk, vsak ima svoje preference...

Jaz atlantica sprint 500 nisem preizkusil, sicer je všečen skuter, deluje mi malo okorno in moti me samo en prvi disk, a nekak se nisem videl na njem, sem pač bolj športen tip...

P.S.:Sem šel še enkrat brat test v nemščini, in ja atlantic je ocenjen zelo dobro in nexus zelo slabo(predvidevam zaradi neudobja, kar je res in visoke cene)

Ciklistika po oceni je ista, seveda pa stvar subjektivnega mnenja in kot sem rekel, stvar okusa vakega posameznika in tendenc vožnje. Je pa ocenjen odlično, kar verjamem da tudi je.

Objavljeno
P.S.:Sem šel še enkrat brat test v nemščini, in ja atlantic je ocenjen zelo dobro in nexus zelo slabo(predvidevam zaradi neudobja, kar je res in visoke cene)

Ciklistika po oceni je ista, seveda pa stvar subjektivnega mnenja in kot sem rekel, stvar okusa vakega posameznika in tendenc vožnje. Je pa ocenjen odlično, kar verjamem da tudi je.

Se strinjam s tabo. Večina občutka med vožnjo je stvar osebnega občutja. Sam ne bom nikoli izkoristil kar ponuja T-max, vendar je občutek ki ga imam sedaj med vožnjo boljši kot prej pri Sprintu 500 in to predvsem na kakšni slabi cesti (verjetno zaradi zadnjega vzmetenja).

Mislim da tudi Sprint 500 spada bolj med "športne" skuterje. Glede zavor na Sprintu 500, so integralne, skupaj z zadnjo zavira tudi spredaj.V čeljusti (spredaj) ima 3 bate, pri zaviranju s zadnjo zavoro spredaj "pritisne" samo eden, ko zaviraš s sprednjo "pritisneta" druga dva, nikoli pa nisem imel občutka da so zavore preslabotne.

Sicer pa je iz slik razvidno da se da oba dobro "peljati", do straganja s plastiko pri T-maxu pa jaz verjetno ne bom nikoli prišel :blush:

post-4877-1220611106_thumb.jpg

post-4877-1220611122_thumb.jpg

post-4877-1220611131_thumb.jpg

Objavljeno
Jp, prednost naj bi bila v boljšem štartu z mesta pri polnem plinu, vendar v nasprotju z klasičnem špornim varijatorjem, ne na račun odzivnosti pri nižjih obratih.

Če sem prav razumel, gre za to, da variator pri štartu z polnim plinom omogoča motorju, da se zavrti bistveno višje kot pri serijskem variatorju, 7000v./min. proti 5000v./min. To pomeni, da imaš pri štartu na voljo največjo moč in je štart posledično eksplozivnejši. Enako se obnaša Malossijev športni variator. Razlika je v tem, da klasičen športni variator pri počasnem speljevanju z nizkimi obrati deluje leno, potrebuje višje obrate in dalj časa visi na sklopki. Tega tu naj ne bi bilo in vožja z nizkimi obrati se naj ne bi spremenila.

Športna sklopka se naj ne bi vgrajevala, saj bi pokvarila ravno to, kar smo z izbiro J.Costa variatorja dosegli, odzivnost pri nizkih obratih. Športna sklopka je trša in tudi zahteva višje obrate. Lahko bi se menjala le zaradi vzdržljivosti.

Torej, priporoča se le menjava varijatorja, menjava sklopke ni potrebna oz. niti ni priporočljiva za vsakodnevno uporabo.

To sem uspel razbrati iz razprav na nekaj ameriških forumih. Upam, da nisem kaj preveč brcnil v temo. :whistle:

Sem si pa že našel eno punco, ki obvlada italijansko in špansko in bi bil greh če je ne bi izkoristil (njenega znanja :naughty: ). eBay.it in J.Costa domača stran ne poznata angleščine.

@drejči in vsi ostali, ki Vas zanima JCosta variatior; tole je napisal uporabnik na nemškem Tmax forumu po menjavi variomata s JCosto, upam da vam nemščina ne dela težav:

citat uporabnika @georoller:

"Heute 1. Tag im Alltagseinsatz.

Vergesst alles,angefangen vom Power-Commander über Malossi,Polini Variomatik und 15 g Rollen.

Wenn ihr Power haben wollt,gibt es nur JCosta.

Man kann damit auch langsam fahren aber,wenn du Feuer gibst,dann ist Feuer.

Man muß schon sehr auf die Strasse achten,wo man Gas gibt.Feuchte Strasse und etwas Sand machen sich nicht so gut.

Immer schön den Tacho im Auge behalten sonst wird es schnell recht teuer.Innerhalb kürzester Zeit ist man außerhalb der Stvo unterwegs.

Auf dem Heimweg habe ich einem Buell Fahrer gezeigt,daß er eine lahme Maschine hat.

Wir fahren hintereinander mit ca. 80 Km/h hinter einem Blechhaufen,er setzt an zum Überholen und ich im Schlepp hinterher.Da merkt er,daß ich ihn auch noch überholen will und gibt Gas.Ich weiß zwar nicht,welcher Gang gerade in seinem Getriebe aktiv war ,er hatte jedenfalls nicht den Hauch einer Chance,sich zu wehren.Lustich wars. "

Kot kaže zadeva "odlično" deluje, počakati bo treba še na poročilo ali dva in se mogoče odločiti :whistle:

Objavljeno

Seveda, saj se z dobrimi gumami na dobrem asfaltu da drgnit z vsakim maksi skuterjem, samo znat je treba...

Sicer sem pa zdaj kot raziskovalni novinar prebiral vse možne teste in na vseh, ki sem si jih sam prebral, oziroma moji zaključki niso kaj daleč od tega kar sem že povedal. T-max je TOP, edini ki mu konkurira pri športnosti je nexus, pri udobju pa vsi ostali. Pač t-max je najboljša mešanica vsega.

In na cyberscooter.it pri oceni novejšega nexusa lepo piše, da je top performer med maksi skuterji, pri sprint 500 pa da se uvršča takoj za njim in pred x9. Ima pa sprint manjše premere diskov in spredaj samo enega, kar pač meni osebno ni všeč.MENI osebno(nisem pa nikjer prebral, da bi bile zavore slabe!).Tudi zadnji del skuterja mi ni všeč, stvar okusa pač. Kymco mi je po zunanjosti lepši od sprinta.

Pa morda tole zveni že mal otročje, na koncu prevlada osebni okus, men je nexus super (k odločitvi je seveda prispevala tudi cena), zgleda zelo športno, kar hočem, se pelje kot sem upal (do jaja, po vožnji me je prepričal) sicer na račun udobja in prostora, sicer sem pa tega na motorjih navajen.

ČE pa bi zbiral med kymcotom in sprintom, bi se težko odločil, že za nexusa pred t-maxsom sem se zelo težko ( v pomoč mi je bilo, da je ravno prišel ven novi t-max, torej brezveze kupovat starega, potem cena in seveda vožnja z obema. Meni osebno nexus bolje od t-maxa). Torej sprint in kymco, vsak imata svoje dobre in verjetno malo slabše stvari, na mestu tistega ki kupuje bi se zapeljal z obema. Potem boš takoj vedel kaj hočeš. Meni je bilo takoj jasno. Pred preizkusom pa sem brcal v temo in bral teh 99 strani, bral teste in študiral.

Naslenji (čez x let) maksiskuter bo novi BMW 850 ali t-max 900 (to je pač neka napoved, glede na to da se bmw pričakuje, yamaha bo pa sigurno odgovorila gileri, apriliji in bmw-ju v segmentu najmočnejših skuterjev)

Objavljeno (popravljeno)
@drejči in vsi ostali, ki Vas zanima JCosta variatior; tole je napisal uporabnik na nemškem Tmax forumu po menjavi variomata s JCosto, upam da vam nemščina ne dela težav:

citat uporabnika @georoller:

"Heute 1. Tag im Alltagseinsatz.

Vergesst alles,angefangen vom Power-Commander über Malossi,Polini Variomatik und 15 g Rollen.

Wenn ihr Power haben wollt,gibt es nur JCosta.

Man kann damit auch langsam fahren aber,wenn du Feuer gibst,dann ist Feuer.

Man muß schon sehr auf die Strasse achten,wo man Gas gibt.Feuchte Strasse und etwas Sand machen sich nicht so gut.

Immer schön den Tacho im Auge behalten sonst wird es schnell recht teuer.Innerhalb kürzester Zeit ist man außerhalb der Stvo unterwegs.

Auf dem Heimweg habe ich einem Buell Fahrer gezeigt,daß er eine lahme Maschine hat.

Wir fahren hintereinander mit ca. 80 Km/h hinter einem Blechhaufen,er setzt an zum Überholen und ich im Schlepp hinterher.Da merkt er,daß ich ihn auch noch überholen will und gibt Gas.Ich weiß zwar nicht,welcher Gang gerade in seinem Getriebe aktiv war ,er hatte jedenfalls nicht den Hauch einer Chance,sich zu wehren.Lustich wars. "

Kot kaže zadeva "odlično" deluje, počakati bo treba še na poročilo ali dva in se mogoče odločiti :whistle:

Ne moreš verjet, da sva ravnokar prebirala iste strani na istem tujem forumu. :yea2: Jaz sem se za Jcosto že odločil, to in zračni filter bosta edini modifikaciji. Bo dovolj, po moje.

Da samo dodam, poročil imaš ogromno, evo linke pa si rpebirajte:

http://majestyusa.com/forums/viewtopic.php...sc&start=75

http://www.scootertrap.com/forum/showthrea...t=36&page=2

http://www.scootertrap.com/forum/

V iskalnik napišeš Jcosta in akcija, je pa vse v angleščini, priporočam pred nakupom.

Ne eneme je celo nekdo, ki prodaja malossija in njegovo sklopko zaradi Jcoste in napoveduje množične prodaje malossijevih multivarov, hehe.

Sicer pa menim, da malossi sploh ni slab, samo če preačunam vložek v skuter, da ga res orng zrihtam potrebujem z malossijem komplet vse, pa sem na 1000-1500 Eur, pri Jcosti pa samo variator za 160 Eur + poštnina.

Popravljeno . Popravil debitel
Objavljeno
Sicer pa menim, da malossi sploh ni slab, samo če preačunam vložek v skuter, da ga res orng zrihtam potrebujem z malossijem komplet vse, pa sem na 1000-1500 Eur, pri Jcosti pa samo variator za 160 Eur + poštnina.

1000 - 1500€ !?

Kaj pa misliš še menjat, razen izpuha in variatorja ?

Me pa res zanima, koliko bolj potegne Jcosta v primerjavi z Malossijem. Daj čimprej zrihtaj, da stestiramo !

Objavljeno
Jaz sem se za Jcosto že odločil, to in zračni filter bosta edini modifikaciji. Bo dovolj, po moje.

Kje pa boš J.Costo vzel? Na italijanskem eBayu? Koliko bo poštnine in če še nisi naročil, bi se lahko zmenila in naročila skupaj. Kolikor sem jaz gledal naj bi bilo poštnine ≈25€ in če bi bila dva, bi se to razpolovilo. Kaj praviš? :winkiss:

Objavljeno

Ok, sem glihkar prišel domov, torej odpisujem.

1000-1500Eur. Kako?

Torej variomatmultivar malossi 200 Eur, potem sklopka 200 eur, pa jermen, pa izpuh 280 eur in power cam 250Eur pa smo na jurčka. Takole na brzino s popusti, pol pa še kakšna malenkost pa smo na 1500. Seveda bom moral kupit še kovček in stranski torbi, tko da ja 1500 mi ne uide.

Glede Jcoste, res sem prebral same zelo pozitivne stvari, ja naročil bom v Italiji, ja cena na ebayu je 160 Eur+poštnina, mam pa opcijo poslat v Italijo pa da mi potem dostavijo, tako da bo to mnogo ceneje, nekje 20 eur po glavi predvidevam, po svojih dolgoletnih izkušnjah nakupovanja na ebayu.

Zakaj filter, ker prepogoj dobrega delovanja motorja je svež zrak in veliko le tega, zakaj ne izpuh? Ker menim, da ni vredno 300 eurov, ker ni nekih drastičnih sprememb. Potem bi skoraj raje power cam. PA če vse naštejem, potem bolje da kupim močnejši motor. Torej Jcosta in filter max strošek 230 Eur.

Glede Jcoste si preberite na prejšnih linkih piše ogromno...

Objavljeno (popravljeno)

Aja, nisem odgovoril na tvoje vprašanje?

KAko potegne Jcosta v primerjavi z malossijem?

Ok, sam nisem uspel testirat ne enega ne drugega, po tem kar sem prebral pa upam rečt približno takole: Če imaš vse komplet od malossija, tako kot sem napisal zgoraj (1000Eur in več) potem je to vsekakor po moje najmočnejša verzija, tudi najdražja. Sama primerjava Jcoste in samo malossi sklopka in variomat je pa jeziček na strani Jcoste. Prvič mnogo mirneje teče motor, drugič gre v majceno višje obrate (to sklepam po večkrat videnih videih na youtubu) in pri višji hitrosti padejo obrati in s tem poraba, da ne omenjam, da je pol ceneje.(ne potrebuje nobenih drugih modifikacij.)

Uporabniki, ki so prej imeli malossija pravijo za Jcosto, da se med vožnjo res čuti moč in navor in to zelo, več kot pri malossiju. Je pa Jcosta morda malo zaspana tam do 3o-40 km/h, kjer malossi z športno sklopko bolj skoči po moje.

Menim, da je Jcosta optimalna izbira glede na ceno.... zato jo bom vzel.

P.s.: da tole skopiram iz nekega tukaj že omenjenega foruma in kaj se da narest in seveda cene, ker si me prej spraševal:

Pozdrav svima.Citam mnoge forume i mislim da ovakvih tema jos nije bilo niti ce biti..U pokusaju sam da prepravim atmosverski u turbo motor.Imam nexi-a oko 4 godine i uradio sam mnoge modifikacije na agredatu. bilo je tu mnogo eksperimentisanja sa rolnicama,federima kvacila,variomatima,kaisevima,bregastim osovinama,progresivnim federima ventila,ventilima punjenim azotom(veceg precnika), auspusima,regulator pritiska goriva,k&n filterima,itrium svecica i pomocnim racunarima kao sto su powercommander pcIIIusb,kit rapid bike 2 limiter i naravno kvalitetnog ulja.Na kraju svog tog eksperinentisanja i testiranja sam dobio rezultat od 64ks. max brzina od 204km/h na 9300 ob/min.evo i tacan spisak delova pa ako neko hoce da pravi samo nek izvoli.

1. malosi multivar 5111808 oko 230e komplet sa rolnicama i belom oprugom

2. federe 2911326 oko 25e za kvacilo (kod mene su zute)

3. federe 2913068 oko 40e za bregasto vratilo

4. bregasta 5912907 oko 250e

5. kais 6112856 oko 80e od kevlara X belt

6. k&n filter oko 60e za vazduh ulozak

7. leovince 4road oko 350e

8. denso ittrium oko 25e svecica

9. powercommander pcIIIusb oko 350e ili kit rapid bike 2 limiter oko 560e

(oko 60 ps - 185 km/h-8400ob/min) (64 ps - 204 km/h-9300ob/min)

---------------- ili --------------

oko 1410e oko 1620e

+ jos kvalitetno ulje npr. motul 300v competition (5v40) oko 20e/l

inace da napomenem da sa izduvnim sistemom leovince 4road ide i izduvna grana koja nema tako jake krivine u odnosu na fabricku i u precniku je sira 2mm.naravno uz sve to je potrebno urediti i kocnice,pneumatike.

Popravljeno . Popravil debitel
Objavljeno (popravljeno)

kukr mi na avatarju piše, sem ponosni lastnik scarabeota 500, kateremu bo kmalu potekla garancija. No, glede na fantastične izkušnje ses odličnimi in pametnimi serviserji, ki mimogrede niso glih poceni in glede da sem marsikateremu motorju dodobra premešal drobovje in glede mojo osnovno izobrazbo (strojnik), se odločam, da bom sam naštelau tiste uboge 4 ventile, menjal filtre, olje, pa jermen kej pogledal.

No, zanima me na kolko se štelajo ventili in kje se resetira uni ključek na šteucu. baje je nekaj mehanskega za nardit.

ja, motor je piaggotov, 460 ccm.

drugače pa mi sesalec fajn laufa, v dvoje postane malo zaspan, malo taljanske duše ima (beri šlamparije), lahko bi imel boljše fedre (za to trditev nisem siguren, pač je še hardendura pr hiši in člouk hitro pozabi kaj trenutno vozi, pa gasa čez luknje...), premalo ga perem, ampak ne vem glih če je dosti lepši ko je čist.. vreden svojga dnarja. naslednji sesauc bo japonc, đamaha.

Popravljeno . Popravil BRANE
Objavljeno

hvala za nasvete okoli kmycota in aprilie.. saj res da treba sprobat in pol videt kaj bol pase ..

zdaj okoli armaturke ..ok se privadis .. ..ciklistika mi je recimo top , pa agilnost in najprej zavore..moti me samo da aprilia ima samo en disk spredaj ..kar se tice pregrevanja sta bolje 2 ker je duplo bolse ..

drugace pa .. hm .. sem razmislal o 250ccm ..ampak sem se odloco da reskiram se slabih 1000e in pac malo denarnico vdarim in mas malo rezerve skos v moci pri prehitevanju ali v klancih ko sta 2 osebi...

me je pa zlo presenetlo negativno ko sem videl oz. zvedel za aprilijo da je to baje model 2003 imel in zdaj ni vec .. termometer , povprecno porabo , dnevna stevca , itd .. kao potovalni racunalnik ... vse digitalno ..pa sem sel gledat in nima nic vec .. za ta denar bi lahko se kaj dali zraven ...

kje se da recimo sprobat oz testno voznjo nardit? ce ma kdo izkusnje s tem?

al pa se kdaj kje dobite na kaki pijaci pa da se da to stvar malo ogledat? in malo zapeljat kot sopotnik? v mb? placam za benz.. pa za pir :D

sem v graz sel gledat xcitinga zadnic ker ga v mb nikjer ni..

hm.. italija kupit.. nevem ..kolk slisim tu pa tam recimo "rableni" radi delajo tam da stevce odklaplajo in pol dobis s "kao" pol majn prevozenimi...

drgac pa pol se prevoz rihtat pa te zadeve od tam ..

pa kak kaj rocna zavora pride prav? v kakem hribu parkirat itd..

ima tut aprilia to?

ker na apriliini strani je tak skopo napisano ... nic prakticno in se tam pise da nima vplinjaca itd...

aja glede prodajalca ..sem ze jezen bil ko sem celado kiupoval ,,nic ni povedal pa ko da sem luft tam bil , pa za skutera sem vsako besedo komaj zvleko iz njega , pa zadnic "kao" bla trgovina zaprta vse skutere meli zaparkirane ampak nikjer nic pisalo .. noter pridem nikjer dobenega nakar mene in se 3 ljudi ki smo poskusali videt skutere en nadere kaj iscete tukaj "in da je trgovina zaprta" .. pa nikjer nic pisalo in nic ..

v glavnem raje grem v lj kupit kot pa v mb se kdaj sploh it v to trgovino! in nisem edini tega mnenja od folka ki gapoznam ..

no v glavnem zelooo vsec mi je nexus .. ampak cena je pa grozna .. kar se pa tice 250 pa ni tak drag proti ostalim .. 500 pa kr cena...

peugeot je tut malo drag ..

sem slisal da se aprilia dosti bol bliza sportnemu skuteru .. kymco pa tak za gosposke voznje .. nevem sploh kaj kupit :D

tak da ce me kdo kdaj zapelje :D bom zlo vesel :D pa je gajba v dobrem :D

hehe

Objavljeno

Skuterist ... ce imast primerjalni test lahko posles .. ni problema ali ang ali nem. ..

Objavljeno

Par strani nazaj sem ti napisal kakšne so cene v Italiji in to NOVIH skuterjev, ni pa to noben bavbav. Garancija je evropska, prevoz pa tud ni nek velik problem (maksimalno dodatnih 200 Eur).

Glede ostalih stvari, ki jih sprašuješ, pa frenkly, pojma nimam.

Lahko pa poveš koliko si pripravljen dat za skuter, morda se pa še kaj najde v tem segmentu.

Boš pa najlažje probal skuter, če ga greš pogledat k nekomu, ki ga prodaja, boš dobil veliko informacij iz prve roke, problem je samo v tem, da so večinoma vse pozitivne, saj se vsi trudijo prodat.

Objavljeno (popravljeno)

saj zato ravno raje vprasam uporabnike tukaj . ker tak sami vemo v trgovini vsaj svoje prodajno blago opeva da je najbolse ..

ampak moram pohvalit prodajalce nasplosno ..vsak rad pade v debato in mi je vsec da po pravici vsak pove kaj je na tem modelu bolse in kaj na onem tut ce ne prodaja .. se lazje odlocis ..:)

tak da .. moram se res zapeljat s skuterjem in pol rect .. ampak mislim da sem vedno bol (70% na kymco-tovi strani za kupit :D )

Italiji

aja .. Debitel - vem mogoce ze 100x premleta tema ze ampak vseeno prasa.. ce ze kupim nov skuter v italiji - placam v sloveniji samo "prometni davek?" in se kaj druga? in grem lepo ga regisstrirat s temi papirji?! al je potrebna kaka homolomo se?

Popravljeno . Popravil moto007
Objavljeno (popravljeno)
Skuterist ... ce imast primerjalni test lahko posles .. ni problema ali ang ali nem. ..

Pošli "email" naslov in imej vsaj 10M prostora. Za testno vožnjo pa bodi "iznajdljiv", če je nimajo več pri Apriliji v LJ poglej na avt..net in pokliči koga ki prodaja in .... :rolleyes:

Ja Aprilia 500 pred Sprintom je bila dosti bolje opremljena in "bahačasta" :blush:

P.S. Če si iz MB se obrni na uporabnika @Matic7 on je v tvoji "bližini" in ima Excitinga. Sicer pa greva jutri prav s @Maticem7 en krog in se zna zgoditi da pripeljeva v MB. Pošlji PM do večera ali sporoči tel. številko, mogoče se lahko srečamo na kavi in rečemo kakšno o tvojem "problemu".

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

mislim, da pri nakupu v Italiji pri nas plačaš samo DMW, pa še to nisem ziher, je pa zanemarljivo malo, nekje 5% vrednosti. Ja homologacija je pa ne vem točno al 150 ali 180Eur, delat jo moraš pa v Kopru.

Objavljeno

no zdaj se komaj vrnil iz maratona Poli :D

drugace pa smesno iz zelo glupo to z homologacijami ce kupis novo vozilo..ker novo vozilo bi naj zdaj v EU ustrezalo vsem standardom ki so isti ..samo da drzava pobira denar za brezveze...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!