mrkixi Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Vse ima svoje prednosti in slabosti... Vidljivost? Nisem opazil nekih (velikih) razlik med originalno in Givijevo šipico. Meni je bilo važno le, da ne vrtinči vetra v višini čelade... in s to Givijevo sem problem rešil. Kako rešit tvoj problem, ti morebiti kdo svetuje, ki je to že "rešil"... Kakorkoli se boš odločil, bo vredi... ;-) Lp
mrkixi Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Ima Peugeot opcijsko tudi originalno povišano šipo, samo se mi zdi, da potem vidiš popačeno sliko. Ali pač ne? Sedaj je višina stekla ravno še dovolj nizko, da gledam čez in ne skozi. Ne bi pa kupoval višjega stekla za probo... SAT500 Ojla, sem nov član na maxiscooter-ju, pa dolgoletni fan motorjev po srcu. Letos sem si kupil KIMCO XCITING 500i in pridno nabiram kilometre. Zvozil sem 2000km z nizko original šipco za XCITING 500, nakar sem se odločil, da kupim višjo z zaščito za roke, predvsem zaradi moje sodrajverice. Namreč pri hitrosti višji od 100km/h ji zelo vrtinči zrak na glavo in hrbet. Kupil sem Givi-jevo ožjo in visoko šipo (do vrha čelade na priporočilo prodajalca) in ne original visoko šipo za XCITING, ki je nižja za cca. 10cm. Po 500km sem ugotovil, da se za sovoznika stvar obnese, jaz sedim praktično v brezvetrju, njej pa veter ne nagaja več. So pa določeni minusi: takoj sem dobil občutek popačene slike (treba se je privaditi, morda tudi zato ker vozim z dioptriskimi očali, ali pa, ker je šipa ukrivljena?), odsev armature na notranji strani šipe - nekje na sredini, tudi sonce od zadaj zna motiti, pri močnej bočnem vetru zna potegniti motor iz smeri, pri nagibanju v ovinek sem imel od začetka prav čuden občutek(a se ga prav tako privadiš), končna hitrost pade za cca.5-10km/h. Je praktična za vsakodnevno vožnjo v mesto, ker te dobro zaščiti pred vremenskimi vplivi, koristna za sopotnika na avtocestah - daljših vožnjah, za lastno zdravje itd... Za bolj športno vožnjo (solo vožnja) je za mene, novinca na maxi-jih, sigurno zakon nizka šipa in sem jo za svoje užitke ob hitri premontaži shranil. Kot zelenec sigurno nimam toliko izkušenj pri oceni vrednosti visoke šipe napram nizki šipi, je pa sigurno vredno premisliti pred nakupom (jaz sem dal 120€ za šipo v Tstu), za kakšen namen in slog vožje želiš menjati original šipo. Predlagam ti, da če imaš možnost najpre probaj pri kakšnem frendu, ki ima to šipo, če ti odgovarja, preden jo kupiš. Lp, Mrki
Valentin Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 @duff dopade se mi tvoj podpis! Misliš slikico? Temu se reče avatar.
Johnny500 Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Misliš slikico? Temu se reče avatar. NE ne mislim podpis. Tole >> Sem drzen...se imam za motorista, pa čeprav vozim SKUTER <<
duff Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Misliš slikico? Temu se reče avatar. kaj pa te moti moj avatar? če ti ni všeč, ga ne glej in je rešeno
maxiscooter Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 kaj pa te moti moj avatar? če ti ni všeč, ga ne glej in je rešeno Nobenega nič ne moti a je prišlo do nesporazuma kje, kaj. Preberi še enkrat :surrender: Vsaj mislim :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy:
taliban Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 (popravljeno) Posneto v Celju , na kavici !! Popravljeno April 17, 2010. Popravil taliban
Blond Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Odlično ! Kateri štirje ste bili to ??? mojamiska 1
sat500 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Odlično ! Kateri štirje ste bili to ??? Po vrsti: skuterist, taliban, sat500 in pelikan
taliban Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Danes .....KRST motoristov LOČE !! pri Poljčanah . Nekaj utrinkov ! tudi MAX-iji so vmes ...... Prisotna : taliban , pelikan .......... lp
sat500 Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 En up-date. Tkole bom rekel, rabim več pospeška v nižji hitrosti, to me je peljalo, da sem klical v tovarno JCosta. Pač, detektivski načiin. Povedali so mi, da je JCosta EVO2, ki ga imam, narejen po kopitu za Master 500 motor, seveda pa ni prilagojen za točno vrsto motorja, ker so motorji različno težki, imajo različne konfiguracije, itd... Prosil sem jih, konkretno za moj skuter in v kratkem dobim par kompleov valjčkov za testirat. Mi je pa gospod pojasnil, da je Jcosta edini variomat, ki z menjavo lažjih ali težjih valčkov, ne zgubiš na končni hitrosti, ker ima tak princip delovanja. Torej pridobiš na pospešku in nič ne zgubiš. Zanimivo. Well, bomo videli v praksi. In? kako je po enem letu po menjavi variomata? Imaš kakšen nasvet in še kakšno primerjavo z Drejčijem?
debitel Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 In? kako je po enem letu po menjavi variomata? Imaš kakšen nasvet in še kakšno primerjavo z Drejčijem? Če malo prebrskaš forume o maksiju, sva z Drejčijem kar precej pisala na to temo, ko sva probavala različne nastavitve. Razlika med JCosto in Malossijem je, vsekakor v prid JCoste. Ugotovila sva, da taka kot med njegovim "starejšim" in mojim novejšim originalnim variomatom. Na cesti se je kar poznalo pri štartu z mesta. Potem je Drejči menjal izpuh in spet je bil hitrejši, zdaj menja pa še odmično gred, tako da nimam šans. Če misliš menjat variomat, ti skoraj vseeno priporočam Malossija in 14g valjčke. Ti pušča več prostora za kasnejše predelave, drugače sem pa sam z JCOsto zelo zadovoljen. Tudi po menjavi pri meni in Drejčiju standardnih variomatov, je bil JCosta hitrejši v pospešku, a naj povem, da je bil drejči na 16g valjčkih. Če bi bil na 14 morda razlike niti nebi bilo, oziroma sem skoraj preprčan da je nebi bilo. Končna z mojo JCosto in Drejčijevim malossijem je bila identična.
Drejči Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 Drejči pa odmične še ni menjal... še nabira čas in pogum... podobno kot je to bilo pri menjavi variomata, potem ko pa je/bo zadeva zamenjana mi je/bo pa zopet žal, da nisem že prej menjal. Sem pa tudi nabavil lažje valjčke, 14g tako da... z mesta bomo gume radial pa končna bo 120 če pa še nau dost pa PowerCommander not butnemo....
debitel Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 Sem ful vesel zate, zdaj boš mel uradno najhitrejšega Nexija v SLO. Če boš kupoval power commander, si ga pošlji v AT, ker ne bo davka in carine, glede na to da je 400 usd. Jaz sem pa u bistvu na meji, da ga prodam, namreč pred 1 tednom sem pokopal najboljšega prijatelja (2 motorista pri Skaručni) in me je na orng minilo vse. Gledam gokart, minimoto, midimoto, sam da je pista, za na cesto sem si kupil pa zadnji pogon in +300 konjev. Prav ne vem kaj naj naredim, mi je bil Nexi super. LRR 1
sat500 Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 Sem ful vesel zate, zdaj boš mel uradno najhitrejšega Nexija v SLO. Če boš kupoval power commander, si ga pošlji v AT, ker ne bo davka in carine, glede na to da je 400 usd. Jaz sem pa u bistvu na meji, da ga prodam, namreč pred 1 tednom sem pokopal najboljšega prijatelja (2 motorista pri Skaručni) in me je na orng minilo vse. Gledam gokart, minimoto, midimoto, sam da je pista, za na cesto sem si kupil pa zadnji pogon in +300 konjev. Prav ne vem kaj naj naredim, mi je bil Nexi super. Ne ga take stepat. Čeprav nimamo vedno 100% kontrole, vendar lastna previdnost je največ vredna. Verjetno si potreben enega potepa - poglej na Maxi-01. duff 1
taliban Objavljeno April 25, 2010 Opozori Objavljeno April 25, 2010 Na netu sem nasel , dodatek za MAX-ije !
skuterist Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Jaz sem "našel" sicer "tamalega" Burgmana, ampak poanta je v detaljih . Suzuki B-man Lahko si "download-ate" prospekt s tehničnimi podatki in deli za burgmana 400. http://www.ibcbikes.de/IBCBikes/Hot_News/Eintrage/2010/2/10_IBC_Specialparts_Suzuki_Burgman_400_als_PDF.html
pelikan Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Mogoče bi koga zanimalo... ...kako "prihaklat" (beri "natovorit") Burgmana na (malo večji) avtodom... ali pa ga "spremenit" v "pravega" potovalnika... Kakorkoli, več o tem najdete na Burgman USA (od koder so tudi te slike)... Lp
jetman Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 Malo je v SLO avtodomov, da bi lahko tegale kita takole zadaj natovrili.
pelikan Objavljeno April 29, 2010 Opozori Objavljeno April 29, 2010 Malo je v SLO avtodomov, da bi lahko tegale kita takole zadaj natovrili. Kita!
Johnny500 Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 (popravljeno) A ma kdo izkušnje s temi škornji, ker razmišljam o nabavi, saj so cenovno zelo ugodni. Ma kdo kej za povedat :lol: in ali menite da so ok za normalno uporabo na maxiju? http://www.motobee.e...=257&Itemid=232 tnx za odgovore! LP Johnny500 Popravljeno Maj 7, 2010. Popravil Johnny500
debitel Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 A ma kdo izkušnje s temi škornji, ker razmišljam o nabavi, saj so cenovno zelo ugodni. Ma kdo kej za povedat :lol: in ali menite da so ok za normalno uporabo na maxiju? http://www.motobee.e...=257&Itemid=232 tnx za odgovore! LP Johnny500 Meni se zdi ok , pomembno mi je bilo, da ima zaščito za gleženj, če slučajno pade motor nanj. Ampak orng zaščito ne kr neki. Un škorenj v reklami poleg za 99 eur se mi zdi boljši.
Johnny500 Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 Meni se zdi ok , pomembno mi je bilo, da ima zaščito za gleženj, če slučajno pade motor nanj. Ampak orng zaščito ne kr neki. Un škorenj v reklami poleg za 99 eur se mi zdi boljši. Drgač so to identični sam barva je drugačna pa pod drugim kotom slikano jaz mislim, da bi jih kr nabavu
revival Objavljeno Maj 8, 2010 Opozori Objavljeno Maj 8, 2010 Jaz sem "našel" sicer "tamalega" Burgmana, ampak poanta je v detaljih . Suzuki B-man Lahko si "download-ate" prospekt s tehničnimi podatki in deli za burgmana 400. http://www.ibcbikes.de/IBCBikes/Hot_News/Eintrage/2010/2/10_IBC_Specialparts_Suzuki_Burgman_400_als_PDF.html Da malo izkoristim temo,ali ima kdo električni shemo za burgman 400,moj namreč občasno crkava in sicer ko motor zalaufam prižgem luči,on crkne(ne vedno),še enkrat zalaufam,prižgem luči,vse ok,se odpeljem in pa parih km dam smernik,on crkne(ne vedno),ga spet zalaufam in on dela...Ali ima kdo kakšno idejo,obrate sem že dvignil,akumulator mi fila!Gre pa za burgman 400 letnik 1999 prevoženih 15000km. :trance_27_notworthy:
x raider Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Da malo izkoristim temo,ali ima kdo električni shemo za burgman 400,moj namreč občasno crkava in sicer ko motor zalaufam prižgem luči,on crkne(ne vedno),še enkrat zalaufam,prižgem luči,vse ok,se odpeljem in pa parih km dam smernik,on crkne(ne vedno),ga spet zalaufam in on dela...Ali ima kdo kakšno idejo,obrate sem že dvignil,akumulator mi fila!Gre pa za burgman 400 letnik 1999 prevoženih 15000km. :trance_27_notworthy: Ali ti mrzel tudi težje vžiga, ti Burgmani imajo ponavadi drugo napakako razen če ni bilo po elektriki kaj predelano. Odpiši mi po PM in se vse dogovoriva. LP.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se