Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


Priporočene objave

Objavljeno

Service manual sicer imam, ampak sem bolj bukove sorte pa angleško ne zastopim. Kakor jaz vidim iz tisth skic sta 2 Pilot air jet vijaka,a se da tud unga kej nastavljat?

Zgleda da je biu prejšn lastnik mal umetnika pa je ves forgazar preštelal sam da mu ni bilo treba menjat membran, ki imajo pri nas neverjetno visoko ceno.

Nastavlja se samo zunanja Air jet vijaka.Drugače pa membrane pašejo tud od drugega motorja.Poglej pod sekcije tam je še en forum odprt pod Super tenere klub.

Objavljeno

Spy foto (modelno leto 2010):

Zgleda kot 660 z drugim izpuhom, no pa mogoče malo širše, me pa prav firbec mantra kaj bo s te đamahe :hmm:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Men zadeva sploh noče več užgat, ne vem kaj naj še naredim. Vplinjače sem spocal, so bbili kat zapacani, potem sem pa vse lepo skopaj sestavil tako kot je blo ampak mašinca noče in noče

na sliki sta označena vijaka, ki pa ne vem kaj bi pomenila

post-24436-126736618247_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil tucko
Objavljeno

to pousti na miru če ni nujno.

Drugače pa s sesalnega kolektorja stakni vakuum cevko za bencinsko pumpo in z usti napumpaj bencin, pa mora vžgat, če ni res kaj narobe. Ali pa so ti svečke crknile, če si ga že zalil in bo treba nove.

Objavljeno

to pousti na miru če ni nujno.

Drugače pa s sesalnega kolektorja stakni vakuum cevko za bencinsko pumpo in z usti napumpaj bencin, pa mora vžgat, če ni res kaj narobe. Ali pa so ti svečke crknile, če si ga že zalil in bo treba nove.

OK Bom probal jutr še z novimi svečami, ampak te k so zdaj not dajo iskro

Objavljeno

lahko dajejo iskro, ko so zunaj, ampak ko je pa enkrat pod kompresijo ali pa spet vlažan pa iskra izgine, ali pa začne prebijat.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Men zadeva sploh noče več užgat, ne vem kaj naj še naredim. Vplinjače sem spocal, so bbili kat zapacani, potem sem pa vse lepo skopaj sestavil tako kot je blo ampak mašinca noče in noče

na sliki sta označena vijaka, ki pa ne vem kaj bi pomenila

Če še nisi spravil k življenju motorja, mogoče malo pomoči: levi vijak je za uravnavanje nivoja goriva v komori (to nastavit je cela jeba) ali pa z njim samo spustiš bencin iz komore. Vijak označen na dasni pa je za nastavitev zraka in se nastavi tako da ga priviješ do konca (vendar ne na silo) in odviješ za 2 obrata. Na obeh uplinjačih enako.

Če si menjal membrane in razdiral uplinjače, so prazni in včasih zelo teško vžge ST-jka, torej kar malo zalij z bencinom ali kot ti je napisal simonsi, ali pa snameš airbox in kar malo poliješ v oba uplinjača.

BTW: ko si menjal membrane so pod plastičnimi pokrovčki taki mali o ringi, ki se radi izgubijo. Si jih opazil inso še tam?? Meni so enkrat neopazno izginili in me je tudi zezala.

Objavljeno (popravljeno)

Če še nisi spravil k življenju motorja, mogoče malo pomoči: levi vijak je za uravnavanje nivoja goriva v komori (to nastavit je cela jeba) ali pa z njim samo spustiš bencin iz komore. Vijak označen na dasni pa je za nastavitev zraka in se nastavi tako da ga priviješ do konca (vendar ne na silo) in odviješ za 2 obrata. Na obeh uplinjačih enako.

Če si menjal membrane in razdiral uplinjače, so prazni in včasih zelo teško vžge ST-jka, torej kar malo zalij z bencinom ali kot ti je napisal simonsi, ali pa snameš airbox in kar malo poliješ v oba uplinjača.

BTW: ko si menjal membrane so pod plastičnimi pokrovčki taki mali o ringi, ki se radi izgubijo. Si jih opazil inso še tam?? Meni so enkrat neopazno izginili in me je tudi zezala.

Mašinca je užgala :kva2:

Zdaj moram sam še Pilot air jet vijake nastavit, ker mi na5-6k obrati zatrokira pa ne vem točno ali naj ju mal odvijem ali privijem??

Zdaj ko je motor ogret takoj prime, ne vem kaj bo pa ko se bo ohladil, ker prej mrzel ni preveč rad užgal:hmm:

Popravljeno . Popravil tucko
Objavljeno

pri teh obratih una vijaka nimata veze. Važna sta samo za prosti tek in pri res minimalno odprtem gasu.

Objavljeno

pri teh obratih una vijaka nimata veze. Važna sta samo za prosti tek in pri res minimalno odprtem gasu.

Aha

pol se to štela s spodnjim vijakom ki je na vplinjaču (eden je za gorivo ven spustit, drugi se pa nastavla zrak kot je climber reku)

Objavljeno

Z nobenim vijakom se to trokiranje ne štela. Un vijak za "zrak" je vijak od pilot jet in dejansko spreminjaš količino bencina v sistemu za prosti tek oz. obogatiš ali osiromaš mešanico bencin-zrak. Zrak je pa kar fiksno določen s svojo dizo.

Ker ne poznam stanja tvojega motorja in kaj si vse že počel, je ugibanje o vzrokih trokiranja bolj brca v temo.

Če ni problem z iskro, pol je z bencinom. Pa to se da že po glasu motorja ugotovit a je bencin al iskra.

Če se že greš takole šraufarijo, je fajn da vsaj približno veš kako fergazer deluje in kako posamezne komponente vplivajo na delovanje motorja.

Objavljeno

Simonsi ima prav.Če ti motor trokira med vožnjo poglej membrane in igle.Meni je delal normalno potem pa trokiral med vožnjo nakar sem dobil preje omenjeni namig od serviserja.Pregledal membrane in ugotovil da so pretrgane.Pa saj je logično motor je star 17 let.

Objavljeno (popravljeno)

Simonsi ima prav.Če ti motor trokira med vožnjo poglej membrane in igle.Meni je delal normalno potem pa trokiral med vožnjo nakar sem dobil preje omenjeni namig od serviserja.Pregledal membrane in ugotovil da so pretrgane.Pa saj je logično motor je star 17 let.

Kot sem že enkrat omenil so bile zanič membrane, in z temi zanič membranami je motor delal ko urca, sam pil je pa ko žouna(po izračunu več kot 10l/100 km). Ko sem jih zamenjal, pa zadeva ni hotla več delat. Potem sem vse še enkrat razdru, spucal, spihal in sestavil nazaj tako kot je blo, vendar ni hotelo užgat.

Nato sem nastavil pilot jet vijaka(bila sta privita do konca), in pa spodnja vijaka za zrak (eden je bil odvit 1obrat, drugi pa 3,5 obrata)- potem sem oba nastavil eneko 2 obrata nazaj in zadeva je užgala.

Malo prej je biu pr men en kolega s katerim sva stvar še enkrat pregledala na kar sva ugotovila da so krivec trokiranja lahko samo še igle ( zdaj so čist spuščene in majo kar precej lufta), tako da je treba it naslednji teden v nabavo (bog ve kolk € bodo spet hotel met)

Popravljeno . Popravil tucko
Objavljeno (popravljeno)

kolikor se spomnim, je standard v zarezi na sredini in z neko belo plastično podložko. S tem mora dobro laufat, če pa dost pije pa spustiš eno zarezo. To pomeni več kot 8 litrov normalne vožnje.

Če samo igle menjaš nisi nič naredu, je treba še un difuzor kamor igla sede, ker uno se še bolj znuca.

Torej najprej ga usposobi s tem kar imaš, preden greš kaj kupovat, ker tut pol ni rečen da bo dobro.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Kolikor je meni znano in sem zasledil na raznih forumih, je velika poraba pri teh motorjih, večinoma zaradi stokndiz (difuzorjev kamor se vsede igla) in tudi pri meni je bilo to krivo. Naročil sem jih iz amerike in povprečna poraba se vrti med 5-6 litrov. Je pa res da imam tudi Dynojet stg 2. Se pa to da zelo lepo videti s kakšno lupo - luknja v katero gre igla je ovalna.

Druga zadeva, ki tudi lahko zafrkava je nivo bencina v komori s plovci, ki mora bit nekaj mm nad črto. To nastavit pa je kar zaj...no. Veliko sestavljanja in razstavljanja. Imam sicer neka navodila za lažji način, po katerem pa mi ni uspelo vedno zadet dovolj natančno.

Kot ti je napisal Simonsi, najprej ga usposobi s tem kar imaš, preden greš kaj kupovat, ker tudi pol ni rečeno da bo dobro.

Kakšne original igle ti lahko posodim tudi jaz, da ne boš kar na počez kupoval.

Objavljeno

Prej nisem našel naslova, kjer sem nabavil stokndize ali emulsion tube: factory pro

Objavljeno

Plovce sem jaz na fzr1000 nastavljal s šublerjem, 10 minut dela, ko imaš fergije razstavljene.

zaenkrat to pusti na miru, ker lahko narediš več škode kot koristi.

http://www.factorypr..._procedure.html

nivoja goriva ne bom spreminjal ker je tako kot piše v user manualu (skoraj 6mm nad črto) in tega verjetno ni nihče prej spreminjal ker vplinjači verjetno tud niso bli nikol odprti.

Objavljeno (popravljeno)

Najcenejša varianta je Factory pro emulsion tubes pa iz kedota Švicarski set brez menjave diz ki jih dobiš zraven.Tako sem jaz naredil lansko zimo potem pa do bosne pa nazaj poraba 4,4l/na 100 km normalne vožnje z izjemo AC od 140km/h pa parkrat tud tja do 180km/h. Drugače mi pa ne pije še 6l ne na 100km

Popravljeno . Popravil Hop
Objavljeno

Plovce sem jaz na fzr1000 nastavljal s šublerjem, 10 minut dela, ko imaš fergije razstavljene.

zaenkrat to pusti na miru, ker lahko narediš več škode kot koristi.

http://www.factorypro.com/tech_tuning_procedures/tuning_float_height_adj_procedure.html

Zanimivo, jaz sem dvakrat tako nastavljal, pa sem skoraj vedno moral vsaj še enkrat popravljat. Kaj čmo manjka prakse :D

Objavljeno (popravljeno)

Zanimivo ja. :P

Pazit moraš edino le ko nastavljaš nivo, da se igla samo rahlo usede v ležišče in un mali fedrček na igli ne sme biti že stisnjen ko gledaš nivo, ker pol že narobe kaže.

Standard nivo je 12mm, nastaviš pa lahko do največ 14-15mm, s tem zmanjšaš količino goriva v celem režimu delovanja. Meriš pa na eni specifični točki na plovcu, ne vem na pamet keri, ampak v service manual sigurno kej piše.

Popravljeno . Popravil simonsi
  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

A ima še kdo original avspuh za ST-jko menjam za akrapoviča v odličnem stanju, končna z tem avspuhom je tudi 200+ km/h

post-9108-066112200 1287593222_thumb.jpg

LP

Objavljeno

A ima tudi a-test, da te na tehničnem ne zafrkavajo?

A ima še kdo original avspuh za ST-jko menjam za akrapoviča v odličnem stanju, končna z tem avspuhom je tudi 200+ km/h

post-9108-066112200 1287593222_thumb.jpg

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!