Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 250


Priporočene objave

Objavljeno

Vbistvu me zanima samo to: recimo ce se motor pri 100km/h vrti z 8000 obrati...ali večji zobnik lahko prispeva toliko da bi se lahko potem 100km/h vozil z 6000-7000 obrati.???In če je morda ze kdo to delal in kaka pride cena???

hvala za odgovore :)

Objavljeno

Vbistvu me zanima samo to: recimo ce se motor pri 100km/h vrti z 8000 obrati...ali večji zobnik lahko prispeva toliko da bi se lahko potem 100km/h vozil z 6000-7000 obrati.???In če je morda ze kdo to delal in kaka pride cena???

hvala za odgovore :)

Ja večji zobnik spredaj ali manjši zadaj. En zob več spredaj se pozna za približno 8km/h pri končni, problem je edino v tem da se bo motor do tam težje(počasneje) zvrtel, mel boš torej slabše pospeške, končna bo večja, a boš rabil daljšo ravnico za jo dobit notr

Objavljeno

Ma sej mene niti ne zanima koncna... zanimajo me obrati pri 100 km/h...?

Ker ne vem ce je pametno delat s takimi obrati (8000) 60 km ali vec naenkrat...

Ful obremenis motor,al ne??

Objavljeno

Ma sej mene niti ne zanima koncna... zanimajo me obrati pri 100 km/h...?

Ker ne vem ce je pametno delat s takimi obrati (8000) 60 km ali vec naenkrat...

Ful obremenis motor,al ne??

Če imaš rdeče pri 13000rpm pol je to lih tapravo, kaj pa mi z 2T ki jih gonmo večinoma nad 10000rpm?

Objavljeno

Če pravis tko da bi se vecino poti fural pri 100km/h in nebi podiral kakih hitrostnih rekordov pol das lahko tko k je Stric Burek reku spredi 1 al pa 2 zoba vec in ti bodo obrati pri 100km/h padli. Samo pol bos izgubil na pospeskih.

Ker ma pa zzr250 rdece pri 14 000 rpm se mi ne zdi nc tragicnega ce se vozis pri 8000 rpm( od tu sele zacne vlect .) )

Ti sam pazi na olje in redne servise pa ga lahko vrtis v visave O:-)

LP

Objavljeno

Najprej en lep pozdrav

nekako sem u fazi zamenjave motorja iz 125cc na tistih čudnih 25kW... in sm tut gledu zzr250...ga najdu, in ga tut sprobou...

motor je biu zlo lep pa vse, edino na testni vožnji mi je pr okol 70km/h, ko sm spustu belanco, začel le-to metat sem pa tja (shimmy efekt). Vem da to ni lih čist normalno ampak predvsem me zanima, če je kermu od vas lastnikov se to že zgodil na vašmu zzr-u. Zlo bi biu vesel če bi dejansko sprobal pr 70 km/h spustit in počakat par sekund da bi se to zgodil in pa seveda da bi poj dovolj zgodej umiril in mi povedal tukej na forumu.

pa še en problemček je bil. motor je meu u prometni napisanih 26kW, kr je mal neugodno, ker bi potem mogu za 1 (en!) kilovat dajat notr blokado :wacko: ...kar nekak nima pomena poj. vprašanje ki sledi je torej: kolko majo kej vaši zzr-i v prometni in/ali homologaciji napisane moči?

hvala že vnaprej za odgovore

lp,

Zeus

Objavljeno

Če si ga vozil s kufrom, potem je to verjetno krivo za shimmy, sicer je možno da bi bilo potrebno samo gume scentrirat.

Objavljeno (popravljeno)

Shimmy efekta pr men nism opazil(sm jst tut kr neki časa se vozil tko na poskusni vožnji k sm kupaval ).

Glede kilovatov pa mislm da je blo ze govora u tej temi, da se modri za tisti kilovat se ne pritožujejo in pogledajo skozi prste.

Ti pa lahko povem mojo štorijo: u prometni je napisanih 26 kw ( V knjižici z navodili jih je 26,5 kw). Lani na zadni furi me ustavijo modri ko sm se vračal domov( 500 od bajte). Gleda prometno, voznisko... mal grunta...hod okol mopeda in rece da mi bo napisal kazen ker je na zadku motorja videl nalepko 600 (od prejšnjega lastnika). jst ga pogledam :eek: pa ga podučim da je moped 250 ccm, se malo skremži, malo :blush: , pa mu še ni blo dost in začne da imam 1kw prevec. Malo sem naredil butalca :whistle: O:-) mi dal papirje in srečno voznjo :)

Sem imel podobne pomisleke k sm kupoval vendar od omenjene štorije se ne sekiram za tist 1kw. :grrr

Popravljeno . Popravil malakai
Objavljeno

Tudi pri mojem je balanca mirna če jo spustim(tudi pri več kot70km/h).In zaradi enega kW naj nebi

bilo težav pri plavih angelih(razen če naletiš na zajebanga ki ti napiše kazen za vsak drek ki ga povoziš).

Zdj pa če lohk predstavim še moj problem-ko prižgem motor začne po njem rožljati(sliši se kot bi mlel kamenčke).Drugače vse lepo laufa in gre sam...bolje preventiva kot kurativa.Ima/je imel kdo podoben problem??

Objavljeno

Zdj pa če lohk predstavim še moj problem-ko prižgem motor začne po njem rožljati(sliši se kot bi mlel kamenčke).Drugače vse lepo laufa in gre sam...bolje preventiva kot kurativa.Ima/je imel kdo podoben problem??

Mogoce se je obrabila kaksna ploscica pri ventilih, lahk jih je pa treba nastelat... a k se motor segreje to preneha? Ker olje uporabljas pa kolk mas km?

Objavljeno

Mogoce se je obrabila kaksna ploscica pri ventilih, lahk jih je pa treba nastelat... a k se motor segreje to preneha? Ker olje uporabljas pa kolk mas km?

33k km,olje...motul 5100 15w50.in če je motor segret ne preneha, se pa ne sliši vedno.

Objavljeno

33k km,olje...motul 5100 15w50.in če je motor segret ne preneha, se pa ne sliši vedno.

tezko rect tkole prek foruma, najbols da se zapeljes do nekoga k se spozna na take stvari (oz. do serviserja), jest bi reku da je nekej v zvezi z ventili (sploh ce niso bli nikol nastelani)...skratka ko ugotovis kaj ropota porocaj.

Objavljeno

tezko rect tkole prek foruma, najbols da se zapeljes do nekoga k se spozna na take stvari (oz. do serviserja), jest bi reku da je nekej v zvezi z ventili (sploh ce niso bli nikol nastelani)...skratka ko ugotovis kaj ropota porocaj.

To vrjetn ne bo kj hitr k mam zaenkrat prosti čas omejen na vikende(obveznosti).upam da zrihtam čimprej.

hvala. cu next weekEND

Objavljeno

Vem da to ni lih čist normalno ampak predvsem me zanima,

jst mam na fazerju 600 shimmy efekt, pri določenih motorjih je to kar "normalno", če je kovček gor sploh....pa tudi gume vplicajo na to...

pa še en problemček je bil. motor je meu u prometni napisanih 26kW, kr je mal neugodno, ker bi potem mogu za 1 (en!) kilovat dajat notr blokado

pozanimaj se koliko stane blokada za tak motor, mogoče ni draga.....tist 1 Kw pa se tudi ne pozna....

Objavljeno

no da najprej razjasnim...kudra oz. nosilca za kufr ni blo gor...zato je blo še tok bl čudn da se je shimmy pojavu...in potem še pričanja, da se ostalim to ne dogaja...tko da me kr mal skrbi...in raj nebi jemal tega mopeda...

kar se pa tiče tistega 1 kw...blokada za skoraj vsak motor zablokirat na 25kw stane okrog 100€ v nemčiji...tko da bi se mi poj že bolj splačal kupit kej težjega, in bi lahko mel še poj, ko bi dobil izpit brez omejitve...samo blokado bi vzel ven in to bi blo to ...

je pa dejansko res kukr so pravl že...na tehničnem in pri registraciji verjetno enbi smel met problemov zarad 1 kw, kar se pa tiče plavih angleov je pa odvisno kakšnega "narajmaš"...lohk si ob motor, izpit ipd., lohka te pa spusti...tolko o tem

Objavljeno

no da najprej razjasnim...kudra oz. nosilca za kufr ni blo gor...zato je blo še tok bl čudn da se je shimmy pojavu...in potem še pričanja, da se ostalim to ne dogaja...tko da me kr mal skrbi...in raj nebi jemal tega mopeda...

kar se pa tiče tistega 1 kw...blokada za skoraj vsak motor zablokirat na 25kw stane okrog 100€ v nemčiji...tko da bi se mi poj že bolj splačal kupit kej težjega, in bi lahko mel še poj, ko bi dobil izpit brez omejitve...samo blokado bi vzel ven in to bi blo to ...

je pa dejansko res kukr so pravl že...na tehničnem in pri registraciji verjetno enbi smel met problemov zarad 1 kw, kar se pa tiče plavih angleov je pa odvisno kakšnega "narajmaš"...lohk si ob motor, izpit ipd., lohka te pa spusti...tolko o tem

kakšne so ble pa gume gor? Mogoče niso ble dost napumpane oz. so imele kkšne poškodbe?

Objavljeno

Ali pa so bile gume čudno izrabljene...Naj bi bila gor že druga guma(vsaj kolikor sem izvedel od Killroya), ampak v to malo dvomim, možno je, da ima gor še prvo gumo in je že (pre)stara, napol plastična in se je posledično pojavil shimmy...

Objavljeno

no da najprej razjasnim...kudra oz. nosilca za kufr ni blo gor...zato je blo še tok bl čudn da se je shimmy pojavu...in potem še pričanja, da se ostalim to ne dogaja...tko da me kr mal skrbi...in raj nebi jemal tega mopeda...

kar se pa tiče tistega 1 kw...blokada za skoraj vsak motor zablokirat na 25kw stane okrog 100€ v nemčiji...tko da bi se mi poj že bolj splačal kupit kej težjega, in bi lahko mel še poj, ko bi dobil izpit brez omejitve...samo blokado bi vzel ven in to bi blo to ...

je pa dejansko res kukr so pravl že...na tehničnem in pri registraciji verjetno enbi smel met problemov zarad 1 kw, kar se pa tiče plavih angleov je pa odvisno kakšnega "narajmaš"...lohk si ob motor, izpit ipd., lohka te pa spusti...tolko o tem

jah lej če boš slučajn mogu dat blokirat za 1kw, pol se ti res bol splača kupt kašnga 600cc pa ga dat blokirat in pol ko nardiš tehnični blokade daš ven, pa se voziš z izpitom za 25kw, motor maš pa nevem 80kw, sam zdej odvisn kok dnara si ti pripravlen dat za motor oz. koliko si našparal :?

Objavljeno

jah u končni fazi bi imu okol 1.1 miljona... za nekej je...ampak te stvari okol blokade so tko tko no... najprj je treb to dobit, pol je treba to montirat, pol se je pa treba še dol v kopru prjavt za homologacijo pa čakat ene 3-4 tedne, pa poj šele na tehničnega in registracijo. s temu je več komplikacij kukr bi si člouk predstavlou...

razmišlou sm tut o varianti, da bi v tc-ju vzel novega kawasaki er6f ki pride dobre 1,5 miljona, povrh vsega ti ga lahko že dobavjo zablokiranega na 25 kw (se mi zdi) in ni problema s koprom in temi stvarmi... ampak po metodi 50% zdj, 50% drug let...tko da bi recimo, zjle dau zanga 750k, registriru, ostalo dau na stran nekam da se obresti štejejo, polet pa fejst delou, da bi našparu še unih slabih 400k kar ostane. In glede na to da mam letos 3 mesce počitnc to niti ni tako nemogoče...

bom še malo pretuhtou situacijo...zzr se definitivno ne splača vzet če ma 26kw, ker se mi zdi butasto zablokirat na 25kw, nočem pa met tut problemov z angeli, če nebi blokiru... :ninja:

Objavljeno

jah sej teblokade dobiš na vsakem uradnem zastopniku za ta in ta motor, sam mal cajta si vzem pa povpraši, mislm pa da za več ko 600cc jih ni ker so premočni

teh variant je veliko, res je ja , ponujajo tudi blokirane motorje, če pa ne se pa skoraj gotovo da dobit blokado pri pooblaščenem serviserju, ki ti jo nato vgradi, potem peleš motor v koper, prideš domov, blokado ven in gasaaaaaaaaa :devil:

Objavljeno

razmišlou sm tut o varianti, da bi v tc-ju vzel novega kawasaki er6f ki pride dobre 1,5 miljona, povrh vsega ti ga lahko že dobavjo zablokiranega na 25 kw (se mi zdi) in ni problema s koprom in temi stvarmi... ampak po metodi 50% zdj, 50% drug let...tko da bi recimo, zjle dau zanga 750k, registriru, ostalo dau na stran nekam da se obresti štejejo, polet pa fejst delou, da bi našparu še unih slabih 400k kar ostane. In glede na to da mam letos 3 mesce počitnc to niti ni tako nemogoče...

To bom skoraj gotovo naredil jaz, samo drug motor imam ogledan...pomoje definitivno najboljša varijanta.

Objavljeno

jah u končni fazi bi imu okol 1.1 miljona... za nekej je...ampak te stvari okol blokade so tko tko no... najprj je treb to dobit, pol je treba to montirat, pol se je pa treba še dol v kopru prjavt za homologacijo pa čakat ene 3-4 tedne, pa poj šele na tehničnega in registracijo. s temu je več komplikacij kukr bi si člouk predstavlou...

razmišlou sm tut o varianti, da bi v tc-ju vzel novega kawasaki er6f ki pride dobre 1,5 miljona, povrh vsega ti ga lahko že dobavjo zablokiranega na 25 kw (se mi zdi) in ni problema s koprom in temi stvarmi... ampak po metodi 50% zdj, 50% drug let...tko da bi recimo, zjle dau zanga 750k, registriru, ostalo dau na stran nekam da se obresti štejejo, polet pa fejst delou, da bi našparu še unih slabih 400k kar ostane. In glede na to da mam letos 3 mesce počitnc to niti ni tako nemogoče...

bom še malo pretuhtou situacijo...zzr se definitivno ne splača vzet če ma 26kw, ker se mi zdi butasto zablokirat na 25kw, nočem pa met tut problemov z angeli, če nebi blokiru... :ninja:

Poglej, jest kupujem tidu neki močnejšga, pa ni sam 250. Blokade dobiš na tej strani, maš pa za malo da ne za vsak motor. Jest bom naroču dve blokade, še za enga iz foruma, pa če rabš bi še zate, oz. za koga druzga, da bi bla poštnina cenejša, oz. bi si jo pač razdelili...

Pa ti ki si reku da je treba v KP peljat, jest sem jih klicu, pa mi je bejba tm povedala, da se oni ukvarjajo s homologacijami samo za motorje iz tujine, homolomo za predelave se opravlja na LPP, če imaš čas vprašaj na LPPju, pa sporoči v temo o zaprtju mašine na 25KW, se mi zdi da je tema pod Oprema

Objavljeno (popravljeno)

Zeus če pravis da mas kr nekaj našparanga ti tut jst predlagam da gres na 600, predvsem na kej takega da bos mel mal dlje kot 2 leti(kokr jih ima vecina zzr-je 250). Glede preskoka iz 125 na 600 moras sam pri sebi razčistiti kako pa kaj, in po moje ne sme biti težav(težji motor, večja hitrost,...)

Podobno sem tudi sam razmišljal o er6f vendar pr meni ni bilo toliko financ.(Drgač er6f u živo lep k strela :grim)

Me pa še neki zanima iz firbca :rolleyes: K je bla debata o tisti blokadi nesrečnega kilovata, kok dejansko pride zadeva(ma mogoce kdo kak link) in ce je kdo res že tole nabavil?

Lp

Popravljeno . Popravil malakai
Objavljeno

jah sej teblokade dobiš na vsakem uradnem zastopniku za ta in ta motor, sam mal cajta si vzem pa povpraši, mislm pa da za več ko 600cc jih ni ker so premočni

kawasaki Z750 ma 750ccm in se ga da blokerat na 25kW .)

Objavljeno (popravljeno)

hehe čak zato sm pa napisu d so premočni :D k ma mogoče z750 130km :? pomoje ne :grrr

Popravljeno . Popravil k0ci

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!