AK84 Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Hvala za info. Tale trajekt mi skoz manj diši čeprov je kar ugodna varjanta. Res se mi ne da dva dni čepet na palubi. Bom videl kaj me še pič v tem tednu. :mellow: LP
Snečer Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 V "normalnem" terminu pluje 26ur, kar je malenkost.
BREITNER Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Hvala za info. Tale trajekt mi skoz manj diši čeprov je kar ugodna varjanta. Res se mi ne da dva dni čepet na palubi. Bom videl kaj me še pič v tem tednu. :mellow: LP Na palubi res zna bit problem, ker tam si pa nimaš kaj za počet, če je slabo vreme. Drugače je pa prav prijetno biti na avio sedežih (plačaš, da te nihče ne more prcat in se zlekneš brez skrbi) ..... če imaš družbo se pogovarjaš, malo raziskuješ ladjo in se naspiš ko človek in na destinacijo prispeš spočit, kar je zlata vredno. Veš kako je .... človek ne sme bit nikoli škrt do sebe. Fantocci, Kmet2 in maxiscooter 3
ferek Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Hvala za info. Tale trajekt mi skoz manj diši čeprov je kar ugodna varjanta. Res se mi ne da dva dni čepet na palubi. Bom videl kaj me še pič v tem tednu. :mellow: LP Boljše variante od tega trajekta, verjemi NI! ampak po "normalnem" voznem redu vozi ponovno šele od 15.9. dalje!
AK84 Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Ja vrjamem da je tale trajekt zelo ugodna varjanta. Po time table naj bi plul 35,5 ur To je najbrž že vštetih tistih 6-8 ur več plovbe,kot je nekaj postov nazaj napisal ferek. Bom pa še enkrat vprašal ali je obvezno karte za trajekt rezervirati v naprej ali jih lahko kupiš ob prihodu v Trst? Avio sedeži se kar zanimivo slišijo vendar ko gledam online booking ni nikjer opcije za rezervacijo teh oziroma tudi rezervacija kabine ni na voljo?!? No ali pa jaz ne znam pravilno obklikat pa mi ne da možnosti. Najbrž bo ta druga varjanta bolj možna! :glare:
ferek Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Avio sedeži se kar zanimivo slišijo vendar ko gledam online booking ni nikjer opcije za rezervacijo teh oziroma tudi rezervacija kabine ni na voljo?!? Mi smo sicer sedeli na aviosedežih, plačali jih pa nismo - obakrat so bili fraj... Drugače smo pa na palubo vedno vzeli s sabo samonapihljive blazine in spalne vreče, poiskali zvečer miren kotiček pod palubo in se "utaborili" ter spali brez problema... nekateri so si na palubi celo iglu šotor postavli - na krmi v zaveterju... Tak da po mojem mnenju je kakršnokoli doplačilo brezveze... Je pa res, da so moje izkušnje iz maja in konca septembra in ne iz viška poletne sezone. MiNa in nofla 2
Snečer Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Kolko sem jaz videl, si ti spal na palubi, ja res je, brez problema ataIBA, Fantocci in BREITNER 3
ferek Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 hahaha... ja... to je blo prvo jutro... po obilnih žganjicah... ponoči smo si pa postlali v dvorani z aviosedeži...
Ni3ous Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Ja vrjamem da je tale trajekt zelo ugodna varjanta. Po time table naj bi plul 35,5 ur To je najbrž že vštetih tistih 6-8 ur več plovbe,kot je nekaj postov nazaj napisal ferek. Bom pa še enkrat vprašal ali je obvezno karte za trajekt rezervirati v naprej ali jih lahko kupiš ob prihodu v Trst? Avio sedeži se kar zanimivo slišijo vendar ko gledam online booking ni nikjer opcije za rezervacijo teh oziroma tudi rezervacija kabine ni na voljo?!? No ali pa jaz ne znam pravilno obklikat pa mi ne da možnosti. Najbrž bo ta druga varjanta bolj možna! :glare: Če ne moreš obklukat, pol je v tvojem terminu že vse polno. Mi štartamo jutri, pa ne moremo več kabine ali sedežev vzet. Obvestilo Minoan Linesa je bilo da so polni. Torej bomo spil kak pir več in spal,kjer pač bo naneslo.
kađiva Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Samo zagrebte se za prostore, jaz sem na koncu pristal na barskem stolu, ker so bili vsi hodniki in stopnice, vsi prostori v zavetrju zasedeni že ljudje so kar tamale šotore postavli zunaj, sem pa šel z Anek lines iz Benetk takrat in je bilo en kup mularije, ki je bila namenjena na Krf :music3:
ataIBA Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni! V avgustu se imam namen zapeljati do Grčije in imam dve vprašanji. Na AMZS strani sem bral, da je v Grčiji za motorje omejitev 70 izven naselja in 90 na AC? Ali to drži oziroma če kdo ve kašne imajo Grki kazni oz ima kdo izkušnje z njihovimi možmi v modrem (če imajo doli tud modre obleke)... Da nisi zamešal s Turčijo? Tam je na ograjenih AC omejitev 130 za avtomobile in 90 za motorje :jezen , na navadni AC 110 za avtomobile in 70 za motorje . Radarji so. Za Grčijo ni bil nikoli problem Popravljeno Julij 31, 2014. Popravil ataIBA
AK84 Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Da nisi zamešal s Turčijo? Tam je na ograjenih AC omejitev 130 za avtomobile in 90 za motorje :jezen , na navadni AC 110 za avtomobile in 70 za motorje . Radarji so. Za Grčijo ni bil nikoli problem Ja tako piše na AMZS strani Je pa zanimivo, da za Turčijo pa nikjer ne omenja teh omejitev. Mogoče so zamešali države
Popularna objava Kiri Objavljeno Avgust 2, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 2, 2014 Tako, končno sem našel čas, da spravim črno na belo to, kar sem počel in doživel v lepih enajstih dneh svojega potepanja po Balkanu. Cilj poti je bila Albanija, zato objavljam v temi o Albaniji, da bo še kdo kaj imel od tega. Cilj so bile v bistvu ceste SH20 (Vermosh - Koplik), SH21 (Koplik - Boge - Theth) in pa jezero Koman. Po dopisovanju z Whiskeyem sem na seznam dodal še cesto Fierze - Kukes, SH31 stara cesta Kukes - Peshkopi in pa Shupenze - Librazhd. Mimogrede sem mislil skočit še do Ilogara prelaza, pa do Butrinta in do Gjirokastra, a o tem pozneje. Na pot sem šel sam. Po štirih letih je to bilo moje prvo samsko poletje in odločil sem se ga izkoristiti po svoje. Po nasvetu Whiskeya menjal gume, namontiral knofaste enduro gume in šel na pot. Brez GPS-a, brez karte, brez kakršnekoli rezervacije. 1. dan (Murska Sobota - Ščepan polje) Pot sem pričel zjutraj, po tem, ko sem v miru popil kavo in šel na pot. Dolgčas po hrvaški avtocesti, razen na eni črpalki, kjer sem se ustavil, da sem se malo osvežil...pa je mimo prišel en tip, ki je poleg mojega motorja slučajno našel zlato verižico. Čez nekaj sekund z druge strani prišeta po parkirišču še eden in bla bla bla...zajedno smo našli, vrijedi minimalno 2000 eura... Sem jima pojasnil, da sem danes začel z godišnjim in da sem tu, da pare trošim, ne da stvaram. Malo šokirana, a meni je res bilo vseeno, če sta me hotela nategnit ali ne. Prevozim dolino Vrbasa, mimo Sarajeva in na poti do Foče med čakanjem zaradi čiščenja zemeljskega plazu naletim na tri motoriste iz Turčije. Se pozdravimo in vozimo naprej v koloni. Slučajno ustavimo na isti pumpi, malce poklepetamo in mi razložijo, da imajo načrt iti do Plevlja v ČG. Jim objasnim, da imajo na poti gorovje Durmitor in da bo vsak hip začelo scati, zato se odločijo, da bodo dan zaključili z mano vred v kampu v kanjonu reke Drine. Tam smo povečerjali, do konca spraznili flašo viskija, ki so ga vozili s seboj in debatirali pozno v večer. 2. dan (Ščepan polje - Durmitor - Tamare) Pot smo nadaljevali skupaj. Kanjon Pive, Pivsko jezero (do mosta) in gor proti Durmitorju. Vreme je bilo kislo, zato se kaj preveč nismo ustavljali, med vožnjo pa smo vseeno uživali. Pridemo do mosta Đurđevića Tara, kjer je seveda treba iti na zipline. Že pri večerji sem najmlajšega izmed njih nagovoril, da se mi pridruži na ziplinu, ki naj bi bil najdaljši v Evropi. V bistvu sta dva, z vsake strani mosta eden. Eden je daljši in nižji (20 EUR), drugi pa je nekaj krajši, a višji in stane 10 EUR. Šla sva na tega drugega in bilo je super. Vsekakor se splača spustit čez. Pot nadaljujemo v smeri proti kraju Berane, kjer se naše poti ločijo. Oni so šli v Kosovo, cilj Peč, jaz pa sem se optimistično pognal proti Gusinju, kjer sem kupil avtokarto Albanije, nato pa proti Kopliku. Mejo z Albanijo sem prečkal ob 18:30. Po prvih nekaj kilometrih sem vedel, da me bo med tem hribovjem prej ujela tema, kot bom uspel priti do Koplika. Pot je bila razmeroma OK, a sem vozil malce počasneje, kot sem planiral. Ko sem prišel do Selce, sem bil že odločen, da bom spal nekje na tej poti in bom Rrasph prevozil šele zjutraj. Na poti me usred ničesa ustavi en otrok in me sprašuje "Bonbon, čokolad?". Nisem imel nič, niti drobiža ne. Odločil sem se, da v prvi civilizaciji kupim sladkarije. Na mojo srečo sem v Tamare, ko sem bil že pošteno utrujen, zagledal prvo tablo za prenočišča. Prebral par strani v knjigi, spraznil gopro, poskušal nafilati laptop, a ker so med računalnikom in polnilcem preskakovale iskre, sem hitro opustil to idejo. Zaspal kot ubit. 3. dan (Tamare - Koplik - Theth - Koman) Verjetno najbolj naporen dan na celi turi. Zbudil sem se ob 5:30 zjutraj zaradi ropota na vrtu. Gazda je okopaval vrt ob tej nehumani uri, jaz pa sem še kakšno uro potegnil. Pojedel sem zajtrk in ob osmih krenil proti Kopliku. Pot proti in čez prelaz Rrasph je bila super in prav nič mi ni bilo žal, da sem si jo pustil za zjutraj. V Kopliku dvignem Leke, natankam, kupim vodo in nekaj lizik in pičim proti Thethu. Pot je bila po zahtevnosti nekaj takega, kot sem pričakoval. Niti ne zahtevna, če ne bi bilo na poti nevemkoliko delovišč, kjer se je na ozki poti potrebno srečati z bagerjem, kiperjem ali kakšno drugo cestno mehanizacijo. Na enem delovišču sem naletel ravno na sveže nasuto zemljo s kamenjem, kjer sem se moral kar malo pomatrati, da sem motor spravil čez. Zaradi vgrezanja in občasnega premetavanja, ko sem naletel na kakšen kamen. Končno pridem do izvira vode, kjer si napolnim flašo z vodo in se malo osvežim. Naredim fotko, pospravim fotoaparat, nakar se nasproti pripelje Mercedesev terenec, mislim, da je bil G. Čeprav je bilo po slovenskih standardih prostora komaj za njegov avto, se ni hotel premakniti kakšnih 150 metrov nazaj, do odseka, kjer bi se lahko brez težav srečala, ampak je vztrajal, da premaknem motor k steni, da se bo odpeljal mimo. Snamem stranske kufre, eden izskoči iz avta in mi pomaga motor prestaviti čisto k steni, on pa pelje mimo. Na pol sem mižal, a se je izšlo. Vseeno bi mi bilo malce krivo, če bi imel tri Albance na vesti. No, potem nadaljujem pot proti Thethu, dokler ne pridem do vhoda v dolino. Šok in razočaranje. Na vhodu stoji koliba, pred njo pa albanska, ameriška, evropska, nemška itd zastava, do mene pride tip, mi seže v roko in z američkim naglasom pove "Hello, my name is Jimmy, welcome to Theth park". Odkrito povedano, sem čakal vukojebino, kamor kapitalistična miselnost še ni prodrla, a sem se očitno motil. Tip je pred 25 leti, ko so se odprle meje, pobegnil v ZDA in tam živel do lani. Od letos dela kot park manager, njegov cilj pa je vzpodbujati turizem in skrbeti za varen turizem v parku. Kao. Po kratkem klepetu grem dalje, se zapeljem skozi dolino in zavijem na dvorišče objekta z zeleno streho, kamor me je napotil Jimmy, da pojem nekaj tradicionalnega. Ko sem po skalnati poti zavijal na dvorišče mi je v ovinku zaradi prenizkih obratov crknil motor, jaz sem se pa zvrnil kot vreča. Takoj so bili zraven štirje klinci, ki so se na vso moč trudili dvigniti motor. S skupnimi močmi nam je uspelo Kosilo je bila neka jagnjetina in krompir. Čeprav je sicer ne pijem, sem si naročil coca colo. Za hrano in pijačo plačal 1250 lekov oziroma 9 evrov. Nateg, če mene vprašaš, a naj jim bo. Dahjemajoč razgled na okoliške planine je tudi nekaj vreden. No, pa smeh, ko vidiš, da za elektriko koristijo veliki akumulator za tovornjak, nanj pa je priklopljena LCD televizija. Malce pred tretjo sem krenil dalje, saj sem želel iz doline Theth po drugi, zahtevnejši poti čez Kir in Nicaj. Med spustom po mehkem kamenju, pred prečkanjem potoka, sem se zvrnil še drugič, tokrat je bil kriv nepravilen položaj na motorju. Poberem motor in se zapodim čez potok. Zaustavim se še pri eni gostilni, malo naprej od mostu čez reko, kjer so bili eni Poljaki z motorji. Imeli so podoben načrt kot jaz. Mimogrede posodim kompresor enemu lokalnemu starčku z mopedom, kelnar v tisti gostilni, kjer so sedel Poljaki, pa mi pove, da mi precej odsvetuje pot proti Kir-u, ker je od minule zime precej načeta, mimogrede pa še omeni, da je pred kakšnim mesecem tam umrl češki motorist, ki je padel v reko. Dva padca v roku dveh ur in ta novička sta me toliko demoralizirali, da sem si rekel, da je to morda res malce preveč, glede na to, da je moj edini neasfaltni podvig do takrat bila vožnja čez Mali Alan. Tako sem se vrnil po isti poti v Koplik, nato čez Shkodro in proti Komanu. Pot do Komana se mi je vlekla kot kurja čreva. Bil sem utrujen, za menoj so bili trije dnevi s precej vožnje in malo počitka. Nekje na poti do Komana z bližnjega travnika prileti na cesto otrok in me ustavlja na vse načine. Zbremzam, on pa prileti do mene, potegne fotoaparat in naredi selfija z mano. To me je spravilo toliko v dobro voljo, da sem naslednje pol ure zdržal brez večjih težav. Prispel sem v Koman. Vedel sem, da tam obstaja hotel, a ko sem videl tablo za hotel, sem si kar premislil. Nadaljeval sem čez most, pri katerem je bil kamp. Gazda me je kar s ceste potegnil notri in mi kazal, da je cena 4 evre. Takrat mi je bilo vseeno, četudi bi bilo 40 evrov. Niti si še nisem snel čelade, že sem naročil pivo. Dobil sem ga ekspresno, cena 100 lekov (0,70 evra). Dokler sem se slekel iz jakne in hlač sem spil že dve pivi, dokler sem postavil šotor, sem pospravil že četrto. Potem sem jih ruknil še par. Medtem so v kamp prišli tudi Poljaki, ki sem jih srečal v Thethu. Oni so se sicer spravili na pot proti Kir in Nicaj, a so se kmalu obrnili in se vrnili po isti poti kot jaz. Baje je pot v res slabem stanju. 4. dan (Koman - Fierze - Kukes) Motorje spravimo na čoln Maria Molle, čeprav so mi tisti njihovi bus-boati bolj všeč. Karte so prodajali že prejšnji večer v kampu, takrat pa mi je bilo čisto vseeno s katero ladjico grem. Nakladanje motorjev je komedija zase. Štiri ali pet domačinov ga čez brv porine na čoln. Pozabil sem vprašat, koliko jih je že padlo v jezero Čoln je vozil tip brez ene roke, ki je vsakih nekaj sekund pljunil v jezero - nimam pojma od kje mu toliko materiala - sicer pa je večino časa z edino roko, ki jo premore, pisal sporočila in klicaril naokoli. Vožnja je sicer bila OK, proti koncu sem se že malo dolgočasil. Ko smo prispeli na cilj v Fierze smo motorje morali s čolna spraviti kar sami, no pomagal nam je en domačin. Ni bilo lahko, a dva Poljaka, en Čeh, ki je bil za dva, domačin in jaz smo nekako spravili vse štiri motorje na kopno. Že ko smo pristajali, mi je bilo čudno, da ni nobenih turistov, ki bi šli nazaj. No, ko so začeli proti čolnu vlečti telička in kravo, mi je postalo jasno, da bo namesto 350 bencinskih konjev nazaj šlo samo kakšnih 5 ali 6 krav. Nakladanje je bila zopet komedija, ker se jim je vtrgal štrik od telička, ki je potem hotel pobegniti s čolna. Končno zajaham motor in krenem desno, vstran od mesta Fierze, ker mi je pač tako rekla moja orientacija. Pridem do naslednjega jeza, kjer moram prečkati reko. Tukaj mi nekaj več ni štimalo, saj bi se, sodeč po karti, moral voziti po drugi strani vode. Pred pol minute sem srečal enega domačina, zato obrnem in se zapeljem do njega, da mi pokaže v katero smer moram, da pridem do Kukesa. Dok sam reko Kukes, se mi je vsedel na motor in kazal v smer Fierze. Malce sem bil zbegan, a sem počasi peljal. Mikalo me je sicer, da bi vzel goproja, ki sem ga imel ravno na palici v tanktorbi, a ker je bil moj sopotnik brez čelade, raje nisem izvajal akrobacij. Ko sva prišla do Fierze in me je usmeril v smer Bajram Currija, mi je postalo jasno, da tip misli, da sem mu ponudil, da ga peljem domov. Ker mu nisem uspel dopovedat, da ne greva v isto smer, sem ugasnil motor in podstavil tačko. Takrat je razjahal in se poslovil, jaz pa obrnil in gas proti jezu in naprej proti Kukesu. Pot je bila dobra in lepa, visoko nad jezerom, dokler ni pričelo deževati. Na srečo ravno takrat, ko sem prišel do edine restavracije na tej poti. Najedel sem se in krenil dalje. Spet je začelo deževati, a tokrat se je vscalo zares. Na hitro sem navlekel dežni kombinezon, v nalivu pa nisem uspel najti pregrinjala za tank torbo. Pot sem nadaljeval 40 na uro, ker mi je že takoj v prvem ovinku zablokiralo sprednje kolo. Enduro gume so v takem dežju za k*. Med grmenjem in nalivom sem gledal steno na desni strani, kjer so na vsakem kilometru bile opazne sledi plazu kamenja in skalovja. Nisem bil ravno najbolj sproščen tam. Končno pridem do avtoceste. Klasično albansko. Nobenega uvoza, če želiš levo, prečkaš pač celotno nasprotno smerno cestišče in skozi odprtino v ograji na sredini zaviješ na svoje smerno cestišče. Adrenalinsko dejanje v takem nalivu Končno prispem do Kukesa, kjer mi prvi hotel (America) hočejo zakasirat 40 evrov na noč. Jok brate, odpade. Grem dalje, čez dve minuti pridem do hotela Tirana. Prileti ven mulo, ki mi za 10 evrov na noč ponuja še garažo za moped. Skleneva biznis, pokliče še kolega, s katerim sta mi skupaj pomagala odnesti kufre v sobo. Tank torbo sem pustil še malo na motorju, ker je iz nje teklo v curku. Brez pretiravanja. 5. dan (Kukes - Peshkopi - Debar - Mavrovo - Ohrid) Zjutraj hitro spakiram, poklepetam z malim, ki mi razloži, da je hotel od njegovega očeta in da imajo srečo, da imajo vsaj to ker je v mestu veliko brezposelnosti. Želi si študirati, nato pa se odseliti, ker tu ni prihodnosti. Malemu stisnem še 200 lekov, ki sem jih potegnil iz žepa v hlačah. Vidno je bil navdušen, jaz pa tudi, da sem naredil vsaj nekaj dobrega. Krenem proti Peshkopiju, a nekje zgrešim odcep, ki vodi po stari cesti. Nova me ne zanima. Po par km ugotovim, da sem šel predaleč, zato se odločim obrniti. Ni se mi dalo peljati do vrha hriba, zato sem se spravil obračat kar na klancu. Bedak. Zvrnil sem se kot sem dolg in širok, mimogrede pa še polomil žmigavec. Poberem motor, dele žmigavca, za silo ga zalimam z duct-tapeom in grem nazaj. Tokrat sem bil bolj pozoren in opazil makadamsko potko, ki je bila pot, ki sem jo iskal. Vozim po zanimivi in slikoviti dolini reke Drinit Te Zi. Nekaj razpotij, a povsod po orientaciji zadanem pravo pot...dokler ne pridem do ozkega kupa zemlje, ki ga je odtrgalo od hriba in nasulo čez cesto. Na oko sem videl, da z motorjem ne bo šlo kar tako čez, a sem videl, da je nekdo tam že peljal. Snamem kufre in probam srečo. Bedak. Nasedel sem tako, da je motor stal sam od sebe, brez da bi taco podstavljal. Nekaj se trudim s kamenjem, ki sem ga podstavljal pod zadnje kolo, a nič kaj preveč uspeha. Že sem gledal, kam bi lahko privezal špago, da bi se zvlekel dol s te zemlje, ko usred ničesa od nekod pride starejši moški. Povem mu, kam sem namenjen, pa mi pokaže, da sem falil na razpotju pred kilometrom ali dvema. Pomaga mi spraviti mojo nepremičnino z zemlje, v zahvalo mu stisnem nekaj drobiža in dve liziki za bambini, če jih ima, se posloviva in grem nazaj. Pot nadaljujem po drugi strani reke...brez kakšnih težav, čisti užitek. Le vode mi je zmanjkalo. Končno pridem do prve civilizacije, kjer se takoj vsedem v lokalu, moj moped pa postane atrakcija. Na srečo je v bližini prav avto eden redkih v vasi, ki razume angleško. Malo poklepetava, popijem kavo, spijem pol litra vode in se poslovim. V roku nekaj ur sem samozavestno naredil dve bedariji, zato sem imel občutek, da sem svoj bonus sreče za ta dan pokuril. Obenem sem že dva dni sanjal Tavče gravče, zato sem v Peshkopiju zavil proti makedonski meji. Albanijo bom dokončal kdaj drugič. Pičim za Mavrovo, da si ogledam tisto potopljeno cerkev, potem pa se vračam proti Debarju. Ujame me dež, ki se mi na začetku sploh ni zdel tak, da bi lahko trajal. Tanktorbo sem zaradi šole prejšnjega dne pokril s pregrinjalom, ki sem ga sedaj spravil kar v tanktorbo, sebi sem pa nadel samo dežno podlogo v jakno. Napaka. Scalo je vsaj tričetrt ure, tako da me je kar fino navlažilo. Pridem do Ohrida, ga prevozim in nadaljujem proti Sv. Naumu. V Ljubaništi zavijem v kemp, začnem postavljat šotor, ko ugotovim, da poleg mene šotorita Čeh in njegova partnerka, s katerima smo bili v kempu v Komanu in potem na ladjici. Kako je Balkan majhen Ob iskanju gostilne v kempu razočaran ugotovim, da je ni, zato zajaham motor in se odpravim proti Sv. Naumu. Ustavim v prvi gostilni, kjer me ves navdušen lastnik Zoran povabi k svoji mizi in porihta večerjo kot se šika. Časti papriko in še eno pivo in mi zabiča, da moram priti naslednji dan ob enih tja nazaj, da greva v Prilep na Pivofest, da mi tam najde eno Makedonko. Ideja se mi je zdela OK. 6. dan (Ohrid - Bitola - Prilep - Sv. Nikole) Danes sem si privoščil malenkost daljši spanec. V kopalnici sem opral perilo, ga dal sušit, jaz pa sem se spravil kopat v jezero. Malo pobrskam po internetu in ugotovim, da se pivofest začne šele ob polsedmi uri zvečer in traja v noč, kar pomeni, da bi mi šla vsaj dva dneva. Kdaj drugič si rečem. Zapeljem do Zoranove gostilne, da se poslovim, a ga ni bilo tam. Grem do Bitole, kjer popijem kavico, nadaljujem do Prilepa, kjer si ogledam pripravljanje prizorišča Pivofesta, potem pa nadaljujem pot v smeri Skopja. Glede na to, da na poti nisem šel skozi nobeno prestolnico, pa tudi sicer mi je bila vožnja po avtocesti dolgočasna, sem na naključnem izvozu zavil z avtoceste. Po vožnji po obvozni cesti pridem do odseka za Sv. Nikole. Bil je v smeri, v katero sem bil namenjen (proti Srbiji) in ker se mi je zdelo škoda, da ne bi peljal skozi kraj, ki se imenuje tako, kot se je imenoval moj dedek, sem šel v to smer. Bila je nedelja popoldne, mesto je bilo prazno, jaz pa lačen kot volk. Nikjer nobene gostilne ali vsaj trgovine. Pred koncem mesteca obrnem in grem po drugi poti, tokrat proti centru, nakar se zamano pojavi zeleni Audi, ki mi hupa. Ustavim, on ustavi poleg mene, spusti okno in mi pravi, da je podpredsednik lokalnega motokluba in vpraša, če kaj rabim. Omenim, da iščem kakšno restavracijo, pa mi pove, da naj peljem kar za njim. Peljal me je v restavracijo, kjer so očitno bili vsi ljudje iz tega mesta. Bilo je nabito polno. V roku ure in pol so tam bili še njegovi motoristični kolegi iz MK Medved Kumanovo in zaglavili smo do pol dveh ponoči. Tako dobro nisem jedel že nekaj let. Naslednja bo Makedonka. 7. dan (Sv. Nikole - Kumanovo) Ta dan sem imel velike načrte, pogledati Djavolja Varoš in potem tranzitirati do meandrov Uvca v Srbiji. A fantom iz Kumanova sem obljubil, da se tam ustavim na kavi. Pojem kosilo z Acotom, ki me je spremljal do Kumanova, potem me pregovorijo, da skočimo še na hitro pijačo. S kave sem hitro presedlal na pivo, motor pa parkiral. S kosila smo šli na meze...pleskavice, čevapi, klobasice, ražnjiči, vse to brez priloge...pač pikaš ob pitju piva. Po par rundah se prestavimo na dietno hrano - pečenega in ocvrtega piščanca. Popijemo še nekaj rund. Nadaljevali smo v gostilni, kjer smo spraznili celotno zalogo makedonskega piva Dab in na koncu pili Laško. Kako smo prišli domov, se ne spomnim. 8. dan (Kumanovo - Nova Varoš) Oči odprl ob pol deveti uri dopoldne, nisem imel pojma kje sem. Kmalu se sestavim, zbudim novega kolega, ki panično ugotovi, da bo zamudil v službo. Zategne me do njegove mame, ki mi pripravi tradicionalni zajtrk, skupaj popijemo kavico in me s težkim srcem pusti naprej proti Srbiji. Tam pa spet stara zgodba. Območje Djavolje Varoši je pralo, zato sem si rekel, da bom Djavoljo obiskal naslednjič, ko bom šel obiskat nove kolege v Makedoniji. Zdaj bom imel vsaj izgovor Ta dan je bil dolgočasen...vožnja, vožnja, dež, dež, vožnja. Čudovita pokrajina se je začela šele na območju Zlatiborja, ki je bila tokrat še lepša, saj je očitno pred menoj bil tam naliv. Hudourniki so drli, dvigale so se meglice, skratka bilo je čudovito. Končno prispem do Nova Varoši, kjer si najprej privoščim burek z jogurtom, nato pa poiščem prenočišče. 800 dinarjev za eno noč v apartmaju, kjer sem bil sam. Sitnica. Ko se razsmradim in preoblečem v normalne stvari, grem nazaj v center, če kje zasledim tri punce, ki so se "naključno" sprehodile mimo mene vsaj trikrat, ko sem kolovratil okoli bankomata in ko sem po centru iskal pekarno in trgovino, pri tem pa se prav simpatično smehljale in pogledovale proti čudaku, ki je zašel v njihovo selo. Ni jih bilo. Spil sem kavo, potem še pivo in se odpravil nazaj v apartma na zaslužen spanec. 9. dan (Nova Varoš - Durmitor - Makarska) Zjutraj sem imel v načrtu si ogledat meandre Uvca, a mi je lastnik apartmaja razložil, da za to rabim ladjico, vendar me samega ne bo nihče peljal do vidikovca. Pa tudi sicer se je pripravljalo na dež, hribovje nad reko pa je bilo v nizki oblačnosti, zaradi česar sem izgubil upanje, da bom do vidikovca prišel po kopnem. Tudi to bo očitno počakalo do naslednjič, jaz pa sem jo mahnil proti Durmitorju. To čudovito gorovje, ki sem ga hotel prevoziti že lani, sem moral zdaj pač še z druge strani prevoziti. Spet dež. Ko me je kdo spraševal po dežju po poti, sem odgovoril "Kiša i ja putujemo zajedno". Skoraj ni bilo dneva, ko ne bi vsaj malo scalo. Pot nadaljujem mimo Foče, se ustavim na Karađorđevi šnicli v Tjentištu v gostilni, kjer smo pred leti s kolegoma s katrco zaglavili in se sredi dneva napili. Naprej skozi Sutjesko, ki so jo s to novo cesto čisto zje*ali in potem od Gackega v smeri Dubrovnika oziroma Bileče, kjer sem po nekaj deset kilometrih, pri kraju Plana, zavil desno v smeri Međugorja. Vozil sem se po krajih, kjer je med vojno moralo biti kar napeto. Ogromno zapuščenih hiš, podrtij, srbske zastave vedno pogostejše, traktorist, ki sem ga srečal, je imel oblečeno vojaško jakno...tisto tapravo z našitki. Potem pa kar naenkrat precejšnja nekajkilometrska zožitev ceste, na kateri sta se srečala dva šleperja. Jaz sem se komaj stisnil mimo obeh po bankini, med ograjo in šleperjem ter nadaljeval pot, njima je verjetno srečanje vzelo kakšne pol ure časa. Za zožitvijo so se pričele hrvaške zastave, zastavice in šahovnica vsepovsod. Kmalu sem prečkal mejo in se priključil jadranski magistrali. 10. dan (Makarska - Krk) Kup ovinkov, nekaj dežja in pred Crikvenico skoraj nabasal srno. 11. dan (Krk - Murska Sobota) Nič posebnega, razen neplanirane kavice z novim znancem iz Rijeke, ki je na črpalki poleg mene tankal Stroma in me povabil na kavo. Naslednjič mi baje razkaže zanimive točke z nekdanje italijanske meje tam blizu, neke rove in podobno. To je bilo to. 3.833,20 km, porabil sem cca 400 evrov, večino tega za gorivo. Posredni stroški so žmigavec kakšnih 30 evrov, zavarovanje 13 evrov, gume z menjavami vred kakšnih 200 evrov. Za 11 dni se mi ne zdi dosti. Vse prevozil brez GPS, za Albanijo sem si le kupil avtokarto. Moji turški kolegi, ki sem jih srečal prvi dan, so se malce manj znašli. Po tem, ko smo se razšli in sem jim dal jasna navodila katere table gledati, so kljub vsemu pristali namestu v Peču nekje na srbski meji. Hvala Whiskeyu za nasvete, Đ. Štuliću za družbo na poti in Benki Pulko za krajšanje večerov. Več slik je v albumu http://www.motosvet.com/album/13376-durmitor-albanija-makedonija-in-ostalo.html video pa pride čez par dni, ko mi končno uspe zrezat in zmontirat posnetke. SuNa, bosa, regi in 30 others 33
BREITNER Objavljeno Avgust 2, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2014 @Kiri: Izredno lepa pot, ki si nam jo vrhunsko opisal. Tudi slike so dobre, edino bi te rad opomnil, da imaš madeže na slikah. Morda tebi to ni moteče, mene, ki se s tem ukvarjam pa bi to motilo. Zdaj ali je spredaj zaslonka umazana, ampak se mi zdi, da je to nekaj na notranji leči. Zdaj če je to DSLR potem daš ščistit, če pa je navadna compact camera, potem pa se to ne slača, razen če je v garanciji. Moteče je pri slikah, kjer slikaš pokrajino in je lepo modro nebo, katerega ti "zaserjejo" madeži. Brez zamere, zaradi pripombe. Slike v opisih 3dan,5dan in 9dan (na slikah zgoraj levo)
Kiri Objavljeno Avgust 2, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2014 Vem. Tudi meni je fotografija nekje med hobijem in službo. Senzor imam umazan, pa me običajno to niti ne moti, ker fotografiram skoraj ves čas s precej odprto blendo, kjer take packe niso opazne. Sem imel namen nest fotoaparat na čiščenje pred potovanjem, pa mi ni zneslo. Tolažil sem se, da se v PS to reši "dok si reko keks", sploh na nebu...ampak bi lahko vedel, da se mi ne bo ljubilo s tem ukvarjati se. Sicer pa hvala
BIF Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 (popravljeno) @Kiri...zanimiv potopis. In kot sva že ugotavljala, sva imela v Makedoniji enake "težave".... Ampak madona je pa bilo luštno. Popravljeno Avgust 3, 2014. Popravil BIF
Keiko Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Tako, končno sem našel čas, da spravim črno na belo to, kar sem počel in doživel v lepih enajstih dneh svojega potepanja po Balkanu. Prebrano "na eks" - zelo všečno in zanimivo spisano!
motozajebant Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 kiri, hvala za vtise kar se tiče tiste verižice.... Sta te hotela nategnit, prav si imel..... On bi ti predlagal, da mu daš ene 500eur, ker on nima časa, ti pa jo prodaš za 2000 in ostalo je tvoje verižica pa nič vredna Je kolega nasedel, ampak za nižji znesek
Kiri Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 @BIF Ja...težko se je rešit teh fantov, ko te enkrat vzamejo med sebe Jaz se zagotovo še kdaj vračam dol v Kumanovo, če ne drugega bom si kakšno turo tam skoz spet splaniral. @Keiko S seboj sem imel Pocestnico od Benke Pulko in mislim, da sem nehote malce njenega stila pisanja povzel. Sicer pa vsekakor knjiga vredna branja. @motozajebant Saj se mi je kar zdelo, da bo nekaj takega. Bil sem na delu parkirišča, kjer je bila samo ena družina in nobenega drugega avta....pa onadva sta se od nekje prikazala. Ne padam na take fore. Keiko 1
boych Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 (popravljeno) MK Bears so vredu pubeci, bil letos pri njih na motozboru ... Super potopis ... Popravljeno Avgust 4, 2014. Popravil boych Kiri 1
cipot Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Zanima me , ce je kdo prevozil relacijo in kaksna je cesta , poteka ob meji s crno goro .... PODGORICA - mejni prehod BOŽAJ - TAMARE ( al ) - GUSINJE - PLAV .... hvala .
Kiri Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Zanima me , ce je kdo prevozil relacijo in kaksna je cesta , poteka ob meji s crno goro .... PODGORICA - mejni prehod BOŽAJ - TAMARE ( al ) - GUSINJE - PLAV .... hvala . Preberi moj potopis s prejšnje strani. Prevozil sem v obratni smeri, torej Gusinje - Tamare - Koplik. Ti boš do prelaza Rrapsh imel asfalt, potem naprej makadam. Na začetku dober makadam, proti črnogorski meji pa malo slabši makadam. Računaj vsaj 3 h časa za to relacijo. Sicer je pa to cesta SH20. Če boš na youtube iskal... https://www.youtube.com/results?search_query=sh20+albania sayo 1
Snečer Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Preberi moj potopis s prejšnje strani. Prevozil sem v obratni smeri, torej Gusinje - Tamare - Koplik. Ti boš do prelaza Rrapsh imel asfalt, potem naprej makadam. Na začetku dober makadam, proti črnogorski meji pa malo slabši makadam. Računaj vsaj 3 h časa za to relacijo. Sicer je pa to cesta SH20. Če boš na youtube iskal... https://www.youtube.com/results?search_query=sh20+albania Video si že naredil?
Popularna objava Kiri Objavljeno Avgust 4, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Evo, danes sem reskiral popoldne in del večera... rezultat pa je tu: Zdaj pa grem na pir Kras, menih, Snečer in 18 others 21
boych Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 Super video Tisto rajcanje z odojkom mi edino ni bilo všeč ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se