mac Objavljeno September 19, 2013 Opozori Objavljeno September 19, 2013 V Albaniji ne pozabi na ogled vojnega letališča z zapuščenimi Migi in zapuščeno podmorniško bazo. Ali je do teh odsluženih eksponatov možno priti in si jih ogledati ?? Lp Mac
Whiskey Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 @mac: Samo na daljavo. V naslednji seriji fotk bodo tudi Migi z vojaškega letališča Kucove pri Beratu.
MARJA Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 Ali je do teh odsluženih eksponatov možno priti in si jih ogledati ?? Lp Mac Mac, tko kot je Whiskey napisal, samo na daljavo. Zapuščeno vojaško letališče Kucove pri Beratu je spet zasedla vojska. Naredili so čisto nov vhod in gor razobesili zasteve Albanije in Nata.
Fantocci Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 (popravljeno) Slike albanskih letal in podzemnih objektov: http://www.scramblemagazine.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=64189 Imeli so tudi oni svoje Željave, samo ne tako sofisticirane. http://www.mycity-military.com/Ostalo-3/Albanske-podzemne-vazduhoplovne-baze.html Popravljeno September 20, 2013. Popravil Fantocci
mac Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 Mac, tko kot je Whiskey napisal, samo na daljavo. Zapuščeno vojaško letališče Kucove pri Beratu je spet zasedla vojska. Naredili so čisto nov vhod in gor razobesili zasteve Albanije in Nata. Se mi je kar zdelo, da bo nekaj takega. Namreč, ko sem pred nekaj tedni prebral tvoj nasvet za ogled letališča in mornariške baze, sem si rekel pa da vidimo. Dva oz. tri dni nazaj so me tako pred avio base kot pred mornariško bazo odpikal kot stare gate: s šmajserjem v roki in na tri - štiri obrni in spizdi. Nekaj migov bi mogoče lahko pofotkal, če bi se plazil po grmovju, vendar mi ni do tega, saj sem jih v JNA dovolj dolgo občudoval. Do podmornic pa sploh ne prideš, še najboljši pogled je na google earth. Trenutno sem v Vassiliki na Lefkadi, pot nazaj pa sem si zamislil preko Prištine (pred tem je še kaj drugega) in tam bom poskusil priti do nekdanjega JNA letališča v vasi Vrelo, kjer sem pred 30-imi leti služil tovarišu Titu. Sicer pa uživava kot se le najbolj da. Pozdrav iz GR Mac Robson in MARJA 2
MARJA Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Se mi je kar zdelo, da bo nekaj takega. Namreč, ko sem pred nekaj tedni prebral tvoj nasvet za ogled letališča in mornariške baze, sem si rekel pa da vidimo. Dva oz. tri dni nazaj so me tako pred avio base kot pred mornariško bazo odpikal kot stare gate: s šmajserjem v roki in na tri - štiri obrni in spizdi. Nekaj migov bi mogoče lahko pofotkal, če bi se plazil po grmovju, vendar mi ni do tega, saj sem jih v JNA dovolj dolgo občudoval. Do podmornic pa sploh ne prideš, še najboljši pogled je na google earth. Trenutno sem v Vassiliki na Lefkadi, pot nazaj pa sem si zamislil preko Prištine (pred tem je še kaj drugega) in tam bom poskusil priti do nekdanjega JNA letališča v vasi Vrelo, kjer sem pred 30-imi leti služil tovarišu Titu. Sicer pa uživava kot se le najbolj da. Pozdrav iz GR Mac Srečno na poti. Jaz sem tam bil konec julija, tako da sedaj služim € za nove podvige
Popularna objava Whiskey Objavljeno September 24, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno September 24, 2013 (popravljeno) Dan 5: Kanjon Osum Po približno 8 km asfalta se takoj za odcepom v smeri Severa začne soliden 8 km makadamski odsek kateri vodi do nižje ležečih vasi. Na samem odcepu za vas Raban katera leži nekje na 800 m na manjšem grebenu, se začne takoj strma razrita pot. Stanje se ne popravi vse do spusta do reke Osum na drugi strani hriba. V dežju mora biti res pravi izziv, zlasti spust. Nekje na začetku kanjona čaka popotnika še leseni most, kateri spominja na tiste Ruske v Sibiriji. Pogled nanj ne obljublja varnega prevoza na drugo stran. O kanjonu Osum ne bi izgubljal besed, bodo slike več povedale. Do kanjona se da priti tudi po precej lažji poti iz smeri Berata za Corovode. Midva sva rabila dobri dve uri, da sva se pripeljala čez hrib. V Corovodah sva si ogledala še otomanski most, kjer pa je prišel nasproti nejevoljni ata s sekiro v roki in nekaj žugal Frigu. Ogledu Berata in njegove trdnjave je sledila vožnja do vojaškega letališča Kucove s parkiranimi Migi-19 na pisti. Fotografirati nisva smela tistih nekaj bližnjih pri samem vhodu, tako da mi ni preostalo drugega kot, da rastegnem tele in poskusim narediti kolikor toliko solidno fotko avionov. Proti večeru sva že bila v Draču. Nastanila sva se v hotelu Ilirija (****) za 25 € ( B&B ) po glavi. Trasa dneva Jutro v Peremetu Sam kanjon je razdeljen na dva dela. Najprej slike z zgornjega Kateremu sledi prihod v drugi del Sam kanjon (prvi in drugi del) se še najbolje vidi z dveh mostov Frigo preverja trdnost otomanskega mostu pri Corovodah Prihod v Berat Še en pogled s trdnjave Video: dobrih 12 minut prikazuje pot na vrhu prelaza Bejkollar, spust proti kanjonu in sam kanjon Osum. V zadnjem delu pa še prihod v Berat in vzpon proti trdnjavi http://youtu.be/43A5V7htsIg Škoda, ker nimajo nekaj njih postavljenih bližje Če bi si kdo zaželel opravljati izpit za moto v Albaniji, se lahko nadeja starega dobrega MZ-ja Popravljeno September 24, 2013. Popravil Whiskey s56g, DXR16, Kmet2 in 13 others 16
Whiskey Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 Dan 6: Drač - Kruje - Noje - Mafsheq - Lac - Lezhe - Skadar Dan je bil namenjen easy vožnji do Skadra, nadaljeval pa z najtežjo albansko, nekaj čez 20 km dolgo etapo od Noj mimo Mafsheq-a do Lac-a. Kmalu po odhodu iz Drača naju ujame nevihta. Ker sem doma pustil goretex podlogo, sem si natikal zgoraj dežjaka. Imela sva srečo, ker naju je neurje prehitelo za nekaj minut, tako da sva se v glavnem vozila v rahlem dežju vse do Kruj kjer se je začelo jasniti. Po obisku trdnjave, jo mahneva po plačljivi cesti na razgledno točko nad samimi Krujami. Od zgoraj je res mega razgled. Sledil je spust nazaj v Kruje in makadamski ovinek v smeri Noj in Burella. V Nojah si poplaknem sparino z malim hladnim Laškim. Po posvetu se odločiva, zakaj je ne bi mahnila po 4x4 "makadamu" v smeri zaselka Mafsheq in naprej pod grebenom do Lac-a. Že kmalu, ko zapustiva "center" Noj se začne strm, razrit, šodrast spust v dno kanjona. Sledil je zoprn vzpon do Mafsheqa. Pista je bila na precej mestih zasuta s kamenjem katerega je s hriba navleklo neurje. Ko prispeva na vrh prelaza, malo naprej od vasi, sem že mislil, da so najhujši problemi za nama. Napaka! Na spustu je razmočena zemlja pomešana s kamenjem mestoma nudila tako slab oprijem, da se je vozilo konstantno na meji padca. Najtežji je bil strmejši, 200 m odsek, mimo improvizoričnega hleva in ograde za živino nekje blizu polovice spusta v dolino. Na spustu je razveseljevalo nešteto blatnih mlak in "usred ničega" zgledno urejen vaški fuzbal plac. Po prihodu nazaj na asfalt si vsa prešvicana od dela z balanco in gasom vzameva malo več časa za počitek. Sledila je samo še lagodna vožnja mimo Lezshe do Skadra kjer sem že predhodno rezerviral nastanitev z varovanim parkiriščem v hotelu Kolping. Škoda, ker nisem imel namontirane kamere, da bi se na posnetku videlo stanje poti. Trasa dneva Panorama Kruj z ozadjem Mediteranskega morja Skenderbegova trdnjava z muzejem s ptičje perspektive Kanjonček na poti za Noje Spodaj se vidi del spusta in vzpona za Mafsheq Center Noj Z dna kanjona nazaj proti poti od koder sva se pripeljala Z odcepa za Mafsheq nazaj proti Nojam Na koncu makadama sem sušil prešvicani underwear Pogled proti morju in Lezshe Tudi Lezshe krasi starodavna trdnjava ataIBA, DXR16, regi in 6 others 9
Popularna objava Whiskey Objavljeno September 25, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno September 25, 2013 (popravljeno) Dan 7: Skadar - Kir - Theth - Boge - Koplik Končno je prišla na vrsto kraljevska albanska etapa v Prokletijah. Noč ni zgledala nič kaj obetavno. Strele so v smeri Tirane parale nebo skoraj celo noč. Nekaj časa ena za drugo, kar še nikoli nisem videl. Delno sončno jutro ni obetalo ugodnih vremenskih prilik. Skrb je bila namenjena predvsem stanju piste in kaj vse naju lahko še čaka na poti. Po slikanju otomanskega mostu, sva se vozila po asfaltu vse do vasice Prekal. Potem se začne zares po ozki blatno kamniti poti voziti navkreber. Globje v dolini se šele prične strm vzpon mimo vasice Kir vse do vrha prelaza Shoshit na višini 1.268 m. Spust je bil mestoma zahtevnejši, še zlasti skozi vasico Nicaj. Ko sva prišla v spodnji Theth, se je cesta počasi začela slabšati in vzpenjati. Meni se je zgodil po prečenju hudournika brezpotreben padec, ko mi je na večjem kamnu vzelo prvo mokro-blatno gumo. Posledic ni bilo nobenih. Čez nekaj km sva naletela na še en problem. Melišče dolgo vsaj 100 m je prekrivalo naslednji klanec. Tukaj je nama albanska mularija demonstrirala kako so v takem terenu konji hitrejši od motorjev. Do samega Thetha je bilo treba prepeljati še kar nekaj višincev in serpentin. V vasi sva si vzela urni odmor in spoznala zgovornega osnovnošolca Francesca. Govoril je perfektno angleško in naju založil z vsemi sortami informacij. Tako je bil za nama težji del dneva. Sledil je vzpon na 1.685 m visoki prelaz Thore. Na zahodni strani prelaza so gradbinci izvajali obsežna cestna gradbena dela. Bojda bo do prelaza iz Bog kmalu asfalt. Tako bodo Albanci po lanskoletnih katastrofalnih snežnih in deževnih razmerah, ko jim je praktično uničilo pot, le to usposobili za še večji obisk planincev v njihove Prokletije. Namreč nad Thethom je njihov drugi najvišji vrh Maja Roshit (poznan kot Jezerca) 2.522 m. Z gorskim prelazom pa so povezani s severno dolino Valbona. Od Skadra, vključno z okoli 80 km gorske piste sva porabila do Bog vsega 7 ur. Čehi priporočajo za ta del, dan in pol vožnje. Tudi midva bi porabila več, če ne bi bilo obupnega vremena, praktično neuporabnega za slikanje. Prenočišče je bilo v Kopliku. V Thethu sva srečala Čeha kateri je solo na korejskem motociklu na cestnih gumah že prevozil Thore in se namenil v smeri Nicaja, Kira in Skadra. Obvestil sem ga o stanju poti in opozoril na melišče, ter z njim povezane težave v primeru vrnitve nazaj. S takimi gumami sem mu odsvetoval vožnjo naprej. No, naslednji dan sva ga med zajtrkom videla kako zapušča Koplik v smeri Skadra. Zgleda, se je moral vrniti.Video v dobrih 12 minutah prikazuje več delov. Nekaj vzpona iznad Kir-ja, spust proti Nicaj-u, spodnji del doline Theth, vzpon proti vrhu Thore in del spusta v Boge kakor tudi prihod do Koplika http://youtu.be/NJCd091P6Qw Trasa dneva Večji otomanski most Ura e Mesit pri Skadru Prvi pogledi proti vrhovom iznad Thetha Z Nicaja proti spodnjem delu doline Theth Slika z Google Earth-a na mestu dveh melišč Počitek v Thethu Skoraj na vrhu prelaza Thore stoji ta spomenik Še ena fotka Friga z motorji na razgledni točki Pozdrav Thethu. Vreme je bilo obupno in težko za slikanje S Thore je sledil le še spust v Boge in po asfaltu do Koplika Popravljeno September 25, 2013. Popravil Whiskey basbas, gorazd, DAMI34 in 13 others 16
Snečer Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 Saj ti kar rada "kdaj" kakšno fotko naredit Whiskey 1
sayo Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 Vsaka vama čast :notworthy: ataIBA 1
Popularna objava Whiskey Objavljeno September 26, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno September 26, 2013 Dan 8: Koplik - Hani Hotit - Rraps pass - Tamare - Vermosh - Gusinje (MNE) - Andrijevica - Trešnjevik pass - Mateševo - Podgorica - Cetinje - Budva - Dubrovnik (HR) - Neum (BiH) in dan 9: Neum - Paklenica - Novi Vinodolski - Fažana Napoved za zadnji dan v Albaniji je bila slaba. Presenetila je nova asfaltna cesta od Hani Hotit pa skoraj do prelaza Rrapsh. Na spustu sem najprej pomislil, da je zaradi zemeljskih plazov cesta zasuta. Ampak bila je le optična prevara. Albanci prenavljajo cesto in kasneje jo bodo še asfaltirali vse do Tamare. Od tu naprej pa še vedno vodi razrukana kamnita cesta vse do Vermosha pred mejo s Črno Goro. Na drugi polovice poti do meje naju je vseskozi namakalo. Za povrh vsega je Frigo nekje nabasal na šrauf, tako da sva na prelazu Predelec 1.360 m poskusila z 12V pumpo povišat pritisk v prvi gumi. Brezuspešno, ker je motorček pumpe spustil svojo poceni kitajsko dušo. Šele v Plavu je vulkanizer odpravil nadlogo. Po klicu kolega v Podgorico je padla odločitev, da zaradi nemogočega vremena (lilo je kot iz škafa) spustiva v črne oblake zavite Komove na trasi Bukuminsko jezero - Rikavačko jezero - Korita. Ker tudi znanec ni imel časa za pivo, sva podaljšala čimbolj na sever. Tako sva se v temi pripeljala do Neuma. Zadnji dan je bil spet sončen. Po slastni oradi pr' Juretu sva še odžagala jadranko. V Novem Vinodolskem sva se po zadnjem postanku pr' Keptnu poslovila. Frigo je šel proti domu, sam pa sem zavil še do family v Fažano. Video dodam kasneje. Delna trasa dneva Jutranji pogled proti zahodnem robu Skadarskega jezera in prelazu Stegvaš v MNE Na poti na Rrapsh pogled proti mejnem prehodu Hani Hotit Prelaz Rrapsh V oblake zaviti Komovi s spusta s prelaza Trešnjevik proti Mateševu Nekje na poti se je malo skadilo, tako da se je zopet videlo Skadarsko jezero Obvezen pit stop pri mostu nad Suvo reko železnice Beograd - Bar Spet odlično vreme zjutraj v Neumu. Za zajtrk je bil burek v "Magistrali". Priporočam! Pri Keptnu pa sva že kovala načrte za drugo sezono RobiRoberto, DAMI34, ataIBA in 13 others 16
Kmet2 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Kot vedno,zelo lepe slike in tabulš motorja Whiskey 1
Whiskey Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Kot vedno,zelo lepe slike in tabulš motorja Tnx Kmet2, morm rečt, da se je ta nova GS-jka obnesla odlično! Frigu zaradi časovne stiske edino ni uspelo nabavit TKC, da bi bil grip v mokrem in spolskem še boljši. Komaj čakam novi ADV, da ga sprobam drugo leto pri A-Cosmos. Kako si kaj zadovoljen s KTM 1200 Adv vs. GS-triple black?
Kmet2 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Tnx Kmet2, morm rečt, da se je ta nova GS-jka obnesla odlično! Frigu zaradi časovne stiske edino ni uspelo nabavit TKC, da bi bil grip v mokrem in spolskem še boljši. Komaj čakam novi ADV, da ga sprobam drugo leto pri A-Cosmos. Kako si kaj zadovoljen s KTM 1200 Adv vs. GS-triple black? Zadovoljen,me pa mika tudi novi ADV BMW,če dobim za svojega kakšen normalen denar,bom premislu.Me je že Miha(avtoval) pobaral da pride v Milanu novi ADV in da gre na Malorcco na usposablanje! Drugo leto mam namen Albanija,Grčija,Makedonija,te kontaktiram za par nasvetov in usmeritev,ko bo čas.
Whiskey Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Zadovoljen,me pa mika tudi novi ADV BMW,če dobim za svojega kakšen normalen denar,bom premislu.Me je že Miha(avtoval) pobaral da pride v Milanu novi ADV in da gre na Malorcco na usposablanje! Drugo leto mam namen Albanija,Grčija,Makedonija,te kontaktiram za par nasvetov in usmeritev,ko bo čas. Ti kar rufni, ko te bo zasrbelo. Mene je tudi že Darko na A-Cosmos povabil za test novega ADV takoj ko pride.
Snečer Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 Če morda koga zanima. Obstaja tudi solidna OSM karta za Garmina (rutabilna). Albanija. Temelji na podatkih uporabnikov. Izgleda zelo solidno. Zemljevid je rutabilen in zajema delno tudi okolišče države. dolvleka 09/2013 http://www41.zippyshare.com/v/92764266/file.html Whiskey@ maš sled, kje si se vozil po Albaniji? Kmet2 1
Whiskey Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 Trackov nisem shranjeval, žal. Imam pa GDB-je, razen tistega dela čez Mafsheq. Rabiš?
Snečer Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 Tracki se sami shranjujejo v \garmin\gpx\archive. Kaj pa imaš v gdb datoteki? Prosim pošlji mi na snecer@gmail.com
Whiskey Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 Poslano oboje: track logi in Gdb z dnevnimi etapami.
srogac Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Whiskey, sta jo pa kar dobro šibala. Bravo. Fotke pa kot vedno super. Sem kar še enkrat podoživljal pot.
Whiskey Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Živjo, saj res, ti si se peljal iz Peremeta za Corovode. V Thethu si bil tudi, a ne?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se