C4V4L13R Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) Ni Suzuki Escudo 3-cilindrični, drgač pa stisnejo iz njega tud 1000KM ja, 800kg, trga... :alien1: tle sva se oba zmotila, gre za 2-litrski v6 twin-turbo motor s po tremi ventili na valj (kako to zgleda, si pa ne predstavljam) Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil C4V4L13R
Brihta Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Pogovor maldoletnih prijateljev: A: Čuj ti, kaj si še vedno nedolžen? B: Ne sem ravno včeraj gledal kolega kako je s svojo punco seksal. :krneki: :D
k0ci Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 tle sva se oba zmotila, gre za 2-litrski v6 twin-turbo motor s po tremi ventili na valj (kako to zgleda, si pa ne predstavljam) ja pač ima 3 ventile na valj, in dve turbini (3 cilindri imajo svojo, drugi trije pa spet drugo)
GrCaR Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 cagiva mito 99-7speed ...236km/h...to je blo v četrti..bi pa prosu kšnga bolj izkušenega če se upa testirat do konca :) tvoje mokre sanje ane :devil: mito bi že razpadu pri tej hitrosti :P
C4V4L13R Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ja pač ima 3 ventile na valj, in dve turbini (3 cilindri imajo svojo, drugi trije pa spet drugo) vse je jasno, samo to z ventili...ponavad so paroma ne; dva sesalna, dva izpušna...ne vem po katerem sistemu gre tle...mogoče pri 3 valjih 2 sesalna 1 izpušni, pri drugih 3 pa 1 sesalni 2 izpušna...sam ne vem kako bi to pol delovalo normalno vse :blink: kr neki...to prvič vidm :eek:
Kosho Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) Uporabljajo jih za gorsko dirkanje gre pa za 2.7 litrski V6 Twin Turbo Tehnični podatki: Se slika novejšega modela, tisti je 1996 letnik, sam tehničnih podatkov za novejšega ne zasledim nikjer cagiva mito 99-7speed ...236km/h...to je blo v četrti..bi pa prosu kšnga bolj izkušenega če se upa testirat do konca :) Cagiva 236km/h in your dreams... :BUA: Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil Kosho
C4V4L13R Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) ne uporabljajo jih za gorsko dirkanje, ker suzuki escudo pikes peak (poimenovan po slavnem vrhu), je koncept oz. prototip, kar pomeni, da je samo eden, obstajajo pa neke verzije teh scudov oz. suzuki vitar ja za gorske dirke, sam to so novejši... te podatke sm že vidu, sam vsi ostali pravjo drugač: http://www.conceptcarz.com/vehicle/default.aspx?carID=1355 http://www.auto-museum.net/vehicule/detail...+Peak+1996.html http://www.supercars.de/singlecar/153/705.html http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Escudo_Pikes_Peak :) :topic: Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil C4V4L13R
Ćardak Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 0-100km/h : 2.3sek ( ta suzuki escudo ) :kva2:
C4V4L13R Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 nadaljevanje debate---> tema vse da ne razjezimo modov :blush: :)
SiR Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 vse je jasno, samo to z ventili...ponavad so paroma ne; dva sesalna, dva izpušna...ne vem po katerem sistemu gre tle...mogoče pri 3 valjih 2 sesalna 1 izpušni, pri drugih 3 pa 1 sesalni 2 izpušna...sam ne vem kako bi to pol delovalo normalno vse :blink: kr neki...to prvič vidm :eek: tega sploh ne vidiš - o tem samo filozofiraš... kr neki na pamet. Tut ducati ima po 3 ventile na valj pr inekaterih modelih ... to so ful hude mašine.
Stric Burek Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 tega sploh ne vidiš - o tem samo filozofiraš... kr neki na pamet. Tut ducati ima po 3 ventile na valj pr inekaterih modelih ... to so ful hude mašine. Bi povedal kako dela? Ne, sam huda je ane? Mene namreč tudi zanima a ma en izpušni in 2 sesalna al obratno...
k0ci Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 tako kot si rekel ja, en izpušni in dva sesalna
Miha Z. Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 (popravljeno) vse je jasno, samo to z ventili...ponavad so paroma ne; dva sesalna, dva izpušna...ne vem po katerem sistemu gre tle...mogoče pri 3 valjih 2 sesalna 1 izpušni, pri drugih 3 pa 1 sesalni 2 izpušna...sam ne vem kako bi to pol delovalo normalno vse :blink: kr neki...to prvič vidm :eek: de neuš doktoriral z temi ventili.....sicer pa vas je lepo brat....se vsaj nasmeješ :whistle: ok grem :chase: Popravljeno Maj 10, 2007. Popravil Miha Z.
Senna Objavljeno Maj 14, 2007 Opozori Objavljeno Maj 14, 2007 (popravljeno) Bmw 328i coupe-260 km/h Aja,Komenda -Muenchen.404km,2h45min. Popravljeno Maj 14, 2007. Popravil BMW M3
Kosho Objavljeno Maj 15, 2007 Opozori Objavljeno Maj 15, 2007 (popravljeno) ne uporabljajo jih za gorsko dirkanje, ker suzuki escudo pikes peak (poimenovan po slavnem vrhu), je koncept oz. prototip, kar pomeni, da je samo eden, obstajajo pa neke verzije teh scudov oz. suzuki vitar ja za gorske dirke, sam to so novejši... te podatke sm že vidu, sam vsi ostali pravjo drugač: http://www.conceptcarz.com/vehicle/default.aspx?carID=1355 http://www.auto-museum.net/vehicule/detail...+Peak+1996.html http://www.supercars.de/singlecar/153/705.html http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Escudo_Pikes_Peak :) :topic: Glej, z Escudom se gorsko dirka in sicer na vsakoletni dirki imenovani "Race to the Sky" na Novi Zelandiji. Je edeni izmed velikih gorskih vzponov, vsako leto na mednarodnem koledarju, začne se na nadmorski višini 450m, konča pa na 1500m, da pa pridejo do te višine pa dajo čez preko 150 ostrih ovinkov. Čas tega vzpone dosežen z Escudom je 8:10.8 sekund, dosegel pa ga je Japonec Tajima. Tako, da Escudo se uporablja za gorsko dirkanje :evilgrin: :whistle: Popravljeno Maj 15, 2007. Popravil Kosho
C4V4L13R Objavljeno Maj 15, 2007 Opozori Objavljeno Maj 15, 2007 ja, res je, sm preveru na netu, escudo je med drugim tud ime za vitaro drugač pa najslavnejši hillclimb je definitivno pikes peak v ameriki. po njem je vozila tud slavna rally grupa b, se pa še danes prirejajo raznorazne dirke tam gor pikes peak@wikipedia in še rekord-postavljen z group b peugeotom tri leta po ukinitvi slavne skupine :topic:
*KAYA* Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 ..jst sm se pa z BMW 5 vozila 240 km/h oz.še mau več (ampak nism jst vozila)
greenninja Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 ka resno ti to :eek: :lol: Moja raketa pa zdaj ko ima letno obutev na sebi ne pokaže več kot 160.. :headbang: :grrr proti Tepanjski
First Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Audi A6 3.0 TDI Quattro S-line 275 km/h pa mrde bi šlo še mal več :winkiss:
jetman Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 in še rekord-postavljen z group b peugeotom tri leta po ukinitvi slavne skupine :topic: :eek: :kva2: :eek: :kva2: :eek: :worship: V ta avto na tej progi me pa za (skoraj) noben dnar se spreviš :grrr Nič čudnega, da so prepovedali grupo B.
C4V4L13R Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 preberi si več o tem na internetu...je gradiva kolkor hočeš... maš pa prav, ravno zaradi tega so prepovedali grupo b, ker je bila to dobesedno formula 1 na makedamu...za primer: lancia delta s4 je imela (uradno!) 550 konjev in 2,5 sec pospeška na makedamu(!!!) za naslednjo sezono (leto po ukinitvi) sta imela audi in lancia v pripravi vsak svoj koncept z okoli 1000KM (v tej skupini rallyja praktično ni bilo omejitev!)...no potem so jo pa ukinli, tako, da koncepta sploh nista ugledala luči sveta .) vsem navdušencem se bodo dvignile dlake ob posnetkih, ki se najdejo na youtube oz. google video. obstaja pa tudi celovečerni film too fast to race in nadaljevanje still too fast to race. dobi se ju na emule tudi. vsi pa se bodo tudi zamislili ob posnetku nesreče Henrija Toivonena, ki je bila glavni krivec za to, da se je legendarna skupina ukinila. :topic: lp
Marjanček Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Pogovor maldoletnih prijateljev: A: Čuj ti, kaj si še vedno nedolžen? B: Ne sem ravno včeraj gledal kolega kako je s svojo punco seksal. :krneki: :lol1: :lol1: :lol1:
motofrik Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Šala, samo on je pa res gledal zraven... :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se