Skoči na vsebino

MAXIMALNA HITROST


AREA

Priporočene objave

Ni Suzuki Escudo 3-cilindrični, drgač pa stisnejo iz njega tud 1000KM ja, 800kg, trga...

:alien1:

tle sva se oba zmotila, gre za 2-litrski v6 twin-turbo motor s po tremi ventili na valj (kako to zgleda, si pa ne predstavljam)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogovor maldoletnih prijateljev:

A: Čuj ti, kaj si še vedno nedolžen?

B: Ne sem ravno včeraj gledal kolega kako je s svojo punco seksal.

:krneki:

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle sva se oba zmotila, gre za 2-litrski v6 twin-turbo motor s po tremi ventili na valj (kako to zgleda, si pa ne predstavljam)

ja pač ima 3 ventile na valj, in dve turbini (3 cilindri imajo svojo, drugi trije pa spet drugo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cagiva mito 99-7speed ...236km/h...to je blo v četrti..bi pa prosu kšnga bolj izkušenega če se upa testirat do konca :)

tvoje mokre sanje ane :devil: mito bi že razpadu pri tej hitrosti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pač ima 3 ventile na valj, in dve turbini (3 cilindri imajo svojo, drugi trije pa spet drugo)

vse je jasno, samo to z ventili...ponavad so paroma ne; dva sesalna, dva izpušna...ne vem po katerem sistemu gre tle...mogoče pri 3 valjih 2 sesalna 1 izpušni, pri drugih 3 pa 1 sesalni 2 izpušna...sam ne vem kako bi to pol delovalo normalno vse :blink:

kr neki...to prvič vidm :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabljajo jih za gorsko dirkanje gre pa za 2.7 litrski V6 Twin Turbo

Tehnični podatki:

Se slika novejšega modela, tisti je 1996 letnik, sam tehničnih podatkov za novejšega ne zasledim nikjer

cagiva mito 99-7speed ...236km/h...to je blo v četrti..bi pa prosu kšnga bolj izkušenega če se upa testirat do konca :)

Cagiva 236km/h in your dreams... :BUA:

Popravljeno . Popravil Kosho
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne uporabljajo jih za gorsko dirkanje, ker suzuki escudo pikes peak (poimenovan po slavnem vrhu), je koncept oz. prototip, kar pomeni, da je samo eden, obstajajo pa neke verzije teh scudov oz. suzuki vitar ja za gorske dirke, sam to so novejši...

te podatke sm že vidu, sam vsi ostali pravjo drugač:

http://www.conceptcarz.com/vehicle/default.aspx?carID=1355

http://www.auto-museum.net/vehicule/detail...+Peak+1996.html

http://www.supercars.de/singlecar/153/705.html

http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Escudo_Pikes_Peak

:)

:topic:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse je jasno, samo to z ventili...ponavad so paroma ne; dva sesalna, dva izpušna...ne vem po katerem sistemu gre tle...mogoče pri 3 valjih 2 sesalna 1 izpušni, pri drugih 3 pa 1 sesalni 2 izpušna...sam ne vem kako bi to pol delovalo normalno vse :blink:

kr neki...to prvič vidm :eek:

tega sploh ne vidiš - o tem samo filozofiraš... kr neki na pamet.

Tut ducati ima po 3 ventile na valj pr inekaterih modelih ... to so ful hude mašine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tega sploh ne vidiš - o tem samo filozofiraš... kr neki na pamet.

Tut ducati ima po 3 ventile na valj pr inekaterih modelih ... to so ful hude mašine.

Bi povedal kako dela? Ne, sam huda je ane? Mene namreč tudi zanima a ma en izpušni in 2 sesalna al obratno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse je jasno, samo to z ventili...ponavad so paroma ne; dva sesalna, dva izpušna...ne vem po katerem sistemu gre tle...mogoče pri 3 valjih 2 sesalna 1 izpušni, pri drugih 3 pa 1 sesalni 2 izpušna...sam ne vem kako bi to pol delovalo normalno vse :blink:

kr neki...to prvič vidm :eek:

de neuš doktoriral z temi ventili.....sicer pa vas je lepo brat....se vsaj nasmeješ :whistle:

ok grem :chase:

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmw 328i coupe-260 km/h

Aja,Komenda -Muenchen.404km,2h45min.

post-13007-1179115466_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BMW M3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne uporabljajo jih za gorsko dirkanje, ker suzuki escudo pikes peak (poimenovan po slavnem vrhu), je koncept oz. prototip, kar pomeni, da je samo eden, obstajajo pa neke verzije teh scudov oz. suzuki vitar ja za gorske dirke, sam to so novejši...

te podatke sm že vidu, sam vsi ostali pravjo drugač:

http://www.conceptcarz.com/vehicle/default.aspx?carID=1355

http://www.auto-museum.net/vehicule/detail...+Peak+1996.html

http://www.supercars.de/singlecar/153/705.html

http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Escudo_Pikes_Peak

:)

:topic:

Glej, z Escudom se gorsko dirka in sicer na vsakoletni dirki imenovani "Race to the Sky" na Novi Zelandiji. Je edeni izmed velikih gorskih vzponov, vsako leto na mednarodnem koledarju, začne se na nadmorski višini 450m, konča pa na 1500m, da pa pridejo do te višine pa dajo čez preko 150 ostrih ovinkov. Čas tega vzpone dosežen z Escudom je 8:10.8 sekund, dosegel pa ga je Japonec Tajima. Tako, da Escudo se uporablja za gorsko dirkanje :evilgrin: :whistle:

Popravljeno . Popravil Kosho
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, res je, sm preveru na netu, escudo je med drugim tud ime za vitaro

drugač pa najslavnejši hillclimb je definitivno pikes peak v ameriki. po njem je vozila tud slavna rally grupa b, se pa še danes prirejajo raznorazne dirke tam gor

pikes peak@wikipedia

in še rekord-postavljen z group b peugeotom tri leta po ukinitvi slavne skupine

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..jst sm se pa z BMW 5 vozila 240 km/h oz.še mau več (ampak nism jst vozila)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka resno ti to :eek:

:lol:

Moja raketa pa zdaj ko ima letno obutev na sebi ne pokaže več kot 160.. :headbang: :grrr proti Tepanjski

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in še rekord-postavljen z group b peugeotom tri leta po ukinitvi slavne skupine

:topic:

:eek: :kva2: :eek: :kva2: :eek: :worship:

V ta avto na tej progi me pa za (skoraj) noben dnar se spreviš :grrr Nič čudnega, da so prepovedali grupo B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preberi si več o tem na internetu...je gradiva kolkor hočeš...

maš pa prav, ravno zaradi tega so prepovedali grupo b, ker je bila to dobesedno formula 1 na makedamu...za primer: lancia delta s4 je imela (uradno!) 550 konjev in 2,5 sec pospeška na makedamu(!!!)

za naslednjo sezono (leto po ukinitvi) sta imela audi in lancia v pripravi vsak svoj koncept z okoli 1000KM (v tej skupini rallyja praktično ni bilo omejitev!)...no potem so jo pa ukinli, tako, da koncepta sploh nista ugledala luči sveta .)

vsem navdušencem se bodo dvignile dlake ob posnetkih, ki se najdejo na youtube oz. google video. obstaja pa tudi celovečerni film too fast to race in nadaljevanje still too fast to race. dobi se ju na emule tudi. vsi pa se bodo tudi zamislili ob posnetku nesreče Henrija Toivonena, ki je bila glavni krivec za to, da se je legendarna skupina ukinila.

:topic:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Pogovor maldoletnih prijateljev:

A: Čuj ti, kaj si še vedno nedolžen?

B: Ne sem ravno včeraj gledal kolega kako je s svojo punco seksal.

:krneki:

:lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šala, samo on je pa res gledal zraven... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!