tombgo Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Olje,ki je v razponu vizkoznosti od 15W do 50 je sigurno kvalitetno olje. Bremzer in dotem 1 1
simonsi Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Ojla . Torej nimam kaj zgresit ce natocim Motul 5100. ne, zgrešit res nimaš kaj, preverjeno in preizkušeno olje.
Zivnorc Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 HVALA Lukabogo :trance_27_notworthy: za izčrpno razlago kaj pomenijo oznake za olja! Sam sicer vem kaj pomenijo te oznake, zahvaljujem pa se ti za vložen trud v imenu drugih, ki trosijo buče, ko se jim ne da pogledati še kje drugje (recimo stric Google, ali pa teta Najdi.si delata čudeže), preden se nasmeti nekaj strani... lukabogo 1
gizmOkak Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 da ima ročica nakoncu ca 2-3 cm prostega hoda sicer začne sklopka drseti, si mislu mm verjetno da ne bo kdo si ročice dol pobral :naughty: Olja ni za mešat, sploh različnih proizvajalcev ali pa sintetike/polsintetike. Zakaj ne, zaradi različnih aditivov, ki se med sabo ne razumejo najbolše. Včasih je bolše staro olje furat, kot pa dolivat drugo noter...
lukabogo Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 HVALA Lukabogo :trance_27_notworthy: za izčrpno razlago kaj pomenijo oznake za olja! Sam sicer vem kaj pomenijo te oznake, zahvaljujem pa se ti za vložen trud v imenu drugih, ki trosijo buče, ko se jim ne da pogledati še kje drugje (recimo stric Google, ali pa teta Najdi.si delata čudeže), preden se nasmeti nekaj strani... np. pa še kdaj...:naughty:
danci1973 Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Multigradna olja To so olja ki pokrivajo široko območje uporabe in njihova uporaba ni odvisna od letnega časa. Takšna olja so označena z "dvomestna številka W dvomestna številka", npr. 10W40, 15W50 (olja s širšo večnamenskostjo) ali SAE 10W30, 15W40 (olja z ožjo večnamenskostjo). Kaj dejansko pomenijo viskoznostni razredi: 15W-40, 10W-40, 5W30 Oznake 15W, 10W, 5W, pomenijo viskoznost, ki jo doseže določena vrsta olja pri nizki temperaturi-pozimi. Te številke so zelo pomembne pri hladnem zagonu motorjev v zimskem času. Manjša prva številka pred W-Winter oznako pomeni bolj viskozno olje in s tem je tudi boljše mazanje motorja pri nizki temperaturi. Kaj pa pomeni druga številka? Meritve t.i. zimske viskoznosti se merijo pri temperaturi -22 stopinj Celzija. Pri tem se meri čas, ki ga potrebuje olje, da prekroži iz karterja skozi motor nazaj v karter. Dejanski potrebni časi za prekroženje celotnega mazalnega sistema so naslednji: - olje z oznako 15W-40 = 30sec. - olje z oznako 10W-40 = 15sec. - olje z oznako 5W-30 = 7sec. Na kakšnem motorju? Verjetno je ta čas pri 125cc 1-valj različen od časa pri 6000cc V12? D.
Bremzer Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Hahaaaaaa moj ima suh karter ! snetkladu, TBoxer, carmagedon in 2 others 1 4
Bremzer Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 (popravljeno) si mislu mm verjetno da ne bo kdo si ročice dol pobral :naughty: Olja ni za mešat, sploh različnih proizvajalcev ali pa sintetike/polsintetike. Zakaj ne, zaradi različnih aditivov, ki se med sabo ne razumejo najbolše. Včasih je bolše staro olje furat, kot pa dolivat drugo noter... Saj je lepo napisal NAKONCU ročice(pri mazincu) je 2-3 cm tam kjer pa je pripeta zajla(pri kazalcu) pa je ca 2-3 mm. Popravljeno Junij 30, 2010. Popravil Bremzer maco47 in Cartman 1 1
gizmOkak Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 vsaka stvar ima dva konca. Odvisno s kje gledaš
Bremzer Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 vsaka stvar ima dva konca. Odvisno s kje gledaš Ročica (sklopke) ima SAMO en konec in en začetek,če že tako hočeš! maco47 in TBoxer 1 1
FrigoFrops Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Ima kdo izkušnje z oljem CASTROL POWER 1 GPS 4T, v 1000ccm motorju, prosim za informacije? LP
Bremzer Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Ima kdo izkušnje z oljem CASTROL POWER 1 GPS 4T, v 1000ccm motorju, prosim za informacije? LP To je zelo vredu olje in je polno sintetično (Voll sintetik) uporablja se(po fabriškem priporočilu) pri vseh novih vodnohlajenih; dvo in štiri vrstnih BMW-ejih. maco47 1
Ice Objavljeno Julij 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Ima kdo izkušnje z oljem CASTROL POWER 1 GPS 4T, v 1000ccm motorju, prosim za informacije? LP po zadnjih pogovorih s parimi mozmi, ki nekaj vedo okoli olj, castrol zadnjih nekaj let zal razvija "v napacno smer"; vsaj za masine, ki imajo mokro sklopko. aditivi castrolovih olj lahko povzrocijo drsenje sklopke.
FrigoFrops Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Tako pa smo spet tam nekateri ga hvalijo drugi ga grajajo kot vsakega, bom kar sam poizkusil pa bom najboilje vedel. Vseeno hvala za odgovore. LP Hytech 1
Bremzer Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Tako pa smo spet tam nekateri ga hvalijo drugi ga grajajo kot vsakega, bom kar sam poizkusil pa bom najboilje vedel. Vseeno hvala za odgovore. LP Nese dat zavajat sam sprobaj kot si napisal.Namreč olje, ki dobro maže sepravi,da se oljni film netraga ali zelo pozno tako olje je kvalitetno.Je pa logično,če voziš 50K kil. z slabšim oljem (manj )kvalitetnim in daš nato v mašino kvallitetno olje je normalno,da bo sklopka(prej) zadrsela kot z slabšim oljem.Sklopka pa je tako ali tako potrošni materijal kot npr.zavorne ploščice.Življenska doba mokre sklopke je ca 40-50 K kil. malo je tudi odvisno od režima vožnje.Na Yamahi sem jo menjal pri 40K kil. z zdajšnjim motorjem pa imam 32 K kil.in je še 100%-na.čeprav vozim samo sintetiko ! SCORPIONS, exe`FZS in maco47 2 1
Ice Objavljeno Julij 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 .....Življenska doba mokre sklopke je ca 40-50 K kil. malo je tudi odvisno od režima vožnje....... mhm. se pravi, da se ze 50k+ km vozim s fuc sklopko. cudno samo, da ni nic opaziti/cutiti, da bi bila obrabljena, pregreta ali drugace "frderbana". :hmm:najbrz sem "penzjoner" na motorju. :naughty:
Bremzer Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 mhm. se pravi, da se ze 50k+ km vozim s fuc sklopko. cudno samo, da ni nic opaziti/cutiti, da bi bila obrabljena, pregreta ali drugace "frderbana". :hmm:najbrz sem "penzjoner" na motorju. :naughty: Teoretično sklopko uporabljaš (trošiš) samo z agresivnim spelovanjem in šaltanjem,če lepo speljuješ z manjšim plinom, nedržiš motor na sklopki in pri šaltanju pospešuješ šele, ko je sklopka popolnoma spuščena boš s skloppko naredi veliko veš kilometrov ni pa rečeno, da voziš po penzjonistično saj ravno penzjonisti najbolj uničujejo sklopke(predvsem pri avtih) in to zato ker ponavadi držijo avto (v kolonh,pred semaforji itd.) na sklopki in tudi slabše slišijo mašino. exe`FZS, maco47 in SCORPIONS 2 1
Markko Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Je motul 5100 ali 7100 10w 40 dober za dvovaljno 650 mašino ? Ma kdo kakšne izkušnje? carmagedon in Bremzer 1 1
Bremzer Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Je motul 5100 ali 7100 10w 40 dober za dvovaljno 650 mašino ? Ma kdo kakšne izkušnje? Je dovolj dober, kajti sintetična olja se morajo dajati v mašine, ki vrtijo nad ca 9K o/min.Postoji pa tabela kdaj se začne trgati oljni film pri dotični kvalitei olja (mineralno,pol sintetično in vol sintetično).Kar pa setiče vizkoznosti 10W40 to je bolj spomladansko in jesensko olje za poleti pa je bolj priporočljivo npr.15W50 ni pa nujno!!! maco47, RenoRaines in dotem 3
bikez Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 Je dovolj dober, kajti sintetična olja se morajo dajati v mašine, ki vrtijo nad ca 9K o/min.Postoji pa tabela kdaj se začne trgati oljni film pri dotični kvalitei olja (mineralno,pol sintetično in vol sintetično).Kar pa setiče vizkoznosti 10W40 to je bolj spomladansko in jesensko olje za poleti pa je bolj priporočljivo npr.15W50 ni pa nujno!!! Tole z 9k o/min je pa malo bosa, ostalo pa drži.
a79 Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 No, katero olje priporocate moji masini, vedno pogosteje se vrti nad 7000 vrtljaji. Do sedaj sem imel vedno motul 15W50... Kdaj je pol boljs menjat, pred zimo in mirovanjem motorja, al spomladi??
RenoRaines Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 Kar pa setiče vizkoznosti 10W40 to je bolj spomladansko in jesensko olje za poleti pa je bolj priporočljivo npr.15W50 ni pa nujno!!! Mislim, da je tole zadeto kompletno bistvo kar se dileme olja tiče. Jaz sem do sedaj vozil z 10W-40, odkar pa sem se navadil na nekoliko višje obrate in s tem večjo temp. sem letos nalil 15W-50.
bikez Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 (popravljeno) No, katero olje priporocate moji masini, vedno pogosteje se vrti nad 7000 vrtljaji. Do sedaj sem imel vedno motul 15W50... Kdaj je pol boljs menjat, pred zimo in mirovanjem motorja, al spomladi?? Predvsem ne komplicirat! Ni važno kdaj menjaš olje. Če si zadovoljen s tem oljem potem ni razloga za menjavo. Lahko povem, da na pisti nekateri vozjo tudi polsintetiko in to ne nedeljski dirkači, tako da ... Aja, vsem tem mašine delujejo. Popravljeno September 7, 2010. Popravil bikez
Demon Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 In zakaj bi vlival kakšno drugo olje v motor od tistega, ki mi ga priporoča proizvajalec?? maco47 1
danci1973 Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 In zakaj bi vlival kakšno drugo olje v motor od tistega, ki mi ga priporoča proizvajalec?? A ti proizvajalec priporoča kakšno točno določeno znamko, vrsto in gradacijo olja? V servisnih navodilih za 2004 CBR1000RR piše npr. to: Recommended engine oil: Pro Honda GN4 or HP4 (without molybdenum additives
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se