sunnygirl Objavljeno September 6, 2019 Opozori Objavljeno September 6, 2019 Ob 25. 4. 2019 ob 14:41, sesir pravi: Hmm...koristen nasvet? Celo zivljenje me jezilo olje po tleh ali neroda polil bencin itd....pred dnevi spet...in po bencinu sem takoj posipal pesek za muce in ker bil blizu se nekaj dni star flek olja se po njem....in fajn poribal z roko....no danes trdo pometel in glej hudica nic ni videt svinjsko vec.... P.s Lidlov pesek manj drobnega apnenca....men zdelo boljse in uporabu mecatorjevega.... Ravno sem hotela vprasat za nasvet kako spucat razmazan flek olja na betonu... Torej pesek za muce posujem? Oziroma ksn drug nasvet da ne kupujem peska samo zaradi tega... Prej mogoce z papirnatimi kuhinjskimi brisacami spucat?
izibajker Objavljeno September 6, 2019 Opozori Objavljeno September 6, 2019 pred 4 minutami, sunnygirl pravi: Ravno sem hotela vprasat za nasvet kako spucat razmazan flek olja na betonu... Torej pesek za muce posujem? Oziroma ksn drug nasvet da ne kupujem peska samo zaradi tega... Prej mogoce z papirnatimi kuhinjskimi brisacami spucat? Ne rabiš peska posipavat, žagovina v principu bolje vpija... Ampak se mi zdi, da fleka ne moreš popolnoma zbrisat z betona, vsaj pri naših tlakovcih je bilo tako. En cajt te moti, pol pa tega več ne opaziš... DAMI34 in sunnygirl 1 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 6, 2019 Opozori Objavljeno September 6, 2019 pred 10 minutami, sunnygirl pravi: Ravno sem hotela vprasat za nasvet kako spucat razmazan flek olja na betonu... Torej pesek za muce posujem? Oziroma ksn drug nasvet da ne kupujem peska samo zaradi tega... Prej mogoce z papirnatimi kuhinjskimi brisacami spucat? Prvo res žagovina, ali cat pulfer, da popije to, kar je na površju. To, kar je beton vpil lahko odstraniš le z močnim razmaščevalcem tipa Meggllio, Biclean maxi ali kako drugo močno industrijsko čistilo, katero deluje na principu razmaščevanja ali aktivnega kisika. Tudi pralni prašek lahko posuješ in zribaš za kaj manjšega. Za male fleke na betonu je dober tudi brake clener sprej za zavore. Z časom potem izginejo madeži a če imaš močno vpojen-porozen beton, tlakovce ne pričakuj nekega presežka. izibajker, sunnygirl in DAMI34 2 1
sunnygirl Objavljeno September 6, 2019 Opozori Objavljeno September 6, 2019 pred 5 minutami, The Lakl pravi: Prvo res žagovina, ali cat pulfer, da popije to, kar je na površju. To, kar je beton vpil lahko odstraniš le z močnim razmaščevalcem tipa Meggllio, Biclean maxi ali kako drugo močno industrijsko čistilo, katero deluje na principu razmaščevanja ali aktivnega kisika. Tudi pralni prašek lahko posuješ in zribaš za kaj manjšega. Za male fleke na betonu je dober tudi brake clener sprej za zavore. Z časom potem izginejo madeži a če imaš močno vpojen-porozen beton, tlakovce ne pričakuj nekega presežka. Flek je na betonu oziroma kar je na tleh v garazni hisi. Gre se mi da spucam pa da ni vec mastno. Ce ostane obarvano po tleh se ne sekiram... Grem v Lidla po pesek...pa zrihtam...
DAMI34 Objavljeno September 6, 2019 Opozori Objavljeno September 6, 2019 Pravkar, sunnygirl pravi: Flek je na betonu oziroma kar je na tleh v garazni hisi. Gre se mi da spucam pa da ni vec mastno. Ce ostane obarvano po tleh se ne sekiram... Grem v Lidla po pesek...pa zrihtam... nitro, wd40, bencin, pa spet mal posut in bo izginilo ščasoma sunnygirl 1
sunnygirl Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 Spucano! ☺ U bistvu je en tak fajn premaz po tleh da sm z lahkoto spucala z papirnatimi brisackami ? @The Lakl hoces pesek za macke? Skoda mi ga je stran vrzt... izibajker 1
sunnygirl Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 Eh sej nisi napisu da imas macko... Uglavnem podarim pesek za macke.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 (popravljeno) pred 4 urami, sunnygirl pravi: Eh sej nisi napisu da imas macko... Uglavnem podarim pesek za macke. Moja mačka hodi sosedu na vrt delat svinjarijo. Tak smo jo naučili Praviš, da imaš dober premaz v garaži.? Nisi prej povedala!? Potem vzameš one tvoje krpice za med noge. Trojno vpojno! Vedno na suhem! Bojda popijejo prav vse pa še fajn se počutiš.:) Resno mislim! PS,! V službi nam iz enega stroja rahlo rosi olje in ker je nemogoče podstaviti kakšno posodico , popravilo bi pa zahtevalo razstavljanje stroja v prafaktorje sem zadevo rešil tako, da je okrog ventila navita otroška plenička, katero zamenjam nekje na vsaka meseca. Popravljeno September 7, 2019. Popravil The Lakl sunnygirl 1
sunnygirl Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 pred 34 minutami, The Lakl pravi: Praviš, da imaš dober premaz v garaži.? Nisi prej povedala!? Ce bi se prej poglobila v to kaj tocno je po tleh, ne bi sla kupovat pesek ?? ? No sej na koncu sem pesek podarila, jim bo zelo prav prisel. ☺
bajkr88 Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 (popravljeno) pred 10 minutami, sunnygirl pravi: Ce bi se prej poglobila v to kaj tocno je po tleh, ne bi sla kupovat pesek ?? ? a zdej bomo deci babe učil pucat..? kam smo pršl.... itak brez veze pesek lol, stara cunja da popivnaš, pol pa sprej za zavore in skret papir parkrat prebrišeš in je Popravljeno September 7, 2019. Popravil Rogerg
sunnygirl Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 pred 1 minuto, Rogerg pravi: a zdej bomo deci babe učil pucat..? kam smo pršl.... itak brez veze pesek lol, stara cunja da popivnaš, pol pa sprej za zavore in skret papir parkrat prebrišeš in je Al bi pa mogla kupt sprej za zavore... ? Jah lej svet se obraca... se mal po boste moski namesto zensk rojeval ?
bajkr88 Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 sprej se rabi skoz... skor ni dneva da ga ne nucam sunnygirl 1
bajkr88 Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 Pravkar, sunnygirl pravi: Za kaj na primer? kar primes je mastno.. preveris šipko olja pr avtu je mastna .. pihnes na robcek in takoj je suha lepa.... menjava gum si cel od šmira.. menjava olja...mal steče po izpuhu, pihneš obrišeš in je ko nov v sekundi ... drgač se pa vse smodi... pr kolesu, traktorju, ma skozkej ... letno jih vsaj 10 spraznim, pa ne špricam za brezveze sunnygirl 1
smasher Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 Ma meni se zdi da je še boljši od tistega za bremze prau čistilo za verige, res pa da je un za zavore ponavadi cenejši. sunnygirl 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 pred eno uro, sunnygirl pravi: Za kaj na primer? Najbolj učinkovito sredstvo za zatiranje gnezd os ter sršenov. Ko jih dobijo z break clinerjem niti v sanjah ne pomislijo na agresijo. Sam skupaj se potegnejo ter konec. Tisti v biližini pa direktno v hosto. Res najboljša zadeva. bajkr88, Zok in sunnygirl 2 1
Zok Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 57 minutes ago, The Lakl said: Najbolj učinkovito sredstvo za zatiranje gnezd os ter sršenov. Ko jih dobijo z break clinerjem niti v sanjah ne pomislijo na agresijo. Sam skupaj se potegnejo ter konec. Tisti v biližini pa direktno v hosto. Res najboljša zadeva. Tud za lesnega crva fentat - preverjeno. sunnygirl, bajkr88 in SAR-Solo Adventure rider 2 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno December 21, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno December 21, 2019 V začetku meseca sem bil v tujini na mednarodnem posvetovanju o mazivih, zanimivo..... oljarje skrbi "umiranje" motorjev z notranjim izgorevanjem. Kvaliteta olj po najvišjih aktualnih in prihodnjih specifikacijah nenormalno dobro, tudi lifetime. Gradiva veliko, nekaj upam, da koristnih info. Razvrščanje motornih olj Motorna olja se razvrščajo po lastnostih in kakovosti, kar urejajo priznane svetovne inštitucije na področju avtomobilizma. Njihove oznake so običajno na vseh pakiranjih motornih olj. Razvrščanje glede na viskoznosti motornega olja, se določi z razredi (SAE), ki nam povedo v kakšnem temperaturnem območju je motorno olje optimalno deluje. Danes so v uporabi multigradna olja, ki so primerna za različne zimske in poletne temperature. Številka in za njo črka W (Winter) podajata informacijo o tem, pri kateri nizki temperaturi olje že opravlja svojo nalogo, druga številka pa pri kateri najvišji temperaturi (npr.10W-40). Razvrščanje po specifikacijah in namenu; najbolj uporabljena je ameriška klasifikacija API in evropska ACEA, ter zelo pomembna za motorna kolesa pa japonska JASO klasifikacija, ki razvrščajo olja, njihove oznake so običajno na vseh pakiranjih motornih olj in tako lahko kupec preverja ustreznost motornih olja za svoje vozilo. Najbolj razširjen API standard deli in označuje olja na naslednji način: · za bencinska motorja so olja označena s črko "S", kateri sledijo zaporedne črke (po abecednem vrstnem redu, npr. SA, SB,... SJ, SL, SM, do SN, ki je trenutno najvišja oznaka); vsaka naslednja zaporedna črka za črko "S", pomeni olje višje kakovosti, oz. motorno olje z oznako SN zadovoljuje vse specifikacije in zahteve oznak olj za sabo, ne pa obratno. · za dizelske motorje (visokotlačne) označene s črko "C", ki ji sledijo zaporedne črke (abecedni vrstni red), nato pa številka. Vsaka naslednja zaporedna črka za črko "C" (npr. CA, CB, .....CF, CF-4,.....CG, CH, CJ, CJ-4, CN do CK za motorje razvite po letu 2017), ki je trenutno najvišja oznaka) in višja številka označujeta bolj kakovostno olje, ki zadovoljuje tudi vse predhodne standarde, ne pa obratno. ACEA standard razvršča olja sledeče; črka v označbi določa tip motorja, številka pa določa stopnjo zmogljivosti v vsakem razredu. Vendar višja številka ne pomeni nujno tudi višje stopnje zmogljivosti, temveč specifiko uporabe. ACEA standard označuje olja na naslednji način: ACEA A/B - bencinski motorji in lahki dizel motorji: A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5 ACEA C - motorji s sistemom obdelave izpušnih plinov: C1, C2, C3, C4 ACEA E – težki dizel motorji za večjih moči: E4, E6, E7, E9 JASO standard – ta standard morajo izpolnjevati motorna olja za motocikle, saj opredeljuje doseganje standardov za delovanje mokre sklopke, ki jo ima danes večina motociklov (določa dinamične lastnosti trenja, ki so pomembna za sklopko). JASO standard označuje in deli olja na naslednji način: JASO MA, JASO MA1, JASO MA2. JASO MA specifikacija pokriva specifikaciji MA1 in MA2. V primeru, da se za motorno kolo z mokro sklopko ne uporablja motorno olje s specifikacija JASO, bo prišlo do drsenja sklopke. Sestava motornega olja Motorno olje sestavlja osnovno bazno olje (produkt rafinacije ali sintetizacije nafte, v osnovi šest vrst) cca.80%, temu se dodajo dodatki-aditivi cca. 20%, ki dodatno opredelijo specifiko in namen motornega olja. Bazno olje je lahko mineralno, pol-sintetično in popolno sintetično. Kvaliteta motornega olja je torej odvisna od baznega olja, ter, od paketa dodatnih aditivov. Za formiranje vrhunskega mazalnega motornega olja se običajno uporabita dve bazni olji in 10-20 dodatkov. Mineralna olja (MO-mineral oil) so najosnovnejša vrsta motornega olja je, ki se priporoča za motorje, ki ne obratujejo pod ekstremnimi pogoji, omogočajo dobro zaščito motorja in izpolnjujejo tudi zahtevnejše specifikacije. So cenovno ugodna, je pa potrebna pogostejša menjava, saj je njihova življenjska doba krajša v primerjavi s pol ali popolnoma sintetičnimi olji. Polsintetična olja (SS-semi sintetic) Polsintetično olje je mešanica mineralnih olj in sintetičnih baznih olj. Proizvajalci so združili najboljše lastnosti obeh vrst baznih olje in dobili dober kompromis višje kvalitete, široke uporabe in cene. Popolnoma sintetično olje (FS-fully sintetic ) Popolnoma sintetična olja so najbolj kvalitetna motorna olja, njihova bazna olja so izdelana popolnoma sintetično iz povsem čistih umetnih sestavin nafte ali naravnih maščob - estrov. Bistvena prednost polno sintetičnih olj je, da se z uprabo ne poslabšuje njihova kakovost in lastnosti, saj imajo visoko stabilnost in zelo dolg življenjski cikel, ter so primerna za najbolj ekstremne obremenitve. Kako izbrati pravo motorno olje za motorno kolo? V knjižici za navodili za uporabo motornega kolesa, proizvajalci praviloma podajo informacijo o količini in specifikacije o kvaliteti motornega olja, pogosto tudi priporočilo proizvajalca motornega olja, kar je povezano z marketinškim sodelovanjem, ni pa obvezna uporaba tega olja, pomembno je, da se uporabi motorno olje z ustreznimi specifikacijami, ki jih poda proizvajalec. Pomembni so torej podatki o viskoznosti motornega olja SAE (najbolj pogosto 10W-40, 15W-50, 10W-50), kvaliteti motornega olja (npr. mineralno, pol ali popolnoma sisntetično, oznaka namembnosti in specifikacije npr. API SN), ter za motorna kolesa obvezno primernost olja za mokre sklopke JASO (npr. JASO MA2). Vse te oznake je mogoče razbrati na prednji ali zadnji strani embalaže motornega olja. Motorna olja so torej bistveni dejavnik dobrega delovanja in dolge življenjske dobe agregata, zato je potrebna redna menjava. Glede mešanja sintetičnega in mineralnega olja je situacija sledeča: Sintetična in mineralna olja se lahko mešajo, v principu pa pri menjavi olja natočimo vse olje istega proizvajalca, enake gradacije, kakovosti in specifikacije, torej sinteično, polsinteično ali mineralno. V primeru, da je nujno potrebno dolivanje olja v motor in nimamo drugih možnosti, pa lahko dolijemo k sintetičnemu olju tudi mineralno in obratno, tudi različne gradacije seveda ustrezne kakovostne specifikacije brez škode za motor. Sintetično olje je v principu primerno za vsak motor katerega specifikacije izpolnjuje. Je pa dejstvo, da so za nekatere specifične agregate bolj primerna mineralna olja. Vsem srečno vožnjo Kugelschreiber, Joker, XTR in 10 others 11 2
Gonca Objavljeno December 21, 2019 Opozori Objavljeno December 21, 2019 Kar se motornih olj tiče, je zlo uporabna stran: https://www.motul.com/si/sl , "svetovalec za maziva" , "napredno iskanje" . Ko izberete dotično vozilo, vam Motul predlaga vrsto olja in imate na voljo tehnične liste, kjer so na voljo podatki o katerih je govora v zgornjem postu.
Luka66 Objavljeno December 23, 2019 Opozori Objavljeno December 23, 2019 Ob 21.12.2019 ob 18:59, Gonca pravi: Kar se motornih olj tiče, je zlo uporabna stran: https://www.motul.com/si/sl , "svetovalec za maziva" , "napredno iskanje" . Ko izberete dotično vozilo, vam Motul predlaga vrsto olja in imate na voljo tehnične liste, kjer so na voljo podatki o katerih je govora v zgornjem postu. Take iskalnike imajo praktično vsi proizvajalci maziv, ne le zgoraj omenjeni, seveda le za svoja maziva, kar je logično; običajno proizvajalci maziv za konkretno vozilo predlaga več vrst maziv (npr. olje za agregat, menjalnik,....), različne kvalitete in tudi gradacije, posledično pomeni, da mora kupec sam razbrati iz oznak in podatkov kaj določen proizvod ponuja in za kaj je namenjen, ter se odločiti, kaj bo kupil. Tudi predpisane gradacije motornih olj za isti agregat so lahko različne odvisno od tega kje se vozilo uporablja (na področju kjer so nizkih temperaturah, ali obratno). So pa taki iskalniki proizvajalcev nedvomno koristna zadeva za običajnega kupce. Joker 1
motom Objavljeno December 23, 2019 Opozori Objavljeno December 23, 2019 Dobro je vedeti, da imajo mineralna olja boljše mazalne lastnosti, sintetična pa bolje prenašajo ekstremne temperature... se kasneje pretrga film. Iz tega se da sklepati, da je za normalnega uporabnika boljše mineralno, za dirkalne motorje pa sintetika.
smasher Objavljeno December 23, 2019 Opozori Objavljeno December 23, 2019 ? resno mineralna moljše mažejo?
Nightmare Objavljeno December 24, 2019 Opozori Objavljeno December 24, 2019 Mineralna olja predvesm bolje čistijo oz. vežejo nase vso svinjarijo v motorju zato se jih ponavadi uporablja za vtekavanje motorja ob prvem servisu pa gre v agregat sintetično olje katero svoje lastnosti bolje ohranja čez celotni servisni interval. Lp, Samo
Luka66 Objavljeno December 26, 2019 Opozori Objavljeno December 26, 2019 Ob 23. 12. 2019 ob 19:52, motom pravi: Dobro je vedeti, da imajo mineralna olja boljše mazalne lastnosti, sintetična pa bolje prenašajo ekstremne temperature... se kasneje pretrga film. Iz tega se da sklepati, da je za normalnega uporabnika boljše mineralno, za dirkalne motorje pa sintetika. Kaj so mazalne lastnosti olja......... če je to "odpornost" mazalnega filma na sile in strižne napetosti potem to zagotovo ne drži, saj ima olje s polno sintetično bazo nedvomno boljše te lastnosti, je pa kvaliteta olja v veliki meri odvisna od dodatkov, ki jih je kar nekaj, eni so "standardni" drugi pa za posebne namene (brez tistih, ki jih lahko naknadno dodajamo sami), mineralno olje, ki je max "naloudano" z aditivi, dosega nekje 80% kvalitete - zmožnosti povprečnega popolno sintetičnega olja, race popolno sintetična olja so pa še letvico ali dve nad tem. Je pa res, da v kolikor mineralno olje zadovoljuje zahteve proizvajalca agregata, je to za "normalno" vožnjo in povprečno kilometrino slovenskega motoriste OK, skoraj za dve sezoni Je pa tudi res, da na dolgi rok in ob večjih obremenitvah agregata (tudi vremenski pogoji) pride kvaliteta motornega olja do izraza, predvsem kar se tiče obrabe in zaščite materialov agregata. Pa kar kdo želi..... Joker 1
Cavallo Objavljeno December 26, 2019 Opozori Objavljeno December 26, 2019 Na Youtube je kanal ;Pioter tester, na katerem en Poljak na amaterski način, testira olja. Test je res amaterski, ampak meni prepričljiv..Vsakdo si lahko poišče svoje priljubljeno olje.. https://www.youtube.com/channel/UCLQb2UdBzX_lgTzaz4Ua1IA
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se