Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno
kar pomeni, da ti majhna kolicina olja v vsakem drugem taktu izgori.

Zakaj pa v vsakem drugem? :hmm:

Objavljeno

A je samo v vsakem četrtem taktu, takrat ko pride do vžiga goriva?

Objavljeno
Zakaj pa v vsakem drugem? :hmm:

Lahko reces tudi v cetrtem, ce mislis isti bat.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ob menjavi olja velja razmisliti o Mobil 1. Sintetični Mobil 1 15W-50 Racing 4t, ki zadovoljuje JASO MA, je kar precej cenejši od konkurenčnega Motul 300v. Pravkar sem nabavil 4 litre (dobil 20% popust) po 10.000 SIT. Ista količina motula bi bila okoli 15 000.

Če pogledate teste po internetu je po večini Mobil 1 prav na vrhu.

Še to: Motul 300v je po API specifikaciji SG, Mobil pa SJ, kar pomeni, da izpolnjuje novejše zahteve.

Popravljeno . Popravil andrej
Objavljeno

Tudi jaz sem ga lani dobil za ugodno ceno, pa nekak ni ta pravo za mojo rdečko...

Nikoli in nobena do zdaj ni pokadila, Mobil nabavil prvič in očitno ji ne paše.... malček dimi, ko je hladna, na mestu...

Še Castrol GPS ni delal tega (10-40), pa Shell Advance se je super obnesel.

Preveč testiranja valjda ni dobro, ker vsako olje vsebuje različne aditive :?

Objavljeno

Danes zamenjam olje in povem vtise..

sicer pa je izgorevanje olja lahko znak "boljšega" olja in izrabljenih batnih obročkov. Boljšega zato, ker je značilnost sintetičnih olj, da imajo manjše molekule in zato laže pride mimo njih v zgorevalni prostor.

LP.

Objavljeno

...tako nekako kot če "šaltaš" iz motula 5100 na 300v in se čudiš zakaj ti več olja pije... sintetika je za motorje ki se visoko vrtijo in ki se jih vozi športno, za nas turiste pa je polsintetka zakon :OK:

Objavljeno

A ima kdo kaksen uporaben nasvet,katero olje bi bilo najbol primerno za BMW R100RT za v motor in katero za v menjalnik,kardan,diferencial? :? Kaksnih uporabnih podatkov namrec nimam... :(

Objavljeno

V motor daš lahko katerokoli avtomobilsko, ki ustreza predpisani viskoznosti. Jaz v K100 l'84 točim valvoline durablend.

Za kardan je kar nekaj proizvajalcev, le glej da ustreza predpisani viskoznosti. LP.

Objavljeno

Za kardan je kar nekaj proizvajalcev, le glej da ustreza predpisani viskoznosti. LP.

Kakšna viskoznost je pa predpisana? Men je ta,od katerga sem motor kupu,reku,da se v motor toči kar avtomobilsko olje,v menjalnik,kardan in diferencial pa olje za menjalnike (SAE 90,če se ne motim). Maš ti kaj natančnejših podatkov,kaj se kam nalije? :?

Objavljeno
V motor daš lahko katerokoli avtomobilsko, ki ustreza predpisani viskoznosti. Jaz v K100 l'84 točim valvoline durablend.

Za kardan je kar nekaj proizvajalcev, le glej da ustreza predpisani viskoznosti. LP.

Pa še nekaj... Kardan nima vijaka za določanje nivoja olja. Baje se ga nalije 1,5dcl... Je to res?

Sicer je tole že :topic: ,samo te podatke nujno rabim,ker mam namen povsod menjat olje.

Objavljeno

V motor daš olje viskoznosti 20W-40 ali 20W-50, kardan in menjalnik 90.

Za menjalnik se primerna količina meri tako, da se merilno palčko (ki je med orodjem, ki pride z motorjem) potopi skozi odprtino za dolivanje. Za kardan bom pa danes pogledal v navodila in ti sporočim.

Objavljeno
Za menjalnik se primerna količina meri tako, da se merilno palčko (ki je med orodjem, ki pride z motorjem) potopi skozi odprtino za dolivanje. Za kardan bom pa danes pogledal v navodila in ti sporočim.

Verjetno ima "K" drugačen način za merjenje nivoja. "R" ima na menjalniku kontrolni vijak.Ko priteče olje ven,ga je dovolj.

Pa še eno vprašanje o motornem olju: katero bi bilo najbolj primerno,da bi motor čim manj kadil? V tej temi sem že zasledil,da večim bemwla pokadi ob vžigu,če stoji na tački.Moj naredi pravo dimno zaveso :( Je to možno z uporabo pravega ojla kaj omilit? :?

Objavljeno (popravljeno)

Starejši BMW bokserji in K modeli, ki imajo motor obrnjen tako da cilindri stojijo horizontalno, pokadijo zato, ker po daljšem stanju na tački nekaj olja steče iz karterja mimo obročkov v zgorevalni prostor. Zadeva je normalna.

Omiliti - predvsem tako da ne uporabljaš polne sintetike, ker so molekule tam precej manjše. LP.

p.s. ko smo dajali v BMWja aral full synth je precej kadilo po vsakem štartu. Moram reči da pri valvolinu (delna sint.) za enkrat nič ne kadi.

Popravljeno . Popravil andrej
Objavljeno

Po cem se pa prepozna,ce je olje polsinteticno oz. sinteticno? Je to kaksna oznaka na embalazi?

Objavljeno

yep. sintetika ali polna sintetika je cisto sinteticno (umetno) olje.

sinteticne komponente ali polsintetika je pa........... yep, polsintetika. :)

osnova je mineralno olje ki je bilo priboljsano z sinteznimi komponenti (ali tako nekako; so oljarji tukaj, ti lahko to bolj podrobno razlozijo). .)

Objavljeno

Bom počakal,da se kdo od "oljarjev"oglasi,ker me zadeva zanima .)

Bemuš,zdaj se spomnim,da so mi nekaj malega znanja o tem hotli v šoli v glavo zabit,a sem bil takrat "prepameten",da bi se pustil o taki "brezvezni" stvari podučit... :doze: :blush:

Objavljeno
Starejši BMW bokserji in K modeli, ki imajo motor obrnjen tako da cilindri stojijo horizontalno, pokadijo zato, ker po daljšem stanju na tački nekaj olja steče iz karterja mimo obročkov v zgorevalni prostor. Zadeva je normalna.

To sem tudi sam ugotovu,da se zmeraj pokadi samo iz tistga auspuha,na katero stran je motor nagnjen.Sem ga enkrat podložu,da je bil čez noč nagnjen na drugo stran in je zjutraj pokadu iz tadruzga auspuha kot običajno :D

Če ga pa na centralca vržem,pa nč ne pokadi :OK:

Aja,olje v motorju je pa castrol GTX3... Kaj naj bi bla to zaena zadeva-polsintetka al sintetka? :?

Požre ga mi pa od 3-5dcl/1000km... Bi blo mrbit pametno kakšno drugo olje nalit not?

Objavljeno
...

Požre ga mi pa od 3-5dcl/1000km... Bi blo mrbit pametno kakšno drugo olje nalit not?

...

Toooolkooooo :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Al si mogoče mislu na 5000km???

Drgač jaz prisegam na Motul-a. Zmehča menjalnik in mašinca lepo prede :OK: Je pa drag ko žafran. :(

Objavljeno

Castrol GTX je bilo mineralno, za GTX3 pa ne vem.

Kar precej ti porabi.. koliko km pa ima mašina?

Objavljeno

GTX3 je tudi mineralno. sem ga leta vlival v razlicne motorje.

Objavljeno
Toooolkooooo  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek: Al si mogoče mislu na 5000km???

Drgač jaz prisegam na Motul-a. Zmehča menjalnik in mašinca lepo prede  :OK: Je pa drag ko žafran. :(

Nak,nism se zmotu :huh:

Drgač pa pravjo,da je motoul čist ok za tiste motorje,kjer isto olje maže motor in menjalnik.

Bemwla ma pa posebej olje za motor in posebej za menjalnik-podobno kot pri avtomobilih.

Objavljeno

Kar precej ti porabi.. koliko km pa ima mašina?

Po števcu ima 120k, :closedeyes: Sam glede na to, da je letnik ´82,ima zelo verjetno še kak kilometer več <_< <_<

Objavljeno

Lahko probaš z gostejšim oljem recimo 20w-50. GTX-3 sčasoma rata voden (8kkm +).

Poraba olja do 1l/1000km je še v "mejah normale" :)

Objavljeno

:grim Vsi naštevate različna olja in njihove kvalitete.Mene pa zanima, kaj menite o Motorex oljih in kje se ga da kupit.Me zelo zanima, ker sem pred časom slišal veliko pohval.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!