border Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 Kaj pravte na olje pri LOUIS... jaz za svoj motor potrebujem polsinteticno olje SAE 10W-40... pri louisu je cena 4l komaj 4000 SIT - PROCYCLE Motorenoil.
simonsi Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 (popravljeno) @border ta za 4k je mineralni, se mi zdi. Vzemi unega polsintetičnega ki je par jurjev dražji. Baje je tale procycle prepakiran motul. :hmm: Popravljeno Maj 1, 2006. Popravil simonsi
border Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 (popravljeno) @border ta za 4k je mineralni, se mi zdi. Vzemi unega polsintetičnega ki je par jurjev dražji. Baje je tale procycle prepakiran motul. :hmm: Tale je... Motorenöl PROCYCLE SAE 10W-40: http://www.louis.de/?partner=katpdf&topic=...tnr_gr=10038521 V cem je razlika med mineralnim in ostalim? VSA OLJA: http://pdfkatalog.louis.de/cgi-bin/thumbs.cgi?k=5&von=754 Popravljeno Maj 1, 2006. Popravil border
royal Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 MOTORENOEL PROCYCLE 4-T. TEILS., SAE 10W-40, 4 L. Grundpreis: 1 Liter = 3,24 EUR ali 13€ za 4L več kot ugodno nevem ravno če je prepakirani Motul, moj kawa ni najbolj zadovoljen z njim <_< , prestavljanje ni več tako mehko kot prej :BUA: z Motulom 5100, sicer pa zaenkrat ni opazit,da bi sklopka drsela, sem pa v dvomu ali naj vse skupaj iztočim in dam nazaj Motul čeprav sem z njim prevozil šele 500 km, pa tudi delovanje motorja se mi zdi da je bolj glasno?????? lp
tom Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 jaz uporabljam tega, ki je na linku:Motorenöl PROCYCLE SAE 10W-40 teilsintetisch (delno sintetično) in zaenkrat motor laufa kot urca
simonsi Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 (popravljeno) Tale je pa sintetičen za 6500/4l :blink: Je pa že par debat o oljih, če koga zanima, si lahko poišče z iskalnikom. Popravljeno Maj 1, 2006. Popravil simonsi
border Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 (popravljeno) Treba je pazit pri izbiri sintetike. Naprimer v mojega Suzukija je serviser priporocal polsintetika, pa se v navodilih pise "SAE 10W-40". Zato se vedno bolj nagibam na Motorenöl PROCYCLE SAE 10W-40, za 4000 SIT / 4L. Moram pa se pogledat kaksno viskoznost olja priporoca suzuki. Sm nasu temo motorna olja. Tole je en napisal.... 9 Apr 2006 HMmmmmmm , bil prejšnji teden v Louisu v Graz-u, pa bluzil in iskal dele za mojiga konjiča.... Kupil svečke , filter in vse ostalo, pri olju pa se zataknilo. Iskal prodajalec po katalogu za mojo zzr-ko najbolj primernega, na koncu mi je on sam razložil naj vzamem probiker olje, po prebranih specifikacijah (10-40W) in primerjavah ter zagotovilu trgovca (njemu je po mojem itak vseeno kaj proda, je pa rekel da ga tud sam uporablja ) sem vzel 4 litre, cena bistveno manjša kot za npr. castrol... Popravljeno Maj 1, 2006. Popravil border
simonsi Objavljeno Maj 1, 2006 Opozori Objavljeno Maj 1, 2006 Evo, zdaj si pa dregnil v osje gnezdo s temi olji :devil: V končni fazi je tvoj problem kaj boš točil noter. Posvetuj se s serviserjem, in pa prilagodi olje tipu motorja, prostornini in pa tvojemu načinu vožnje. LP
border Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 HMmmmmmm , bil prejšnji teden v Louisu v Graz-u, pa bluzil in iskal dele za mojiga konjiča.... Kupil svečke , filter in vse ostalo, pri olju pa se zataknilo. Iskal prodajalec po katalogu za mojo zzr-ko najbolj primernega, na koncu mi je on sam razložil naj vzamem probiker olje, po prebranih specifikacijah (10-40W) in primerjavah ter zagotovilu trgovca (njemu je po mojem itak vseeno kaj proda, je pa rekel da ga tud sam uporablja :OK: ) sem vzel 4 litre, cena bistveno manjša kot za npr. castrol... Tudi jaz nameravam kupiti isto olje za Suzuki GSX 750 F. Kako se je kaj obneslo pri tebi?
Stric Burek Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Kaj priporočate za GSX-R 600, ki bo imel samo 25KW? Razmišljal sem o Motul... A more bit olje 100%sintetično, al je lahko pol pol? Je res da ima motor 37k km in je mogoče boljše dat boljše olje? Kateri filter?
simonsi Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Ker boš imel samo 25kw daš komot nekaj bol poceni noter, filter pa neoriginalen. Pa ne v motoštarcunah, servisih. Od championa so max. jurja.
border Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 (popravljeno) Motul 5100 stane 2.400 SIT liter Popravljeno Maj 2, 2006. Popravil border
Stric Burek Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Ker boš imel samo 25kw daš komot nekaj bol poceni noter, filter pa neoriginalen. Pa ne v motoštarcunah, servisih. Od championa so max. jurja. Ne, ne olje in filter bom sam menjal... Torej nabavim kar 5100?
border Objavljeno Maj 2, 2006 Opozori Objavljeno Maj 2, 2006 Prsu iz Grazza... sm kupil olje Probiker olje (polsintetik 10W-40). Zdej ga imajo v akciji za samo 3.000 SIT 4litre. Pa sem se menu z prodajalcem, pa sm mu reku, da raj vzamem Castrol. Pa mi je reku tkole, ce vzames tega ni nc narobe, je pretestirano, samo menjaj ga pri 6.000 km. Jaz mislim, da imajo vec od zasluska ce bi mi prodal Castrol, ki pride 12.000 SIT, on pa mi svetuje olje v akciji za 3.000 SIT. Evo, jutr menjam olje, pa vam porocam kako se to olje obnese. Zgubit nimam kaj, razen 5.000 SIT za olje in olni filter. Ce bo tko v bedu, kupim olje MOTUL 5.100 in Olni filter ter se enkrat zamenjam.
border Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 (popravljeno) Evo menjal olje... notr dal tega za 3.000 SIT PROBIKER (4L) motorol 10W-40. Naredil sem 30km in do zdej je vse OK - lepo in mirno teče motor, nč ne kadi ter se lepo šalta. Bom ga pa menjal takoj po 5.500 km. Bomo videli kaj bodo prinesli nadaljni km... poročam... Popravljeno Maj 3, 2006. Popravil border
border Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 Drgac pa ta scena z olji je menda bolj napihnjena ko ne... ko sm kupil si prvi avto sm dajal ful draga olja notr, ker me je en model "prestrasu", da more olje bit kvalitetno. Potem pa pocas zacnes nabirat izkusnje in ugotovis, da cenejsa olja enako tko lepo mazejo dele, kot ta tadraga. Res pa je, da potem redno menjujes in ne zavlacujes z menjavami. 12.000 in menjas (pr avtu). Drgac pa btw. mam frenda k majo eno staro opl vektro doma, tko za drkarijo sem ter tja in je registrirana. Menda ma olje notr ze vec let in prevozenih z njim tudi ze kr precej km. Pa se dons gre in bo se tudi nekaj casa sla. Tak, da... sm vse povedal. :P
TBoxer Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 Drgac pa btw. mam frenda k majo eno staro opl vektro doma, tko za drkarijo sem ter tja in je registrirana. Menda ma olje notr ze vec let in prevozenih z njim tudi ze kr precej km. Pa se dons gre in bo se tudi nekaj casa sla. Tak, da... sm vse povedal. :P Leta nazaj so naredili test na Citroen ZX, ko niso menjali olja (prva vgradnja) 120.000 km (zaplombirana havba) in motor ni bil niti toliko obrabljen. Na AX pa je po 90.000 km motor zaribal enak postopek. lp
border Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 No.... lep dokaz... z avti in istim oljem se da prevozit 100.000 km... mi pa smo prestraseni ce naredmo 1000 km prevec <_<
border Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 Ne moreš primerjat jabolk pa hrušk <_< LOL ta je pametna :OK:
Petzl Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 No.... lep dokaz... z avti in istim oljem se da prevozit 100.000 km... mi pa smo prestraseni ce naredmo 1000 km prevec <_< Oh ja... kaj vse se da. Sej ni fora sam v olju, kle je tut oljni filter ki je (ce mene vprasas) kljucnega pomena pri vsem tem... ljudje ne menjajo olja pol pa jamrajo... "joj men pa ole kur... ohhh kera jajca, skoz crkava pa sam stroske mam", sicer pa mislim da beseda viskoznost veliko pove, ce ves o cem govorim.
border Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 (popravljeno) Oh ja... kaj vse se da. Sej ni fora sam v olju, kle je tut oljni filter ki je (ce mene vprasas) kljucnega pomena pri vsem tem... ljudje ne menjajo olja pol pa jamrajo... "joj men pa ole kur... ohhh kera jajca, skoz crkava pa sam stroske mam", sicer pa mislim da beseda viskoznost veliko pove, ce ves o cem govorim. Lej hocem sam povedat, da smo prevec bojezljivi in da prevec paniko peljemo. Valda, da ne bomo z oljem, ki se menjuje pr motorju na 6.000km in olni filtrom prevouzili 22.000 km. Pac, ce naredis 1000 km vec, ne bo ze zaribal oz. zacel puscat katastrofalne posledice... ti zdej mene razumes? V primeru, da kupis malo slabse olje, pac menjas redno pri 5.000 do 6.000 km. Pri bolsih oljih pac potegnes za 4.000 km vec. Tko pac pravjo stari macki, k majo dosti izkusenj. Res pa je, ce imas ful kesa in ti ni skoda zlit dobro olje vstran pac, menjas na vsakih 6.000 km oz vsako novo spomlad. Popravljeno Maj 4, 2006. Popravil border
Ice Objavljeno Maj 4, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 dokler ne sponas masine v neke iberobrate bi lahko tudi samo filter menjal in doliv tiste dva deci olja. BTW menjam navadno mineralno olje in filter na 10k km.
border Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 (popravljeno) dokler ne sponas masine v neke iberobrate bi lahko tudi samo filter menjal in doliv tiste dva deci olja. BTW menjam navadno mineralno olje in filter na 10k km. Se strinjam z Ice. Ce nebi navijali motorje, bi lahko menjali olje komot na 12.000 km. Jaz pr avtu menjam olje na 12.000 km... pr motorju pa 6.000 km... pri obeh ne uporabljam u iber dragih olj. Popravljeno Maj 4, 2006. Popravil border
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se