Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

Ojla .

Torej nimam kaj zgresit ce natocim Motul 5100.

ne, zgrešit res nimaš kaj, preverjeno in preizkušeno olje.

Objavljeno

HVALA Lukabogo :trance_27_notworthy: za izčrpno razlago kaj pomenijo oznake za olja!

Sam sicer vem kaj pomenijo te oznake, zahvaljujem pa se ti za vložen trud v imenu drugih, ki trosijo buče, ko se jim ne da pogledati še kje drugje (recimo stric Google, ali pa teta Najdi.si delata čudeže), preden se nasmeti nekaj strani...

Objavljeno

da ima ročica nakoncu ca 2-3 cm prostega hoda sicer začne sklopka drseti,

si mislu mm verjetno :D da ne bo kdo si ročice dol pobral :naughty:

Olja ni za mešat, sploh različnih proizvajalcev ali pa sintetike/polsintetike. Zakaj ne, zaradi različnih aditivov, ki se med sabo ne razumejo najbolše. Včasih je bolše staro olje furat, kot pa dolivat drugo noter... :rolleyes:

Objavljeno

HVALA Lukabogo :trance_27_notworthy: za izčrpno razlago kaj pomenijo oznake za olja!

Sam sicer vem kaj pomenijo te oznake, zahvaljujem pa se ti za vložen trud v imenu drugih, ki trosijo buče, ko se jim ne da pogledati še kje drugje (recimo stric Google, ali pa teta Najdi.si delata čudeže), preden se nasmeti nekaj strani...

np. pa še kdaj...:naughty:

Objavljeno

Multigradna olja

To so olja ki pokrivajo široko območje uporabe in njihova uporaba ni odvisna od letnega časa. Takšna olja so označena z "dvomestna številka W dvomestna številka", npr. 10W40, 15W50 (olja s širšo večnamenskostjo) ali SAE 10W30, 15W40 (olja z ožjo večnamenskostjo).

Kaj dejansko pomenijo viskoznostni razredi: 15W-40, 10W-40, 5W30

Oznake 15W, 10W, 5W, pomenijo viskoznost, ki jo doseže določena vrsta olja pri nizki temperaturi-pozimi. Te številke so zelo pomembne pri hladnem zagonu motorjev v zimskem času. Manjša prva številka pred W-Winter oznako pomeni bolj viskozno olje in s tem je tudi boljše mazanje motorja pri nizki temperaturi.

Kaj pa pomeni druga številka?

Meritve t.i. zimske viskoznosti se merijo pri temperaturi -22 stopinj Celzija. Pri tem se meri čas, ki ga potrebuje olje, da prekroži iz karterja skozi motor nazaj v karter.

Dejanski potrebni časi za prekroženje celotnega mazalnega sistema so naslednji:

- olje z oznako 15W-40 = 30sec.

- olje z oznako 10W-40 = 15sec.

- olje z oznako 5W-30 = 7sec.

Na kakšnem motorju? Verjetno je ta čas pri 125cc 1-valj različen od časa pri 6000cc V12?

D.

Objavljeno (popravljeno)

si mislu mm verjetno :D da ne bo kdo si ročice dol pobral :naughty:

Olja ni za mešat, sploh različnih proizvajalcev ali pa sintetike/polsintetike. Zakaj ne, zaradi različnih aditivov, ki se med sabo ne razumejo najbolše. Včasih je bolše staro olje furat, kot pa dolivat drugo noter... :rolleyes:

Saj je lepo napisal NAKONCU ročice(pri mazincu) je 2-3 cm tam kjer pa je pripeta zajla(pri kazalcu) pa je ca 2-3 mm.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

vsaka stvar ima dva konca. Odvisno s kje gledaš :worship:

Objavljeno

vsaka stvar ima dva konca. Odvisno s kje gledaš :worship:

Ročica (sklopke) ima SAMO en konec in en začetek,če že tako hočeš! :BUA:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo izkušnje z oljem CASTROL POWER 1 GPS 4T, v 1000ccm motorju, prosim za informacije?

LP

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z oljem CASTROL POWER 1 GPS 4T, v 1000ccm motorju, prosim za informacije?

LP

To je zelo vredu olje in je polno sintetično (Voll sintetik) uporablja se(po fabriškem priporočilu) pri vseh novih vodnohlajenih; dvo in štiri vrstnih BMW-ejih.

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z oljem CASTROL POWER 1 GPS 4T, v 1000ccm motorju, prosim za informacije?

LP

po zadnjih pogovorih s parimi mozmi, ki nekaj vedo okoli olj, castrol zadnjih nekaj let zal razvija "v napacno smer"; vsaj za masine, ki imajo mokro sklopko.

aditivi castrolovih olj lahko povzrocijo drsenje sklopke.

Objavljeno

Tako pa smo spet tam nekateri ga hvalijo drugi ga grajajo kot vsakega, bom kar sam poizkusil pa bom najboilje vedel. Vseeno hvala za odgovore.

LP

Objavljeno

Tako pa smo spet tam nekateri ga hvalijo drugi ga grajajo kot vsakega, bom kar sam poizkusil pa bom najboilje vedel. Vseeno hvala za odgovore.

LP

Nese dat zavajat sam sprobaj kot si napisal.Namreč olje, ki dobro maže sepravi,da se oljni film netraga ali zelo pozno tako olje je kvalitetno.Je pa logično,če voziš 50K kil. z slabšim oljem (manj )kvalitetnim in daš nato v mašino kvallitetno olje je normalno,da bo sklopka(prej) zadrsela kot z slabšim oljem.Sklopka pa je tako ali tako potrošni materijal kot npr.zavorne ploščice.Življenska doba mokre sklopke je ca 40-50 K kil. malo je tudi odvisno od režima vožnje.Na Yamahi sem jo menjal pri 40K kil. z zdajšnjim motorjem pa imam 32 K kil.in je še 100%-na.čeprav vozim samo sintetiko ! :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

.....Življenska doba mokre sklopke je ca 40-50 K kil. malo je tudi odvisno od režima vožnje.......

mhm. se pravi, da se ze 50k+ km vozim s fuc sklopko. cudno samo, da ni nic opaziti/cutiti, da bi bila obrabljena, pregreta ali drugace "frderbana". :hmm:najbrz sem "penzjoner" na motorju. :naughty:

Objavljeno

mhm. se pravi, da se ze 50k+ km vozim s fuc sklopko. cudno samo, da ni nic opaziti/cutiti, da bi bila obrabljena, pregreta ali drugace "frderbana". :hmm:najbrz sem "penzjoner" na motorju. :naughty:

Teoretično sklopko uporabljaš (trošiš) samo z agresivnim spelovanjem in šaltanjem,če lepo speljuješ z manjšim plinom, nedržiš motor na sklopki in pri šaltanju pospešuješ šele, ko je sklopka popolnoma spuščena boš s skloppko naredi veliko veš kilometrov ni pa rečeno, da voziš po penzjonistično saj ravno penzjonisti najbolj uničujejo sklopke(predvsem pri avtih) in to zato ker ponavadi držijo avto (v kolonh,pred semaforji itd.) na sklopki in tudi slabše slišijo mašino. :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Je motul 5100 ali 7100 10w 40 dober za dvovaljno 650 mašino ?

Ma kdo kakšne izkušnje?

Objavljeno

Je motul 5100 ali 7100 10w 40 dober za dvovaljno 650 mašino ?

Ma kdo kakšne izkušnje?

Je dovolj dober, kajti sintetična olja se morajo dajati v mašine, ki vrtijo nad ca 9K o/min.Postoji pa tabela kdaj se začne trgati oljni film pri dotični kvalitei olja (mineralno,pol sintetično in vol sintetično).Kar pa setiče vizkoznosti 10W40 to je bolj spomladansko in jesensko olje za poleti pa je bolj priporočljivo npr.15W50 ni pa nujno!!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Je dovolj dober, kajti sintetična olja se morajo dajati v mašine, ki vrtijo nad ca 9K o/min.Postoji pa tabela kdaj se začne trgati oljni film pri dotični kvalitei olja (mineralno,pol sintetično in vol sintetično).Kar pa setiče vizkoznosti 10W40 to je bolj spomladansko in jesensko olje za poleti pa je bolj priporočljivo npr.15W50 ni pa nujno!!!

Tole z 9k o/min je pa malo bosa, ostalo pa drži.

Objavljeno

No, katero olje priporocate moji masini, vedno pogosteje se vrti nad 7000 vrtljaji. Do sedaj sem imel vedno motul 15W50... Kdaj je pol boljs menjat, pred zimo in mirovanjem motorja, al spomladi??

Objavljeno

Kar pa setiče vizkoznosti 10W40 to je bolj spomladansko in jesensko olje za poleti pa je bolj priporočljivo npr.15W50 ni pa nujno!!!

Mislim, da je tole zadeto kompletno bistvo kar se dileme olja tiče.

Jaz sem do sedaj vozil z 10W-40, odkar pa sem se navadil na nekoliko višje obrate in s tem večjo temp. sem letos nalil 15W-50.

Objavljeno (popravljeno)

No, katero olje priporocate moji masini, vedno pogosteje se vrti nad 7000 vrtljaji. Do sedaj sem imel vedno motul 15W50... Kdaj je pol boljs menjat, pred zimo in mirovanjem motorja, al spomladi??

Predvsem ne komplicirat! Ni važno kdaj menjaš olje. Če si zadovoljen s tem oljem potem ni razloga za menjavo.

Lahko povem, da na pisti nekateri vozjo tudi polsintetiko in to ne nedeljski dirkači, tako da ... Aja, vsem tem mašine delujejo.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

In zakaj bi vlival kakšno drugo olje v motor od tistega, ki mi ga priporoča proizvajalec?? :whistle:

Objavljeno

In zakaj bi vlival kakšno drugo olje v motor od tistega, ki mi ga priporoča proizvajalec?? :whistle:

A ti proizvajalec priporoča kakšno točno določeno znamko, vrsto in gradacijo olja?

V servisnih navodilih za 2004 CBR1000RR piše npr. to:

Recommended engine oil: Pro Honda GN4 or HP4 (without molybdenum additives

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!