Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

Glih nabavil za Kawo na motorna-olja. Če še kdo ni vedel, majo tut filtre za olje od MAHLE ali HIFLOta :OK: Cena super, 4 litre 5100 10w-40+filter za mojga Zja 37€. In ne ni to reklama, samo obvestilo ker bo sigurno komu koristilo :smoke:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Lp. Imam motor Suzuki gs 500 f letnik 2004. Motor ima zračno hlajenje oz. zraven oljno hlajenje, ki ga hladi zrak. Prejšni lastnik ga je vozo mehaniko hrvatin in je bilo tankano olje gps 15w-504T-castrol.

Nevem zakaj je tankal tisga saj ntr v knjigi je napisano da je priporočljivo MOTUL 300V 4T 10W40 ali MOTUL 5100 10W40. Drgač mašina je mogoc tut tk malo bol vroča v toplih dneh in ma sam zračno(oljno) hlajenje( nwm ce ma to glih veze zdaj). Jaz zdaj nalivam motul 10w40 5100  technosynthese dela vse v redu sam mislim da ga je spiv kr neki sam mašina ma že tak 55.000. Kaj naj tankam naprej istega motul 5100 10w40? al pa motul 300V 10w40 mogoc je se malo boljše? Al pa če bi dal naslednega motul 7100 100% synthetic 10w40? kaj pravte? Denar mi ni problem...

Popravljeno . Popravil Ozzy620
Objavljeno (popravljeno)

Drugače kilometrov nardim kar veliko. Bral sem tudi da je menda bolse 15w50 če je motor zračno(oljno) hlajen? Vozim se pa zgudaj pomladi in seveda jeseno, ko je tut bol hladno sam nevem ce bi se to kaj poznalo, ker je masina zračno hlajena :) Kaj pravite za motul 15w50 technosynthese ali pa ce bi probal motul 15w50 100% synthetic? Hvala.

Popravljeno . Popravil Ozzy620
Objavljeno

Prejšnji lastnik je vedel, zakaj je motor servisiral pri Marčelotu.

Če ne razumeš napisanega, pa si preberi obe svoji objavi.

Objavljeno

Drugače kilometrov nardim kar veliko. Bral sem tudi da je menda bolse 15w50 če je motor zračno(oljno) hlajen? Vozim se pa zgudaj pomladi in seveda jeseno, ko je tut bol hladno sam nevem ce bi se to kaj poznalo, ker je masina zračno hlajena :) Kaj pravite za motul 15w50 technosynthese ali pa ce bi probal motul 15w50 100% synthetic? Hvala.

Motul 15w50 technosynthese bo kar tapravo olje.

Objavljeno

V knjigi za suzuki pa pise 10w40 ali pa 300v 10w40. No okey taj pa bom dal naslednega motul 5100 15w50 technosynthese :) 

Objavljeno

Vprašal bi sam kaka je razlika med 10w-50 in 15-50. Kaj bi blo bolše?

Objavljeno

Vprašal bi sam kaka je razlika med 10w-50 in 15-50. Kaj bi blo bolše?

Za zračno hlajene motorje (manj možnosti odvajanja temp.) je boljše 50 kot 40 - odgovor ti je bil že podan, sedaj pa vzemi v roke še malo strokovne literature in ne sprašuj v nedogled eno in isto.

Objavljeno

Če  proizvejalec priporoča 10 W daj raje 10 kot 15 W za 50 W pa je vseen.VIšja je boljš je za zračno hlajen.

Verjetn je povezava sklopka,ki je v oljni kopeli.

Razlika po mojem znanju ,da je viskoznost pri nizki temperaturi drugačna.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Katero olje se bolj splaca dat not motul 5100 ali motul 300v se gre pa za vozno po cesti in ne za pisto

Objavljeno

za moje pojme je 5100 cisto vredu za cesto..js dajem notri bardahl xtc 10w-40 9 eur liter..

Objavljeno

Ima kdo izkušnje s Fuchs Silkolene PRO ali oljem podobne kvalitete od Fuchsa? Nalil bi ga v Hondo CBR600RR 07.

 

Uporabljam Silkolene PRO 4 plus 10w50 za mojga oslička. Zelo zadovoljen. Pa tut za ostale reči (vilice, zavorna, hladilna, rdeča mast) uporabljam Silkolene, se mi zdi best value:price razmerje. Je treba pa mal pobrskat, da dobiš malo ceneje kje.

Objavljeno (popravljeno)

Katero olje se bolj splaca dat not motul 5100 ali motul 300v se gre pa za vozno po cesti in ne za pisto

če sem prav  razumel razlago na servisu je 300v bolj za 1000ccm plus, tko da ja jst uporabljam 5100

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno

...300v je za visoke obrate...5100 pa za običajne (voznike in obrate)...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

...300v je za visoke obrate...5100 pa za običajne (voznike in obrate)...

Tako
Objavljeno

Jaz sem nalil letos MOTOREX 15w50 polsintetika in sem ga dobil po 10 eur liter,kar je ugodno za to olje.Gre ga pa v Aprilio dobre 4 litre!

Objavljeno (popravljeno)

za moje pojme je 5100 cisto vredu za cesto..js dajem notri bardahl xtc 10w-40 9 eur liter..

 

Si zadovoljen z bardahl ?

 

2x sem kupil motor z bardahlom notri in obakrat je imel težave menjalnik dokler nisem dal 5100 oziroma drugič 300V ?

 

300V 15-50 je na versysu naredil tako mehek menjalnik da je skoraj avtomatsko delal.

 

Pa vem da je bardahl veljal za zelo dobra olja.Še v tomosa za mešanco sem ga dajal racing da je dišalo  :OK:

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Jaz imam čisto običajnega bardoliča v horneti pa sem čisto zadovoljen. Isti šmorn kot motul 5100 morda dolgoročno boljši glede menjalnika (motul pred menjavo je že najedal pri menjalniku, bardal ne oz bistveno manj).

Glede mokre sklopke pa nimam priopomb. Morda bi mel s kako full sintetiko z neustreznimi aditivi...

Objavljeno

Za 1x sem zadovoljen z bardahlom,300v nemislim probat predrag :ninja:

Objavljeno (popravljeno)

Za 1x sem zadovoljen z bardahlom,300v nemislim probat predrag :ninja:

 

jaz sem ga sicer dobil zastonj vendar če bi začel obiskovat proge bi sigurno tole šlo not. Nisem nikoli mislil da se lahko tako pozna samo menjava olja.

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

To pa verjamem, za se hladit po cesti je že neracionalno (v300).

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mogoče kje daleč nazaj v temi že piše...ampak vseeno...

Kdaj je priporočljivo naredit servis na motorju, v jeseni pred zimskim spanjem ali spomladi? Na enem srečanju je nekdo omenjal, da je bolje spomladi, ker naj bi bilo novo olje bolj agresivno in lahko čez zimo škoduje tesnilom. Je to res, ali pač neka nepreverjena zgodbica?

Trenutno imam dobrih 5000km od servisa, pa sem razmišljal da bi ga menjal spomladi ob menjavi zadnje pnevmatike.

Objavljeno

Bolj kot ne stvar okusa... razen če je motor v garanciji. Če je motor še pod garancijo ga moraš servisirat v skladu z navodili proizvajalca. Ko je enkrat izven garancije, je pa čisto vseeno kdaj ga pelješ na servis, čeprav se bo kdo sigurno našel, ki bo trdil nasprotno. Eni vozijo v jeseni čisto iz praktičnih razlogov (porazdelitev stroškov, gužva). Pod črto je važno, da se servisi izvajajo redno. Pa račune je tudi fajn spravljat.

Objavljeno
pred 1 uro, Damo001 pravi:

Mogoče kje daleč nazaj v temi že piše...ampak vseeno...

Kdaj je priporočljivo naredit servis na motorju, v jeseni pred zimskim spanjem ali spomladi? Na enem srečanju je nekdo omenjal, da je bolje spomladi, ker naj bi bilo novo olje bolj agresivno in lahko čez zimo škoduje tesnilom. Je to res, ali pač neka nepreverjena zgodbica?

Trenutno imam dobrih 5000km od servisa, pa sem razmišljal da bi ga menjal spomladi ob menjavi zadnje pnevmatike.

2. Kdaj delati servis – spomladi ali jeseni?

servis-odgovori_(7).JPG

Toplo priporočamo, da se motocikel na sezono pripravi po zadnji jesenski turi. Če bo motocikel celo zimo stal s starim, izrabljenim motorjem, bo le-to na vitalne dele delovalo slabše, kot če bomo motor pred 'konzerviranjem' prižgali le toliko, da bo olje potegnilo skozi oljni filter. Prav s tem namenom vsak začetek zime pripravimo zimsko servisno akcijo, v kateri vam motocikel pripeljemo v vašo (toplo) garažo. Poleg tega je spomladi v mehaničnih delavnicah veliko večja gneča. Medtem, ko bo vaš prijatelj iskal kable za izpraznjen akumulator, boste vi že srkali kavico na bencinskem servisu v Postojni.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!