Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Gostilniška in reklama za servise, da še pred zimo pokasirajo. Spomladi pa je tudi fajn naredit servis potem, da se pregleda, kak je zimo prestal :)

Modelu, ki je vprašal. Servisi z menjavo olja se na tvojem motorju delajo pri 12k km, na 6k km imaš le inšpekcijski pregled.

V teh par mesecih počivanja ne bo nič narobe, če bo počival z "Izrabljenim" olje. Navsezadnje je tudi oljni filter, ki bi naj pobral "izrabke". Kemija v teh oljih pa ni tako občutljiva kot pri hrenovkah, ki se pokvarijo v enem tednu...

Bolj kot olju se posveti raje drugim zadevam (podmazati kakšno zajlo, aku itd.). Za začetek pa prebrati navodila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi sam sem podobnega mnenja....sam veš kako je, ko nekje nekaj takega slišiš, ti pol ne da miru, da še koga vprašaš :).

Sicer so mi na pooblaščenem servisu dejali da se olje menja na 6k km. Zdaj pri 5k km je na okenčku že lepo črno olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pri nas na 6k km menjava olje, čeprav po knjigi je na 12k. Vmesni na 6 je le pregled in ker na pregledu nima kaj delat, menja olje, da lahko izstavi račun.

Saj to pa menda veš, da ni potrebno voziti na pooblaščeni servis, ampak lahko pelješ kamorkoli, kjer je pač strokoven servis in morebiti bolj ugodna cena. Menjava olja in filtra ni neka znanost na tem motorju :)

Drugič nesi poleg knjižico pa jim pokaži in vprašaj zakaj na 6 menjavajo. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Snecer pravi:

Saj to pa menda veš, da ni potrebno voziti na pooblaščeni servis, ampak lahko pelješ kamorkoli, kjer je pač strokoven servis in morebiti bolj ugodna cena. Menjava olja in filtra ni neka znanost na tem motorju :)

 

 

To sem jaz naredil pri avtu. Pol leta pred zaključkom garancije sem naredil servis pri bližnjem avtomehaniku SP. Čez mesec dni mi je šla elektronika na svečki - 120€. Niti slišati niso hoteli, da bi popravili pod garancijo, pa sem pri njih avto servisiral 4.5 leta.

Popravil ga je uradni servis nekje drugje - pod garancijo. Tako da, nekje se tega držijo, nekje pa ne. Če nočeš zapletov, je še zmeraj najbolj ziher uradni servis.

 Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah kje, letnik 2007. Nazadnje sem ga peljal na menjavo olja v krško, res so pooblaščeni za kawasaki in še nekaj ostalih znamk. 

Mislim da je bila menjava olja + filter, cca 60€. Mogoče kak evro gor/dol, ker sem obenem še menjal prednjo gumo in nekaj prčkarij. Je to drago? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko gledam akcije, da majo za avto 29eur, filter,olje,menjava. Je to drago.

ti rabiš za menjavo 2l olja in filter = 30 eur, ostalo je očitno ura "zahtevnega" dela.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Damo001 pravi:

Ah kje, letnik 2007. Nazadnje sem ga peljal na menjavo olja v krško, res so pooblaščeni za kawasaki in še nekaj ostalih znamk. 

Mislim da je bila menjava olja + filter, cca 60€. Mogoče kak evro gor/dol, ker sem obenem še menjal prednjo gumo in nekaj prčkarij. Je to drago? 

Glede na to, da ni več pod garancijo lahko pelješ na servis kadar hočeš.  Važno, da menjavaš redno.

Drugače je ko je motor nov. Tako kot je že Scarabeo napisal se v izogib morebitnim težavam splača dosledno upoštevat vsa navodila.

Glede cene servisa mislim da je zelo fer.

@Snecer: Če bi imel ti svoj servis, koliko bi računal za menjavo olja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do 15 EUR olje 2L, 9 EUR filter + po potrebi podložka = 25 EUR (trgovinske cene, ne mehanikove, ki dobi ceneje) + norma pol ure dela, za 40 EUR. Vmes pa že drugega delam :)

oil.jpg

to sem pač videl, zato "omenim"... :)

Pa si ti moraš mislit, da je not še brezplačen pregled kar 30. servisnih točk... to če ovce preberejo itak mislijo, da je gor na aparaturah dve uri....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enmal težko prideš skozi z 15 orli zaslužka na menjavo olja. Dejansko premalo cenimo delo ljudi, ki si služijo kruh z svojimi rokami. Če bi bilo vse res tako lahko bi si vsak sam položil ploščice v kopalnici, pucal dimnik in menjaval olje v motorju. 

Mislim, da moraš bit res dober serviser motorjev, da v Sloveniji sploh preživiš na dolgi rok. Najem garaže, sezonska narava posla, še kakšen dodaten par rok v delavnici, urejanje papirjev, naročilo delov, vlaganje v orodje, nakup diagnostičnih naprav in na koncu še država, ki prisloni svoj lonček. Če si vsaj malo šraufal pa menda tudi veš kako se včasih stvari po  nepotrebnem zakomplicirajo in iz pol ure dela rata dve uri preklinjanja.

Glede teh "poceni" variant... na koncu je vedno nekdo, ki potegne takratko. Včasih stranka, največkrat pa "zastonjska" delovna sila... V mislih sem imel predvsem tiste, ki silijo delavce v čudne oblike zaposlitve in na dijake, ki morajo pod pretvezo "prakse" zastonj delati tlako. Pa nimam nič proti sistemu vajeništva in me tudi ne moti če se kdo uči ob pomoči mojstra na mojem vozilu. 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa pri menjavi olja lahko zakomplicira? To naredim sam in tudi tašči spucam dimnik. Ok, če je zadevo potrebno priključiti na računalnik je to nekaj drugega, za menjavo olja pa potrebuješ izvijač in mogoče ključ za filter, pa se to se da brez. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enim vidim je problem dat 10eur za delo te pa naj bo na črno ali pa uradno. Ko pa greš recimo podalsat registracijo, pa ti za podalsanje pokasirajo 15 eur in 5 min dela lepo na toplem pa se vcasih s takim odnosom da bruhas tam pa ni problem dat? Nic ni zastonj. Ce bi radi vse zastonj si pac sam naredite. Je pa res da eni so oderuhi, ki sluzijo na plecih delavcev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

menjava olja za mene ni servis :sleep2: menjat olje in filter si znam sam, ampak tega ne delam.

za mene je servis to, da peljem motor, ker je potrebno menjati olje, mehanik pa mi v tem času ko mi menja olje še vse ostalo preveri (zavorno tekočino, zavore, verigo - očisti namaže, hladilno tekočino,...) in po potrebi me pokliče ter javi če je še kaj potrebno narediti.
ja zaračunal mi je 30 min dela, ampak je tudi vse ostalo naredil. kar pomeni da je delo v tem primeru blo vsekakor vredno 10-20 € + material ki ga je porabil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... za 10-20 € bi tudi jaz peljal k mehaniku..... ampak, da mu daš 40€, da ti malo "vrže uč" po motorju..... pa to sta dva kesselna bencina..  :P

...tko pa je recimo 3l olja 25€.... filter 6€ .... . to se pravi dobrih 30€....

... s tem, da jaz spravim vsaj 0,5l starega olja več iz mašine, kot pa mehanik, ki ima motor na dvigalu.

... zavorno tekočino itak vsakič vidiš v lončku.... hladilno tudi...  ... zavorno menjaš vsako leto ali dve leti...  pa tudi ne verjamem, da mehanik razklene čeljusti do konca (potisne batke do konca not) ... ker ravno tam je zavorna tekočina najbolj "zanič"... in še druge stvari....

.... jaz vedno menjam olje sam...in zavorne tekočine.... zavore....itd..

... sej , ko enkrat prodajaš motor, pa tega ni vpisano v servisni.... jebi ga... ga bo pa tisti kupil, ki ti verjame na besedo, da si ga sam redno (in bolje, kot mehanik) servisiral. ...tisti, ki bi mi rad zaradi tega zbijal ceno, mu ponudim pivo...in ko ga spije, ga lepo pospremim do vrat.

...pa ne zdej k meni hoditi na pivo.. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Zivnorc pravi:

... sej , ko enkrat prodajaš motor, pa tega ni vpisano v servisni.... jebi ga... ga bo pa tisti kupil, ki ti verjame na besedo, da si ga sam redno (in bolje, kot mehanik) servisiral. ...tisti, ki bi mi rad zaradi tega zbijal ceno, mu ponudim pivo...in ko ga spije, ga lepo pospremim do vrat.

Jaz zbiram račune od nabavljenih materialov v eni mapci, skupaj z oznako kilometrov, pri katerih so bili menjani/vgrajeni. Bolj za statistiko, kot za karkoli drugega. Je fino meti malo pregleda nad tem. Potencialni kupci pa... bom povedal, ko bom kaj prodajal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...itak, da si pišem vse...kdaj..kaj.. kako...  :D ...in imam v mapci... 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

...itak, da si pišem vse...kdaj..kaj.. kako...  :D ...in imam v mapci... 

 

men evidenco vodi serviser .... :jezik: 

pa motorno olje tut serviser zamenja .. js se polijem tut, če kavo pijem :ninja: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A zdaj po novem je samo Motul 5100 ester? A nista še nekaj časa nazaj bili ester in pa navadni. Kaj je najbolje da dam v R6 Motul 5100 ali V300? Sam se nagibam k 5100, ker bo motor vožen večinoma po cesti.

Kaj pa glede filtrov. Je vseeno ali bolje, da so pač bolj priznane znamke (Hiflo, Mahle...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne kompliciri

5100 nalij .... če bo po cesti.

... filter je pa filter.... tut DONIT Medvode je dober..  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎5‎.‎11‎.‎2015 at 16:05, Borutt pravi:

2. Kdaj delati servis – spomladi ali jeseni?

servis-odgovori_(7).JPG

Toplo priporočamo, da se motocikel na sezono pripravi po zadnji jesenski turi. Če bo motocikel celo zimo stal s starim, izrabljenim motorjem, bo le-to na vitalne dele delovalo slabše, kot če bomo motor pred 'konzerviranjem' prižgali le toliko, da bo olje potegnilo skozi oljni filter. Prav s tem namenom vsak začetek zime pripravimo zimsko servisno akcijo, v kateri vam motocikel pripeljemo v vašo (toplo) garažo. Poleg tega je spomladi v mehaničnih delavnicah veliko večja gneča. Medtem, ko bo vaš prijatelj iskal kable za izpraznjen akumulator, boste vi že srkali kavico na bencinskem servisu v Postojni.

... hja...

... nekateri pravijo, da je novo olje agresivno...

.... drugi pa , da so v starem sledi žvepla...itd, da je agresiven...

... zdej pa bodi pameten..  :huh:

... jaz pa menjam olje, ko je interval za menjanje. :D  ...in filter tudi, čeprav piše da se ga menja z vsako drugo menjavo olja.   :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1/5/2016 at 5:15, cesko pravi:

Kaj pa glede filtrov. Je vseeno ali bolje, da so pač bolj priznane znamke (Hiflo, Mahle...)

Jaz v oba mopeda tlačim Hiflo. Cene so itak pod 10€ za komad, tako da ne vem a se sploh splača iskati cenejše variante.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎5‎.‎1‎.‎2016 at 5:15, cesko pravi:

A zdaj po novem je samo Motul 5100 ester? A nista še nekaj časa nazaj bili ester in pa navadni. Kaj je najbolje da dam v R6 Motul 5100 ali V300? Sam se nagibam k 5100, ker bo motor vožen večinoma po cesti.

Kaj pa glede filtrov. Je vseeno ali bolje, da so pač bolj priznane znamke (Hiflo, Mahle...)

5100 in hiflo in si zmagal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!