ZvEr Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Zdravo, Torej danes sem menjal olje v svojem burgmanu. Za motor in sklopko sem uporabil Motul 5100 Ester 10w40, za zadnje zobnike sem pa želel uporabiti Motul 80w90 mineral. http://www.motornaolja.com/produkt/motul-gearbox-80w-90/ Ko sem ga odprl me je pa skoraj kap. Črno olje z srebnim odsevom, ko pa gledam po netu, pa imajo vsi popolnoma bistro olje. Je 80w90 kot zahteva proizvajalec in ima standard GL5, vendar ni hipoidno. Ker sem staro olje že izlil, sem skočil po novo olje, vendar sem dobil samo neko ameriško 85w125 ki pa je hipoidno. Sedaj imam v zadnjih zobnikih to olje, vendar ga bom zamenjal ko dobim (MOTOREX Hypoid Gear Oil 80W/90 synthetic). Zanima me, kaj je s tem oljem od motula, zakaj je črno (grafit?), ter če je sploh primerno za hipoidne prenose. Ter kakšno škodo lahko naredim s tem ameriškim 85w125 hipoidnim oljem. Hvala, D
ZvEr Objavljeno April 14, 2017 Opozori Objavljeno April 14, 2017 Se sploh nisem zafrkaval, danes kupil zgoraj navedeni motorex, zamenjal in sem miren. Hvala pa vseeno za link, bom pregledal.
bisson Objavljeno Junij 7, 2017 Opozori Objavljeno Junij 7, 2017 On 24. 10. 2016 at 8:06 AM, Bostjan L said: Original bi mogel biti najboljši. Zanimivo je da pri nas uradni zastopniki in serviserji BMW motorjev priporočajo in uporobljajo na servisu različna olja, od Advanteca, Castrola, spet drugi Motorex. Predvidevam , da so to sicer enako kvalitetna olja, primerna za bokserje, vseeno pa je zanimivo njihovo stališče, zakaj prav to olje, ki ga oni uporabljajo...s tem pa begajo nas , uporabnike.
solorider Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 Ob 11. 4. 2017 ob 13:51, Borutt pravi: Imaš prav. Glede segrevanja olja ti pa ne dam prav. In moj serviser se tudi ne strinja s teboj. Pa tudi jodlarje šraufa. Ampak, kakor kdo hoče, kajne. 1. korak: Pripravite se na menjavo motornega olja Olje je dobro odstraniti, ko je motor še topel, a ne prevroč. Če potrebujete več prostora za lažji dostop, uporabite dvigalko za avto ali dvižno rampo in privzdignite avto do želene višine, vendar poskrbite za svojo varnost in podložite kolesa, da se avto ne premakne z mesta. Zdaj je čas, da si roke zaščitite z rokavicami, v bližini imejte tudi kakšno krpo.
ftp Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 (popravljeno) On 11. 4. 2017 at 11:36 AM, Borutt said: Zakaj bi segrel motor pred menjavo olja? Da lažje steče ven vključno z vsedlinami. Saj ko odviješ vijak itak pustiš odprtega 10-15 min in gre vse olje ven tudi tisto kar je šlo okoli po motorju. Če je hladno in dlje časa stoji, umazanija ostane na dnu karteja in ne pride (steče) ven. Popravljeno Avgust 31, 2017. Popravil ftp fazerčk in IZTOK 2
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 smo že 100x pojasnili, ampak on bo menjal hladno, ker mu je mehanik tako rekel...100 ljudi 100 čudi.
solorider Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 pred eno uro, DAMI34 pravi: smo že 100x pojasnili, ampak on bo menjal hladno, ker mu je mehanik tako rekel...100 ljudi 100 čudi. ne bo kršil zakona! gretzky in DAMI34 2
jvalant Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 (popravljeno) On 4/11/2017 at 11:44 AM, Borutt said: Ti si pa res stručko. Sedaj pa dobro pomisli, kakšno neumnost si napisal. Kam gre segreto olje, ko ugasneš motor? Po tvoje se ohladi povsod v motorju, samo v karterju ne. Mogoče segreješ olje, da ga lažje vliješ v motor? Ne piši več takšnih neumnosti. Kako se potem vlije olje v motor, če je pa mrzlo in zelo gosto ? Olje ki ga vlivas v motor stece samo po gladki embalazi v motor, skozi sirok vrat v siroko luknjo.... In nalijes tocno doloceno kolicino... Olje ki pa ga izpustis iz agregata je pa ujeto v lezajih, zobnikih, in vsemogocih kanalih in podobnih receh.... Zato je boljse, da je bolj tekoce in se lazje vse izcedi i teh kotov in luknjic itd, itd... Ce ne verjames, si pejt ocvret jajca, bos videl, da je vroce olje lazje izliti iz ponve kot hladno.... Popravljeno Avgust 31, 2017. Popravil jvalant DAMI34, fazerčk, solorider in 2 others 3 1 1
Borutt Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 23 urami, solorider pravi: 1. korak: Pripravite se na menjavo motornega olja Olje je dobro odstraniti, ko je motor še topel, a ne prevroč. Če potrebujete več prostora za lažji dostop, uporabite dvigalko za avto ali dvižno rampo in privzdignite avto do želene višine, vendar poskrbite za svojo varnost in podložite kolesa, da se avto ne premakne z mesta. Zdaj je čas, da si roke zaščitite z rokavicami, v bližini imejte tudi kakšno krpo. pred 23 urami, ftp pravi: Da lažje steče ven vključno z vsedlinami. Saj ko odviješ vijak itak pustiš odprtega 10-15 min in gre vse olje ven tudi tisto kar je šlo okoli po motorju. Če je hladno in dlje časa stoji, umazanija ostane na dnu karteja in ne pride (steče) ven. pred 22 urami, DAMI34 pravi: smo že 100x pojasnili, ampak on bo menjal hladno, ker mu je mehanik tako rekel...100 ljudi 100 čudi. pred 20 urami, jvalant pravi: Olje ki ga vlivas v motor stece samo po gladki embalazi v motor, skozi sirok vrat v siroko luknjo.... In nalijes tocno doloceno kolicino... Olje ki pa ga izpustis iz agregata je pa ujeto v lezajih, zobnikih, in vsemogocih kanalih in podobnih receh.... Zato je boljse, da je bolj tekoce in se lazje vse izcedi i teh kotov in luknjic itd, itd... Ce ne verjames, si pejt ocvret jajca, bos videl, da je vroce olje lazje izliti iz ponve kot hladno.... Olje je že v karterju in ni v nobenih ležajih ali nekih luknjicah. Ker se je vroče izcedilo na dno. Razen, če stručkoti trdite, da je olje v gelu ali nečim podobnem in netekočem. Pravzaprav pa pojdite eno stran nazaj in si preberite, kaj sem napisal.
DAMI34 Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 52 minutami, Borutt pravi: Olje je že v karterju in ni v nobenih ležajih ali nekih luknjicah. Ker se je vroče izcedilo na dno. Razen, če stručkoti trdite, da je olje v gelu ali nečim podobnem in netekočem. Pravzaprav pa pojdite eno stran nazaj in si preberite, kaj sem napisal. no pa bolj počasi....hladno olje je bolj gosto in se manj izcedi kot toplo...s tem gre tudi manj usedlin in svinjarije iz motorja. Bo šlo?
Borutt Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 6 minutami, DAMI34 pravi: no pa bolj počasi....hladno olje je bolj gosto in se manj izcedi kot toplo...s tem gre tudi manj usedlin in svinjarije iz motorja. Bo šlo? Vidim, da nisi še nikoli menjal olje. Pa pusti motoroznanstvo, ker to ni zate.
DAMI34 Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 3 minutami, Borutt pravi: Vidim, da nisi še nikoli menjal olje. Pa pusti motoroznanstvo, ker to ni zate. a to je vse kar zmoreš? tule ti dam en link s slikami, da ti bo bolj jasno, pa hitr izvleček točke 1 Pull the car into a driveway or space with level ground and enough working area. Leave the car idle for 5-10 mins to get the oil warm. Be sure to exercise caution when draining warm or hot oil. http://www.wikihow.com/Change-the-Oil-in-Your-Car ps. predlagam da pišeš vikipediji, da naj pustijo motoroznanstvo, ker jim ne gre
ftp Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 On 11. 4. 2017 at 0:28 PM, Borutt said: Ti trdiš, da so v olju neke usedline, katere moraš segreti, da jih spraviš ven. In, če so v olju, zakaj ne bi mogle izteči z oljem ? Saj tudi novo olje iz kantice kljub navpični legi ne iztočis popolnoma vsega. Pa si zamisli goščo, ki se skoraj zalepi na dno karteja, ki je raven. Lahko pa sam poskusiš tako, da iztočiš iztrošeno olje iz hladnega motorja v posodo z večjo površino. Posodo nato nagneš da je en vogal na suhem, pa si pogledaš dno. Potem to isto olje zliješ v motor greš en krog, in ga nato spustiš (lahko počakaš 10-15min če te je strah da se opečeš). Pustiš v posodi da se ohladi in tato nagneš pa vidiš razliko.
MitcH' Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 (popravljeno) He, he, he, pa se vam res ljubi "prepucavat" za cca 20°C razlike v temperaturi olja. Naj vsak menjuje olje kakor mu paše, hladno ali toplo ali pa vroče. Sam sem v svoji kratki karieri mehanika zamenjal cca 10 ton motornega olja, pa sem vedno segrel motor, da je olje lažje in hitreje odteklo. Bolj se vidi razlika pri olju za transmisijo, če je hladno, pa to traja, pa traja, pa traja ..... Popravljeno September 1, 2017. Popravil MitcH' Nearrain in gretzky 1 1
Borutt Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 1 uro, DAMI34 pravi: a to je vse kar zmoreš? tule ti dam en link s slikami, da ti bo bolj jasno, pa hitr izvleček točke 1 Pull the car into a driveway or space with level ground and enough working area. Leave the car idle for 5-10 mins to get the oil warm. Be sure to exercise caution when draining warm or hot oil. http://www.wikihow.com/Change-the-Oil-in-Your-Car ps. predlagam da pišeš vikipediji, da naj pustijo motoroznanstvo, ker jim ne gre Si že večkrat pokazal svoje znanje motoroznanstva. pred 59 minutami, ftp pravi: Saj tudi novo olje iz kantice kljub navpični legi ne iztočis popolnoma vsega. Pa si zamisli goščo, ki se skoraj zalepi na dno karteja, ki je raven. Lahko pa sam poskusiš tako, da iztočiš iztrošeno olje iz hladnega motorja v posodo z večjo površino. Posodo nato nagneš da je en vogal na suhem, pa si pogledaš dno. Potem to isto olje zliješ v motor greš en krog, in ga nato spustiš (lahko počakaš 10-15min če te je strah da se opečeš). Pustiš v posodi da se ohladi in tato nagneš pa vidiš razliko. Gošča? Bo treba malo bolj skrbeti za svoj jekleni konjiček.
ftp Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 34 minutes ago, Borutt said: Gošča? Bo treba malo bolj skrbeti za svoj jekleni konjiček. kako..., da jo pustim notri? gretzky in solorider 2
DAMI34 Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 1 uro, MitcH' pravi: He, he, he, pa se vam res ljubi "prepucavat" za cca 20°C razlike v temperaturi olja. Naj vsak menjuje olje kakor mu paše, hladno ali toplo ali pa vroče. Sam sem v svoji kratki karieri mehanika zamenjal cca 10 ton motornega olja, pa sem vedno segrel motor, da je olje lažje in hitreje odteklo. Bolj se vidi razlika pri olju za transmisijo, če je hladno, pa to traja, pa traja, pa traja ..... če se ne motim, pa popravi me, nas vse tiste, ki menjujemo olje segreto, nekdo, pa ne bom povedal kdo označuje za: stručkote, nepoznavalce motoroznanstva. vključno s tabo, pa čeprav si menjal že 10 ton olja pred eno uro, Borutt pravi: Si že večkrat pokazal svoje znanje motoroznanstva. si že pisal vikipediji, da grešijo in jim dal pravilne napotke? Pa kot kaže nisi niti prebral članka, si vsaj slike pogledal?
Borutt Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 39 minutami, DAMI34 pravi: če se ne motim, pa popravi me, nas vse tiste, ki menjujemo olje segreto, nekdo, pa ne bom povedal kdo označuje za: stručkote, nepoznavalce motoroznanstva. vključno s tabo, pa čeprav si menjal že 10 ton olja si že pisal vikipediji, da grešijo in jim dal pravilne napotke? Pa kot kaže nisi niti prebral članka, si vsaj slike pogledal? Poznamo tvoje motoroznanstvo in še kaj drugega.
IZTOK Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 Ob 4/13/2017 ob 22:07, ZvEr pravi: Zdravo, Torej danes sem menjal olje v svojem burgmanu. Za motor in sklopko sem uporabil Motul 5100 Ester 10w40, za zadnje zobnike sem pa želel uporabiti Motul 80w90 mineral. http://www.motornaolja.com/produkt/motul-gearbox-80w-90/ Ko sem ga odprl me je pa skoraj kap. Črno olje z srebnim odsevom, ko pa gledam po netu, pa imajo vsi popolnoma bistro olje. Je 80w90 kot zahteva proizvajalec in ima standard GL5, vendar ni hipoidno. Ker sem staro olje že izlil, sem skočil po novo olje, vendar sem dobil samo neko ameriško 85w125 ki pa je hipoidno. Sedaj imam v zadnjih zobnikih to olje, vendar ga bom zamenjal ko dobim (MOTOREX Hypoid Gear Oil 80W/90 synthetic). Zanima me, kaj je s tem oljem od motula, zakaj je črno (grafit?), ter če je sploh primerno za hipoidne prenose. Ter kakšno škodo lahko naredim s tem ameriškim 85w125 hipoidnim oljem. Hvala, D Dobro, da si olje menjal, ker viskoznost 85W125 ni pravilna, je bistveno pregosto, ko se zobniški prenosi segrejejo na delovno temperaturo od 80W90. Olje Motul je bilo temno zaradi aditivov proti trenju, najverjetneje MOS2 ( molibden disulfid ). Ta napravijo oblogo na površini zobnika, ki ob ekstremni kratkotrajni obremenitvi prepreči direkten kontakt površin in s tem povečano obrabo materiala. Ni bilo treba stran vlivat, saj je olje ustrezalo. Jaz imam tudi Motula 80W90 HD not. Pa še nekaj, izraz hipoidno olje je domač in pomeni zobniško oziroma menjalniško olje. Nekateri pač tole pišejo tudi na embalažo. Izraz Hipoidno izvira iz tipa zobnikov z malo bolj komplicirano geometrijo od ravnih zobnikov, ni pa nobenega specialnega hipoidnega olja za njih, je olje za zobniške prenose z navedeno specifikacijo. BIF in ciciban 2
jvalant Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 (popravljeno) 10 hours ago, Borutt said: Olje je že v karterju in ni v nobenih ležajih ali nekih luknjicah. Ker se je vroče izcedilo na dno. Razen, če stručkoti trdite, da je olje v gelu ali nečim podobnem in netekočem. Pravzaprav pa pojdite eno stran nazaj in si preberite, kaj sem napisal. Si ze kdaj slisal za suhi karter... Moj jodlar ga ima, ali da bos lazje razumel: sploh nima karterja. Ravno tako Aprilia, pa se kaksen model bi se nasel... Ti citiram iz Servisnega manuala za Aprilijo; tam pise da toplo olje lazje tece in da naj se pred menjavo olja motor ogreje. Nisem strucko, Aprilijini strokovnjaki pa so. Seveda verjetno ne v tvoji klasi, ampak vseeno verjetno kaj malega vedo... Popolnoma enako pise v navodilih za KTM: olje naj se menja, ko je agregat se topel. Se eni struckoti zgleda. Borut, ti kontras vsem samo zato da kontras. Mislis nic, samo kontras. Dej povej: ali naj ubogam proizvajalca obeh mojih motorjev, ali tebe in zakaj? Popravljeno September 1, 2017. Popravil jvalant DAMI34, TakeALookAround, ProdriveR in 3 others 5 1
jvalant Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 (popravljeno) 7 hours ago, Borutt said: Si že večkrat pokazal svoje znanje motoroznanstva. Gošča? Bo treba malo bolj skrbeti za svoj jekleni konjiček. Kaj, a ti z zobno krtacko se znotraj motor spucas... VSAK motor, ni vazno kako skrbis zanj ima usedlino... to je popolnoma naraven proces v agregatu. 7 hours ago, MitcH' said: He, he, he, pa se vam res ljubi "prepucavat" za cca 20°C razlike v temperaturi olja. Naj vsak menjuje olje kakor mu paše, hladno ali toplo ali pa vroče. Sam sem v svoji kratki karieri mehanika zamenjal cca 10 ton motornega olja, pa sem vedno segrel motor, da je olje lažje in hitreje odteklo. Bolj se vidi razlika pri olju za transmisijo, če je hladno, pa to traja, pa traja, pa traja ..... Hm, saj se ne prepucavamo zaradi temperature olja, ampak zaradi cisto nekaj drugega... Popravljeno September 1, 2017. Popravil jvalant DAMI34 1
Borutt Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 26 minutami, jvalant pravi: Si ze kdaj slisal za suhi karter... Moj jodlar ga ima, ali da bos lazje razumel: sploh nima karterja. Ravno tako Aprilia, pa se kaksen model bi se nasel... Ti citiram iz Servisnega manuala za Aprilijo; tam pise da toplo olje lazje tece in da naj se pred menjavo olja motor ogreje. Nisem strucko, Aprilijini strokovnjaki pa so. Seveda verjetno ne v tvoji klasi, ampak vseeno verjetno kaj malega vedo... Popolnoma enako pise v navodilih za KTM: olje naj se menja, ko je agregat se topel. Se eni struckoti zgleda. Borut, ti kontras vsem samo zato da kontras. Mislis nic, samo kontras. Dej povej: ali naj ubogam proizvajalca obeh mojih motorjev, ali tebe in zakaj? Slabo bereš moje zapise.
DAMI34 Objavljeno September 2, 2017 Opozori Objavljeno September 2, 2017 pred 15 urami, Borutt pravi: Poznamo tvoje motoroznanstvo in še kaj drugega. kateri to, da pišeš v množini?
jvalant Objavljeno September 2, 2017 Opozori Objavljeno September 2, 2017 10 hours ago, Borutt said: Slabo bereš moje zapise. Ti pa moje, direktno sem te nekaj vprasal, odgovori prosim. CeneR 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se