Skoči na vsebino

BMW R 1150 R


Špilferderber

Priporočene objave

Objavljeno
...A ni so tisto že dobro znani BMW-jevi vrstni štirivaljniki?...

...so ja :)

Ker če napišeš v4, bi človek najprej pomislil na razporeditev valjev v obliki črke V, kot ima to rešeno Yamaha V-max, ali pa Ducatijev GP bike...

Objavljeno

Nič ne crkne.

Ali cilindra vidim ali ne, ne vem, ker za njima nikoli nisem posebej oprezal, ker sem prepričan, da bi čul, če bi odpadla :lol:

Moj ni čisto tak, kot je na tisti sliki zgoraj, ker je spredaj čisto poflekan od mušic :huh:

Tistega cuka v stran ne občutim več, ga verjetno že podzavestno kompenziram.

Sem ga pa čutil prvič, ko sem peljal, potem je izginil iz območja mojih čutil.

To je enostavno motorcikelček za voziti se in ne za razmišljati o njem B) ;) :P

Objavljeno (popravljeno)

Sym, niso oblike V4, ampak so vrstni štirivaljniki s štirimi ventili na cilinder, postavljeni ležeče, os motorja pa sovpada z osjo motocikla.

Zaradi take postavitve motorja se jih je pri Angležih oprijelo ime Flying brick (leteča opeka).

Popravljeno . Popravil bambi
Objavljeno

sveža mašinca ob totalnem ne-guranju popije odoka 6,4l/100km :( .. upam na boljše cajte po nekaj spraznjenih tankih... B)

Objavljeno
Sym, niso oblike V4, ampak so vrstni štirivaljniki s štirimi ventili na cilinder, postavljeni ležeče, os motorja pa sovpada z osjo motocikla.

Zaradi take postavitve motorja se jih je pri Angležih oprijelo ime Flying brick (leteča opeka).

Saj vem - ampak jaz sem gregas-a opozoril, naj bolj jasno napiše... Tako kot je napisal, bi lahko kdo mislil, da gregas misli, da imajo bemfli V4 motorje :)

Tole o opekah pa mi je znano, ja :)

Objavljeno
sveža mašinca ob totalnem ne-guranju popije odoka 6,4l/100km :( .. upam na boljše cajte po nekaj spraznjenih tankih... B)

6,4 litra če ga ne tiščiš, kaj šele če bi ga stisnu?? :blink: :unsure:
Objavljeno

Uf, to so pa žejni. :huh:

Moja krava je bila za prvih 1000 km zadovoljna s po 5,4 l/100 km :)

Objavljeno
Uf, to so pa žejni. :huh:

Moja krava je bila za prvih 1000 km zadovoljna s po 5,4 l/100 km :)

Kolk pa da to potem mleka dnevno? :P :D :lol: B)

Objavljeno
Uf, to so pa žejni. :huh:

Moja krava je bila za prvih 1000 km zadovoljna s po 5,4 l/100 km :)

Kako si ga pa vozu? Čist na izi ?
Objavljeno
Uf, to so pa žejni. :huh:

Moja krava je bila za prvih 1000 km zadovoljna s po 5,4 l/100 km :)

Kako si ga pa vozu? Čist na izi ?

Če greš na izi, porabi res 5 l/100km.

Mojega sem pripravil do najvišje porabe 6,6 l/100km šele , ko sem ga polno naloženega gnal po Dolomitih.

Objavljeno

Po vaših merilih verjetno bolj na rahlo. :D

Objavljeno

Prdlagam vsem lastnikom BMW-jev, da podarijo svoje kravce tistim Motosvetovcem, ki najbolj pljuvajo čez njih, pa bojo v trenutku BMW motorji najboljši na svetu. B)

P.S. Obvestilo za moderatorje: Vem, da me boste takoj zbrisali. Zato kar veselo na delo... :ph34r:

Objavljeno

kravce pa ne damo.. :P

Objavljeno (popravljeno)
...Prdlagam vsem lastnikom BMW-jev, da podarijo svoje kravce tistim Motosvetovcem, ki najbolj pljuvajo čez njih...

...jest podpiram ta predlog, čeprav še nikoli nisem pljunil čez bmweja :huh:

PS: spilferderber, lepo kravco maš, šeenkrat čestitam na pridobitvi B)

Popravljeno . Popravil gregas
Objavljeno

B) predstavljaj si, da imaš poln travnik takšnih kravic... v trenutku postanem pastir :rolleyes: B)

Objavljeno

...in do kam si najdalj popeljal svojo novo kravico oz. kam jo mahata cez poletje? :)

Objavljeno (popravljeno)
GIM%20R1150R.jpg

waaaa, staaariiii, tole je pa za pojest!!!! nuben BMW mi ni bil do zdej se tak lep!! ce bi js bil BMWjevc, bi odkupu licenco, pa naredu eno Limited Edition serijo s tako masko (seveda v crni barvi in veliiiiko kroma in karbona!!!)!! po moj bi bil uspeh miljonprocentn!! :wub:

aja, pa vsi ALU deli kromirani al pa polirani! ;) B)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Res je lep, sam cilindri mi še vedno ne ugajajo :rolleyes:

Objavljeno

aja, pa ne smemo pozabit se spodnjega spojlercka, felten v barvi maske (ta detajl je tud full posrecen), sam auspuh bi se menju, recimo pod sedez bi ga dal (a la ducati), pa fuuuul kroma pa karbona gor nasopu d bi se boljs zgledal! aja, pa ksenon spredi, pa modre led-pozicijske, pa bi bil pravi sminker! :wub:

@Vale: pustmo podrobnosti... :D :D :D ;)

Objavljeno
aja, pa ne smemo pozabit se spodnjega spojlercka, felten v barvi maske (ta detajl je tud full posrecen), sam auspuh bi se menju, recimo pod sedez bi ga dal (a la ducati), pa fuuuul kroma pa karbona gor nasopu d bi se boljs zgledal! aja, pa ksenon spredi, pa modre led-pozicijske, pa bi bil pravi sminker! :wub:

@Vale: pustmo podrobnosti... :D :D :D ;)

Če so grdi - sorrysemženska

Objavljeno

ja nisi pa italijanka... :D :D :D

pi es: sj js tud nism, vem pa, kaj je meni osebno vsec!

Objavljeno

tko bom reku, isto sranje, drugo pakovanje (komentar na slikco)... recimo da sranje ni v slabšalnem pomenu ampak nekje določa srednjo vrednost kvalitete, uporabnosti in užitka

edini dan ko sem se zbližal z BMW (test v trzinu): je praktično vsakemu, tudi netestnim motorjem vsaj 1x crknil motor....spelje, hoče prešaltat v 2. pa crkne, drugi se pripelje, stisne sklopko, pa crkne, tretjemu crkne na semaforju in komaj ujame zadnje utripljaje zelene..čist čudno

ne vem, nisem izi rajder, da bi imel predragega BMW

vsakomur svoje ;)

Objavljeno

si mel pa sreco... :D :D

Objavljeno
si mel pa sreco... :D :D

v čemu?? da sem videl toliko crkotij?? tudi meni je enkrat krehnil.. :)

Objavljeno

Samo minimum dvigneš za 100 obratov in ne bo crkoval več.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!