Skoči na vsebino

BMW R 1150 R


Špilferderber

Priporočene objave

Objavljeno

verjamem ;) , vseeno pa za moje opažanje krivim vbrizg goriva, sem tudi slišal že nekaj pritožb z izvzemom porabe, ki pa je (če ne upoštevam vaših komentarjev) res nizka, je le 1000+ cc in 200+ kg, ki se pemika po cesti

Objavljeno

OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka!

Objavljeno

fizični lapsus, to ne šteje :D ;)

Objavljeno

D.J. ma prav!! zelje je zdravo!!! :D :D :D :D :D

Objavljeno
OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka!

choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm.....

Objavljeno

a ni to automatsk?!? B)

Objavljeno

choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm.....

Če se prav spomnim, je BMW-jev boxer šele letos oz. jeseni na INTERMOT-u dobil ajnšpric in dvojne svečice... In j, naš preljubi možganojedec, je imel lansko GS-ko.... blo modre barve.... sem jo gledal pred meseci, ko je bila naprodaj v TC-ju.... :)

Prej pa lepo čok pa pelji :)

Objavljeno (popravljeno)

Oprostite, nimam tehničnega besednjaka:

Moj je bil R1150GS letnik 2002. Imel je injection. Nakratko enostavno 3stopenjska zadeva za hladen vzig:Hladnega si vzgal z vzvodom na levi ročki, i.s., si ga dal do najvišje pozicije, potem si jo spustil na sredino in speljal, potem pa nazaj na normalno pozicijo!....in to je vs hmmm! Je pa nekaj. Ko v gibanju, je 250kg krava čisto vredu, bog ne daj, da ti crkne na kakšnem puklu nekje, če nimaš telesne višine. Če imajo novi avtomatsko pa ne vem!

Popravljeno . Popravil J
Objavljeno

BMW R1100 ima vbrizg goriva že od leta 1993, ko je bil prvič predstavljen štiriventilski boxer motor in je ostal do danes v glavnem nespremenjen (posodobljen je bil le software v računalniku - MOTRONIC).

Twinspark (Doppelzundung) oziroma dve svečki na cilinder pa vgrajujejo v ta motor komaj v letu 2003, starejše modele pa je možno nadgradit.

Choka BMW R1100 nima, kajti ročica na bilanci je zgolj za pomoč pri vžigu v hladnejših dnevih, ne funkcionira isto kot choke, le privzdigne obrate prostega teka(malo zategne "gaszajlo").

Objavljeno
OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka!

choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm.....

Ne tako zelo neobicajno kot se slisi. Ga imam tudi jaz, pa hondin PGM-FI.

Objavljeno
BMW R1100 ima vbrizg goriva že od leta 1993, ko je bil prvič predstavljen štiriventilski boxer motor in je ostal do danes v glavnem nespremenjen (posodobljen je bil le software v računalniku - MOTRONIC).

Choka BMW R1100 nima, kajti ročica na bilanci je zgolj za pomoč pri vžigu v hladnejših dnevih, ne funkcionira isto kot choke, le privzdigne obrate prostega teka(malo zategne "gaszajlo").

no, viš - narobe sem si zapomnil kaj je blo novega lani :)

PS: kako pa potem deluje choke? A ni podobno - pač malo dvigne obrate? ? ?

Objavljeno

čok zmanjša/zapre dovod zraka in prepusti večino dela bencinu, v paniki "kje je zrak" se dvignejo obrati (tko kot človeku srčni utrip in pljučne mišice, če mu en dihalne luknje zamaši..)

Objavljeno
čok zmanjša/zapre dovod zraka in prepusti večino dela bencinu, v paniki "kje je zrak" se dvignejo obrati (tko kot človeku srčni utrip in pljučne mišice, če mu en dihalne luknje zamaši..)

No primerjava je zanimiva, ne vem če je pa glih ta prava.

:D

S čokom dosežeš bogatejšo mešanico.

Večji delež goriva na enoto volumna mešanice.

Kjer je mešanica mišljena zmes zraka in goriva.

Poraba s čokom je neprimerno večja.

Če več porabiš, tudi več dobiš. Zato grejo obrati gor.

Več energije primarnega goriva se odraža tudi v večjem outputu motorja.

Ni pa poraba optimalna.

Poraba ni optimalna, ker pride do nepopolnega zgorevanja (premalo kisika).

B)

Objavljeno

normalno elektornika samodejno uravnava vse parametre zmesi zraka in bencina v cilindru.zakaj torej kombinacijo elektronski vbrizg in choke?! saj celoten sistem poderes z choke-om.

Objavljeno

BMWjci serije R imajo elektroniko + ročni čok.

Z ročnim čokom delaš tako, kot ti odgovarja :) ,

avtomatski pa dela tako, kot se njemu zdi :( .

Ni to tolikanj neobičajna kombinacija.

Objavljeno
BMWjci serije R imajo elektroniko + ročni čok.

Z ročnim čokom delaš tako, kot ti odgovarja :) ,

avtomatski pa dela tako, kot se njemu zdi :( .

Ni to tolikanj neobičajna kombinacija.

pa ne vsi bmw-ji serije R.........

moj je letnik 1997,pa nima chok-a spljoh.......

vse dela elektronika (ali pa mali zeleni,kakor komu paše)...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

bajdevej: a imamo slovenci kakšen pameten izraz za naked bike? :unsure:

Objavljeno

Seveda, slečen motocikel. :rolleyes: :blink: ;)

Objavljeno
bajdevej: a imamo slovenci kakšen pameten izraz za naked bike? :unsure:

Dva.

1) "Nejked."

2) "Motor."

Objavljeno

pameten izraz, sovaščani, pameten B)

Objavljeno

to mi delaj.. že boljše :)

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

novi barvi za modelno leto 2005

post-4-1092747112.jpg

Objavljeno

in modra :wub:

post-4-1092747143.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!