D.J. Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 verjamem ;) , vseeno pa za moje opažanje krivim vbrizg goriva, sem tudi slišal že nekaj pritožb z izvzemom porabe, ki pa je (če ne upoštevam vaših komentarjev) res nizka, je le 1000+ cc in 200+ kg, ki se pemika po cesti
J Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka!
Zok Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 D.J. ma prav!! zelje je zdravo!!! :D :D :D :D :D
Ice Objavljeno Junij 25, 2003 Opozori Objavljeno Junij 25, 2003 OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka! choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm.....
SiR Objavljeno Junij 25, 2003 Opozori Objavljeno Junij 25, 2003 choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm..... Če se prav spomnim, je BMW-jev boxer šele letos oz. jeseni na INTERMOT-u dobil ajnšpric in dvojne svečice... In j, naš preljubi možganojedec, je imel lansko GS-ko.... blo modre barve.... sem jo gledal pred meseci, ko je bila naprodaj v TC-ju.... :) Prej pa lepo čok pa pelji :)
J Objavljeno Junij 25, 2003 Opozori Objavljeno Junij 25, 2003 (popravljeno) Oprostite, nimam tehničnega besednjaka: Moj je bil R1150GS letnik 2002. Imel je injection. Nakratko enostavno 3stopenjska zadeva za hladen vzig:Hladnega si vzgal z vzvodom na levi ročki, i.s., si ga dal do najvišje pozicije, potem si jo spustil na sredino in speljal, potem pa nazaj na normalno pozicijo!....in to je vs hmmm! Je pa nekaj. Ko v gibanju, je 250kg krava čisto vredu, bog ne daj, da ti crkne na kakšnem puklu nekje, če nimaš telesne višine. Če imajo novi avtomatsko pa ne vem! Popravljeno Junij 25, 2003. Popravil J
bambi Objavljeno Junij 25, 2003 Opozori Objavljeno Junij 25, 2003 BMW R1100 ima vbrizg goriva že od leta 1993, ko je bil prvič predstavljen štiriventilski boxer motor in je ostal do danes v glavnem nespremenjen (posodobljen je bil le software v računalniku - MOTRONIC). Twinspark (Doppelzundung) oziroma dve svečki na cilinder pa vgrajujejo v ta motor komaj v letu 2003, starejše modele pa je možno nadgradit. Choka BMW R1100 nima, kajti ročica na bilanci je zgolj za pomoč pri vžigu v hladnejših dnevih, ne funkcionira isto kot choke, le privzdigne obrate prostega teka(malo zategne "gaszajlo").
Dave Objavljeno Junij 25, 2003 Opozori Objavljeno Junij 25, 2003 OOOOPS fvck lazem! Drugi dan po nakupu sem se odpeljal in dva metra od vikenda imam majhen makadamski klanček. Sem se ustavil, mi je crknil in sem se s kravo vred zlozu na tla (še dober, da me ni noben gledal :D ) rahlo opraskana zaščitna plastika na levem cilindru. Nikoli več nisem prehitro ugašal čoka! choke?! pri elektronskem vbrizgu goriva?! ......hmmmm..... Ne tako zelo neobicajno kot se slisi. Ga imam tudi jaz, pa hondin PGM-FI.
SiR Objavljeno Junij 26, 2003 Opozori Objavljeno Junij 26, 2003 BMW R1100 ima vbrizg goriva že od leta 1993, ko je bil prvič predstavljen štiriventilski boxer motor in je ostal do danes v glavnem nespremenjen (posodobljen je bil le software v računalniku - MOTRONIC). Choka BMW R1100 nima, kajti ročica na bilanci je zgolj za pomoč pri vžigu v hladnejših dnevih, ne funkcionira isto kot choke, le privzdigne obrate prostega teka(malo zategne "gaszajlo"). no, viš - narobe sem si zapomnil kaj je blo novega lani :) PS: kako pa potem deluje choke? A ni podobno - pač malo dvigne obrate? ? ?
D.J. Objavljeno Junij 26, 2003 Opozori Objavljeno Junij 26, 2003 čok zmanjša/zapre dovod zraka in prepusti večino dela bencinu, v paniki "kje je zrak" se dvignejo obrati (tko kot človeku srčni utrip in pljučne mišice, če mu en dihalne luknje zamaši..)
RAN Objavljeno Junij 26, 2003 Opozori Objavljeno Junij 26, 2003 čok zmanjša/zapre dovod zraka in prepusti večino dela bencinu, v paniki "kje je zrak" se dvignejo obrati (tko kot človeku srčni utrip in pljučne mišice, če mu en dihalne luknje zamaši..) No primerjava je zanimiva, ne vem če je pa glih ta prava. :D S čokom dosežeš bogatejšo mešanico. Večji delež goriva na enoto volumna mešanice. Kjer je mešanica mišljena zmes zraka in goriva. Poraba s čokom je neprimerno večja. Če več porabiš, tudi več dobiš. Zato grejo obrati gor. Več energije primarnega goriva se odraža tudi v večjem outputu motorja. Ni pa poraba optimalna. Poraba ni optimalna, ker pride do nepopolnega zgorevanja (premalo kisika). B)
Ice Objavljeno Junij 26, 2003 Opozori Objavljeno Junij 26, 2003 normalno elektornika samodejno uravnava vse parametre zmesi zraka in bencina v cilindru.zakaj torej kombinacijo elektronski vbrizg in choke?! saj celoten sistem poderes z choke-om.
Brrrm Objavljeno Junij 26, 2003 Opozori Objavljeno Junij 26, 2003 BMWjci serije R imajo elektroniko + ročni čok. Z ročnim čokom delaš tako, kot ti odgovarja :) , avtomatski pa dela tako, kot se njemu zdi :( . Ni to tolikanj neobičajna kombinacija.
bmw Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 BMWjci serije R imajo elektroniko + ročni čok. Z ročnim čokom delaš tako, kot ti odgovarja :) , avtomatski pa dela tako, kot se njemu zdi :( . Ni to tolikanj neobičajna kombinacija. pa ne vsi bmw-ji serije R......... moj je letnik 1997,pa nima chok-a spljoh....... vse dela elektronika (ali pa mali zeleni,kakor komu paše)...
Špilferderber Objavljeno Julij 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 bajdevej: a imamo slovenci kakšen pameten izraz za naked bike? :unsure:
Desmo Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 Seveda, slečen motocikel. :rolleyes: :blink: ;)
SiR Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 bajdevej: a imamo slovenci kakšen pameten izraz za naked bike? :unsure: Dva. 1) "Nejked." 2) "Motor."
Špilferderber Objavljeno Julij 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 pameten izraz, sovaščani, pameten B)
Jason Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 Naked bike se v slovenščini reče "klasični cestni motor".
Špilferderber Objavljeno Julij 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2003 to mi delaj.. že boljše :)
Špilferderber Objavljeno Avgust 17, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2004 novi barvi za modelno leto 2005
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se