Cartman Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Juju, odvijem glavni dve svečki in probam na centralnem stojalu kako se motor vrti v brzini... predvidevam da se mora obračat tekoče brez zatikanja. Ti bi ga potem kresnil odprtega? Zdaj sem naredil flashback... motor ni vžgal že pri nastavitvi prvega cilindra... je možno da bi se zgodilo kaj takega, če nebi svečke pravilno privil v navoj? Vsekakor bom najprej aku. priklopil na kleme... ker sem zadnjič odmontiral gretje aftermarket ročk... mogoče je tam prišlo do kakega stika... Nisem ravno mehanik, ampak do zdaj mi je kar šlo... menjava olja, itd... upam, da jutri poročam samo o praznem akumulatorju po moje ne. če svečko narobe priviješ pač uničiš navoj, ampak to se da po navadi popravitz nekimi normalimi stroški. Problem je....v fazi kompresije je bat v TDC ko so vsi ventili zaprti. v fazi po ekspolziji pa so izpušni ventili odprti do zadnjega trenutka. Če si ti to naredu pošteno narobe, bo bat udaril v ventile, in pol so stroški taki....tapravi. trebor in suntrace14 2
primozsuln Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Juju, meni se je zdelo da, dobijo ventili 2x isti položaj pri obratu motorja.... tudi spremembe nastavitev so bile minimalne, max. caa obrat in pol pri ventilu... Jutri počasi in sistematično...
primozsuln Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Torej... če se bo odprt motor v brzini na centralnem lepo vrtel pomeni da je problem v aku. ali v štarterju? Najprej to probam, potem pa naprej...
ludiluka Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Sicer ne vem točno kako ima bmw narejeno in niti koliko prostora je med batom in ventili uglavnem če si kaj nardil narobe in ti je zabilo bat v ventil so dve možnosti zvit ventil ali pa luknja v batu in ta obrat ki ga ti omenjaš je ogromno jaz sem pr vseh motorjih do sedaj obračal le po tretjino ali pa še majn
ludiluka Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Torej... če se bo odprt motor v brzini na centralnem lepo vrtel pomeni da je problem v aku. ali v štarterju? Najprej to probam, potem pa naprej... ja in za vsak slučaj če ni dosti dela snemi pokrove ventilov ko to delaš in glej kaj se dogaja z ventil ko vrtiš gumo ter če se vsi lepo vračajo v izhodiščni položaj če se kakšen ne bo vrnil si zvil ventil
primozsuln Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Ja, snel bom pokrove pa bomo vidl... zdaj pa raje ne bom več spraševal, dosti slabe karme za en dan
Bremzer Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Dokler je še čas, če ni že prepozno ! ! daj naj ti nekdo,ki zna nastavi ventile,vedi samo eno NIKOLI se niti za 1/4 obrata neprivije ali odvije(v normalnih okoliščinah) vijak za nastavitev ventilov razen, ko se demontira glavo in menja ali brusi sedeže ventile itd.
MiNa Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Pri mojem 1150GS sem ventile kontroliral na 10kkm v cca 45kkm jih razen kontrole praktično ni bilo potrebno "štelat". Primozsuln svetujem ti, da nastavitev ventilov prepustiš nekomu, ki to zna ne pa samo teoretično razume kako se stvari streže. Menjava olja je nekaj povsem drugega in veliko bolj enostavnega pa tudi tu lahko kaj zaj...š. Sicer si pa dobil kopico nasvetov-pravilnih vendar je to le teorija, praksa je pa povsem nekaj drugega, sicer si pa to že izkusil. lp, Mirč Cartman, ciciban in Pips 3
primozsuln Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Mogoče sem se lotil malo lahkomiselno, ker se nisem zavedal kakšne posledice lahko to ima in na youtube izgleda tako enostavno Jutri grem še enkrat izmerit zračnost v skrajnih položajih, da se prepričam ali je nastavitev pravilna. Zdaj pa eno zdravo marijo zmolit O:-) Cartman, Sirni in trebor 3
TBoxer Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Tle te največ strašijo tisti, ki očitno nikoli niso (videli) delali boxerja! S samim štelanjem zračnosti, nikakor nisi mogel toliko zaj*bat, da bi se bat in ventili srečali. Pri nastavitvah zračnosti so desetinke milimetra v igri! Po vsej verjetnosti ti je baterija prazna. Preden vse razdiraš, odvij svečke in z vrtenjem zadnejga kolesa (motor v brzini) ali vijaka na glavni gredi preveri, če se lepo obrača, glih da boš bolj miren. lp Kmet2 1
MiNa Objavljeno September 6, 2012 Opozori Objavljeno September 6, 2012 Ni panike v 1/100 mm pri nastavitni ventilov. Napačno nastavitev se bo pokazala šele po nekaj 100 ali 1000 prevoženih kilometrih. ps, na Youtube izgleda vse enostavno tudi vožnja po prednjem kolesu ali pa hoja po vrvi.
ciciban Objavljeno September 6, 2012 Opozori Objavljeno September 6, 2012 Kak že gre tista stara; Noisy valves are happy valves BelaStrela, trebor in krucymucy 3
primozsuln Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Snel pokrove ventilov, obračal motor... še enkrat preveril zračnost... in ugotovil da je akumulator skoraj prazen - ob kontaktu 11,9v Pustil sem ga polnit čez noč in ga zjutraj vžgal v tretjem poizkusu. Pri verglanju se zdi kot da aku še vedno nima prave moči... potem ko je vžgal in laufal 1min... ga ugasnem... in potem je vžgal normalno. Bom moral malo premerit aku, koliko se je napolnil... kakšna je napetost ob vžigu... aku. je Varta. Sicer pa, ko laufa, laufa kot urca Se pa na čase obnaša kot stara švabica... trebor in MariborBMW 2
MariborBMW Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Snel pokrove ventilov, obračal motor... še enkrat preveril zračnost... in ugotovil da je akumulator skoraj prazen - ob kontaktu 11,9v Pustil sem ga polnit čez noč in ga zjutraj vžgal v tretjem poizkusu. Pri verglanju se zdi kot da aku še vedno nima prave moči... potem ko je vžgal in laufal 1min... ga ugasnem... in potem je vžgal normalno. Bom moral malo premerit aku, koliko se je napolnil... kakšna je napetost ob vžigu... aku. je Varta. Sicer pa, ko laufa, laufa kot urca Se pa na čase obnaša kot stara švabica... Aleluja, hvala bogu... Jaz sem kake tri tedne nazaj ventile naštelal. Razlika je HUDA. Je pa pri 1200 malo lažje (beri hitreje) kot pri 1150... Če koga zanima, ena od bolj posrečenih navodil Nastavitev ventilov.pdf
ftp Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 ... aku. je Varta. Z Varta akumulatorji imam samo slabe izkušnje. Prvo leto še nekako dela drugo pa je potrebno pazit, ker ne zdrži več nič.
Snečer Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Aleluja, hvala bogu... Jaz sem kake tri tedne nazaj ventile naštelal. Razlika je HUDA. Je pa pri 1200 malo lažje (beri hitreje) kot pri 1150... Če koga zanima, ena od bolj posrečenih navodil Na 6000 milj je treba že preverjati in po potrebi nastavljati ventile? Pa to ja nonstop šraufaš. trebor 1
primozsuln Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Na 6000 milj je treba že preverjati in po potrebi nastavljati ventile? Pa to ja nonstop šraufaš. Saj ni take sile... vse skupaj pol urce posla. Bom videl popoldne, kako se obnaša z novo poštelanimi ventili... na prvo uho se sliši dobro
Snečer Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Po moje je to "štelanje" ventilov v večini primerov nepotrebno in idealno za lupljenje na servisih.
krucymucy Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 (popravljeno) Na 6000 milj je treba že preverjati in po potrebi nastavljati ventile? Pa to ja nonstop šraufaš. Da, ventile naj bi se preverjalo na 10.000km, pri japonskih štirivaljnikih pa na 24.000km. Zdaj pa povej s katerim je več dela. Popravljeno September 7, 2012. Popravil krucymucy
Snečer Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Pri japonskih dvovaljnih se preverja na 42.000km.
krucymucy Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Na mojih hondah se je na 24.000, to pa pomeni razkopat pol motorja, pa še potem ni nič prostora, ventilov pa 16. BMW-ja pa postaviš na centralno stojalo, svojo rit pa na pručko in je na idealni višini, na cilinder si lahko pa še pivo postaviš.
Snečer Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 V bistvu kavico, razen če piješ kuhano pivo
krucymucy Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Mrzlega se štela BelaStrela in MariborBMW 2
Scarabeo 500 Objavljeno September 7, 2012 Opozori Objavljeno September 7, 2012 Snel pokrove ventilov, obračal motor... še enkrat preveril zračnost... in ugotovil da je akumulator skoraj prazen - ob kontaktu 11,9v Pustil sem ga polnit čez noč in ga zjutraj vžgal v tretjem poizkusu. Pri verglanju se zdi kot da aku še vedno nima prave moči... potem ko je vžgal in laufal 1min... ga ugasnem... in potem je vžgal normalno. Bom moral malo premerit aku, koliko se je napolnil... kakšna je napetost ob vžigu... aku. je Varta. Sicer pa, ko laufa, laufa kot urca Se pa na čase obnaša kot stara švabica... S slabimi akku so sami križi, pa še škodo delajo, ker nimajo moči. Pa dnevi so hladnejši, ti pa boš potreboval zmerom bolj močen akku. Raje nabavi novega, moj predlog. Pa boš imel kako leto mir, če boš imel srečno roko. Scarabeo
Bremzer Objavljeno September 8, 2012 Opozori Objavljeno September 8, 2012 Da, ventile naj bi se preverjalo na 10.000km, pri japonskih štirivaljnikih pa na 24.000km. Zdaj pa povej s katerim je več dela. Pri 4-valjnem BMW-eju se ventile preverja z delavniškim računalnikom na 20K kil.(tako je bilo meni obrazloženo pri Valentinčiču) na 40K kil.po preverjanju na računalniku se jih po potrebi prvič nastavi !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se