Skoči na vsebino

Aprilia 1000 SL Falco


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

photo5.png.f05f6ae5f039d6e0a9aa275f5638499e.thumb.png.e7b55794579f982c4af119a1f5917d1f.png

Priporočene objave

Objavljeno

Aja Vivid, poglej če imaš na vakumskem priklučku pokrovček. Nahaja se na desni strani ohišja sesalnih loput. To je majhen kolenček in po pravilu mora imeti gumijast pokrovček. Če ga zgubiš pol motor kiha in to hudo.

Dietrich

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

A bi lahko še kdo napisal kaj/karkoli o tem motorju. Najbolj me zanimajo stroški vzdrževanja in mogoče kakšna primerjava z SV1000. Falco me namreč zelo mika za moj naslednji moter, vendar sem malo skeptičen glede zanesljivost, visokih stroškov vzdrževanja, težko ga prodaš...

Zanima me tudi, če ga lahko servisiraš sam oz. pri lokalnih mojstrih, ali moraš obvezno na original servise.

Objavljeno

A bi lahko še kdo napisal kaj/karkoli o tem motorju. Najbolj me zanimajo stroški vzdrževanja in mogoče kakšna primerjava z SV1000. Falco me namreč zelo mika za moj naslednji moter, vendar sem malo skeptičen glede zanesljivost, visokih stroškov vzdrževanja, težko ga prodaš...

Zanima me tudi, če ga lahko servisiraš sam oz. pri lokalnih mojstrih, ali moraš obvezno na original servise.

Karkoli ti bo kdo napisal bo pristransko, no toraj,...

Zaneslivos stima, naredu lani 10.000km od tega 3000 v enem kosu po jugi, večrat na dirkališču,.... nobenih problemov. Zadnja fura sem bil na dirkališču, prišu domov moped narahlo spucal postavo v garažu in ga pred dvema tednoma odkril, dal akumulator nazaj not in zadeva je kresnila s prve.

Servisiraš lahko tak kot vsak drug moped, če znaš sam, če ne pa na servis.

Za Aprilio dobis na netu svašta, od knjig za serviserje dalje, shematike,...... v glavnem vse.

Prodal boš pa vsakega dovalnika kategorije 1000 težko razen Tuono-ta, ta gre baje za med. Tako Falco-ta kot SV1000 kupi samo tisti, ki tak moped hoče ne pa nekdo, ki izbira med tremi ali štirimi.

Sicer pa ElBarto prodaja Falco-ta, idi pogledat !!!

Konec koncev se boš moral odločit ti neglede na to kar ti bomo napisali !!

lp, Ico

Objavljeno

Servisiraš lahko tak kot vsak drug moped, če znaš sam, če ne pa na servis.

lp, Ico

Hvala Ico za odgovor. Glede servisov sem imel v mislih to, da ti kao začne goreti lučka, da moraš iti na servis in ga priklopit na računalnik,...

In koliko tebi porabi olja?

V mislih sem imel tegale, pa še mojega bi vzeli v račun: falco

Objavljeno (popravljeno)

Hvala Ico za odgovor. Glede servisov sem imel v mislih to, da ti kao začne goreti lučka, da moraš iti na servis in ga priklopit na računalnik,...

In koliko tebi porabi olja?

V mislih sem imel tegale, pa še mojega bi vzeli v račun: falco

Glede na to, da delam servis na cca. 8000km mi je spilo mogoče dve kaplici olja ajde pet.

Je pa res da ga ne privijam do kraja, večino časa se suče moped okoli 4000-6000 obratov.

Not pa je polsintetično in ne full sintetik, ker kot sem že napisal se zadeva ne mota v nebo.

lp, Ico

P.S. : keko penez, če ni skrivnost

Popravljeno . Popravil Ico
Objavljeno
P.S. : keko penez, če ni skrivnost

Sej piše 1,39 MIO, glihal (še) nisem.

Objavljeno

A bi lahko še kdo napisal kaj/karkoli o tem motorju. Najbolj me zanimajo stroški vzdrževanja in mogoče kakšna primerjava z SV1000. Falco me namreč zelo mika za moj naslednji moter, vendar sem malo skeptičen glede zanesljivost, visokih stroškov vzdrževanja, težko ga prodaš...

Zanima me tudi, če ga lahko servisiraš sam oz. pri lokalnih mojstrih, ali moraš obvezno na original servise.

Vozil oba, Falco malce bolj potegne (agresivneje in hitreje), stroški vzdrževanja so zelo zmerni, še Fazer te stane več. Po domačih in tujih forumih sem slišal samo za en tak agregat, da je šel rakom žvižgat, če redno servisiraš se to ne zgodi. Glede zanesljivosti mašine se ni za bat. Olje ti je povedal Ico, zelo težko zmeriš porabo, ker je skoraj ni. In tudi ni tako high-tech motor, da ti ga kak kvaliteten serviser ne bi znal vzdrževat

in kaj zamenjat.

Če te zanima kaj še bolj natančno, napiši.

LP, El Barto

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Alo,

a ima kdo od vas mogoče kakšne "sliderje" ali "crash Pads-e" namontirane gor, pa če bi bil dovolj ljubezniv, da jih poslika ter zmeri, ker mi je 120€ malo preveč za njih, glede na to da se jih da naredit. Nekak so me rezervne stranske plastike z eno malo praskico prišle 40€ in se mi zdi cena od R&G malo prenapihnjena.

Hvala !!

Popravljeno . Popravil Ico
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

upam da ne brcam v temo... postal sem namrec novopeceni voznik falcota... morm rect uuuau...brutalni pospeski (z motorji sem ze od pruga avtomatika pri 8 letih in zdej pri 20ih, in tole je uuau (tko k poraba ampak te je ze druga zgodba)

no ja pa moje uprasanje:

moja ,aprilia je crne barve in ima fighter kit... gianeli izpuhe, obilico karbona itd..... zanima me pa to... prejsni lastnik je reku da ma ta motorcek 190hp...po obcutkih bi pritrdiu ampak a je to mozno/ vrjetno ???

za informacijo: ta aprilia je pustila uzadi r1 z akrapovicem (ali pa je biu samo bedast voznik)

pa se prvi vtisi:

-brutaln zvok ala ducati scena sm dost glasnej

-pospeski adijo pamet

-poraba je tud okoli 10+ (veselje se placa)

-v ovonkih malo tog

ma se par hib sm drugac pa en +

Objavljeno

moja ,aprilia je crne barve in ima fighter kit... gianeli izpuhe, obilico karbona itd..... zanima me pa to... prejsni lastnik je reku da ma ta motorcek 190hp...po obcutkih bi pritrdiu ampak a je to mozno/ vrjetno ???

nemogoče :grrr

apriliin (rotax) dvovaljnik ni sposoben v serijski varianti (se pravi če ga ne dobijo kaki aprilia tovarniški mojsti in menjajo praktično vse od mašine) imeti 190 konjev!

Objavljeno

nemogoče :grrr

apriliin (rotax) dvovaljnik ni sposoben v serijski varianti (se pravi če ga ne dobijo kaki aprilia tovarniški mojsti in menjajo praktično vse od mašine) imeti 190 konjev!

sej se mi je zdel da ima tip bujno domisljijo... ceprov jih po moje ima vec od tovarniskih 118 al kok je ze... baje da je menjana sklopka auspuhi (ocitno) en cip ma baje notr pa nastelane ferge...

kolk bi jih lahko imeu ob taki predelavi (motor mam komi 3 dni tko da se se nisem dlakocepsko poglabjal)

vem sm da ma na masini tud en kit... sm ne vem tocn kaj... morm ga dobit enkrat pa prasat...

Objavljeno

...en cip ma baje notr pa nastelane ferge...

:blink: :blink: ferge=vplinjač :? :? na falkoju :? :? :?

Objavljeno

za informacijo: ta aprilia je pustila uzadi r1 z akrapovicem (ali pa je biu samo bedast voznik)

ja super no :OK:

sam da si zadovoljn

Objavljeno (popravljeno)

upam da ne brcam v temo... postal sem namrec novopeceni voznik falcota... morm rect uuuau...brutalni pospeski (z motorji sem ze od pruga avtomatika pri 8 letih in zdej pri 20ih, in tole je uuau (tko k poraba ampak te je ze druga zgodba)

no ja pa moje uprasanje:

moja ,aprilia je crne barve in ima fighter kit... gianeli izpuhe, obilico karbona itd..... zanima me pa to... prejsni lastnik je reku da ma ta motorcek 190hp...po obcutkih bi pritrdiu ampak a je to mozno/ vrjetno ???

za informacijo: ta aprilia je pustila uzadi r1 z akrapovicem (ali pa je biu samo bedast voznik)

pa se prvi vtisi:

-brutaln zvok ala ducati scena sm dost glasnej

-pospeski adijo pamet

-poraba je tud okoli 10+ (veselje se placa)

-v ovonkih malo tog

ma se par hib sm drugac pa en +

:blink: :lol1: :fredy: :slap:

Popravljeno . Popravil Kölm
Objavljeno

no ja.... pardon... vbrizg goriva... :whistle:

Kölm... zakaj tak odgovor???

Objavljeno

prejsni lastnik je reku da ma ta motorcek 190hp...po obcutkih bi pritrdiu ampak a je to mozno/ vrjetno ???

Mogoče pa ostalih 70 konjev na prednem kolesu. :P

Srečno in varno vožnjo!

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno (popravljeno)

no ja... ne bom nc komentiru... ocitno me je intuziazem nad novo pridobljenim motociklom prevec prevzeu, pa sm kr naivno vrjeu... .)

kaj a pol lahko pricakujem tm nekje 130 hp??? to je u bistvu 12 hp vec od fabrskih ce se ne motim..

ceprov se mi zdi vseeno mal vec k ma glih druge rore in se malcek pretrljan rac. (nek cip se mi zdi da je reku)/VBRIZG GORIVA in okoli tega :D ali pac... in spet brcam v temo

sicer mi je itak vseen sm da se pelje... ceprov bi bloi lepo vedt...

enkrat ko bom utegnu bom su valda izmert sm kot sm reku me sm inf. zanima kolk bi clovek teoreticno lahko pricakovau...

Popravljeno . Popravil rintintin
Objavljeno

... ja bo nekaj na tem.

S številkami se itak ni pametno preveč hvalit, ker nikoli ne veš točno koliko je moči na kolesu med vožnjo, še manj pa koliko je uporabiš.

Sigurno pa je, da si že samo z izpuhi pridobil na navoru v srednjem območju, kar pa je tudi najpomembneje.

Uživaj v vožnji s Falcotom, pa po pameti.

LP Milko

P.S.: prodajam pa mojega Falcota če imaš še kakega navdušenca... :OK:

Objavljeno

ce slucajno kdo kej rece ti sporocim...

no ja... pa se slikca mojega konjicka... gor je pa e90 cilindr pa jurja tko za zajebancijo :D

IPB Slika

Objavljeno (popravljeno)

upam da bo clanek komu pomagu... drugac pa dela tale tweak (opazno ucinkovit) tud na rsv mile...

no ja... kot veste sm pred kratkim postal novi lastnik omenjenega motocikla... z njim sm kr zadovoln, ampak me je nekaj zelooo motilo!!! vziganje...

vozil sm ze nekaj motorjev in upam rect da so vsi velik lazje prizigal...

no pa sm mal po netu gledu pa najdu en clank... tuki je mal lazje razlozeno/prevedeno ker vem da bom marsikomu prisparu nekaj zivcev z razumevanjem pa z iskanjem.... (vsaj jz sm se kr precej namucu..)

Vezava za hitrejsi vzig na aprilia sl 1000-falco

IPB Slika

Začnite z odstranitvijo zadnjega dela plastik. Ko je plastika enkrat odstranjena sta vidna

2 konektorja (beli in rjavi).

IPB Slika

Slika kaže beli konektor (modro/rdeča (-) ; črno/rdeca (+) ) kateremu se bomo 100% posvetili. Odklopite beli konektor na dve polovice in se osredotočite na izhodni konektor z modro/rdecima in črno/rdecima zicama.

NIKAKOR NE POZABT ODKLOPITI MINUSA NA AKUMULATORJU!!!!!!!!!!!!!!

IPB Slika

Tukaj imamo modro/rdečo (-) zico na katero priklopimo dodatno zico , ki jo bomo v nadaljevanju priklopili na negativen pol na akumulatorju. (postopek ponovi tudi z drugo modro/rdeco zico)

IPB Slika

Tako nekako naj bi to izgledalo

IPB Slika

Dodatni zici na negativnem polu akumulatorja. Pozitivni dve pa speljemo v ohisje za varovalke pri tanku..

IPB Slika

IPB Slika

2 zici iz crno/rdecih (+) zic na belem konektorju povezani v konektor na eno crno/rdeco zico (je edina) za podnozje varovalke.

IPB Slika

takole nekako bi pa to moglo izgledat... v bistvu vse kar smo naredili smo dodali po eno zico v konektor da celoten sistem podkrepimo z malcek dodatne energije...

meni motor zdej priziga veliko hitreje/mocneje/lazje kot prej in je kot bi biu iz trgovine... definitivno se splaca...

original gradivo/clanek je bilo vzeto na tej strani http://apriliafalco.info/ in je bil samo preveden in poenostavljen... vse kar pocnete je na vaso in le vaso odgovornost. nikakor ne prevzemam nobene odgovornosti za morebitno skodo na vasem motociklu!!!

Popravljeno . Popravil rintintin
Objavljeno

ce slucajno kdo kej rece ti sporocim...

no ja... pa se slikca mojega konjicka... gor je pa e90 cilindr pa jurja tko za zajebancijo :D

IPB Slika

Kupil si odličen motor. Je izredno vzdržljiv pa tudi ogromno nudi glede na ceno. Po vrhu pa vidim, da imaš še alu kit in drugo masko. To je pa izredno drago.

Čestitam za tvojo odločitev pa lepo vozi.

Objavljeno (popravljeno)

hvala.... sam sm tud zadovoln... zdej mam u planu se mal povisat zadk... distancniki so ze v nastanku... dvignu jo bom pa do te mere da bo vzporedna z auspuhi... se pravi za cca 3-4 cm... mogoce bom se prednjo masko mal dol spustu. cca 2 cm.... pol pa mislm da bo res vredn pogleda... :P :D

tko k pr zenski tud pr motorju vsak cm igra gromozansko veliko vlogo... lool

Popravljeno . Popravil rintintin

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!