Skoči na vsebino

Aprilia 1000 SL Falco


king4ever
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

photo5.png.f05f6ae5f039d6e0a9aa275f5638499e.thumb.png.e7b55794579f982c4af119a1f5917d1f.png

Priporočene objave

NO kmalu bo čas ko se misliva z mojo odpraviti na malo daljšče potovanje a motor še vedno ni opremjen z kovčki ipd. Ker sem nov v svetu motorizma me zanima kako je z nosilci kovčkov ali morajo biti tipski, ker za mojega falca nisem najdel na netu prav ničesar.

V katero trgovino se naj odpravim (lahko tudi avstrija) kjer bi za mojega falca imeli tudi kakšen drugi kos, in oblačila za mojo drago.

Obstaja morda na netu katalog dodatne opreme za mojega falca (iskal se že na aprilia forumu)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ima mogoče kje kdo Falcota z zaščitnimi 'bunkami' in bi bil toliko prijazen, da bi jih izmeril in mi posredoval njihove dimenzije. Imam jih namen izdelat sam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Imam en malenkost večji problem pri falcotu. Zadeva vžge, ampak po cca 2min delovanja ugasne in ne vžge več. Med vžiganjem semo poka in nekaj 'kašlja'. Če ga pustim 10 min spet normalno vžge. Pri dvignjenem tanku pa je normalno delal cca 20 min.Čez zimo sem menjal svečke in po menjavi naredil 200km brez problemov.

Se je že komu zgodilo kaj podobnega? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri ponovnem nameščanju rezervoarja si priprl / priščipnil eno od cevi za gorivo ali bolj verjetno za odzračevanje. Privzdigni tank, pobrskaj po cevkah in preveri, da se tank ne bo vsedel nanje. Verjetno.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

ima mogoče kdo za prodat levi clip on (ročka belance) za falcota, na žalost ni isti kot pri rsv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

...kako ze pravijo...

...netrebam nista, samo se malo hvalim. :blush:

Hehe, sej ne. :)

Ima kdo cipanega Falcota? Po moznosti kaksen Gabro EPROM - ali pa kaksen drugi, ki ima poleg drugacnega spricanja spremenjen tudi timing vziga? In da bi ga bil pripravljen posoditi, da iz njega preberem vsebino?

 

IMG_20170210_091620_230.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam naročen čip od Gabrota za TUONO s praktično istim agregatom kot tvoj FALCO. Če te Gabro malo pozna ga dobiš zelo ugodno...:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa je priblizna cena? Ce tebe malo pozna, bi se priporocal za vezo... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preko zvez za okol 50 ojrov +   kako laško :)...A to si zdajj nabavil falcota? Jaz sem ga tudi že skoraj vzel, pol sem pa tuonota našel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, cca dva tedna nazaj - en dan po tem, ko sem prodal ZZR-a. Menjal sem mu se motorno olje + filter, zavorno tekocino spredaj, zadaj in pa za sklopko (ta je bila cisto crne barve).

Izjemno navdusen sem nad zavorami - spredaj zaviram z enim prstom (tudi z enim prstom res konkretno prime), zadaj skoraj ne zaviram - motor zavira vec kot prevec, cesar se sele privajam. Moti me prenizek vetrobran - pri moji visini (188 cm) dobim pri nekem cloveskem polozaju vse direktno v celado. Navor traktorski, prav tako vibracije v prenizkih vrtljajih, moc in elasticnost agregata sta prav fenomenalna, zvok z odstranjenim restriktorjem v airboxu pa kljub originalnim dimnikom ni svoh. Izgled je sicer subjektivna stvar, a meni je prav seksi. :) plasticarji ki so po zadnjem kriku mode meni ne potegnejo najbolj.

Tuonota prve generacije pa isce moj tanartabuls kolega, pa ga enostavno ni. Razen enega ali dveh R, ki pa staneta kaksna dva tisocaka prevec, da bi veljalo iti v nakup brez slabe vesti. Nekaj tednov nazaj se je na avtonetu prodajal en na videz fini (navaden), pa je usel.

Za Gabrota se bova se slisala - cena je prav postena. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej v Galerijo motociklov forumašev. Danes sem predstavil Tuonko.

Tvoj Falco je pa sigurno od možaka iz Brežič ali Krškega.  Če je ta,  je samo kakih 10 posto manjkalo, pa bi jo jaz vzel. 

Zelo lepa, ni kaj. Ampak so se mi istočasno začeli "dogajati" Tuonoti in mi je  ratalo eno zdilat :)...Če rabi tvoj prijatelj tako, vem jaz za dve ki nista v oglasih. Obe sem imel v igri za nakup. Obe imata pošteno ceno. Povej, če bo interes in kontaktiramo.

Ker imam tako višino kot ti, točno poznam problem zračnega upora. Ga ni motorja, ki se mi dopade, pa da ne dobiš upor v čelado in čez ramena:mad:... Cena za Gabrota je pa solidna. Mogoče bi čip za tvojga celo našli pri prijatlu...Bom povprašal.

Gabro ima različne variante predvsem glede na izpuh....Ti rabiš 2v2.

Jaz na tuonki že delam modifikacije ;)...Danes sem spremenil prestavno razmerje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo lep je! Naj ti dobro sluzi! :OK:

Res je, na Bizeljskem sem ga kupil. Sem prav vesel, da ga nisi vzel, hehe. :P Zaenkrat sem res navdusen nad njim. Za cip pa le vprasaj, sem takoj za. ;)

Za druga dva tuonota pa sem ze javil kolegu. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kam vozite aprilie na servis? Okej, sej večino stvari si najbolj ziher, če se lotiš sam. Samo ventile nstavljat se pa raje ne bi loteval  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...no, ze res, da tudi ce tekocina za upravljanje sklopke se toliko vlage iz zraka nase potegne, zavrela verjetno nikoli ne bo. Je pa higiensko, da se ob menjavi tekocine pri zavorah, menja tudi ta - konec koncev je dela s tem bistveno manj kot z delom na prednji zavori, tekocina je pa enaka. Za obe zavori in sklopko sem porabil manj kot liter tekocine (sem dodobra spral sistem, da je zagotovo vsa tekocina nova), kar predstavlja zanemarljiv strosek. Temna pa ta tekocina postane s casom zaradi stika z gumicami - s tesnili, diafragmo v rezervoarju in cevko med glavnim valjem in rezervoarjem.

Servisiram zaenkrat sam. Ventilov se nisem preverjal, na kawlnu (16 komadov, nastavljajo se s podlaganjem) sem jih nastavil sam. Kot vse ostalo. Recimo razstavljanje do zadnjega vijaka, obnova, barvanje in ponovno sestavljanje. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, ProdriveR said:

Mene pa zanima, kam vozite aprilie na servis? Okej, sej večino stvari si najbolj ziher, če se lotiš sam. Samo ventile nstavljat se pa raje ne bi loteval  :blush:

moja gre v 17leto gre; ~70.000km(več ni cajta....); vsi ventili v toleranci....

za pomert ni problem, če imaš nekaj ročnih spretnosti; ko(če) bo potreba po nastavitvi, bo šla mašina vn iz geštela(čez zimo)

3 hours ago, Zok said:

...no, ze res, da tudi ce tekocina za upravljanje sklopke se toliko vlage iz zraka nase potegne, zavrela verjetno nikoli ne bo. Je pa higiensko, da se ob menjavi tekocine pri zavorah, menja tudi ta - konec koncev je dela s tem bistveno manj kot z delom na prednji zavori, tekocina je pa enaka. Za obe zavori in sklopko sem porabil manj kot liter tekocine (sem dodobra spral sistem, da je zagotovo vsa tekocina nova), kar predstavlja zanemarljiv strosek. Temna pa ta tekocina postane s casom zaradi stika z gumicami - s tesnili, diafragmo v rezervoarju in cevko med glavnim valjem in rezervoarjem.

Servisiram zaenkrat sam. Ventilov se nisem preverjal, na kawlnu (16 komadov, nastavljajo se s podlaganjem) sem jih nastavil sam. Kot vse ostalo. Recimo razstavljanje do zadnjega vijaka, obnova, barvanje in ponovno sestavljanje. :whistle:

hotu sm rečt, da boš mu hmau črn ole za sklopko, čeprov zamenjan in nov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni kej dosti za servisirat. V glavnem redni servisi, zavorno olje po potrebi, zavorne ploščice...Največji strošek so gume :)...Rotax je  neusmiljen  in jih lepo cefra, če si ljubitelj pretežno ovinastih terenov in če seveda bolj ožemaš gas kot ne :sleep2:...

Ventilov praktično nihče ne nastavlja na rotaxu, vsaj po mojih izkušnjah do 100kkm ni nobene potrebe...

ZOK: Preden bi zamenjal čip, bi moral odpreti sesalni in izpušni sitem. To pomeni menjava loncev ali jih predelati in pa na sesalnem delu športni filter. Potem bo šele pravi efekt. In občuten. Na tvojem mestu bi poiskal še vstopnik zraka od RSV mille. To je tisti vmesni del med okvirjem in airboxom. RSV ima bolj pretočnega od ostalih modelov. Mal poglej po forumih, mislim, da bi moral pasati na Falcota. Če ga ne dobiš od rsv se da obstoječega snet iz airboxa, ga razdreti  in pobrati-porezati tiste prekate v notranjosti. Enostaven poseg, Za začetek se že pozna če urediš sesalni del :vstopnik+filter in vgradiš spredaj zobnik z enim zobom manj pa bo že lepo šlo ;)...Je pa tudi moped tak kot je dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!