gebre Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 Pa se ne bo ciklistika ob dvigu za 3-4cm preveč spremenila :?
Pervy Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 Pa se ne bo ciklistika ob dvigu za 3-4cm preveč spremenila :? teoretično bi se mogla, praktično pa........ ps: pa saj 3-4 cm bi že z nastavitvijo zadnjega vzmetenja lahko dvignil verjetno, obnašanje pa bo sicer temu primerno :?
elbarto Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 nemogoče :grrr apriliin (rotax) dvovaljnik ni sposoben v serijski varianti (se pravi če ga ne dobijo kaki aprilia tovarniški mojsti in menjajo praktično vse od mašine) imeti 190 konjev! Saj tudi porabe ne more imeti 10+... litrov, razen mogoče na grobniku - tam bi še verjel, nikakor pa ne v takem vremenu in cestah, kot so sedaj. Se bojim, da tu nekaj ne štima... Lahko da te jebejo vakuum cevke, ki so speljane na lopute vbrizgalnega sistema, lahko da ti regulator tlaka ne dela dobro, lahko pa da je noter "poceni" čip. Ali pa da ne voziš več kot v tretji ? Vsekakor pelji na servis, bodo že pogruntali. Več kot 132 konjev na zadnjem kolesu ( ob debeli predelavi mašine - koliko je to na mašini ne vem natančno) še na SL1000 nisem slišal . Ampak 190 konjev je iluzija, sicer pa kaj ti pomagajo konji, če je slab štel in jih ne spraviš na cesto ( glej temo masterbike 2006) LP, El Barto
Pervy Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 gre gre :blush: serijski falco mi je po spominu pil okoli 8-9, serijska mille R 99-2000 letnik okoli 9, mille R letnik 2002 (se pravi ta nova) tudi okoli 8-9, oba tounota - prvi 02 in potem optično predelan 03 oba od 9 do preko 10 l. gre, je pa bilo dosti nabijanja in vožnja kot na grobniku :whistle:, seveda poleti po dobrih cestah in drag race style po mestu .)
elbarto Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 (popravljeno) nikakor pa ne v takem vremenu in cestah, kot so sedaj. gre gre :blush: seveda poleti po dobrih cestah in drag race style po mestu .) Ampak priznaš da ne sedaj, sploh predvidevam da ( ne mi zamerit besede) ko gor sedi začetnik. BTW, V990 motorji niso vsi enaki... stare milke in vsi tuonoti imajo 10 km več od falcota, zato tudi primerjava ni ravno na mestu (je pa za od oka dovolj dobra) Prideš na :beer2: Vidim da imaš danes čas... LP, El Barto Popravljeno November 21, 2006. Popravil elbarto
simonsi Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 Pa se ne bo ciklistika ob dvigu za 3-4cm preveč spremenila :? Mislim, da on misli dvignit "subframe".
rintintin Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 (popravljeno) no ja moj stil voznje ni ne vem kaj...po avtocesti lepo v 6i ene 180-190 po mestu pa sej veste... semaforji itd. pa pol priziganje in take stvari nanesejo po kak centiliter zravn... za tiste vakumske cevke pa to.... masina bo zdele kmal zrela za servis pa bojo tm nardil kar se da... vrjetn bo kej tazga... porqaba pa.... no sej sm si se enkrat racunu... zdej sm na slabih 9 litrih... pa se za informacijo... jest SM ZACETNIK.... to je moj prvi motor z V masino in odkrito povedano nimam nobene predstave kako nej bi v masina sedla pod mojo rit... no ja V masino sm pelu edin od kolega yamaho xvs 1100 dragstar... sm tist je itak coper.... sicer pa se, upam da v kratkem, dobim z znancem (vcasih biu serviser na aprilii in po cudnem nakljucju rihtu tud tocn ta motor ki ga lastim) pa mi bo on sm na hitrco povedu ce je masina tko k bi mogla bit... pa ja... dvignu bom samo "subfrtame" iz. rit.. ciklistika bi morala ostat enaka... no ja ce odmislimo tict cm ko bo sedez proti zadku visji... motor bo (naj bi) v koncni fazi zgledu tkole nekak... rit mi je bogoce za kak cent previsok usla... al pa tud ne... bomo vidl... Popravljeno November 21, 2006. Popravil rintintin
rintintin Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 eno uprasanje mam za vas... a mogoce kdo ve kdo proizvaja tele rorek so na mojem motorju????
Kawl Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Deluje mi bolj GPR-jev stil izpuha.Drugače pa meni osebno izgleda original falco mnogo lepši :blink:
rintintin Objavljeno November 25, 2006 Opozori Objavljeno November 25, 2006 pa ja... sej.... a si predstavlac da bi mel vsi enak okus... pol bi se vsi z tistimi grdimi skuterji okol vozil... :closedeyes: :grim
rintintin Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 vi k ste valda taki majstri bote zih vedl kako pa kaj. torej: kje bi nasel kakega varilca ki bi mi znal zavarit/dovarit neki na nihajko. jz sicer poznam verilca ki svasa alu. sm baje da je tale nihajka tud mesanca magnezija. torej kako varjenje mora bit.. pa ce bi blo to v okolici lj. bi blo enkratno.. sm se jz ze neki pozanimavu, sm mi je bilo receno da je to okoli 20 jurju. zdej ne vem, sm men se zdi za en stiftek to mal prevec (cca 1 cm dolg pa cc 0, 7 debel.)
simon Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 Elektronika Mali, Moše pri Smledniku. Probaj, mogoče "se da kej zmenit". Men so stopalko skup spravli, je kot nova.
Dani Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 Glede vžiganja: Res akumulatorju prehitro sape zmanjka, mislim da bi 2V motorji potrebovali malo večji aku, podobno kot dizli :P Sem pa se navadil in na mojem Falcotu pred vžigom vedno ugasnem luči in je pol zagon dosti močnejši in ni težav. :yes: Lp
rintintin Objavljeno December 23, 2006 Opozori Objavljeno December 23, 2006 lej jz sm tist bypass naredu. pred kratkom sm meu motor uzuni ceu tedn, pa veste da zdej ni toplo. pa se acu je ze zlo star.. no in grem jz na motor po enem tednu, dam kluc not, pa luci przgane... zaverglam.... in kot nov motor iz rorov spusti brutaln zvok dvovaljnika.. tist by pass se men fuuul obrestuje.
SiM Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Za moj okus preveč kroma. Vse kar je na tem motorju kromirano bi moglo biti mat črno.
_THUNDER_ Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 mi lahko nekdo izbraska podatek, koliko bi stali tile izpuhi za falcota, kot jih ima rintintin... katera znamka je to?
_THUNDER_ Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 malo sem brskal po netu in po slikah sodeč, tile izpuhi kar sodijo k fighter kitu.. nikjer ne najdem cene tega kita... lahko kdo pove kaj več...
_THUNDER_ Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 ok.. zdaj sem pa res zaljubljen.. http://www.biketestusa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=40
DAN Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Tako zadevo ti v osnovi že ponuja tuono,zakaj bi falcota predeloval,sicer pa stvar okusa,želje,potreb in dinarčkov .)
_THUNDER_ Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 (popravljeno) no ja.. samo je tale nekaj posebnega... ima nekaj plusov; veliko cenejši kot tuono, primernejši za vožnjo v dvoje, redkejši, ima manjšo porabo in strašno lepe izpuhe.. :topic: kaj pa milko bi se dalo predelati v tuona? v mislih imam letnik 2000... Popravljeno Junij 16, 2007. Popravil pizdek 69
kuntakinte Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 :topic: kaj pa milko bi se dalo predelati v tuona? v mislih imam letnik 2000... Vse se da-je zadeva še cenejša, kot pa, da predeluješ Falcota(pa še prekrasno banana zadnjo vilco maš;) ).
_THUNDER_ Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 hm.. samo kaj ni tuono narejen na osnovi milke '03? ok tole je bil zadnji :topic: nadaljujem tukaj
strom Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 OK, malo stara tema, pa vseeno.... Mogoče bom imel nekoč čez kakšen mesec ali dva dost miljonov za kakšen moped... pa sem gledal tudi falcote. Zanima me, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu, mogoče pa še malo bolj, če se da kje še kakšnega pogledat... da vidim, če mi sploh ustreza ergonomija ipd. Strom.
Dr_Jakob Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Ce komu od vas vrlih lastnikov Future ali katerega koli motornega kolesa Rotax nagajajo vzigalne tuljave, po domace "cinkspule", imajo decki iz Benellija resitev, ki deluje in je precej cenejsa od OEM delov: RESITEV ZA ROTAX CINKSPULE V kratkem: Gres do najblizjega servisa za Fiat, Alfa Romeo in Lancia, jim das tole stevilko dela: NO.# 9633001580, placas IZREDNO NIZKO ceno cca 46E, doma odzagas nosilce, ki so samo za avto in to je to. Namesto, da bi placeval cca 220E ali kolikor ze hocejo pri Aprilia dealerjih. Precej cenejse a ne? LP Jakob tole bo mogoce komu polepsalo zivljenje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se