Skoči na vsebino

Aprilia 1000 SL Falco


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

photo5.png.f05f6ae5f039d6e0a9aa275f5638499e.thumb.png.e7b55794579f982c4af119a1f5917d1f.png

Priporočene objave

Objavljeno

Pa se ne bo ciklistika ob dvigu za 3-4cm preveč spremenila :?

Objavljeno

Pa se ne bo ciklistika ob dvigu za 3-4cm preveč spremenila :?

teoretično bi se mogla, praktično pa........

ps: pa saj 3-4 cm bi že z nastavitvijo zadnjega vzmetenja lahko dvignil verjetno, obnašanje pa bo sicer temu primerno :?

Objavljeno

nemogoče :grrr

apriliin (rotax) dvovaljnik ni sposoben v serijski varianti (se pravi če ga ne dobijo kaki aprilia tovarniški mojsti in menjajo praktično vse od mašine) imeti 190 konjev!

Saj tudi porabe ne more imeti 10+... litrov, razen mogoče na grobniku - tam bi še verjel, nikakor pa ne v takem vremenu in cestah, kot so sedaj.

Se bojim, da tu nekaj ne štima...

Lahko da te jebejo vakuum cevke, ki so speljane na lopute vbrizgalnega sistema, lahko da ti regulator tlaka ne dela dobro, lahko pa da je noter "poceni" čip. Ali pa da ne voziš več kot v tretji ?

Vsekakor pelji na servis, bodo že pogruntali.

Več kot 132 konjev na zadnjem kolesu ( ob debeli predelavi mašine - koliko je to na mašini ne vem natančno) še na SL1000 nisem slišal . Ampak 190 konjev je iluzija, sicer pa kaj ti pomagajo konji, če je slab štel in jih ne spraviš na cesto ( glej temo masterbike 2006)

LP,

El Barto

Objavljeno

gre gre :blush:

serijski falco mi je po spominu pil okoli 8-9, serijska mille R 99-2000 letnik okoli 9, mille R letnik 2002 (se pravi ta nova) tudi okoli 8-9, oba tounota - prvi 02 in potem optično predelan 03 oba od 9 do preko 10 l.

gre, je pa bilo dosti nabijanja in vožnja kot na grobniku :whistle:, seveda poleti po dobrih cestah in drag race style po mestu .)

Objavljeno (popravljeno)

nikakor pa ne v takem vremenu in cestah, kot so sedaj.

gre gre :blush:

seveda poleti po dobrih cestah in drag race style po mestu .)

Ampak priznaš da ne sedaj, sploh predvidevam da ( ne mi zamerit besede) ko gor sedi začetnik.

BTW, V990 motorji niso vsi enaki... stare milke in vsi tuonoti imajo 10 km več od falcota, zato tudi primerjava ni ravno na mestu (je pa za od oka dovolj dobra)

Prideš na :beer2:

Vidim da imaš danes čas...

LP, El Barto

Popravljeno . Popravil elbarto
Objavljeno

Pa se ne bo ciklistika ob dvigu za 3-4cm preveč spremenila :?

Mislim, da on misli dvignit "subframe".

Objavljeno (popravljeno)

no ja moj stil voznje ni ne vem kaj...po avtocesti lepo v 6i ene 180-190 po mestu pa sej veste... semaforji itd. pa pol priziganje in take stvari nanesejo po kak centiliter zravn...

za tiste vakumske cevke pa to.... masina bo zdele kmal zrela za servis pa bojo tm nardil kar se da... vrjetn bo kej tazga...

porqaba pa.... no sej sm si se enkrat racunu... zdej sm na slabih 9 litrih...

pa se za informacijo... jest SM ZACETNIK.... to je moj prvi motor z V masino in odkrito povedano nimam nobene predstave kako nej bi v masina sedla pod mojo rit...

no ja V masino sm pelu edin od kolega yamaho xvs 1100 dragstar... sm tist je itak coper....

sicer pa se, upam da v kratkem, dobim z znancem (vcasih biu serviser na aprilii in po cudnem nakljucju rihtu tud tocn ta motor ki ga lastim) pa mi bo on sm na hitrco povedu ce je masina tko k bi mogla bit...

pa ja... dvignu bom samo "subfrtame" iz. rit.. ciklistika bi morala ostat enaka... no ja ce odmislimo tict cm ko bo sedez proti zadku visji...

motor bo (naj bi) v koncni fazi zgledu tkole nekak... rit mi je bogoce za kak cent previsok usla... al pa tud ne... bomo vidl...

IPB Slika

Popravljeno . Popravil rintintin
Objavljeno

eno uprasanje mam za vas... a mogoce kdo ve kdo proizvaja tele rorek so na mojem motorju????

Objavljeno

Deluje mi bolj GPR-jev stil izpuha.Drugače pa meni osebno izgleda original falco mnogo lepši :blink:

Objavljeno

pa ja... sej.... a si predstavlac da bi mel vsi enak okus... pol bi se vsi z tistimi grdimi skuterji okol vozil... :closedeyes: :grim

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

vi k ste valda taki majstri bote zih vedl kako pa kaj. torej: kje bi nasel kakega varilca ki bi mi znal zavarit/dovarit neki na nihajko. jz sicer poznam verilca ki svasa alu. sm baje da je tale nihajka tud mesanca magnezija.

torej kako varjenje mora bit.. pa ce bi blo to v okolici lj. bi blo enkratno..

sm se jz ze neki pozanimavu, sm mi je bilo receno da je to okoli 20 jurju. zdej ne vem, sm men se zdi za en stiftek to mal prevec (cca 1 cm dolg pa cc 0, 7 debel.)

Objavljeno

Elektronika Mali, Moše pri Smledniku.

Probaj, mogoče "se da kej zmenit".

Men so stopalko skup spravli, je kot nova.

Objavljeno

Glede vžiganja: Res akumulatorju prehitro sape zmanjka, mislim da bi 2V motorji potrebovali malo večji aku, podobno kot dizli :P Sem pa se navadil in na mojem Falcotu pred vžigom vedno ugasnem luči in je pol zagon dosti močnejši in ni težav. :yes:

Lp

Objavljeno

lej jz sm tist bypass naredu. pred kratkom sm meu motor uzuni ceu tedn, pa veste da zdej ni toplo. pa se acu je ze zlo star.. no in grem jz na motor po enem tednu, dam kluc not, pa luci przgane... zaverglam.... in kot nov motor iz rorov spusti brutaln zvok dvovaljnika..

tist by pass se men fuuul obrestuje.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Za moj okus preveč kroma. Vse kar je na tem motorju kromirano bi moglo biti mat črno.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

mi lahko nekdo izbraska podatek, koliko bi stali tile izpuhi za falcota, kot jih ima rintintin... katera znamka je to?

Objavljeno

malo sem brskal po netu in po slikah sodeč, tile izpuhi kar sodijo k fighter kitu.. nikjer ne najdem cene tega kita... lahko kdo pove kaj več...

Objavljeno

Tako zadevo ti v osnovi že ponuja tuono,zakaj bi falcota predeloval,sicer pa stvar okusa,želje,potreb in dinarčkov .)

Objavljeno (popravljeno)

no ja.. samo je tale nekaj posebnega... ima nekaj plusov; veliko cenejši kot tuono, primernejši za vožnjo v dvoje, redkejši, ima manjšo porabo in strašno lepe izpuhe..

:topic: kaj pa milko bi se dalo predelati v tuona? v mislih imam letnik 2000...

Popravljeno . Popravil pizdek 69
Objavljeno
:topic: kaj pa milko bi se dalo predelati v tuona? v mislih imam letnik 2000...

Vse se da-je zadeva še cenejša, kot pa, da predeluješ Falcota(pa še prekrasno banana zadnjo vilco maš;) ).

Objavljeno

hm.. samo kaj ni tuono narejen na osnovi milke '03?

ok tole je bil zadnji :topic: nadaljujem tukaj

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

OK, malo stara tema, pa vseeno....

Mogoče bom imel nekoč čez kakšen mesec ali dva dost miljonov za kakšen moped... pa sem gledal tudi falcote.

Zanima me, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu, mogoče pa še malo bolj, če se da kje še kakšnega pogledat... da vidim, če mi sploh ustreza ergonomija ipd.

Strom.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Ce komu od vas vrlih lastnikov Future ali katerega koli motornega kolesa Rotax nagajajo vzigalne tuljave, po domace "cinkspule", imajo decki iz Benellija resitev, ki deluje in je precej cenejsa od OEM delov:

RESITEV ZA ROTAX CINKSPULE

V kratkem:

Gres do najblizjega servisa za Fiat, Alfa Romeo in Lancia, jim das tole stevilko dela: NO.# 9633001580, placas IZREDNO NIZKO ceno cca 46E, doma odzagas nosilce, ki so samo za avto in to je to. Namesto, da bi placeval cca 220E ali kolikor ze hocejo pri Aprilia dealerjih. Precej cenejse a ne?

LP Jakob

tole bo mogoce komu polepsalo zivljenje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!