mihaing Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 NO kmalu bo čas ko se misliva z mojo odpraviti na malo daljšče potovanje a motor še vedno ni opremjen z kovčki ipd. Ker sem nov v svetu motorizma me zanima kako je z nosilci kovčkov ali morajo biti tipski, ker za mojega falca nisem najdel na netu prav ničesar. V katero trgovino se naj odpravim (lahko tudi avstrija) kjer bi za mojega falca imeli tudi kakšen drugi kos, in oblačila za mojo drago. Obstaja morda na netu katalog dodatne opreme za mojega falca (iskal se že na aprilia forumu) LP
Ice Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 nosilci kovckov: http://shop.sw-motec...oshop/lshop.cgi glede opreme: recimo pucher v graz-u, tudi gericke, louis, polo itd.
Spider™ Objavljeno April 18, 2014 Opozori Objavljeno April 18, 2014 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8369590 Ve kdo povedat kaj o temle motorčku?
cvile Objavljeno Junij 3, 2014 Opozori Objavljeno Junij 3, 2014 Ima mogoče kje kdo Falcota z zaščitnimi 'bunkami' in bi bil toliko prijazen, da bi jih izmeril in mi posredoval njihove dimenzije. Imam jih namen izdelat sam
Spider™ Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Iščem sopotnikove tačke od falcota (vsaj levo stran), če ima kdo viška oz če kdo ve kje jih dobiti?
Spider™ Objavljeno Marec 8, 2015 Opozori Objavljeno Marec 8, 2015 Iščem sopotnikove tačke od falcota (vsaj levo stran), če ima kdo viška oz če kdo ve kje jih dobiti? bump
cvile Objavljeno Marec 12, 2015 Opozori Objavljeno Marec 12, 2015 Imam en malenkost večji problem pri falcotu. Zadeva vžge, ampak po cca 2min delovanja ugasne in ne vžge več. Med vžiganjem semo poka in nekaj 'kašlja'. Če ga pustim 10 min spet normalno vžge. Pri dvignjenem tanku pa je normalno delal cca 20 min.Čez zimo sem menjal svečke in po menjavi naredil 200km brez problemov. Se je že komu zgodilo kaj podobnega?
lasagna Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Pri ponovnem nameščanju rezervoarja si priprl / priščipnil eno od cevi za gorivo ali bolj verjetno za odzračevanje. Privzdigni tank, pobrskaj po cevkah in preveri, da se tank ne bo vsedel nanje. Verjetno.....
cvile Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 ima mogoče kdo za prodat levi clip on (ročka belance) za falcota, na žalost ni isti kot pri rsv
Spider™ Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 če je 51mm, potem paše od rsvr...
cvile Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 falco ma za cca 3cm dvignjene ročke
SF Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Pozna morda kdo koga, ki si lasti falco predelan v naked?
hy650 Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Ravno ena naprodaj... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11451842&display=Aprilia Falco
Zok Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 ...kako ze pravijo... ...netrebam nista, samo se malo hvalim. Hehe, sej ne. Ima kdo cipanega Falcota? Po moznosti kaksen Gabro EPROM - ali pa kaksen drugi, ki ima poleg drugacnega spricanja spremenjen tudi timing vziga? In da bi ga bil pripravljen posoditi, da iz njega preberem vsebino? VS800, GoBobi, Cartman in 1 other 4
hy650 Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Imam naročen čip od Gabrota za TUONO s praktično istim agregatom kot tvoj FALCO. Če te Gabro malo pozna ga dobiš zelo ugodno...
Zok Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Koliko pa je priblizna cena? Ce tebe malo pozna, bi se priporocal za vezo...
hy650 Objavljeno Februar 18, 2017 Opozori Objavljeno Februar 18, 2017 Preko zvez za okol 50 ojrov + kako laško ...A to si zdajj nabavil falcota? Jaz sem ga tudi že skoraj vzel, pol sem pa tuonota našel...
Zok Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 Ja, cca dva tedna nazaj - en dan po tem, ko sem prodal ZZR-a. Menjal sem mu se motorno olje + filter, zavorno tekocino spredaj, zadaj in pa za sklopko (ta je bila cisto crne barve). Izjemno navdusen sem nad zavorami - spredaj zaviram z enim prstom (tudi z enim prstom res konkretno prime), zadaj skoraj ne zaviram - motor zavira vec kot prevec, cesar se sele privajam. Moti me prenizek vetrobran - pri moji visini (188 cm) dobim pri nekem cloveskem polozaju vse direktno v celado. Navor traktorski, prav tako vibracije v prenizkih vrtljajih, moc in elasticnost agregata sta prav fenomenalna, zvok z odstranjenim restriktorjem v airboxu pa kljub originalnim dimnikom ni svoh. Izgled je sicer subjektivna stvar, a meni je prav seksi. plasticarji ki so po zadnjem kriku mode meni ne potegnejo najbolj. Tuonota prve generacije pa isce moj tanartabuls kolega, pa ga enostavno ni. Razen enega ali dveh R, ki pa staneta kaksna dva tisocaka prevec, da bi veljalo iti v nakup brez slabe vesti. Nekaj tednov nazaj se je na avtonetu prodajal en na videz fini (navaden), pa je usel. Za Gabrota se bova se slisala - cena je prav postena.
hy650 Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 Poglej v Galerijo motociklov forumašev. Danes sem predstavil Tuonko. Tvoj Falco je pa sigurno od možaka iz Brežič ali Krškega. Če je ta, je samo kakih 10 posto manjkalo, pa bi jo jaz vzel. Zelo lepa, ni kaj. Ampak so se mi istočasno začeli "dogajati" Tuonoti in mi je ratalo eno zdilat ...Če rabi tvoj prijatelj tako, vem jaz za dve ki nista v oglasih. Obe sem imel v igri za nakup. Obe imata pošteno ceno. Povej, če bo interes in kontaktiramo. Ker imam tako višino kot ti, točno poznam problem zračnega upora. Ga ni motorja, ki se mi dopade, pa da ne dobiš upor v čelado in čez ramena... Cena za Gabrota je pa solidna. Mogoče bi čip za tvojga celo našli pri prijatlu...Bom povprašal. Gabro ima različne variante predvsem glede na izpuh....Ti rabiš 2v2. Jaz na tuonki že delam modifikacije ...Danes sem spremenil prestavno razmerje.
Zok Objavljeno Februar 20, 2017 Opozori Objavljeno Februar 20, 2017 Zelo lep je! Naj ti dobro sluzi! Res je, na Bizeljskem sem ga kupil. Sem prav vesel, da ga nisi vzel, hehe. Zaenkrat sem res navdusen nad njim. Za cip pa le vprasaj, sem takoj za. Za druga dva tuonota pa sem ze javil kolegu.
RSTDRIVER Objavljeno Februar 20, 2017 Opozori Objavljeno Februar 20, 2017 11 hours ago, Zok said: ....in pa za sklopko (ta je bila cisto crne barve)..... to je normalno....
ProdriveR Objavljeno Februar 21, 2017 Opozori Objavljeno Februar 21, 2017 Mene pa zanima, kam vozite aprilie na servis? Okej, sej večino stvari si najbolj ziher, če se lotiš sam. Samo ventile nstavljat se pa raje ne bi loteval
Zok Objavljeno Februar 21, 2017 Opozori Objavljeno Februar 21, 2017 ...no, ze res, da tudi ce tekocina za upravljanje sklopke se toliko vlage iz zraka nase potegne, zavrela verjetno nikoli ne bo. Je pa higiensko, da se ob menjavi tekocine pri zavorah, menja tudi ta - konec koncev je dela s tem bistveno manj kot z delom na prednji zavori, tekocina je pa enaka. Za obe zavori in sklopko sem porabil manj kot liter tekocine (sem dodobra spral sistem, da je zagotovo vsa tekocina nova), kar predstavlja zanemarljiv strosek. Temna pa ta tekocina postane s casom zaradi stika z gumicami - s tesnili, diafragmo v rezervoarju in cevko med glavnim valjem in rezervoarjem. Servisiram zaenkrat sam. Ventilov se nisem preverjal, na kawlnu (16 komadov, nastavljajo se s podlaganjem) sem jih nastavil sam. Kot vse ostalo. Recimo razstavljanje do zadnjega vijaka, obnova, barvanje in ponovno sestavljanje.
RSTDRIVER Objavljeno Februar 21, 2017 Opozori Objavljeno Februar 21, 2017 3 hours ago, ProdriveR said: Mene pa zanima, kam vozite aprilie na servis? Okej, sej večino stvari si najbolj ziher, če se lotiš sam. Samo ventile nstavljat se pa raje ne bi loteval moja gre v 17leto gre; ~70.000km(več ni cajta....); vsi ventili v toleranci.... za pomert ni problem, če imaš nekaj ročnih spretnosti; ko(če) bo potreba po nastavitvi, bo šla mašina vn iz geštela(čez zimo) 3 hours ago, Zok said: ...no, ze res, da tudi ce tekocina za upravljanje sklopke se toliko vlage iz zraka nase potegne, zavrela verjetno nikoli ne bo. Je pa higiensko, da se ob menjavi tekocine pri zavorah, menja tudi ta - konec koncev je dela s tem bistveno manj kot z delom na prednji zavori, tekocina je pa enaka. Za obe zavori in sklopko sem porabil manj kot liter tekocine (sem dodobra spral sistem, da je zagotovo vsa tekocina nova), kar predstavlja zanemarljiv strosek. Temna pa ta tekocina postane s casom zaradi stika z gumicami - s tesnili, diafragmo v rezervoarju in cevko med glavnim valjem in rezervoarjem. Servisiram zaenkrat sam. Ventilov se nisem preverjal, na kawlnu (16 komadov, nastavljajo se s podlaganjem) sem jih nastavil sam. Kot vse ostalo. Recimo razstavljanje do zadnjega vijaka, obnova, barvanje in ponovno sestavljanje. hotu sm rečt, da boš mu hmau črn ole za sklopko, čeprov zamenjan in nov....
hy650 Objavljeno Februar 21, 2017 Opozori Objavljeno Februar 21, 2017 Ni kej dosti za servisirat. V glavnem redni servisi, zavorno olje po potrebi, zavorne ploščice...Največji strošek so gume ...Rotax je neusmiljen in jih lepo cefra, če si ljubitelj pretežno ovinastih terenov in če seveda bolj ožemaš gas kot ne ... Ventilov praktično nihče ne nastavlja na rotaxu, vsaj po mojih izkušnjah do 100kkm ni nobene potrebe... ZOK: Preden bi zamenjal čip, bi moral odpreti sesalni in izpušni sitem. To pomeni menjava loncev ali jih predelati in pa na sesalnem delu športni filter. Potem bo šele pravi efekt. In občuten. Na tvojem mestu bi poiskal še vstopnik zraka od RSV mille. To je tisti vmesni del med okvirjem in airboxom. RSV ima bolj pretočnega od ostalih modelov. Mal poglej po forumih, mislim, da bi moral pasati na Falcota. Če ga ne dobiš od rsv se da obstoječega snet iz airboxa, ga razdreti in pobrati-porezati tiste prekate v notranjosti. Enostaven poseg, Za začetek se že pozna če urediš sesalni del :vstopnik+filter in vgradiš spredaj zobnik z enim zobom manj pa bo že lepo šlo ...Je pa tudi moped tak kot je dober. Zok 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se