Skoči na vsebino

Aprilia 1000 SL Falco


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

photo5.png.f05f6ae5f039d6e0a9aa275f5638499e.thumb.png.e7b55794579f982c4af119a1f5917d1f.png

Priporočene objave

Objavljeno

:whistle:

Predvsem bi rad malo zmanjsal zaviranje motorja. Pa izvedel kake mape za timing vziga ima Gabro, da ga vsi tako hvalijo. :)

eprom.jpg

Objavljeno

Kaj maš to v roki? Ledice?

Jaz imam zdaj na mopedu Titanium lonec prav od aprilie in njihov čip, ki gre k temu loncu. Že ta je drugačen od originala. Me zanima , kaj bo z Gabrotovim, ko ga dobim. Sem se pa že navadil na V2 stroje zadnja leta. Mi kar paše, da  zavira in potegne iz nižjih obratov....:). A imaš možnost vpogleda v mapo? Diagnostika, software?

Kakšen leder si nabavo?

Objavljeno

Tole so pomnilniški EPROM čipi, natančneje 27C256. Enega takšnega ima apriliin ECU, in na njem je naložen softver - mape. Le da je čez okno nalepljena nalepka, ki preprečije UV svetlobi, da bi prodrla v notranjost. Z UV svetlobo se namreč izbriše vsebina (od tod tisti E pri EPROM - eraseable programmable read only memory - EEPROM pa tega okna nima, ker je elektricno izbrisljiv - electrically eraseable programmable ROM). Ko kupiš čip, npr. od Gabrota, dobiš točno takšen čip, ki pa ima preko okna nalepko (da prepreči brisanje vsebine), na njem pa je naložen softver, plod Gabrovega znanja in raziskav.

Softver dizlov je šala mala (sploh starejše - euro 3 zadeve), pri pri bencinskih motorjih sem pa še čisti začetnik, tako da bi potreboval malo vzorcev. Od originalnega EPROMa lahko dol dva kompleta map potegnem (zaprto 98 HP verzijo in odprto 118 HP verzijo), pa če kupim še Gabrovega, pa že imam nekaj za raziskovat in nadgrajevat. :yea2:

Za diagnostiko pa tale ECU nima pripravljenega komunikacijskega porta. RSV4 ga že ima, V2 pa ne. Samo tisto, kar ti na armatirni plošči napiše ko skleneš diagnostični konektor.

Leder sem vzel pri Lojzu, od Probikerja PRX-4. Tanajvecja stevilka (58) mi je se vedno premajhna. Zgornji del super, noge imam pa ocitno malo premocne - sem zgleda prevec kolesaril lansko leto :P Pa ker mi noge ne pustijo hlac potegniti kakih 5 cm visje, mi potem teza sveta visi na ramenih, jaz pa se pocutim kaksnih 5 cm previsok... Upam, da se se malo raztegne. Ce ne, bom pa uporabil metodo prisilnega sirjenja hlac, kot sem jo zasledil tukaj na forumu (zracnica v hlacnico, crpalka, sprej z vodo, krema  za roke, itd). ;)

Objavljeno

Zvečer sem preletel forum in v naglici mi je res zgledalo, kot da imaš v rokah set ledic:)...Sem že pomislil, še en model, ki bo kak ledast kič tlačil gor :mad:...Sorry

Vidim, da je to set epromov. Original od Tuono sem ravno poiskal in je tak :58aefeaf31f22_20170223_1553561.thumb.jpg.5660c75c8f55c84c527789db11e933fc.jpg

Če te zanima, lahko ob priliki snameš dol mape, pa tudi iz tega ,ki je zdaj gor  in od gabrota F255, ki ga dobim. Upam, da boš kaj naštudiral in bomo k tebi prišli na tuning ;),,,

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 24. 10. 2016 ob 17:05, SF pravi:

LP  

Ima mogoče kdo za prodati stransko tačko za SL Falcota ? 

Hvala

 

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno
On 2/23/2017 at 4:29 PM, hy650 said:

Original od Tuono sem ravno poiskal in je tak Če te zanima, lahko ob priliki snameš dol mape, pa tudi iz tega ,ki je zdaj gor  in od gabrota F255, ki ga dobim. Upam, da boš kaj naštudiral in bomo k tebi prišli na tuning ;),,,

Zanima, zanima!! :panic:Se moram pripeljati do tebe, ali ga posodis na daljavo (krijem postnino v obe smeri + kako pivo)?

Zdaj cakam na vreme, da vidim, kaj bom z ass-o-dyno nameril... :) Igral sem se predvsem s "peglanjem" stopnic v visjem obmocju med 5500 in 6500 rpm (primer ene izmed map - se ugotavljam za kaj tocno ze katera mapa) - v tem obmocju ima pri polnem plinu luknjo v navoru...

23915545_10155537771808124_3991876417124410732_n.jpg

23915850_10155537772078124_2821071672704473142_n.jpg

23905650_10155537772373124_2030968337700234135_n.jpg

IMG_20171128_074019.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Danes sem ćustven. :wub:

Vesel, da me je pred casom kolega sprovociral, da sem sel v nakup - tocno 14 mesecev je (ze/sele) pri meni. V tem casu sem izredno menjal rele zaganjaca (ker sem bil haudre in sem ga skuril), drugega izrednega, razen nekaj EPROM-ov ni bilo. Jutri dopoldne mu naredim drugi servis, vanj gre Liqui Moly Street 4T 15w-50 ter Mann filter. V casu lastnistva sem prevozil cca 4000 km. Za nekatere malo, za nekatere veliko, zame pa predvsem - srcno. :OK:

V ponedeljek sva sla s svakom na voznjo, okrog 140 kilometrov sva nastepala. On ima 40 kil manj od mene, vozi pa R6 2007 s 127 konji - pa nek Laser izpuh ima, jaz pa original. Med pospesevanjih tja do 200 km/h (nemski autoban seveda :P) sva bila z ramo ob rami, jaz pa vesel ko radio. :D

Precej rad pleza na zadnje noge tale Falco. Vsecno. Sedaj imam vgrajen modificiran EPROMom, ki je posledica dvomestnega stevila neprespanih noci, neutrudnega branja teorije, zaslisevanja kolegov, ki se prav tako ukvarjajo s chip tuningom o stvareh za katere nisem bil cisto preprican ali imam prav ali ne, nesteto primerjav in ogledov programov ECU-jev od avtomobilov - bencinarjev ipd... ...in kljub temu, da sem bil s chip tuningom do sedaj doma predvsem v dizelskih common rail vodah, imam koncno v rokah nekaj, za kar lahko s ponosom recem - tole sem pa jaz naredil, zadevo poznam, za njo stojim, in rezultat je dober - pravzaprav zelo dober. V bliznji prihodnosti imam pri kolegu obljubljeno seanso na valjih, takrat bom lahko zadevo tudi nedvoumno kvantitativno ovrednotil, in preizkusil, ali gre se vise ali ne. Kaksnega obcutnega prirastka ne pricakujem vec - ze sedaj ga na case tudi v drugi prestavi postavi na zadnje kolo. :D

Razmisljam, da bi mu privoscil prednji zobnik z enim zobom manj. Berem, da je tako pri "mestnih" hitrostih bolj kultiviran.

Jutri pa naredim kaksno slikico ko bo na dvigalu. :blush:

Objavljeno

Izkusnja vec. V sluzbi sem menjal olje, natankal sem Liqui Moly Street 4T 15w-50. Napaka.

IMG_20180406_082550.thumb.jpg.e23a459bd78b7a0a8c77a6dce6fc6826.jpg

IMG_20180406_083621.thumb.jpg.51442159bd09cc10d5d82a56e9c1e191.jpg

5aca9fdaa86c6_IMG_20180406_1329182.thumb.jpg.3a10a823fc4ccbbb91232635311149f2.jpg

IMG_20180406_100400.thumb.jpg.787d378442d935abcc4babdce09a744e.jpg

IMG_20180406_100345.thumb.jpg.31758a34f9c358576116cdc0526fb9ef.jpg

Sklopka drsi. Se enkrat preberem vse kar najdem na kanti olja - primerno za motorje z ali brez mokre sklopke. To, da je sklopka obrabljena, odpade - zjutraj se ni drsela, niti kadarkoli prej, niti nakazovala ni kadarkoli na kakrsnokoli obrabo, sploh pa je bilo zdrsovanje zelo izrazito - iz 6000 rpm je kazalec pri polnem plinu kar zabilo na 9000, pa na zadnje kolo ni vec sel.

Skocim nazaj do Eurotona, in nabavim Motul 5100 15w-50. S hcerko olje menjava (sedaj imam na lagru 4 litre Liqui Moly olja s prevozenimi 16 kilometri - pa nimam toliko kosilnic ali agregatov, da bi ga porabil:D), zadeva s sklopko se v prvem kilometru krepko izboljsa, se vedno pa med 8000 in 9000 rpm drsi. Po danasnjih 40 km se vedno malo drsi.

IMG_20180406_175015.thumb.jpg.c5357f6cd34e91b6ba6de7ea1cc60168.jpg

IMG_20180406_182544.thumb.jpg.9ed12230612038f7cf6299fd3d840402.jpg

IMG_20180406_190151.thumb.jpg.f52f89b199c2d49838a7117b6104533f.jpg

IMG-14186b56582f1222d9d02f152721be0d-V.thumb.jpg.f00c1b49abf85cb42b4eb15cfacafa38.jpg

Jutri (danes) bom menjal zadnjo gumo, pa se enkrat bom menjal olje, ko bo ze na dvigalu. Ce se zadeva ne popravi, bom pa moral menjati lamelo - ce res pride do tega primera, so se lamele ocitno napojilea Liqui Moly olja ki ocitno vsebuje kaksen aditiv ki tej sklopki ne pase, ali pa so se s tem drsenjem obrabile do te mere, da sklopka pac - drsi.

Upam, da se s ponovno menjavo olja zadeva popravi.

Objavljeno
pred 4 urami, Zok pravi:

Izkusnja vec. V sluzbi sem menjal olje, natankal sem Liqui Moly Street 4T 15w-50. Napaka.

IMG_20180406_082550.thumb.jpg.e23a459bd78b7a0a8c77a6dce6fc6826.jpg

IMG_20180406_083621.thumb.jpg.51442159bd09cc10d5d82a56e9c1e191.jpg

5aca9fdaa86c6_IMG_20180406_1329182.thumb.jpg.3a10a823fc4ccbbb91232635311149f2.jpg

IMG_20180406_100400.thumb.jpg.787d378442d935abcc4babdce09a744e.jpg

IMG_20180406_100345.thumb.jpg.31758a34f9c358576116cdc0526fb9ef.jpg

Sklopka drsi. Se enkrat preberem vse kar najdem na kanti olja - primerno za motorje z ali brez mokre sklopke. To, da je sklopka obrabljena, odpade - zjutraj se ni drsela, niti kadarkoli prej, niti nakazovala ni kadarkoli na kakrsnokoli obrabo, sploh pa je bilo zdrsovanje zelo izrazito - iz 6000 rpm je kazalec pri polnem plinu kar zabilo na 9000, pa na zadnje kolo ni vec sel.

Skocim nazaj do Eurotona, in nabavim Motul 5100 15w-50. S hcerko olje menjava (sedaj imam na lagru 4 litre Liqui Moly olja s prevozenimi 16 kilometri - pa nimam toliko kosilnic ali agregatov, da bi ga porabil:D), zadeva s sklopko se v prvem kilometru krepko izboljsa, se vedno pa med 8000 in 9000 rpm drsi. Po danasnjih 40 km se vedno malo drsi.

IMG_20180406_175015.thumb.jpg.c5357f6cd34e91b6ba6de7ea1cc60168.jpg

IMG_20180406_182544.thumb.jpg.9ed12230612038f7cf6299fd3d840402.jpg

IMG_20180406_190151.thumb.jpg.f52f89b199c2d49838a7117b6104533f.jpg

IMG-14186b56582f1222d9d02f152721be0d-V.thumb.jpg.f00c1b49abf85cb42b4eb15cfacafa38.jpg

Jutri (danes) bom menjal zadnjo gumo, pa se enkrat bom menjal olje, ko bo ze na dvigalu. Ce se zadeva ne popravi, bom pa moral menjati lamelo - ce res pride do tega primera, so se lamele ocitno napojilea Liqui Moly olja ki ocitno vsebuje kaksen aditiv ki tej sklopki ne pase, ali pa so se s tem drsenjem obrabile do te mere, da sklopka pac - drsi.

Upam, da se s ponovno menjavo olja zadeva popravi.

Likvi moli je še apn zaribal za mešanco...Si mal čuden,da si mislu neko pocensko olje,da bo ok?

Ko boš,dal not pravo olje se zadeva popravi...Enkrat kupo zx6r l.98.  Za male pare,ker pameten lastnik mislu,da sklopka zanič...po menjavi olja se ne spomnim več točno po koliko kilometrih secstanje stabiliziralo...vem,da ne takoj!

Objavljeno
3 hours ago, sesir said:

Likvi moli je še apn zaribal za mešanco...Si mal čuden,da si mislu neko pocensko olje,da bo ok?

Ko boš,dal not pravo olje se zadeva popravi...Enkrat kupo zx6r l.98.  Za male pare,ker pameten lastnik mislu,da sklopka zanič...po menjavi olja se ne spomnim več točno po koliko kilometrih secstanje stabiliziralo...vem,da ne takoj!

Liqui Moly 47,90 eur, Motul 50,09 eur - neko pocensko olje ravno ni, ceprav je (4%) cenejsi od Motula. Tudi pri avtomobilih imam z njim dobre izkusnje - v nasprotju s kaksnim Castrolom. Na enem testu zascite pred obrabo sem videl kako je Motul pogorel, res pa ne vem kdo je bil narocnik testa. Ravno zaradi tega sem namesto Motula izbral Liqui Moly.

Se link do testa: http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

Upam, da se tvoja izkusnja ponovi tudi pri meni. S ponovno menjavo bom pocakal kaksen teden, pa da vidim kaksno bo stanje...

Objavljeno

Uh sem pa ravno kupil enakega. Sedaj sem uporabljal Ani pa sem si reku, da bi probal še kaj drugega. Imel sem tudi Motul in Bardahel. Pa mi je bil pri Motulu precej bol trd menjalnik.

A je Liquimoli čista sintetka ??

Objavljeno

"Synthese Technologie Motorenöl", promovirajo ga kot "na osnovi sintetične tehnologije" - po moje je polsintetika.

Menjalnik mi z Motulom deluje OK, pri Liqui Moly sem imel na case rahle tezave z lerom, vendar ni bilo prevec izrazito. Pri ugasnjenem motorju je bilo ok - izgleda, da sklopka ni dobro odvajala oz. je olje lepilo lamele.

Sem mu pa danes privoscil novo Pilotko zadaj. Med kapljami sem se pripeljal domov, pusi štrajfn pa 2 centimetra na vsaki strani. :D

 

viber image.jpg

viber image1.jpg

Objavljeno

Jaz sem v mojo nalil Eneos olje in ni nikakršnih problemov s sklopko...

Objavljeno

@Zok - dej boš povedu kako se obnese pilotka? Ker cenovno je dost ugodna guma.

Objavljeno

Bom porocal takoj ko jo malo bolje preizkusim. Cenovno je res ugodna - 103 eur brez popustov za 180-55-17. :) Ni pa to 2CT (bicompound), ampak navadna Pilot Power.

Objavljeno

Fantje, jaz imam super izkušnje z Repsolom.

Sicer na GSu, ampak kljub vsemu. Menjalnik veliko lepše pretika kot s priporočenim oljem s strani tovarne. Enake izkušnje je imel tudi kolega na Monstru in še eden na CRF 450! Repsol prodaja AS Domžale.

Objavljeno
pred 48 minutami, kasti pravi:

Fantje, jaz imam super izkušnje z Repsolom.

Sicer na GSu, ampak kljub vsemu. Menjalnik veliko lepše pretika kot s priporočenim oljem s strani tovarne. Enake izkušnje je imel tudi kolega na Monstru in še eden na CRF 450! Repsol prodaja AS Domžale.

Gledal sem to znamko olja in bil tam. Problem je nastal pri viskoznost olja, ki ga ni 15-50 saj meli ga niso. To viskoznost pa priporoča proizvajalec. Drugače pa Ani sploh ni tako slabo olje večji problem je, kje ga dobiš. Prodaja je v Černuče  pri Evrospinu.

Sem pa že večkrat slišal pri tujcih v primeru, da si dal čisto sintetiko, da rada sklopka malo zdrsi pa ne zmeraj in pri vsakim.

Objavljeno
pred 1 uro, Rdeči pravi:

Gledal sem to znamko olja in bil tam. Problem je nastal pri viskoznost olja, ki ga ni 15-50 saj meli ga niso. To viskoznost pa priporoča proizvajalec. Drugače pa Ani sploh ni tako slabo olje večji problem je, kje ga dobiš. Prodaja je v Černuče  pri Evrospinu.

Sem pa že večkrat slišal pri tujcih v primeru, da si dal čisto sintetiko, da rada sklopka malo zdrsi pa ne zmeraj in pri vsakim.

 

11.04.jpg

Objavljeno
1 hour ago, Rdeči said:

Gledal sem to znamko olja in bil tam. Problem je nastal pri viskoznost olja, ki ga ni 15-50 saj meli ga niso. To viskoznost pa priporoča proizvajalec. Drugače pa Ani sploh ni tako slabo olje večji problem je, kje ga dobiš. Prodaja je v Černuče  pri Evrospinu.

Sem pa že večkrat slišal pri tujcih v primeru, da si dal čisto sintetiko, da rada sklopka malo zdrsi pa ne zmeraj in pri vsakim.

Verjetno Eni? Včasih Agip?

 

image.png.689fefcb5615470d9506c8cfa03802cc.png

Objavljeno (popravljeno)
On 4/11/2018 at 10:47 AM, kasti said:

Fantje, jaz imam super izkušnje z Repsolom.

Sicer na GSu, ampak kljub vsemu. Menjalnik veliko lepše pretika kot s priporočenim oljem s strani tovarne. Enake izkušnje je imel tudi kolega na Monstru in še eden na CRF 450! Repsol prodaja AS Domžale.

...ampak GS in Monster imata suho sklopko...? :huh:

Danes sem prevozil cca 80 km, stanje se pocasi umirja - sklopka se zdrsne, vendar ne toliko, da bi se (obcutno) poznalo na odzivu motocikla. Ko je zelo drsela se sploh ni dvignil na zadnje kolo ob pospesevanju, sedaj se drsenje le se slisi po intonaciji zvoka.

Sodelavec mi je omenil nekaj moznosti kaj bi lahko slo narobe z Liqui Moly oljem: ali je ponaredek (glede na to, da je kupljen v Eurotonu kar malo dvomim), ali je zreagiral z ostanki starega olja (razlicni nekompatibilni aditivi v obeh oljih, ki v kombinaciji prinesejo nepredviden efekt - prejsnje olje je bilo Ipone Full power Katana 10w-50, z njim je moped deloval tip top), ali pa za ta motor to olje preprosto ni primerno, ceprav naj bi ustrezal predpisanim specifikacijam.

Vsekakor se bom sedaj drzal Motula 5100 15w-50. Cez en teden bom se enkrat menjal olje da se iz motorja prakticno popolnoma odstranijo ostanki Liqui Molyja, potem pa pricakujem, da se bo zadeva popolnoma stabilizirala.

Ah, @ProdriveR - danes sem prvic bil z novo gumo na suhem asfaltu... :kva2:Lepo, zanesljivo, predvidljivo, oprijemljivo. :D Mu pase. Prav... ...pase mu. Lepo se pelje. Tako, kot se za Italijana spodobi. :yea2:Pretiraval sicer nisem - sem se malo okoren po dolgi zimi. Sem se pa odlocil, da mu menjam se prednjo gumo - sedaj je gor Conti sport attack (za kakih 1000, 2000 km bi sicer se bila), pa bom tudi spredaj nataknil Pilota, da bo komplet.

30653168_10155897315418124_6450302921606168576_n.thumb.jpg.72ced66a07f31906a6068ebc51957bc2.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Meni caponord dobro dela z bardahl 15-50 oljem.

Objavljeno

Moj ima krajso. Filter najdem v Eurotonovem katalogu - Mann MH63/1.

Objavljeno
Ob 13. 4. 2018 ob 16:13, Zok pravi:

...ampak GS in Monster imata suho sklopko...? :huh:

 

 

GS od letnika 2013 dalje nima več suhe sklopke, Monster pa tudi že nekaj časa ne več.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!