Zok Objavljeno Februar 21, 2017 Opozori Objavljeno Februar 21, 2017 Predvsem bi rad malo zmanjsal zaviranje motorja. Pa izvedel kake mape za timing vziga ima Gabro, da ga vsi tako hvalijo.
hy650 Objavljeno Februar 22, 2017 Opozori Objavljeno Februar 22, 2017 Kaj maš to v roki? Ledice? Jaz imam zdaj na mopedu Titanium lonec prav od aprilie in njihov čip, ki gre k temu loncu. Že ta je drugačen od originala. Me zanima , kaj bo z Gabrotovim, ko ga dobim. Sem se pa že navadil na V2 stroje zadnja leta. Mi kar paše, da zavira in potegne iz nižjih obratov..... A imaš možnost vpogleda v mapo? Diagnostika, software? Kakšen leder si nabavo?
Zok Objavljeno Februar 23, 2017 Opozori Objavljeno Februar 23, 2017 Tole so pomnilniški EPROM čipi, natančneje 27C256. Enega takšnega ima apriliin ECU, in na njem je naložen softver - mape. Le da je čez okno nalepljena nalepka, ki preprečije UV svetlobi, da bi prodrla v notranjost. Z UV svetlobo se namreč izbriše vsebina (od tod tisti E pri EPROM - eraseable programmable read only memory - EEPROM pa tega okna nima, ker je elektricno izbrisljiv - electrically eraseable programmable ROM). Ko kupiš čip, npr. od Gabrota, dobiš točno takšen čip, ki pa ima preko okna nalepko (da prepreči brisanje vsebine), na njem pa je naložen softver, plod Gabrovega znanja in raziskav. Softver dizlov je šala mala (sploh starejše - euro 3 zadeve), pri pri bencinskih motorjih sem pa še čisti začetnik, tako da bi potreboval malo vzorcev. Od originalnega EPROMa lahko dol dva kompleta map potegnem (zaprto 98 HP verzijo in odprto 118 HP verzijo), pa če kupim še Gabrovega, pa že imam nekaj za raziskovat in nadgrajevat. Za diagnostiko pa tale ECU nima pripravljenega komunikacijskega porta. RSV4 ga že ima, V2 pa ne. Samo tisto, kar ti na armatirni plošči napiše ko skleneš diagnostični konektor. Leder sem vzel pri Lojzu, od Probikerja PRX-4. Tanajvecja stevilka (58) mi je se vedno premajhna. Zgornji del super, noge imam pa ocitno malo premocne - sem zgleda prevec kolesaril lansko leto Pa ker mi noge ne pustijo hlac potegniti kakih 5 cm visje, mi potem teza sveta visi na ramenih, jaz pa se pocutim kaksnih 5 cm previsok... Upam, da se se malo raztegne. Ce ne, bom pa uporabil metodo prisilnega sirjenja hlac, kot sem jo zasledil tukaj na forumu (zracnica v hlacnico, crpalka, sprej z vodo, krema za roke, itd).
hy650 Objavljeno Februar 23, 2017 Opozori Objavljeno Februar 23, 2017 Zvečer sem preletel forum in v naglici mi je res zgledalo, kot da imaš v rokah set ledic...Sem že pomislil, še en model, ki bo kak ledast kič tlačil gor ...Sorry Vidim, da je to set epromov. Original od Tuono sem ravno poiskal in je tak : Če te zanima, lahko ob priliki snameš dol mape, pa tudi iz tega ,ki je zdaj gor in od gabrota F255, ki ga dobim. Upam, da boš kaj naštudiral in bomo k tebi prišli na tuning ,,,
D_M_X Objavljeno April 19, 2017 Opozori Objavljeno April 19, 2017 Ob 24. 10. 2016 ob 17:05, SF pravi: LP Ima mogoče kdo za prodati stransko tačko za SL Falcota ? Hvala
Zok Objavljeno November 28, 2017 Opozori Objavljeno November 28, 2017 On 2/23/2017 at 4:29 PM, hy650 said: Original od Tuono sem ravno poiskal in je tak Če te zanima, lahko ob priliki snameš dol mape, pa tudi iz tega ,ki je zdaj gor in od gabrota F255, ki ga dobim. Upam, da boš kaj naštudiral in bomo k tebi prišli na tuning ,,, Zanima, zanima!! Se moram pripeljati do tebe, ali ga posodis na daljavo (krijem postnino v obe smeri + kako pivo)? Zdaj cakam na vreme, da vidim, kaj bom z ass-o-dyno nameril... Igral sem se predvsem s "peglanjem" stopnic v visjem obmocju med 5500 in 6500 rpm (primer ene izmed map - se ugotavljam za kaj tocno ze katera mapa) - v tem obmocju ima pri polnem plinu luknjo v navoru... ProdriveR in MiNa 2
Zok Objavljeno April 5, 2018 Opozori Objavljeno April 5, 2018 Danes sem ćustven. Vesel, da me je pred casom kolega sprovociral, da sem sel v nakup - tocno 14 mesecev je (ze/sele) pri meni. V tem casu sem izredno menjal rele zaganjaca (ker sem bil haudre in sem ga skuril), drugega izrednega, razen nekaj EPROM-ov ni bilo. Jutri dopoldne mu naredim drugi servis, vanj gre Liqui Moly Street 4T 15w-50 ter Mann filter. V casu lastnistva sem prevozil cca 4000 km. Za nekatere malo, za nekatere veliko, zame pa predvsem - srcno. V ponedeljek sva sla s svakom na voznjo, okrog 140 kilometrov sva nastepala. On ima 40 kil manj od mene, vozi pa R6 2007 s 127 konji - pa nek Laser izpuh ima, jaz pa original. Med pospesevanjih tja do 200 km/h (nemski autoban seveda :P) sva bila z ramo ob rami, jaz pa vesel ko radio. Precej rad pleza na zadnje noge tale Falco. Vsecno. Sedaj imam vgrajen modificiran EPROMom, ki je posledica dvomestnega stevila neprespanih noci, neutrudnega branja teorije, zaslisevanja kolegov, ki se prav tako ukvarjajo s chip tuningom o stvareh za katere nisem bil cisto preprican ali imam prav ali ne, nesteto primerjav in ogledov programov ECU-jev od avtomobilov - bencinarjev ipd... ...in kljub temu, da sem bil s chip tuningom do sedaj doma predvsem v dizelskih common rail vodah, imam koncno v rokah nekaj, za kar lahko s ponosom recem - tole sem pa jaz naredil, zadevo poznam, za njo stojim, in rezultat je dober - pravzaprav zelo dober. V bliznji prihodnosti imam pri kolegu obljubljeno seanso na valjih, takrat bom lahko zadevo tudi nedvoumno kvantitativno ovrednotil, in preizkusil, ali gre se vise ali ne. Kaksnega obcutnega prirastka ne pricakujem vec - ze sedaj ga na case tudi v drugi prestavi postavi na zadnje kolo. Razmisljam, da bi mu privoscil prednji zobnik z enim zobom manj. Berem, da je tako pri "mestnih" hitrostih bolj kultiviran. Jutri pa naredim kaksno slikico ko bo na dvigalu. dlicen, igc1, marincspeedshop in 1 other 4
Zok Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 Izkusnja vec. V sluzbi sem menjal olje, natankal sem Liqui Moly Street 4T 15w-50. Napaka. Sklopka drsi. Se enkrat preberem vse kar najdem na kanti olja - primerno za motorje z ali brez mokre sklopke. To, da je sklopka obrabljena, odpade - zjutraj se ni drsela, niti kadarkoli prej, niti nakazovala ni kadarkoli na kakrsnokoli obrabo, sploh pa je bilo zdrsovanje zelo izrazito - iz 6000 rpm je kazalec pri polnem plinu kar zabilo na 9000, pa na zadnje kolo ni vec sel. Skocim nazaj do Eurotona, in nabavim Motul 5100 15w-50. S hcerko olje menjava (sedaj imam na lagru 4 litre Liqui Moly olja s prevozenimi 16 kilometri - pa nimam toliko kosilnic ali agregatov, da bi ga porabil), zadeva s sklopko se v prvem kilometru krepko izboljsa, se vedno pa med 8000 in 9000 rpm drsi. Po danasnjih 40 km se vedno malo drsi. Jutri (danes) bom menjal zadnjo gumo, pa se enkrat bom menjal olje, ko bo ze na dvigalu. Ce se zadeva ne popravi, bom pa moral menjati lamelo - ce res pride do tega primera, so se lamele ocitno napojilea Liqui Moly olja ki ocitno vsebuje kaksen aditiv ki tej sklopki ne pase, ali pa so se s tem drsenjem obrabile do te mere, da sklopka pac - drsi. Upam, da se s ponovno menjavo olja zadeva popravi. MiNa 1
sesir Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 pred 4 urami, Zok pravi: Izkusnja vec. V sluzbi sem menjal olje, natankal sem Liqui Moly Street 4T 15w-50. Napaka. Sklopka drsi. Se enkrat preberem vse kar najdem na kanti olja - primerno za motorje z ali brez mokre sklopke. To, da je sklopka obrabljena, odpade - zjutraj se ni drsela, niti kadarkoli prej, niti nakazovala ni kadarkoli na kakrsnokoli obrabo, sploh pa je bilo zdrsovanje zelo izrazito - iz 6000 rpm je kazalec pri polnem plinu kar zabilo na 9000, pa na zadnje kolo ni vec sel. Skocim nazaj do Eurotona, in nabavim Motul 5100 15w-50. S hcerko olje menjava (sedaj imam na lagru 4 litre Liqui Moly olja s prevozenimi 16 kilometri - pa nimam toliko kosilnic ali agregatov, da bi ga porabil), zadeva s sklopko se v prvem kilometru krepko izboljsa, se vedno pa med 8000 in 9000 rpm drsi. Po danasnjih 40 km se vedno malo drsi. Jutri (danes) bom menjal zadnjo gumo, pa se enkrat bom menjal olje, ko bo ze na dvigalu. Ce se zadeva ne popravi, bom pa moral menjati lamelo - ce res pride do tega primera, so se lamele ocitno napojilea Liqui Moly olja ki ocitno vsebuje kaksen aditiv ki tej sklopki ne pase, ali pa so se s tem drsenjem obrabile do te mere, da sklopka pac - drsi. Upam, da se s ponovno menjavo olja zadeva popravi. Likvi moli je še apn zaribal za mešanco...Si mal čuden,da si mislu neko pocensko olje,da bo ok? Ko boš,dal not pravo olje se zadeva popravi...Enkrat kupo zx6r l.98. Za male pare,ker pameten lastnik mislu,da sklopka zanič...po menjavi olja se ne spomnim več točno po koliko kilometrih secstanje stabiliziralo...vem,da ne takoj!
Zok Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 3 hours ago, sesir said: Likvi moli je še apn zaribal za mešanco...Si mal čuden,da si mislu neko pocensko olje,da bo ok? Ko boš,dal not pravo olje se zadeva popravi...Enkrat kupo zx6r l.98. Za male pare,ker pameten lastnik mislu,da sklopka zanič...po menjavi olja se ne spomnim več točno po koliko kilometrih secstanje stabiliziralo...vem,da ne takoj! Liqui Moly 47,90 eur, Motul 50,09 eur - neko pocensko olje ravno ni, ceprav je (4%) cenejsi od Motula. Tudi pri avtomobilih imam z njim dobre izkusnje - v nasprotju s kaksnim Castrolom. Na enem testu zascite pred obrabo sem videl kako je Motul pogorel, res pa ne vem kdo je bil narocnik testa. Ravno zaradi tega sem namesto Motula izbral Liqui Moly. Se link do testa: http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf Upam, da se tvoja izkusnja ponovi tudi pri meni. S ponovno menjavo bom pocakal kaksen teden, pa da vidim kaksno bo stanje... sesir 1
Rdeči Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 Uh sem pa ravno kupil enakega. Sedaj sem uporabljal Ani pa sem si reku, da bi probal še kaj drugega. Imel sem tudi Motul in Bardahel. Pa mi je bil pri Motulu precej bol trd menjalnik. A je Liquimoli čista sintetka ??
Zok Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 "Synthese Technologie Motorenöl", promovirajo ga kot "na osnovi sintetične tehnologije" - po moje je polsintetika. Menjalnik mi z Motulom deluje OK, pri Liqui Moly sem imel na case rahle tezave z lerom, vendar ni bilo prevec izrazito. Pri ugasnjenem motorju je bilo ok - izgleda, da sklopka ni dobro odvajala oz. je olje lepilo lamele. Sem mu pa danes privoscil novo Pilotko zadaj. Med kapljami sem se pripeljal domov, pusi štrajfn pa 2 centimetra na vsaki strani.
gandi Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 Jaz sem v mojo nalil Eneos olje in ni nikakršnih problemov s sklopko... Zok 1
ProdriveR Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 @Zok - dej boš povedu kako se obnese pilotka? Ker cenovno je dost ugodna guma.
Zok Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Bom porocal takoj ko jo malo bolje preizkusim. Cenovno je res ugodna - 103 eur brez popustov za 180-55-17. Ni pa to 2CT (bicompound), ampak navadna Pilot Power.
kasti Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 Fantje, jaz imam super izkušnje z Repsolom. Sicer na GSu, ampak kljub vsemu. Menjalnik veliko lepše pretika kot s priporočenim oljem s strani tovarne. Enake izkušnje je imel tudi kolega na Monstru in še eden na CRF 450! Repsol prodaja AS Domžale.
Rdeči Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 48 minutami, kasti pravi: Fantje, jaz imam super izkušnje z Repsolom. Sicer na GSu, ampak kljub vsemu. Menjalnik veliko lepše pretika kot s priporočenim oljem s strani tovarne. Enake izkušnje je imel tudi kolega na Monstru in še eden na CRF 450! Repsol prodaja AS Domžale. Gledal sem to znamko olja in bil tam. Problem je nastal pri viskoznost olja, ki ga ni 15-50 saj meli ga niso. To viskoznost pa priporoča proizvajalec. Drugače pa Ani sploh ni tako slabo olje večji problem je, kje ga dobiš. Prodaja je v Černuče pri Evrospinu. Sem pa že večkrat slišal pri tujcih v primeru, da si dal čisto sintetiko, da rada sklopka malo zdrsi pa ne zmeraj in pri vsakim.
kasti Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 1 uro, Rdeči pravi: Gledal sem to znamko olja in bil tam. Problem je nastal pri viskoznost olja, ki ga ni 15-50 saj meli ga niso. To viskoznost pa priporoča proizvajalec. Drugače pa Ani sploh ni tako slabo olje večji problem je, kje ga dobiš. Prodaja je v Černuče pri Evrospinu. Sem pa že večkrat slišal pri tujcih v primeru, da si dal čisto sintetiko, da rada sklopka malo zdrsi pa ne zmeraj in pri vsakim.
Kugelschreiber Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 1 hour ago, Rdeči said: Gledal sem to znamko olja in bil tam. Problem je nastal pri viskoznost olja, ki ga ni 15-50 saj meli ga niso. To viskoznost pa priporoča proizvajalec. Drugače pa Ani sploh ni tako slabo olje večji problem je, kje ga dobiš. Prodaja je v Černuče pri Evrospinu. Sem pa že večkrat slišal pri tujcih v primeru, da si dal čisto sintetiko, da rada sklopka malo zdrsi pa ne zmeraj in pri vsakim. Verjetno Eni? Včasih Agip?
Zok Objavljeno April 13, 2018 Opozori Objavljeno April 13, 2018 (popravljeno) On 4/11/2018 at 10:47 AM, kasti said: Fantje, jaz imam super izkušnje z Repsolom. Sicer na GSu, ampak kljub vsemu. Menjalnik veliko lepše pretika kot s priporočenim oljem s strani tovarne. Enake izkušnje je imel tudi kolega na Monstru in še eden na CRF 450! Repsol prodaja AS Domžale. ...ampak GS in Monster imata suho sklopko...? Danes sem prevozil cca 80 km, stanje se pocasi umirja - sklopka se zdrsne, vendar ne toliko, da bi se (obcutno) poznalo na odzivu motocikla. Ko je zelo drsela se sploh ni dvignil na zadnje kolo ob pospesevanju, sedaj se drsenje le se slisi po intonaciji zvoka. Sodelavec mi je omenil nekaj moznosti kaj bi lahko slo narobe z Liqui Moly oljem: ali je ponaredek (glede na to, da je kupljen v Eurotonu kar malo dvomim), ali je zreagiral z ostanki starega olja (razlicni nekompatibilni aditivi v obeh oljih, ki v kombinaciji prinesejo nepredviden efekt - prejsnje olje je bilo Ipone Full power Katana 10w-50, z njim je moped deloval tip top), ali pa za ta motor to olje preprosto ni primerno, ceprav naj bi ustrezal predpisanim specifikacijam. Vsekakor se bom sedaj drzal Motula 5100 15w-50. Cez en teden bom se enkrat menjal olje da se iz motorja prakticno popolnoma odstranijo ostanki Liqui Molyja, potem pa pricakujem, da se bo zadeva popolnoma stabilizirala. Ah, @ProdriveR - danes sem prvic bil z novo gumo na suhem asfaltu... Lepo, zanesljivo, predvidljivo, oprijemljivo. Mu pase. Prav... ...pase mu. Lepo se pelje. Tako, kot se za Italijana spodobi. Pretiraval sicer nisem - sem se malo okoren po dolgi zimi. Sem se pa odlocil, da mu menjam se prednjo gumo - sedaj je gor Conti sport attack (za kakih 1000, 2000 km bi sicer se bila), pa bom tudi spredaj nataknil Pilota, da bo komplet. Popravljeno April 13, 2018. Popravil Zok MiNa 1
zundapp Objavljeno April 13, 2018 Opozori Objavljeno April 13, 2018 Meni caponord dobro dela z bardahl 15-50 oljem.
ProdriveR Objavljeno April 14, 2018 Opozori Objavljeno April 14, 2018 Kje pa oljne filtre jemljete?? Pa falco ima tudi najbrž daljšo izvedbo? https://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=1408
Zok Objavljeno April 14, 2018 Opozori Objavljeno April 14, 2018 Moj ima krajso. Filter najdem v Eurotonovem katalogu - Mann MH63/1.
ukica Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 On 4/14/2018 at 8:22 AM, ProdriveR said: Kje pa oljne filtre jemljete?? Pa falco ima tudi najbrž daljšo izvedbo? https://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=1408 Euroton, krajsa izveda - 12e. olje pa ponavadi na netu, 15-50 5100 motula.. se ga dobi za cca 35-36e/4l. Ce ga bos sam menu pazi, da bos dobil vn celotn olje.
kasti Objavljeno April 16, 2018 Opozori Objavljeno April 16, 2018 Ob 13. 4. 2018 ob 16:13, Zok pravi: ...ampak GS in Monster imata suho sklopko...? GS od letnika 2013 dalje nima več suhe sklopke, Monster pa tudi že nekaj časa ne več. Zok 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se