protoncek Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 (popravljeno) mislim da imajo tukaj malce prednosti avtomobili ki imajo leče in halogenke...ker v tem primeru po moje manj motijo nasproti vozeče voznike, kar je tukaj največji problem - odkar imam xenon v avtu moram imeti nastavljene dosti nižje da mi nasproti vozeči ne blendajo.Tako da malce razmišljam da bi jih vzel ven in jih dal v motor---tam kot prvo manj vozim ponoči, kot drugo pa je bolje (glede varnosti) da malce slepiš nasprotnika--te vsaj vidi :OK: @brumer---ravno par dni nazaj je kolega dal notri H4 (bixenon) in pravi da je izboljšanje manjše kot pri meni (h7) ampak ima probleme tudi z motnjami...vske toliko časa se mu enostavno vklopi blokada motorja, potem mora pa resetirati račuinalnik (vzeti ven varovalko) tako da jih bo vzel ven--- Popravljeno Februar 24, 2007. Popravil sleeperman
Guest Brumer Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 mislim da imajo tukaj malce prednosti avtomobili ki imajo leče in halogenke...ker v tem primeru po moje manj motijo nasproti vozeče voznike, kar je tukaj največji problem - odkar imam xenon v avtu moram imeti nastavljene dosti nižje da mi nasproti vozeči ne blendajo.Tako da malce razmišljam da bi jih vzel ven in jih dal v motor---tam kot prvo manj vozim ponoči, kot drugo pa je bolje (glede varnosti) da malce slepiš nasprotnika--te vsaj vidi :OK: @brumer---ravno par dni nazaj je kolega dal notri H4 (bixenon) in pravi da je izboljšanje manjše kot pri meni (h7) ampak ima probleme tudi z motnjami...vske toliko časa se mu enostavno vklopi blokada motorja, potem mora pa resetirati račuinalnik (vzeti ven varovalko) tako da jih bo vzel ven--- Kakšen motor ima,namreč pri meni ko sem montiral dijodno žarnico zadaj (park in stop)mi je na armaturi kazalo(zaradi premajhne porabe elektrike)kot da je žarnica pregorena in sem moral nazaj originalno montirat 12v 5/21W.S xenonom še nisem probal je pa zadnjič,ko sem motor vžigal in je bil akumulator precej švoh vseno je vžgal xenon pa je parkrat pomežiknil in nato normalno gorel mislim,da je to naredilo zaradi prešvoh akumulatorja. :OK: Nisen bil pozoren ali na armaturi tudi kaj narobe kaže moram v kratkem orng sprobat. :OK:
protoncek Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 megane scenic stari...letnik 98, 1.6 motor. Dvomim da je akumulator...pravi da se odklene (IR ključ) , zaklene pa ne več in rumena lučka utripa. Pol vzame ven varovalko, da nazaj not in vžge, se pelje ampak med vožnjo vsake toliko ta lučka začne utripati. Ko ugasne, spet isto---zaklene, odklene, pa mutav...bo šel jutri nazaj k majstru pa bom videl kaj bo ..
protoncek Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 še nekaj: a je kdo mogoče slišal ali doživel kakšne motnje na motorju (to mislim tisti ki jih imate že notri) :? Namreč to se dogaja pri določenih avtih (npr. golf) da moti centralni računalnik ali ga celo zakuri :( Če to jaz montiram na mojega Z750S...da ne bom pol skuril CPU-ja :cry: Ali to montirate na obstoječo napeljavo ali preko dodatnega (priloženega)releja, ki menda lahko zmanjša motnje, ker je tako priključeno bližje akumulatorju :eek:
Ice Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 prva stran, prva objava te teme; pri teh sem jaz kupil in vse deluje bp. kako bo letos bom porocal. sem pa mnenja, da ne bi smelo biti veliko drugace od lanskega leta. :P
protoncek Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 prva stran, prva objava te teme; pri teh sem jaz kupil in vse deluje bp.kako bo letos bom porocal. sem pa mnenja, da ne bi smelo biti veliko drugace od lanskega leta. :P saj je pri avtih tudi pri enih vse B.P., pri drugih pa serje :( ...kot recimo pri mojem avtu vsde OK, pri kolegovem pa ne :? , zato me pa zanima če je že kdo imel kakršnekoli probleme.
Ice Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 hmmm..... mogoce odvisno od starosti avta; pri kitu je prilozen en kabel, ki bi se naj vgradil v avtomobile dolocene starosti zaradi nekih tehnicnih problemov, ki lahko nastanejo (ali tako nekako). drugace samo zamenjas zarnici in dodas v tokokrog starter-modul. 10 min dela.
protoncek Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 hmmm..... mogoce odvisno od starosti avta; pri kitu je prilozen en kabel, ki bi se naj vgradil v avtomobile dolocene starosti zaradi nekih tehnicnih problemov, ki lahko nastanejo (ali tako nekako).drugace samo zamenjas zarnici in dodas v tokokrog starter-modul. 10 min dela. ja, zraven je v bistvu rele z varovalko. To priklopiš direkt na akumulator, potem pa z obstoječo instalacijo prožiš samo rele :naughty: . Ampak majster pravi da za npr. golfe (kjer so motnje znane) to ni dovolj :grrr , je treba vmes vgraditi še eno škaltico z filtrom proti motnjam...in naj bi bila ta škatlica malce drugačna za vsak avto :? pa prav napisano za kateri avto je kakšna :doze: Pravi da bo za omenjenega kolega kmalu mel škatlico, pol bo pa šlo :OK: :yea1:
danci1973 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Danes dobil BiXenon kit. Ugotovil, da so balasti OGROMNI in težki, tako da bo kar jeba to pospravit pod masko. :hmm: Še največja jeba je, da sem nameraval eno žaruljo montirat na en moped, drugo pa na drugi - žal pa je tista zadeva, ki krmili 'dolgo/kratko' samo ena - skupna za obe žarnici. :headbang: D. PS: Ker bo z vgradnjo na moped kar precej dela, sem jih testno montiral v avto (5 min / žarnico) - grem sprobat nekam v temo.
bica Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Danes dobil BiXenon kit. Ugotovil, da so balasti OGROMNI in težki, tako da bo kar jeba to pospravit pod masko. :hmm: Še največja jeba je, da sem nameraval eno žaruljo montirat na en moped, drugo pa na drugi - žal pa je tista zadeva, ki krmili 'dolgo/kratko' samo ena - skupna za obe žarnici. :headbang: D. PS: Ker bo z vgradnjo na moped kar precej dela, sem jih testno montiral v avto (5 min / žarnico) - grem sprobat nekam v temo. Kaj ti krmili dolgo in kratko? A ni tako, da dobis dva balasta, potem pa enaga za dolgo in enga za kratko.. Koliko si dal €? Jaz bi za mojga tudi rabil dva balasta.
protoncek Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Že dobiš dva balasta, samo dodatno še škatlico ki krmili preklop dolge-kratke, ki pa je samo en :cry: (kolikor sem razumel kolea, ki je to not mel)
danci1973 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 (popravljeno) Kaj ti krmili dolgo in kratko? A ni tako, da dobis dva balasta, potem pa enaga za dolgo in enga za kratko.. Koliko si dal €? Jaz bi za mojga tudi rabil dva balasta. Moj moped ima dva H4 žarometa, tako da lahko vgradim dve BiXenon žarnici. Balasta sta tako dva, eden za vsako žarnico, poleg tega pa je še ena škatlica, ki krmili vklop balastov in pa preklop med dolgo/kratko. Okoli žarnice je posebej oblikovana blenda, ki ima na enem mestu odprtino samo na eni strani, da drugem mestu pa na obeh. Dolga/kratka potem deluje tako, da se žarnica elektromehansko pomakne za cca. pol centimetra naprej (kratka - odprtina na eni strani) oz. nazaj (dolga - odprtina na obeh straneh). Komplet me je prišel 190€ s poštnino. Že dobiš dva balasta, samo dodatno še škatlico ki krmili preklop dolge-kratke, ki pa je samo en :cry: (kolikor sem razumel kolea, ki je to not mel) Če se prav spomnim, ti tudi že imaš HID komplet? Kako veliki so tvoji balasti? Meni se moji zdijo naravnost OGROMNI... D. Popravljeno Marec 1, 2007. Popravil danci1973
protoncek Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 (popravljeno) JAP. samo jaz imam H7 :yea1: (se reče v avtu). Balasta sta---cca 10x8, 12x10 - tam nekje. No, ja...za avto sta majhna .) za motor pa vejšda velika :headbang: . Eni to dajejo pod sedež...samo moraš kable štukat, kar je pa malo morgen, ker je en seveda za visoko napetost :headbang: Fazer je imel dve H4, od katerih je (serijsko) ena svetila za kratko, druga pa za dolgo. Potem si pač prevezal da sta obe svetili kratko in samo ena dolgo (takrat je druga še vedno svetila kratko). Tako da če vgradiš obe, potem ne boš samo imel dneva, ampak svetlobo jedrske explozije :OK: :yea1: :worship: Popravljeno Marec 1, 2007. Popravil sleeperman
Guest Brumer Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Pri meni je Balast za H-7 velik natanko 9 cm X 8 cm X 3 cm,zmontiral sem vseskupaj v ca 1/2 ure;dodatno zaradi vode(dežja) sem balast zavil še v plastično vrečko.Če mi uspe pripnem par slikc. :OK:
Ice Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 odvisno sicer od katerega proizvajalca/prodajalca so balasti, vendar mojih ni potrebno posebno varovati pred dezjem/vodo; so vse povezave vodotesno izvedene. sprobano. probaj na furi, ce se balasti grejejo. (bom enkrat nalimal fotke vgradnje in kako svetijo ponoci).
TBoxer Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 ......... (bom enkrat nalimal fotke vgradnje in kako svetijo ponoci). To si obljubljal že lani. :angry: :xx: Upam da zdaj, ko imaš fotoaparat, pa bo kaj .... :photo: :whistle: lp
Ice Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 bi moralo biti; samo se registriram in........ (ni hudic da ne najdem se kaksen izgovor :devil: ) :whistle: O:-)
protoncek Objavljeno Marec 9, 2007 Opozori Objavljeno Marec 9, 2007 (popravljeno) fantje (in punce) samo tako, za komentar...ravno sem dobil odgovor od štajerskega avtodoma, ki izvaja homologacijo vozil glede legalnosti vgradnje xenon žarnic. Evo copy-paste: Spoštovani! Načelno mora vozilo vsebovati vse elemente, ki jih je vgradil proizvajalec in v primeru potrebnih zamenjav, nadomestiti z adekvatnimi. To vsekakor dosledno velja v času garancije vozila. V izvengarancijskem roku in v vašem navedenem primeru, če pooblaščen servis za dotično znamko to vgradi in to tudi pisno potrdi z dokumentacijo, to pomeni, da je to dopustno tudi s strani proizvajalca, sem mnenja, da je takšna vgradnja legalna. lp; Slavko Kurečič ----- Original Message ----- To: ladislav.kurecic@stajerski-avtodom.si Sent: Thursday, March 08, 2007 5:32 PM Subject: Skladnost vozil - Homologacija Besedilo: Lep pozdrav!Zanima me če je na kakršenkoli način možna homologacija(oz. ali je zadeva legalna)naknadno vgrajenih xenon žarometov(ti KIT kompleti ki se sedaj dobijo pri nas in enostavno namesto H7 notri montiraš xenon-za kratke luči)? Informacije okrog tega so zelo različne, seveda vsi prodajalci zatrjujejo da je to legalno... zdaj pa bodite pametni :kva2: jaz nisem :eek: Popravljeno Marec 9, 2007. Popravil sleeperman
protoncek Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Fantje (in punce): težava... namreč, Z750S ima žaromet BREZ KAPICE in H7 not---kar pomeni da bi jo morala imeti xenon žarnica, pa trgovci pravijo da je nima (ima jo samo H4 bixenon). A je kdo imel tak problem in kako/če ga je rešil??? BTW...Kaixen ne prodaja samo ene žarnice, samo kpl par :( :headbang: :wacko: :xx:
Guest Brumer Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 Fantje (in punce): težava... namreč, Z750S ima žaromet BREZ KAPICE in H7 not---kar pomeni da bi jo morala imeti xenon žarnica, pa trgovci pravijo da je nima (ima jo samo H4 bixenon). A je kdo imel tak problem in kako/če ga je rešil??? BTW...Kaixen ne prodaja samo ene žarnice, samo kpl par :( :headbang: :wacko: :xx: Napiši ali imaš dva žarometa eden za kratko in eden za dolgo luč in ali imata oba po eno žarnico H-7 .Npr jaz imam na BMW-eju žaromet z H-7 žarnico za kratko (zasenčeno luč) tu sem montiral Xenon žarnico in en balast,drugi žaromet dolga luč pa je ostala notri navadna H-7 žarnica.lahko pa bi tudi v drugi žaromet (dolga luč)namontiral xenon samo moral bi montirat še en balast zakar nebi imel prostora.Moral sem kupiti avtomobilsko garnituro(2X žarnica in 2X balast z kabli) in tako sem eno garnituro namontiral še na Kawasakija R-6-n ravno tako samo na zasenčeno luč H-7. :beer2:
protoncek Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 ja pa imaš na teh motorjih kapico v žarometu ? Namreč čez H7 mora biti ena alu kapica ki preprečuje svetenje naprej. Sicer je H7 že serijsko malo črno pobarvana spredaj. Na žalost te kapice pri meni NI in kot je meni znano tudi xenonka ni pobarvana spredaj tako kot H7..tukaj je problem. Drugače imam tudi jaz 2x H7, ampak za dolgo ne bi to dajal... Sicer sem našel eno drugo stran kjer prodajajo samo en kpl... (www.tehnoshop.net)
Guest Brumer Objavljeno Marec 27, 2007 Opozori Objavljeno Marec 27, 2007 ja pa imaš na teh motorjih kapico v žarometu ? Namreč čez H7 mora biti ena alu kapica ki preprečuje svetenje naprej. Sicer je H7 že serijsko malo črno pobarvana spredaj. Na žalost te kapice pri meni NI in kot je meni znano tudi xenonka ni pobarvana spredaj tako kot H7..tukaj je problem. Drugače imam tudi jaz 2x H7, ampak za dolgo ne bi to dajal... Sicer sem našel eno drugo stran kjer prodajajo samo en kpl... (www.tehnoshop.net) Pri mojem zasenčenem žarometu ni te kapice v Kawasakiju pa je.Ko sem namontiral xenon sem nastavil z aparatom (Hella) za nastavitev luči in svetlobna slika je bila perfektna,pravilno nastavljena z lepimi izrazitimi črtami.
protoncek Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 aha...torej ni recimo pretiranega bleščanja ? Pol ni panike...sicer pa malce bleščanja samo koristi-pol ljudje še bolj vidijo da gre motorist :OK: Samo nekaj mogoče še...a ima kdo izkušnje s temi kiti iz tehnoshop.net ? A so OK :? --- cena je cca enaka kot kaixen kit...
elbarto Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 Ksenonke so po svoji zgradbi narejene tako, da naprej ( gledano v osi same žarnice) svetijo zelo malo, tak da če ni kapicepreko, ni panike. El Barto
protoncek Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 (popravljeno) Ksenonke so po svoji zgradbi narejene tako, da naprej ( gledano v osi same žarnice) svetijo zelo malo, tak da če ni kapicepreko, ni panike. El Barto Aha...hvala za info :OK: Zdaj se moram samo še odločit ali najti še enega motorista in nabavit Kaixen ali kupit tega od tehnoshop-a :cry: Popravljeno Marec 28, 2007. Popravil protoncek
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se