paris2 Objavljeno Avgust 22, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2008 Sicer se mi ne da brat cele teme gor in dol, bi pa samo dodal mnenje da privoščim kazen vsakomur ki ima vgrajen xenon kit za 100€ in s tem klumpom slepi voznike na cestah...boljša svetilnost ni izgovor ker se da zadostno svetilnost dosečt z normalnimi žarnicami, če pa komu res manjka pa naj namontira na streho špic lampe... :slap: Pa da ne bo kdo razumel da pljuvam čez xenon...bi v lastno skledo pljuval...pljuvam samo čez take polizdelke ki se prevažajo po cestah...vsakič ko se ponoči srečam s takim vozilom mu jebem mater in želim da mu isti moment crkne ves štrom na avtu...res nepopisno sranje so te xenon kiti...pa tud starim jajcem paše xenon svetloba tok k svinji sedlo..(čefurska predelava 100%) Kdor ima za xenon predelavo tako kot se spodobi naj se to gre...kdor pa nima več kot 150€ za tistih par kablov pa naj pusti original... HAHAHA :yea1: :bounce: nasmejal! To za 100€ je še dobr, jst sm dal 60€ na avtu HAHA :D na motor me pa za enkrat še ne mika.
Ice Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 razlika med HID in navadno HB3 zarnico (kratka luc)
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Jaz ne opazim neke razlike. Če pa vozim z dolgo lučjo pa sigurno bolj sveti kot xenon kratka. Če bi dal pa dal dolgo pa itak slepiš vse po vrsti pa ni dovoljeno
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Jaz ne opazim neke razlike. Če pa vozim z dolgo lučjo pa sigurno bolj sveti kot xenon kratka. Če bi dal pa dal dolgo pa itak slepiš vse po vrsti pa ni dovoljeno Potem pa si slep... :slap: Razlika je zelo očitna, a žal kaže (tudi) točno na to, zaradi česar so HID kiti ilegalni - pršenje svetlobe izven predvidenega snopa je bistveno močnejše kot pri uporabi prave žarnice. D.
nk84 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Js sm tut namontiru HID Slim KIT, pa je razlika zelo opazna. Mam pa kratko luč z lečo, tko da nobenga ne slepi ker čist lepo svet in ma isti snop kot prej, samo močnejši. Dolga je pa tudi občutno bol svetla. Zdej se lahk vsaj normalno in varno pelem po temi.
TBoxer Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 razlika med HID in navadno HB3 zarnico (kratka luc) Si, si pa vzel en čas za naredit to fotko, koliko 2, 3 leta ?? :krneki: :whistle: lp
Ice Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 2. kaj ces: "kar dolgo traja dobro je" (ali nekaj podobnega). :whistle: :krneki: nimam vedno fotica zraven, ne da se mi ustavljati itd.itn. (izgovorov kolikor hoces :P ).
paris2 Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Ma iste težave so na motorjih za xenon kit-e kot na avtih sam da so tukaj še bolj očitne ker pranja žarometov res noben nima. Drugače pa naute nobene vode odril niti krive poti kako prelisičt tehničnga ali policaja. Sam sem na avtu zemenjal luči za luči z lečo in dal xenon kit noter; učinek je k noč in dan pa še lepš zgleda. Pranja takisto nimam kaj šele uravnavanje višine snopa... pred tehničnem ven; po njemu spet nazaj not. Na motorju tega nam delu ker se po večini vozm po dnevi; sem samo dal neke fake xenon H4 žarnice; pa še zato ker imam navadno luč brez leče in sveti vse povprek z xenon kit-om. pa lep dan Na pa sm se zagovoru. Tudi motor že ima xenon. Zgleda bo že držal tisto od zarečenga kruha... ali pa: 1x xenon, vedno xenon!
anzer Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 zanima me kje bi se dalo dobiti kit za xenon zarnice.....
Ice Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 1. stran, 1. post............... ampak naj ti bo: n.pr. nekaj podobnega imam http://www.tehnoshop.net/index.php?page=sh...t&Itemid=26
anzer Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 (popravljeno) aha...a pa je to kj zajeban na monitart....ce imja kdo izkusnje naj prosim powe aja pa še to a to je razlicen kit ce mam H1 zarnico LP Popravljeno Oktober 29, 2008. Popravil anzer
Ice Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 za montazo porabis (odvisno od motorja in koliko plastike moras prelocirati) od 15 min do 3/4 ure. pri banditu S je kar dobre pol ure, ker je potrebno plastike dol-gor (to traja najdlje). drugace samo konektorje narazen, poisci prostor za balast(e), balaste pritrdis, konektorje skupaj. to je vse. povprasaj strica po mailu kako je z zarnicami. bandit ima HB3/HB4 pa ni bilo nobenega problema.
GT4turb0 Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Ali obstajajo kakšni vložki oz. kaj podobnega da bi imel lečo v žarometu (h7)? Nočem slepiti vseh po vrsti... A kdo ve kakšna je sedaj kazen (s popustom) za xenon?
trojan69 Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 V merkurju sem našel žarnico z oznako xenon ter jo vgradil v mojo luč (preprosto zaradi razloga ker mi je prejšna crknila) in niti pomislil nisem balast. Vendar pa ta zadeva zdejle počasi postaja spet aktualna, ker si želim mal močnejše luči. Zanima pa me, če lahko na to žarnico preprosto priklopom balast in dobim xenon učinek?
TOMTECH Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 V merkurju sem našel žarnico z oznako xenon ter jo vgradil v mojo luč (preprosto zaradi razloga ker mi je prejšna crknila) in niti pomislil nisem balast. Vendar pa ta zadeva zdejle počasi postaja spet aktualna, ker si želim mal močnejše luči. Zanima pa me, če lahko na to žarnico preprosto priklopom balast in dobim xenon učinek? Odgovor je ne, ker potrebujes pravo xenonsko zarnico! KAKO DELUJE HID XENON ŽARNICA? Za razliko od halogenskih žarnic,xenon nimajo žarilne nitke,ampak ustvarjajo svetlobo s pomočjo loka med dvema elektrodama, katere s svoje strani vžgejo metalni plin. Svetloba katero proizvaja HID XENON je veliko močnejša ,kot jo lahko da standardna halogenska žarnica. Vzporedno z manjšo porabo energije se HID XENON žarnica vidi kot svetla bela črta, ki je podobna dnevni svetlobi. Pri HID XENON žarnici se napetost med dvema elektrodama najprej poveča z 12 V na 23000 V in potem ostane stabilna na 8000 V,ker pri tem uporablja poseben transformator. Zaradi izredno visoke napetosti,katere temperatura barve gre tudi do 12000 K, je Xenon svetloba ekonomična,stabilna in svetlejša do 300 % kot je svetloba iz standardnih halogenskih žarnic. trojan69 1
Guest Brumer Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Odgovor je ne, ker potrebujes pravo xenonsko zarnico! KAKO DELUJE HID XENON ŽARNICA? Za razliko od halogenskih žarnic,xenon nimajo žarilne nitke,ampak ustvarjajo svetlobo s pomočjo loka med dvema elektrodama, katere s svoje strani vžgejo metalni plin. Svetloba katero proizvaja HID XENON je veliko močnejša ,kot jo lahko da standardna halogenska žarnica. Vzporedno z manjšo porabo energije se HID XENON žarnica vidi kot svetla bela črta, ki je podobna dnevni svetlobi. Pri HID XENON žarnici se napetost med dvema elektrodama najprej poveča z 12 V na 23000 V in potem ostane stabilna na 8000 V,ker pri tem uporablja poseben transformator. Zaradi izredno visoke napetosti,katere temperatura barve gre tudi do 12000 K, je Xenon svetloba ekonomična,stabilna in svetlejša do 300 % kot je svetloba iz standardnih halogenskih žarnic. Da te dopolnim pozabil si napisat, da je poraba xenon žarnice SAMO 35W in ne več 55W in tudi temperatura v reflektorju je porabi primerljivo W-atim manjša! Nagaya 1
danci1973 Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 V merkurju sem našel žarnico z oznako xenon ter jo vgradil v mojo luč (preprosto zaradi razloga ker mi je prejšna crknila) in niti pomislil nisem balast. Vendar pa ta zadeva zdejle počasi postaja spet aktualna, ker si želim mal močnejše luči. Zanima pa me, če lahko na to žarnico preprosto priklopom balast in dobim xenon učinek? Hehe, ne, niti slučajno. Veliko proizvajalcev uporablja oznako 'Xenon' samo zato, ker je v (sicer navadni) halogenski žarnici tudi par molekul plina Xenon. Nimajo pa te žarnice nič s pravimi 'HID' (High Intensity Discharge) žarnicami, kot se jim pravilno reče. Za razliko od halogenskih žarnic,xenon nimajo žarilne nitke,ampak ustvarjajo svetlobo s pomočjo loka med dvema elektrodama, katere s svoje strani vžgejo metalni plin. Svetloba katero proizvaja HID XENON je veliko močnejša ,kot jo lahko da standardna halogenska žarnica. Vzporedno z manjšo porabo energije se HID XENON žarnica vidi kot svetla bela črta, ki je podobna dnevni svetlobi. Metalni plin? :unsure: Pri HID XENON žarnici se napetost med dvema elektrodama najprej poveča z 12 V na 23000 V in potem ostane stabilna na 8000 V,ker pri tem uporablja poseben transformator. Zaradi izredno visoke napetosti,katere temperatura barve gre tudi do 12000 K, je Xenon svetloba ekonomična,stabilna in svetlejša do 300 % kot je svetloba iz standardnih halogenskih žarnic. Kje si pa teh 8000V pobral? Delovna napetost avtomobilskih HID žarnic je cca. 80V. D.
TOMTECH Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Hehe, ne, niti slučajno. Veliko proizvajalcev uporablja oznako 'Xenon' samo zato, ker je v (sicer navadni) halogenski žarnici tudi par molekul plina Xenon. Nimajo pa te žarnice nič s pravimi 'HID' (High Intensity Discharge) žarnicami, kot se jim pravilno reče. Metalni plin? Kje si pa teh 8000V pobral? Delovna napetost avtomobilskih HID žarnic je cca. 80V. D. Balast vzdrzuje napetost cca 8kV - saj slisis zvok balasta.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Jaz ne opazim neke razlike. Če pa vozim z dolgo lučjo pa sigurno bolj sveti kot xenon kratka. Če bi dal pa dal dolgo pa itak slepiš vse po vrsti pa ni dovoljeno Tu se pa hudičevo motiš.Namreč,če imaš kratko xenon sploh neuporabljaš več dolge kajti, ko uporabiš dolgo te prav moti neka dodatna oranžna svetloba. jaz sem po dveh sezonah uporabe kratke(zasenčene)xenon zdaj dodal še dolgo xenon. Ps. postojijo pa zdaj povsem novi balasti popolnoma majhni in jih montiraš kar na pokrov reflektorja.Npr.pri BMW-eju K montaža v parih minutah brez kakršnih koli kablov vse zmontiraš kar v reflektorju balast pa pritrdiš na pokrov reflektorja. Nagaya in dotem 1 1
danci1973 Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Balast vzdrzuje napetost cca 8kV - saj slisis zvok balasta. Avtomobilske HID žarnice potrebujejo vžigalno napetost okrog 20kV, potem pa delujejo z 80-90V. D.
TADEJ46 Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 res je xenonke so požrešne ko jih prižgeš pol pa mal mn a bi blo dobr če bi dau jst na motor 4 xenon žarnce pač dve kratki pa dve dolgi? al bi blo že mal problem z pridobivanjem elektrike?
Guest Brumer Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 res je xenonke so požrešne ko jih prižgeš pol pa mal mn a bi blo dobr če bi dau jst na motor 4 xenon žarnce pač dve kratki pa dve dolgi? al bi blo že mal problem z pridobivanjem elektrike? Če imaš zdaj štiri in je vsaka 55-60W imaš porabo ca 230W z štirimi xenon bo poraba 140W in nevem kaj vam tu nijasno!!! dotem, Miha27 in 5n4jd3r 3
Guest GixxerPilot Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Pozdravljeni vsi skupaj. Sem nov član, vozim motore že 12 let in sem se včlanil na to stran pravzaprav samo zato da vrašam naslednje (do zdaj nisem čutil potrebe za registracijo): je kdo že zmontiral na svoj motor xenon kit? Imam 2003 GSXR-a in sem po pravici zelo nezadovoljen z lučmi. Vem da je to motor, ima samo eno luč in ne bo nikoli na ravni avta, ampak stvar je taka da dosti vozim ponoči in bi rad imel čim boljšo vidljivost. Za vidljivost mi gre in ne za šminko. Zaenkrat imam na kratki luči žarnico Philips X-treme Power Moto, ki je dosti boljša od originala samo še vedno ni tisto kar bi lahko bila. Na strani od Tehnoshopa sem našel xenon kite za motore: http://www.tehnoshop.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.garden_flypage1&product_id=61&category_id=19&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=27&vmcchk=1&Itemid=27 za ugodno ceno in razmišljam, da bi si ga kupil. Zato me zanima če ma kdo kakšne izkušnje s tem, pa kako velik poseg v motor je ta montaža, ali se pusti stari fokus, ali je treba rezati žice, je to nepovratna montaža, zakaj so nekateri kiti do 300 EUR, kaj pomeni to: D2S ZA LEČASTE ŽAROMETE in D2R ZA ŽAROMETE S PARABULO,... torej vse kar se tiče tega. Aja, še nekaj: ali je kdo že dal na GSXR-a tiste luči z povečevalnim steklom namesto šipo ki se dobijo v Louis-u za 40 EUR? Videl sem jih že na Yamahi R1 pred nekaj leti, samo ne še na Gixxerju. Hvala!
Guest GixxerPilot Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 (popravljeno) ne moreš ti brisat teme, ker nisi moderator...tele še jaz ne morem, ker nisem pooblaščen za to .....ps: D2S pa D2R so različne žarnice, ene so za tiste luči s ˝šipo˝, druge pa za tiste z ˝povečevalnim steklom˝ (lečo) Kaj torej ti predlagaš: al naj nadalje prosim preko te teme al pa naj to opustim in grem na že obstoječo temo? Aja, pa kaj je s temi lečami? Na oni temi sem prebral da nekateri vstavijo neko lečo v luč da koncentrirajo snop in da ne slepi ostalih na cesti... Popravljeno November 24, 2009. Popravil GixxerPilot
k0ci Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 kar tadrugo opcijo upali, ker tale tema bo itak zbrisana v roku 24 ur oz. ko bo ledeni videl
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se