kiki89 Objavljeno November 11, 2011 Opozori Objavljeno November 11, 2011 obstaja adapter iz H4 na H7 žarnico? se ga dobi v avtotrgovini? kiki89 1
Bremzer Objavljeno November 11, 2011 Opozori Objavljeno November 11, 2011 obstaja adapter iz H4 na H7 žarnico? se ga dobi v avtotrgovini? NE !
kiki89 Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 hvala, sem ga danes sam naredu in montiral xenon. Sistem deluje kiki89 1
Zok Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 (popravljeno) Je smiselno poskušat z Xeon kitom na ne clar glass žarometih? Ugibam, da bo svetloba zaradi stekla razpršena kar nekam... Trenutno uporabljam H4 Osram Night Breaker Plus, pa ni ravno ne vem kaj. bog ne daj mesati HID in steklo, bos se ubil kakega nasproti vozecega.. Sistem deluje ce imas ksenonko v H4 zarometu upam da te na cesti nikoli ne srecam. verjemi da sem temu projektu posvetil en teden mojega zivljenja, in kljub moji raziskovalni in inovativni naravi in sposobnostim se ni izslo niti priblizno tako kot bi se moralo. In glede na to da si v sosednji temi spraseval kaj pomeni 4300K in kaj 6000K si upam z gotovostjo trditi da se tudi tebi ni nikakor izslo, in da izraz "deluje" pomeni samo in izkljucno to, da oddaja svetlobo. Kakega uporabnega vzorca ki NE MOTI nasproti vozecih pa tole ne more imeti. Popravljeno November 12, 2011. Popravil Zok gsx750f in nxyz 2
kiki89 Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 (popravljeno) ful fjst sveti na vse strani. na cesti bom sedaj bolj opazen in s tem varen. kaj si hotel ti dosečti ne vem, jaz sem s svojo močnejšo svetlobo zadovoljen, potreboval sem celih 15minut Popravljeno November 12, 2011. Popravil kiki89
kiki89 Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 no pretiravat ne smem, malo bolj sveti kot navadna žarnica, ni neke sile, priznam pa da je malo močnejša
kiki89 Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 me pa moti če kdo nima snopa naštelanega, al pa če se nonstop vozi z dolgo lučjo, skratka ni fajn če se srečaš s kom nasproti in ne vidiš nič
Zok Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 ful fjst sveti na vse strani. me pa moti če kdo nima snopa naštelanega, al pa če se nonstop vozi z dolgo lučjo, skratka ni fajn če se srečaš s kom nasproti in ne vidiš nič no comment. nxyz in kiki89 2
kiki89 Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 ljudi ki brezglavo pametujejo bom prvo zajebaval, kasneje se bom zaradi slabe vesti začel normalno pogovarjati še enkrat če ne veš kako je ne pametuj konec, AMEN
Zok Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 če ne veš kako je ne pametuj Clovek nenamenoma dobi obcutek kot da imas 12 let. Zal. Mislim da pametujem izkljucno zaradi tega ker sem ze v svojem zivljenju marsikaj poskusil, marsikaj mi je tudi uspelo izboljsat, in ce bi prebral kaj sem pisal malce visje sem te zadeve (HID sisteme) preizkusal v laboratorijskih okoliscinah. Ah, pa se nekaj - ne da se postavljam pred tabo, ampak tudi moja sluzba je neposredno povezana s to tematiko - toliko o brezglavem pametovanju mene ki ne vem kako je. Konec in amen. kiki89 1
Robertjur Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 obstaja adapter iz H4 na H7 žarnico? se ga dobi v avtotrgovini? Kako misliš Adapter? Prva vsebuje dolgo in kratko druga pa le dolgo luč?? Hočeš rečt da se voziš brez kratke variante!?
c00L3r Objavljeno November 15, 2011 Opozori Objavljeno November 15, 2011 Ne, Xenon kit ni smiseln, če žarometi niso predvideni za Xenon 'žarnice'. Tudi 'clear glass' žarometi sami po sebi ne zagotavljajo kakšnega posebnega uspeha, saj je to zelo odvisno od fokusa... Osram NB+ je 'najboljše', kar se dobi, tako da edino, kar ti preostane, je izboljšanje kablovja. Le-to je ponavadi že v osnovi prešibko, s starostjo pa se to še slabša, tako da je na kablih precejšen padec napetosti. Pri mojem mopedu je npr. namesto 13,8V do žarnic prišlo le 10,6V - to pa pomeno 30-40% manj svetilnosti! Glede na to, da si s štajerske, lahko kdaj pomerimo, koliko napetosti dobiš na žarnicah... D. Hvala za nasvet. Bom si sposodil multimeter in izmeril napetost. Najboljše je da prvo izmerim na akumulatorju, potem pa na žarnici? Trenutno je moped napol pospravljen (beri brez akumulatorja). Moram pa priznat, da mi je OSRAM Nightbreaker H4 (ista žarnica) na osebnem avto zelo všeč. Svetloba je bolj bela in dejansko se boljše vidi v temi. Nisem pa še jih preizkusil v dežju.
danci1973 Objavljeno November 15, 2011 Opozori Objavljeno November 15, 2011 Hvala za nasvet. Bom si sposodil multimeter in izmeril napetost. Najboljše je da prvo izmerim na akumulatorju, potem pa na žarnici? Trenutno je moped napol pospravljen (beri brez akumulatorja). Ja, na akumulatorju zmeriš preprosto med + in - (seveda s vklopljenimi lučmi). Na H4 žarnici pa moraš zmerit napetost med skupnim priključkom (levi) in priklljučkom tiste nitke, ki sveti. Razlika mora biti čim manjša, saj z manjšanjem napetosti svetilnost pada eksponentno. Moram pa priznat, da mi je OSRAM Nightbreaker H4 (ista žarnica) na osebnem avto zelo všeč. Svetloba je bolj bela in dejansko se boljše vidi v temi. Nisem pa še jih preizkusil v dežju. Jaz sem pristal na Silverstar, ker so mi NB crkovale na mesec ali dva. NB+ naj bi bile izboljšane prav na tem področju, tako da jih bom kmalu spet preizkusil... D.
c00L3r Objavljeno November 17, 2011 Opozori Objavljeno November 17, 2011 In koliko je normmalen padec napetosti? 10%, torej 1,2V pri 12V? Zanimivo bi bilo videt, kolik je padec npr. pri novem motorju. Sem našel eno temo na avtomobilizem.com, kjer se pogovarjajo o isti zadeva pri avtih. Govorijo o padcih med 0,5 do 2V.
danci1973 Objavljeno November 17, 2011 Opozori Objavljeno November 17, 2011 In koliko je normmalen padec napetosti? 10%, torej 1,2V pri 12V? Zanimivo bi bilo videt, kolik je padec npr. pri novem motorju. Sem našel eno temo na avtomobilizem.com, kjer se pogovarjajo o isti zadeva pri avtih. Govorijo o padcih med 0,5 do 2V. Čim manj... Moč na žarnici z manjšanjem napetosti namreč hitro upada: D.
Zok Objavljeno November 17, 2011 Opozori Objavljeno November 17, 2011 In koliko je normmalen padec napetosti? 10%, torej 1,2V pri 12V? Zanimivo bi bilo videt, kolik je padec npr. pri novem motorju. Sem našel eno temo na avtomobilizem.com, kjer se pogovarjajo o isti zadeva pri avtih. Govorijo o padcih med 0,5 do 2V. Med normalnim delovanjem motorja (izvzemujoč prosti tek) je napetost med 13.8 in 14.5 volti. Pocasi si bom tole dal v podpis. trebor 1
c00L3r Objavljeno November 18, 2011 Opozori Objavljeno November 18, 2011 danci in zok, hvala za informacije. Ta vikend oz. drug teden dobim multimeter. Tak da bom preveril v kratkem.
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 kaj pa na tole pravite? več info pa na njihovi strani: http://www.uniquemotolights.com/ . Jaz sem konkretno močno razočaran z vidlivostjo ponoči na mojemu SXu in iščem rešitve. Tale zadeva se mi zdi zanimiva.
Zok Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 super zadeva. Kar sem zmontiral projektorskih retrofit kitov so se vsi izkazali z odlicno svetilnostjo in res lepim, nemotecim vzorcem svetlobnega snopa - ce so le same luci pravilno nastavljene. Nisem preprican kako se obnesejo pri motociklih. Tu je problem zaradi nagibanja v ovinkih - v nagibu svetlobe v smeri voznje malo zmanjka, saj je snop res tako zdefiniran da lahko v leco gledas z enega metra pa ne blesci, ce se premaknes 5 centi nizje ti pa hoce oci skurit... Bi moral probat da bi vedel, zdaj imam na mopedu samo eno projektorsko luc in neki xy HID komplet - snop je ok, ni pa ravno vrhunski, res pa sva se s punco do zdaj samo 1x peljala ponoci, in ker sva bila v paru sem se izogibal glavne ceste da sva lahko uzivala v lagodni voznji. To pa pomeni tudi to, da ni bilo nobenega prometa in sva vozila z dolgo lucjo. Izkusnje z nocno voznjo s projektorjem v glavnem se nimam. Imam pa en HID bixenon retrofit kit za H7 podnozje. Namenjen je za v avto, tako da mislim da je dolzina projektorja malo prehuda za vgradnjo v luc motocikla. Se razmisljam ali bi ga prodal naprej, ali pa uporabil za izdelavo maske za moj moped. Zadeva je namrec prakticno enaka kot tista ki sem jo imel v fiesti (slike - prejsnja stran), s katero sem bil noro zadovoljen. vsekakor ti tole kar si objavil zelo priporocam. DAMI34 1
Zok Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 Prej omenjene bixenon retrofit projektorje sem prodal, sem pa nagruntal nekaj novega. Evo - moj moped z Valeotovim G3 projektorjem s Philipsovo D2S zarnico ter no-name D2S-balast kablom in kitajskim slim line 35 W balastom. Projekt za nedeljsko popoldne. Svetlo kot podnevi, nimas kaj - nisem se se peljal z mopedom s taksno razsvetljavo. Se vedno pa me moti skrajsanje svetlobnega snopa v ovinek (pri nagibu) ter dvig le-tega na zunanji strani ovinka. Zdaj je ta problem se toliko ocitnejsi, saj je svetlobni snop nenormalno ostro definiran. Resitev tega problema ze imam v glavi, ampak ga bom prihranil za diplomsko nalogo. DAMI34 1
sash77 Objavljeno Marec 29, 2012 Opozori Objavljeno Marec 29, 2012 kaj pa pravite na en takšen kit : dosedaj nisem razmišljal da bi si xenon dal no samo včeraj sem se ponoči peljal za enim motorjem ko mu je en vzel prednost. Tisti enduro bi po mojem bil še zdaj cel če ne bi mel not luči ala apn6. (bilo je v MB med novim in starim mercatorjem zraven je gasilski dom, dvosmerna cesta polna prometa tak da ga je tip spregledo) Fantje kaj pravite, so policaji fejst alergični tudi če maš nekaj takega not? Seveda bi dal not barvo čim bolj podobno halogenkam da ne bi bilo preveč očitno.
Zok Objavljeno Marec 30, 2012 Opozori Objavljeno Marec 30, 2012 ce izgleda solidno ne bi smel imeti problemov. ce pa izgleda vse skupaj doma spacano v 15 minutah, potem se pa zna kaj zaklomplicirati. glavno je, da ne blesci pretirano, in da je vidljivost zadovoljiva. Ce mi bo uspelo cez vikend narediti nekaj posnetkov in opraviti nekaj testiranj bom v ponedeljek verjetno ze prijavil temo diplomske naloge, ki bo zajemala problematiko luci motocikla ki nastane s spreminjanjem orientacije le-tega v 3D prostoru.
sash77 Objavljeno Marec 30, 2012 Opozori Objavljeno Marec 30, 2012 ja problem je v ovinku ko v vsakem primeru zaslepiš nasproti vozečega. Original xenon sem videl samo na bmw ju pa se ne spomnim več kak je to rešeno. Bom še mal počakal da vidim če obstaja kaka druga rešitev. Pri montiranju tega kita bi moral tudi odstraniti plastike na lučeh kar še nisem počel, tak da zgleda da bo to projekt za konec sezone.
Frips Objavljeno Marec 30, 2012 Opozori Objavljeno Marec 30, 2012 Po mojih izkušnjah, čez dan, se motor z navadno H žarnico vidi veliko bolje kot pa motor z xenonom.
danci1973 Objavljeno Marec 30, 2012 Opozori Objavljeno Marec 30, 2012 Po mojih izkušnjah, čez dan, se motor z navadno H žarnico vidi veliko bolje kot pa motor z xenonom. Sem imel HID kit in je moped podnevi kar lepo izstopal... Žal ta 'kit' varianta ni bila preveč uporabna za osvetljevanje ceste. Morda je pri pravih projektorskih predelavah drugače - v tem primeru bi si lahko omislil še kak svetel 'angel eye'. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se