Skoči na vsebino

100 najbolj zanesljivih avtov


SiR

Priporočene objave

Super. Še malo pa bi lahko postal avtomoto novinar :) Mogoče ne najbolj objektiven ali bi pa bila revija brezplačna.

Zgleda da si ti že zelo objektiven avto novinar kar se tiče poševnookih znamk :winkiss: Pa ne misli da so dragi hibridni avti prihodnost :whistle:

Niti ne. Ampak nikoli nisem neke dobre firme dajal v nič, ker se je pač samo meni tako zdelo, vsem ostalim novinarjem pa drugače.

Seveda niso dragi hibridni avtomobili prihodnost. Prihodnost so poceni hibridni avtomobili in kolesa ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanesljiv je moj Clio.

Vsak dan me zelo zanesljivo prišlepa v službo ... :whistle: !

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomozuki, primerjal sem Kio Rio in yarisa! Se strinjam, da bi lahko tudi BMW podaljšal garancijo, pa je ne (nevem pa zakaj ne), ker avtomobili enostavno precej zdržijo, jih poznam kar precej, ki imajo BMWje starejše od 10 let z več kot 300.000km pa jim delajo normalno samo z rednimi servisi. Mogoče je vzrok to, da večina znamk daje 2 leti garancije in se jim ne zdi vredno podaljšati garancije. Se pa tudi hitro vidi kako je s servisi, za dobre avtomobile nikoli ne bo veliko servisov, ker serviserji ne bi imeli dela. Glede BMW-ja vem samo v ljubljani za carmax in avto-aktiv, nekih drugih BMW servisev pa še nisem zasledil. Medtem ko gledaš po šk. loki in kranju pa že tu najdeš vsaj 2 servisa za Kio, Hyundai, Fiat mislim pa da tudi renault, vw in škodo.

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa še to, Bmw daje 2 leti garancije brez omejitve km in 12 let garancije proti rji, Kia daje 3 leta garancije z omejitvijo 100.000km in 5-10 let garancije proti rji, na nekatere novejše modele pa 5 let garancije z omejitvijo 150.000 km in garancijo proti rji 10 let.... 150.000km marsikdo prevozi veliko prej kot v 5ih letih... npr. bmw 2005 letniki imajo na avtonetu povprečno prevoženih čez 100.000km..... konec koncev razlika v garanciji niti ni tako velika

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomozuki, primerjal sem Kio Rio in yarisa! Se strinjam, da bi lahko tudi BMW podaljšal garancijo, pa je ne (nevem pa zakaj ne), ker avtomobili enostavno precej zdržijo, jih poznam kar precej, ki imajo BMWje starejše od 10 let z več kot 300.000km pa jim delajo normalno samo z rednimi servisi. Mogoče je vzrok to, da večina znamk daje 2 leti garancije in se jim ne zdi vredno podaljšati garancije. Se pa tudi hitro vidi kako je s servisi, za dobre avtomobile nikoli ne bo veliko servisov, ker serviserji ne bi imeli dela. Glede BMW-ja vem samo v ljubljani za carmax in avto-aktiv, nekih drugih BMW servisev pa še nisem zasledil. Medtem ko gledaš po šk. loki in kranju pa že tu najdeš vsaj 2 servisa za Kio, Hyundai, Fiat mislim pa da tudi renault, vw in škodo.

strašna utemeljitev, res. Osnovnošolska!

1. garancije proizvajalca drago stanejo, sicer tudi zaradi kvarljivosti avtomobilov, ampak poglaviten razlog je v tem, da mora proizvajalec oblikovati rezervacije za stroške, ki izhajajo iz garancij, za določen % prodaje, kar mu kvari dobiček in bilanco. Potem pa so v igri še različni računovodski standardi (npr. korejski, nemški, IFRS (mednarodni), GAAP (ameriški),....). Potem je spet odvisno kako želi proizvajalec izkazovati dobiček določeno leto, potem......

2. najmanj kar vpliva na pogostost servisov, je kvarljivost.... kaj pa % določene znamke med celotno maso avtomobilov na cestah? Kaj pa zahteve pooblaščenih uvoznikov, zahteve proizvajalca glede servisnih mrež, opreme........

bmw, bmw, bmw, bmw, bmw, bmw, bmw, bmw, bmw.................. si že kakšnega zaslužil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kolko servisov je pa res brezvezno, zdaj če ma ena tovarna malo servisov pomeni da se malo kvarijo? Zdaj ko ste se vsi razjasnili naj vas tak vprašam, kaj bi raje vozili 5 let staro BMW 5 vsa oprema ali novo Kio ceed z 7 letno garancijo? Jaz vem da kie niti pogledo nebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kolko servisov je pa res brezvezno, zdaj če ma ena tovarna malo servisov pomeni da se malo kvarijo? Zdaj ko ste se vsi razjasnili naj vas tak vprašam, kaj bi raje vozili 5 let staro BMW 5 vsa oprema ali novo Kio ceed z 7 letno garancijo? Jaz vem da kie niti pogledo nebi.

najprej Barth: zakaj bi si ga pa mogu zaslužit, predrag avto zame, hodm še u šolo, trenutno mam felicio, dela navadno, pač kdaj pa kdaj crkne, ni pa nekega velikega stroška....sem pa že vozil bmw in poznam kar nekaj lastnikov ki ga ima

dj_runner se pridružujem tvoji izbiri avtomobila :worship:

sicer pa, neki rečem mal na blef, tako kot si predstavljam to, če se bo avto kvaril, bo sigurno za tako znamko več serviserjev, pa če se zarad mene vsi obeste.....sicer pa ko neki po vaše narobi rečem kuj skačete v to kot da sem enga ubiv.... pri ostalih argumentih ki sem jih naštev se pa najde nekdo ki odgovori ozr. komentira, ostali ste pa tiho.... ne znate druzga kot kritizirat - velja samo za nekatere, da ne bo potem kdo užaljen

in ja, nikakor ne vozim BMWja, da ne bo kdo mislil, da ga zato hvalim

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalci niso glupi, večja garancija se jim sigurno splača saj če boš ti kot uporabnik hotel uveljavljati garancijo boš moral avto redno servisirati pri pooblaščenem ki bo s tem imel tudi dobiček, drugače imajo pa tudi proizvajalci ki dajejo "samo" 2letno garancijo za nekatere sklope avta garancijo tudi 4 ali 5 let če je avto servisiran pri njih in se z njem dela kot dober lastnik :whistle: pa saj avti ob normalni uporabi danes elujejo kar dobro, paziti je treba samo malo na otroške bolezni modelov ki prihajajo na trg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strašna utemeljitev, res. Osnovnošolska!

1. garancije proizvajalca drago stanejo, sicer tudi zaradi kvarljivosti avtomobilov, ampak poglaviten razlog je v tem, da mora proizvajalec oblikovati rezervacije za stroške, ki izhajajo iz garancij, za določen % prodaje, kar mu kvari dobiček in bilanco. Potem pa so v igri še različni računovodski standardi (npr. korejski, nemški, IFRS (mednarodni), GAAP (ameriški),....). Potem je spet odvisno kako želi proizvajalec izkazovati dobiček določeno leto, potem......

kaj drugega pa sem jst povedal par postov nazaj, pač mal z drugimi besedam, isti pomen.... računajte da tudi bmw rezervni deli veliko več koštajo kot npr. Kio

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kolko servisov je pa res brezvezno, zdaj če ma ena tovarna malo servisov pomeni da se malo kvarijo? Zdaj ko ste se vsi razjasnili naj vas tak vprašam, kaj bi raje vozili 5 let staro BMW 5 vsa oprema ali novo Kio ceed z 7 letno garancijo? Jaz vem da kie niti pogledo nebi.

Sicer vozim honde (trenutno Streama)... ampak če razumsko pogledam zgornjo trditev si upam trdit da bi izbral KIO... A za kaj ne BMW? ker razen nevoščljivih pogledov ne bi z njim pridobil prav nič, no razen večje porabe goriva, dražje registracije, dražjega vzdrževanja, pa malo bol nobel bi se pelu.. :hmm: . no, pa čez 5 let, bi mela kia še 2 leti garancije, pa bi jo verjetno laže prodal kot 10 let starega BMW-ja...vsaj razumnežu... :blink:

Pa zakaj sploh primerjam korejca pa bavarca...to je vse :topic: ... vrnimo se k temi... Aja, zakaj je že BMW na 65 mestu po zanesljivosti, Lanos pa na 37? :kva2: A zna to kdo razložit? Aja, dejvu je britance podkupu, švabom se pa za to jebe? :lol1:

Jaz se pa itak ne bi s tem obremenjeval, ker bom čez dve leti iz salona odpeljal ganz novega Accorda... 08 letnika bom spustu, da porihtajo uvodno japonsko "šlamparijo" prve serije... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanesljiv je moj Clio.

Vsak dan me zelo zanesljivo prišlepa v službo ... :whistle: !

:D

Hehe, še dobro, da ne živiš v Ljubljani, ker bi ti ga že odšlepali :D Imajo jih zelo radi, če ne celi avto pa vsaj rezervni deli :)

tomozuki, primerjal sem Kio Rio in yarisa! Se strinjam, da bi lahko tudi BMW podaljšal garancijo, pa je ne (nevem pa zakaj ne), ker avtomobili enostavno precej zdržijo, jih poznam kar precej, ki imajo BMWje starejše od 10 let z več kot 300.000km pa jim delajo normalno samo z rednimi servisi. Mogoče je vzrok to, da večina znamk daje 2 leti garancije in se jim ne zdi vredno podaljšati garancije. Se pa tudi hitro vidi kako je s servisi, za dobre avtomobile nikoli ne bo veliko servisov, ker serviserji ne bi imeli dela. Glede BMW-ja vem samo v ljubljani za carmax in avto-aktiv, nekih drugih BMW servisev pa še nisem zasledil. Medtem ko gledaš po šk. loki in kranju pa že tu najdeš vsaj 2 servisa za Kio, Hyundai, Fiat mislim pa da tudi renault, vw in škodo.

Sej tudi Rio je daljši od Yarisa skoraj za 50cm :) Od fotra stric je delal pri BMW-ju in so ga tudi doma kupili. Avto je šel precej lepo (razen pozimi), ne vem, da bi bilo kaj narobe, pomoje ima že preko 250.000km. Ampak to je bil še stari model iz leta 95. Sem pa slišal enih par primerkov novih BMW-jev po letu 2000, ki so imeli probleme. Niti ne z agregatom, pač pa elektorniko. Zadeva še ni tako problematična, če ti odpove kakšna malenkost, problemi so se pa pojavili, ker se recimo air-bagi niso sprožili, ABS ali kakšna druga naprava ni delovala ali pa je avto dobesedno obstal sredi ceste in ugasnil, kot da bi ga nekdo izključil iz vtičnice. Fotrovemu sodelavcu se je to zgodilo na Hrvaškem, kar zna bit malo problematično. Ko so ga pripeljali na servis, niso ugotovili nobene napake, spet je lepo vžgal, problem se je pa po 1000km ponovil. Potem ga je itak prodal. Ampak to je zgolj subjektivna presoja. Objektivna je še zmeraj pri ADAC-ju.

Če pogledamo za servisi po Sloveniji hitro ugotovimo, da na široko mrežo vpliva predvsem število avtomobilov in ne njihova kvarljivost.

Ravno danes sem slišal, da bodo pri BMW-ju odpustili izjemno veliko število delavcev :unsure: Malo se spominjam na moje prejšnje poste in kaj sem pisal v njih.

aja pa še to, Bmw daje 2 leti garancije brez omejitve km in 12 let garancije proti rji, Kia daje 3 leta garancije z omejitvijo 100.000km in 5-10 let garancije proti rji, na nekatere novejše modele pa 5 let garancije z omejitvijo 150.000 km in garancijo proti rji 10 let.... 150.000km marsikdo prevozi veliko prej kot v 5ih letih... npr. bmw 2005 letniki imajo na avtonetu povprečno prevoženih čez 100.000km..... konec koncev razlika v garanciji niti ni tako velika

Ja, to drži. Ampak tudi BMW z 100.000km v 3 letih ni imel več kot nekaj čez 30.000km letno. Po poteku garancije recimo 80.000km. Torej, ko poteče garancija, je kilometrov še zmeraj manj kot jih ponuja Kia. Hecno je tudi, da se prodajajo sorazmerno novi avtomobili, malo pred ali tik po garanciji. Nevem, sej možno, da je vzrok tudi v čem drugem (nezmožnost odplačevanja kredita oziroma leasinga, novi model itd.). Zgolj špekuliram.

Zdaj ko ste se vsi razjasnili naj vas tak vprašam, kaj bi raje vozili 5 let staro BMW 5 vsa oprema ali novo Kio ceed z 7 letno garancijo? Jaz vem da kie niti pogledo nebi.

Kaj bi raje vozil? Nevem, sem v dilemi. 5 let in kakšnih 200.000km je kar dolga doba. Poleg tega ga niti ne bi mogel vzdrževati (gume, gorivo, zavarovanje). No, potem veš, kaj bi izbral :)

1. garancije proizvajalca drago stanejo, sicer tudi zaradi kvarljivosti avtomobilov, ampak poglaviten razlog je v tem, da mora proizvajalec oblikovati rezervacije za stroške, ki izhajajo iz garancij, za določen % prodaje, kar mu kvari dobiček in bilanco. Potem pa so v igri še različni računovodski standardi (npr. korejski, nemški, IFRS (mednarodni), GAAP (ameriški),....). Potem je spet odvisno kako želi proizvajalec izkazovati dobiček določeno leto, potem......

Tako je. Če nimaš zaupanja v svoj izdelek pač imaš krajšo garancijsko dobo in se ne rabiš ukvarjat z morebitnimi težavami, k nastanejo po njej. Če pa imaš zaupanje pa si dovoliš imeti dolgo garancijsko dobo, ker si prepričan, da bo malo primerov, ki bodo uveljavljali garancijo in bremenili finančno stanje firme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kio ceed primerjajte z enakovrednimi avti kot so Golf, Astra, Fokus, C4, P308 ne pa z BMW 5 :headbang:

hehe, se strinjam, tale tema je popolnoma zašla, sicer se mi pa ne da več ubadat s tem, noben me ne bo prepriču da je bmw kvarljiv avto, sploh glede na to lestvico, na kateri je daleč za lanosom in roverjem, katera sta oba precej velika skreta od avtomobila, realnost pač ne kaže da bi bila tedva boljša od bmw-ja, nevem kaj jim ni jasno.... sicer pa tako je moje mnenje, če je pa za koga lanos najvzdržljivejši avto pa naj ga kupi, samo jst mu ne bom za servise dajal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jarane, tole kar ti v to temo pišeš je eno navadno onaniranje na vse kar nosi značko BMWja. Imaš full posterjev doma pa to? Zakon. :rolleyes:

overall je BMW OK avto, kolk pa dobiš za svoj dnar naj pa razpredajo tisti ki si ga lahko privoščijo in izbirajo med avtomobili v tem rangu. Vse ostalo je foušarija. Pa ne me tepst zaradi posploševanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jarane, tole kar ti v to temo pišeš je eno navadno onaniranje na vse kar nosi značko BMWja. Imaš full posterjev doma pa to? Zakon. :rolleyes:

overall je BMW OK avto, kolk pa dobiš za svoj dnar naj pa razpredajo tisti ki si ga lahko privoščijo in izbirajo med avtomobili v tem rangu. Vse ostalo je foušarija. Pa ne me tepst zaradi posploševanja.

misty, ne trudi se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jarane, tole kar ti v to temo pišeš je eno navadno onaniranje na vse kar nosi značko BMWja. Imaš full posterjev doma pa to? Zakon. :rolleyes:

overall je BMW OK avto, kolk pa dobiš za svoj dnar naj pa razpredajo tisti ki si ga lahko privoščijo in izbirajo med avtomobili v tem rangu. Vse ostalo je foušarija. Pa ne me tepst zaradi posploševanja.

ti pa a veš d nimam niti enga BMW posterja :) konec koncev je vsak nov avto drag... mogoče so pa ravno zato nekateri proti BMWju, ker si ga ne morjo prvošt :naughty: jst si ga ne morem, je pa m3 že dolgo moj sanjski avto :worship: upam pa da v dalni prihodnosti zberem dovolj denarja za vsaj tam do 5 let staro petico.... mene je osebno navdušil zadnji pogon, lega na cesti, tiptronik in udobje... uglavnem luksuz za vozits tiptronikom sem sicer prevozil le dobrih 20km, s starejšimi bmwji pa nekaj več, vendar je že tam udobje kar precej visoko, prav tako pa tudi vse našteto.... o bmwjih nisem zasledil nič slabega, tudi ti ki jih poznam in ga imajo, nimajo nobenih problemov z njimi, čeprav jih ima nekaj čez 300.000 prevoženih, pri nekaterih novih dizlih pa sem slišal da znajo zajebavat, sicer se pa z dizli ne mislim obremenjevat, ker ga ne mislim imet

torej ne vem zakaj glede na vse to ne bi smel imeti dobrega mnenja o BMWjih, je pa res da so dragi in po eni strani je to tudi prav... če je bmw neke vrste prestiž, pač more bit prestiž, ne more ga kar vsak 2. delavec za trakom imet

p.s.: če pa vam BMW ni všeč, pa vem da vas ne bom prepričov nasprotno, torej mi po domače povedan "dol visi"

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW%20shit.jpg

:rolleyes:

PS: Vozil sem skoraj celotno paleto BMWjev z raznoraznimi motorji (razen Z4 in 6) in moram priznati, da so avtomobili odlični. Samo za vsoto denarja kakršno hočejo za končne izdelke (z najnujnešo dodatno opremo) pa res niti pomislil ne bi na BMW, ampak to je samo moje skromno, italijanskim dušam naklonjeno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse je odvisno od tega, kaj hočeš met in kaj si zmožen met. za enga povprečnega državljana, ki nardi na leto 15-20 tisoč kilometrov, bmw ne pomeni nič več kot en avto srednjega razreda ki ga vozi. se pravi ti za nekaj povprečnega ne gledaš za avtomobili vrednosti 40k € naprej...

samo vsedi se v novega hyundaja pa v 10 let starega bmw-ja al pa mercedesa, potem se pa pogovarjajmo o tem KJE in V ČEM je avto boljši, ker novi bavarci ipd tak niso primerljivi s korejci, mislim, da razumete bistvo...

ne delajo korejci slabih avtov, če gledamo avto kot golo tehniko. motorji so vzdržljivi, dokaj...tud povprečno zmogljivi, v glavnem zadovoljivo. sam ne ti men primerjat enga skreta od hyundaja, k se vsedš notr kokr v karjolo, mater da ma sosedov 10 let star massey lepše oblikovano in kvalitetnejšo plastiko v notranjosti pa potem z enim recimo primerljivega razreda (accent) golf, astra al pa polo, corsa... :grrr

govor ti komu drugmu, da je to OVERALL kvaliteten avto, kvaliteta se plača, pa ga obrn kokr hočeš, samo nekateri pač ne vidjo tukej razlike, zato so, kot povedano za čist enga povprečnega človeka ti avtomobili zadovoljivi. nekdo s smislom za oblike in občutkom za material bo pač zbral rajši 3 leta starejši pa boljši, definitivno boljši avto...

edit:

garancija je pa tak marketinška poteza, bmw (k ste ga že čist tko napadl) ne rab 10 letne garancije, tak vsi vejo, da če bo kaj narobe, se bo to pokazalo in porihtalo v teh 2h letih pol pa ma de laufa 300k pa naprej... kia pa pač mora neki nardit, da bo prtegnila kupce...

lp

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse je odvisno od tega, kaj hočeš met in kaj si zmožen met. za enga povprečnega državljana, ki nardi na leto 15-20 tisoč kilometrov, bmw ne pomeni nič več kot en avto srednjega razreda ki ga vozi. se pravi ti za nekaj povprečnega ne gledaš za avtomobili vrednosti 40k € naprej...

samo vsedi se v novega hyundaja pa v 10 let starega bmw-ja al pa mercedesa, potem se pa pogovarjajmo o tem KJE in V ČEM je avto boljši, ker novi bavarci ipd tak niso primerljivi s korejci, mislim, da razumete bistvo...

ne delajo korejci slabih avtov, če gledamo avto kot golo tehniko. motorji so vzdržljivi, dokaj...tud povprečno zmogljivi, v glavnem zadovoljivo. sam ne ti men primerjat enga skreta od hyundaja, k se vsedš notr kokr v karjolo, mater da ma sosedov 10 let star massey lepše oblikovano in kvalitetnejšo plastiko v notranjosti pa potem z enim recimo primerljivega razreda (accent) golf, astra al pa polo, corsa... :grrr

govor ti komu drugmu, da je to OVERALL kvaliteten avto, kvaliteta se plača, pa ga obrn kokr hočeš, samo nekateri pač ne vidjo tukej razlike, zato so, kot povedano za čist enga povprečnega človeka ti avtomobili zadovoljivi. nekdo s smislom za oblike in občutkom za material bo pač zbral rajši 3 leta starejši pa boljši, definitivno boljši avto...

edit:

garancija je pa tak marketinška poteza, bmw (k ste ga že čist tko napadl) ne rab 10 letne garancije, tak vsi vejo, da če bo kaj narobe, se bo to pokazalo in porihtalo v teh 2h letih pol pa ma de laufa 300k pa naprej... kia pa pač mora neki nardit, da bo prtegnila kupce...

lp

:worship: točno tako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes gledal revijo:

Micka Lancer 1.6 - okrog 13k €

BMW 1 - od se mi zdi 25k € naprej.

Mislm da vem kaj bi vzel-pa sem velik navdušenec nad BMWji(M serija seveda :D)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaah, sanje in iluzije, perfekten svet

škoda le da je realnost kruta, da BMW ni zlat, da ni vse drek kar pride iz koreje

ni statistika o kateri je govora v tej temi edina ki ne govori ravno v prid nekaterim znamkam, celo več, zadnja leta nisem zasledil statistike ki bi bila "naklonjena" nemškim znamkam. Jebi ga, kvaliteta je padla.

JaRaNe: ne pljuvam po BMWju, le da ko berem osebke kot si ti z "ogromno" in edino pravimi izkušnjami ... no ja, malo se nasmejem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zdaj bi bil pa čas, da še kdo kak link, do kake druge "statistike zanesljivosti" gor nalima (nemške, francoske, taljanske...)...da bo branje spet zanimivo ko se boste užgal... Viva renold! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!