Skoči na vsebino

100 najbolj zanesljivih avtov


SiR

Priporočene objave

Bmw ima poseben oddelek za vsako malenkost, imajo celo oddelek, ki se ukvarja striktno samo z zvokom motorja itd.

Pred leti so američani zmetali nekaj miljonov dolarčkov za razvoj pisala za v breztežnostni prostor.

Rusi so vzeli navaden grafitni svinčnik.

Tale Tomozukijeva izjava ima zelo zdrave temelje. "Dokaj objektivno sliko se da dobiti na kakšnem nepooblaščenem servisu."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: zabavna tale tema... res... primerjat KIO in BMW - če je KIIna 7 letna garancija tako brezveze, zakaj jo pol (na iste segmente) še BMW, al pa mogoče katera druga EU znamka ne ponudi? (mogoče jo, ne vem...) Tudi toyota, se mi zdi ponuja že do 160 000... - Pri Hondi ponujajo toliko garancije na civica hybrida (tudi na baterije!!!) :whistle: ...

...al pa tole: lestvice zanesljivosti so podkupljene :lol1: ... to lahko napiše samo "EU avto FAN"... - pol mi pa najte tako lestvici, ko bojo italjani, francozi, pa nemci na vrhu, pa japonci na koncu (mogoče pa EU znamke nimajo dnarja, da bi si lestvico kuple... :kva2: )...

...pa glede "prijatelj, sosed, znanec mel, reku, mu je crknal, ga je zajebaval"...pri italjanih francozih nemcih... :hmm:

...pol pa najte prijatla, soseda, znanca, ki ga je zajebavala (pa magari v garanciji) toyota, honda, mazda...and JAP CO. :eek: ...

... dejstvo je, da ostajajo francozi in italjani na repu vseh "podkupljivih lestvic" pa da visoko high tehnološki BMWji, pa AUDIJI, pa Mercedesi... še vedno ne dosegajo oziroma se niti ne približajo zanesljivosti in dovršenosti prej omenjenih japonskih znamk (čudno, da še ADACA ne morjo podkupit... :slap: )... no ja VW je končno, po desetletju "izumil" common rail in dal svojo traktorsko šobo v pokoj...svaka čast... :yea1: ...sicer pa se zapelte na probno vožnjo poslavljajočim se Accordom, pol pa sprobajte novo Laguno al pa Mondea pa boste vidli, da je japonček še vedno pred njima (glih za 5 let), kako bo z njima "pometel" šele 08 letnik... :blink:

...zdaj vam dam še pa možnost da popluvate še enega JAP fana, ki ima to "srečo" da ga nobena Honda še ni nikoli na cesti pustila, pa jih vozim že 18 let... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja VW je končno, po desetletju "izumil" common rail in dal svojo traktorsko šobo v pokoj...svaka čast... :yea1:

ej trahtorji majo tut common rail

Popravljeno . Popravil miha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: zabavna tale tema... res... primerjat KIO in BMW - če je KIIna 7 letna garancija tako brezveze, zakaj jo pol (na iste segmente) še BMW, al pa mogoče katera druga EU znamka ne ponudi? (mogoče jo, ne vem.. .) Tudi toyota, se mi zdi ponuja že do 160 000... - Pri Hondi ponujajo toliko garancije na civica hybrida (tudi na baterije!!!) :whistle: ...

...al pa tole: lestvice zanesljivosti so podkupljene :lol1: ... to lahko napiše samo "EU avto FAN"... - pol mi pa najte tako lestvici, ko bojo italjani, francozi, pa nemci na vrhu, pa japonci na koncu (mogoče pa EU znamke nimajo dnarja, da bi si lestvico kuple... :kva2: )...

...pa glede "prijatelj, sosed, znanec mel, reku, mu je crknal, ga je zajebaval"...pri italjanih francozih nemcih... :hmm:

...pol pa najte prijatla, soseda, znanca, ki ga je zajebavala (pa magari v garanciji) toyota, honda, mazda...and JAP CO. :eek: ...

... dejstvo je, da ostajajo francozi in italjani na repu vseh "podkupljivih lestvic" pa da visoko high tehnološki BMWji, pa AUDIJI, pa Mercedesi... še vedno ne dosegajo oziroma se niti ne približajo zanesljivosti in dovršenosti prej omenjenih japonskih znamk (čudno, da še ADACA ne morjo podkupit... :slap: )... no ja VW je končno, po desetletju "izumil" common rail in dal svojo traktorsko šobo v pokoj...svaka čast... :yea1: ...sicer pa se zapelte na probno vožnjo poslavljajočim se Accordom, pol pa sprobajte novo Laguno al pa Mondea pa boste vidli, da je japonček še vedno pred njima (glih za 5 let), kako bo z njima "pometel" šele 08 letnik... :blink:

...zdaj vam dam še pa možnost da popluvate še enega JAP fana, ki ima to "srečo" da ga nobena Honda še ni nikoli na cesti pustila, pa jih vozim že 18 let... :kva2:

Če praviš da se acord lepo vozi si pa res ta prau, od japcov se za primerjavo z evropejci vozi dobro edino LEXUS, veliko lepše kot s zdajšnjim acordom se voziš v 10 let starim audijem, vw, da BMW in MB sploh ne omenjaš, za nepokvarljivost so pa japci PRVI to je pa res, samo ne pa v kvaliteti vožnje, udobnosti, materjalov, varnosti itd. Meni je recimo nova Mazda 6 veliko bolj všeč in tudi bolje se pelje kot pa tvoja veleopevana Honda. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem te slavospeve Toyoti in ostalim rižojedom pa ne morem, da ne bi napisal svoje izkušnje. Kupil novo Toyoto Avensis 2.0 dizel. V treh letih sem prevozil 120.000 km, zamenjali pa so mi naslednje:

- jermen alternatorja in klime z napenjalcem,

- 3 (ja tri) komplet prve luči (so se stopile),

- desni ležaj spredaj,

- kompresor klime,

- plovec v rezervoarju,

- potovalni računalnik,

- ene 45x so razkužili prezračevalni sistem,...

Avto je pri nizkih temperaturah komaj štartal (beri je kresnil po 5 poskusu), pozimi je iz klime smrdelo kot iz hleva, na koncu se je začel še menjalnik zatikat. Statistično najbolj zanesljivih jajc sem se kar se da hitro znebil. To je bil moj prvi avto, pri katerem sem bil bolj vesel, ko sem ga prodal kot, ko sem ga kupil.

Da ne bi mislili, da je to osamljen primer. Tašča vozi isti letnik Avensisa 1.8 bencinar. Zamenjali so ji blok motorja, katalizator, sklopko, zdaj čaka na menjavo vseh ključavnic. V njenem klima isto smrdi kot je v mojem, gratis pa je dobila ene 5 čričkov, ki najedajo med vožnjo.

Toliko o japonski zanesljivosti, cene in odzivnost servisov so pa za :SS :SS :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem te slavospeve Toyoti in ostalim rižojedom pa ne morem, da ne bi napisal svoje izkušnje. Kupil novo Toyoto Avensis 2.0 dizel. V treh letih sem prevozil 120.000 km, zamenjali pa so mi naslednje:

- jermen alternatorja in klime z napenjalcem,

- 3 (ja tri) komplet prve luči (so se stopile),

- desni ležaj spredaj,

- kompresor klime,

- plovec v rezervoarju,

- potovalni računalnik,

- ene 45x so razkužili prezračevalni sistem,...

Avto je pri nizkih temperaturah komaj štartal (beri je kresnil po 5 poskusu), pozimi je iz klime smrdelo kot iz hleva, na koncu se je začel še menjalnik zatikat. Statistično najbolj zanesljivih jajc sem se kar se da hitro znebil. To je bil moj prvi avto, pri katerem sem bil bolj vesel, ko sem ga prodal kot, ko sem ga kupil.

Da ne bi mislili, da je to osamljen primer. Tašča vozi isti letnik Avensisa 1.8 bencinar. Zamenjali so ji blok motorja, katalizator, sklopko, zdaj čaka na menjavo vseh ključavnic. V njenem klima isto smrdi kot je v mojem, gratis pa je dobila ene 5 čričkov, ki najedajo med vožnjo.

Toliko o japonski zanesljivosti, cene in odzivnost servisov so pa za :SS :SS :SS

Tudi pri japonski zanesljivosti naletimo na tak primer. Očitno imate v žlahti smolo ali pa grdo vozite tako da vas sreča ne obišče. Res je- tudi najboljši se kvarijo. Meni pa megane- francoz dela brez problema razen potrošni material :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kia se nemcem ne reži v fris, saj ne rečem da je slaba, nemcev pa vsekakor ni dohitela, mogoče veš kake so razlike v plehu in kvaliteti izdelave. Npr. BMW nima take cene samo zaradi imena, ampak ima kar veliko napredne tehnologije, nekdo pač mora plačati razvijalce, delo je natačno izpeljano in narejen je iz kvalitetnih materialov (poglej kakega starega bmwja in ga primerjaj s 5 let mlajšo kio ali hyundajem - govorim predvsem glede rje). Bmw ima poseben oddelek za vsako malenkost, imajo celo oddelek, ki se ukvarja striktno samo z zvokom motorja itd. .... poleg tega veliko vlaga v prihodnost, katero stvar je že izumila kia :trance_33_sleep:

Mogoče veš kaj vse spada pod tisto garancijo 7 let :) garantirajo, ti da ti ne bo zaribala in nekaj malenkosti, ki se po vsej verjetnosti ne bodo zgodile.... garancija na notranjo opremo in potrošni material - you wish ...... smo se zanimal za nakup nove ceed, po pregledu, kaj spada pod garancijo, smo mnenje spremenili.

Še to glede BMWja, njihov SMG2 in tiptronic sta gotovo najboljša menjalnika na svetu, si že kdaj slišal za iDrive, samodejno krmiljenje itd.

http://www.youtube.com/watch?v=g2RxEzTawfA - poglej si tole

Hja, samo tega v serijski proizvodnji še ne boš videl nekaj časa, sploh pa ne za neki razumljiv denar. Ne me narobe razumet. Sej razvijajo tehnologijo, ampak za moje pojme v napačno smer. Medtem, ko so cene bencina vse višje in nafte že počasi zmanjkuje, se še vedno ukvarjajo s agregati s 300KM in več. Zraven dodajo še nekaj opreme za tiste lenobne prestižneže (če temu ti rečeš prihodnost), ki se jim še pretikat po knofih več ne da (neuporabna finta s avtomatskimi brisalci) in to je to. Sicer so že sami ugotovili, da jih bo takšen razvoj pognal v prepad, saj kupcev, ki želijo vozilo s poceni vzdrževanjem vedno več. Kakšno prihodnost ima torej BMW? Si mogoče videl iz kakšne preteklosti so prišli Kia, Hyundai, Daewoo (oziroma Chevrolet). Temu jaz pravim vizija v prihodnost. Če bodo tako nadaljevali bodo hibrida izpljunili še preden bodo pri BMW-ju ugotovili, da so malo zaspali. Pa nočem rečt, da je slaba firma. Le precenjen je za to, kar ponudi.

Pleh se spreminja. Ne bom rekel, da so imeli Nemci kdaj slab pleh. Nasprotno! Izdelava materialov je bila vrhunska in še zmeraj je. Žal agregat ne sledi ostalim komponentam avtomobila. Kie so ravnotako rjavele. Danes pa je rjavo Kio novejše ere že precej težje najti. Sledijo tudi Hyundai in firme, katerih se je držal slab sloves. Celo Fordi.

Praviš, da se nima tudi na drugih avtomobilih, ki nimajo 7 let garancije na motor in menjalnik, kaj zgoditi, pa vseeno še nisem zasledil 7 letne garancije. Torej, firme ne garantirajo oziroma riskirajo, da bi lahko šlo kaj narobe, če bi garancijo podaljšali. Če oni tako pravijo, potem še zmeraj lahko gre kaj narobe v večjem številu avtomobilov. Čeprav, za takšen denar, kot ponujajo svoje avtomobile (beri: ogromen), bi lahko imeli vsaj toliko jajc, da bi garancijo podaljšali ali pa bi ceno znižali. Nič od tega, se seveda ne bo zgodilo. Ti garantiram. Drugače pa, če sem prav razumel prodajalca, je na vse ostale dele v Ceedu 5 let garancije. Heh, potrošni material nikoli pri nobenem avtomobilu ni imel garancije, ker že sam pridevnik pove svoje :) Bi pa bilo fajn, se strinjam. Vsi servisi do 7 let zastonj ;)

Ja, poznam te menjalnike, ki so začeli pohod z M3-jko v drugi polovici devetdesetih let. Ampak kaj ti to bistvenega doprinese v vsakodnevni vožnji? iDrive pa ni spet nič druga, kot še malo poleniti že tako lene voznike prestižnih avtomobilov. Raje, kot da so izgubljali čas s tem, bi lahko iznašli avtomatsko nakazovanje smerokazev, saj jih iz nekega razloga vozniki (predvsem) nemških avtomobilov (še posebej črnih) izjemno rekdo nakazujejo svojo smer.

Če praviš da se acord lepo vozi si pa res ta prau, od japcov se za primerjavo z evropejci vozi dobro edino LEXUS, veliko lepše kot s zdajšnjim acordom se voziš v 10 let starim audijem, vw, da BMW in MB sploh ne omenjaš, za nepokvarljivost so pa japci PRVI to je pa res, samo ne pa v kvaliteti vožnje, udobnosti, materjalov, varnosti itd. Meni je recimo nova Mazda 6 veliko bolj všeč in tudi bolje se pelje kot pa tvoja veleopevana Honda. :whistle:

Uh, uh, pomoje se ti še vrabci smejijo (pa dvomim, da imajo veliko pojma o avtomobilih). Kvaliteta vožnje s Hondami... em, kaj sploh moram omenjat to...? Namesto, da govoriš (sklepam po napisanem) precej na pamet, naj te nekdo zapelje z Accordom eno rundo. Če bi mi to rekel pred enim letom, bi se sam ponudil, da ti zrihtam en krog. Ni bil sicer najnovejši Accord (prejšna generacija), ampak avto je ležal na cesti kot naliman. Nobenega predkrmarjenja, nobenega podkrmarjenja. Neverjetno, kaj je dopuščal celo v ovinkih na hladni podlagi. Z volanom si lahko delal kot svinja z mehom pa ga nisi moral spravit iz ravnotežja. Pa sej mi ni treba več dosti razlagat, če je avto imel take posamične obese zadaj (po vzoru F1), da jih Audi še 50 let ne bo videl. Verjetno tudi ostala dva tekmeca ne.

Citirano iz ene strani:

"Among these is the powerful fuel-injected engine, a new suspension with a twin perpendicular cross member, which was borrowed from the Formula 1 design (in the future this design will win fame for Honda's suspensions), a complete electric package and modernized interior, and the futuristic design of the overall automobile."

No, kolega je sicer prešaltal iz Accorda na Civic Type-R... o tem avtu pa je sploh brezveze karkoli razglabljat. Dodelan v nulo. Sploh za takšen denar. Če bi imel BMW značko na nosu bi stal ziher 1/3 več.

Glede varnosti. Heh, sej mi gre na smeh :D Pojdi si pogledat najprej ocene na NCAP pa potem piši nazaj. Accord je bil leta 2001 takoj za Laguno, ki je takrat dobila 5 zvezdic! O raznih Toyotah pa ostalih japonskih zadevah si bom raje prihranil pisanje ;) Tudi kar se tiče udobnosti in materialov.

Ja, Mazda 6 je dober izdelek za sprejemljivo ceno. Tudi pelje se lepo, je prostorna in ima vzdržljiv motor. Vozil sem sicer 2.3 dizla, vendar turbo luknje nisem občutil. Tudi sam bi raje imel Mazdo 6 namesto Accorda. Ampak ne zaradi stvari, ki si jih naštel, ampak zaradi prostornosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri japonski zanesljivosti naletimo na tak primer. Očitno imate v žlahti smolo ali pa grdo vozite tako da vas sreča ne obišče. Res je- tudi najboljši se kvarijo. Meni pa megane- francoz dela brez problema razen potrošni material :whistle:

Jasno, da se tudi Toyota lahko pokvari. Od ostalih proizvajalcev se loči samo po tem, da ima izjemno malo pokvarjenih avtomobilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ali pa grdo vozite tako da vas sreča ne obišče. Res je- tudi najboljši se kvarijo.

Na vse naštete napake res zelo vpliva način vožnje, še posebej na luči, kompresor klime, plovec,... :headbang: Najboljši vpokličejo zasrano serijo nazaj in zamenjajo kar je za zamenjat. Pri Avensisu so za par napak na servisu vedeli ampak je bilo potrebno počakati, da zadeva crkne (konkretno prve luči, potovalni računalnik). :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modoče malo :topic: ,ampak vseeno, ene par kratic:

DAEWOO: Damn Asian Engineering Works Only Occasionally

FIAT: Found In A Trashcan

FORD: F**ker Only Rolls Downhill

HONDA: Had One, Never Did Again

HUMMER: Huge Ugly Mother, Mostly Eats Resources

Kia: Keep It Away!

VOLVO: Very Odd Looking Vehicular Object

VW: Very Weird

in še za konec

BMW:

Beautiful Mechanical Wonder

Beautiful Models Wanted

Bring More Women

LP!{M} :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomozuki, si mogoče pomislil, zakaj je dala kia 7 let garacije.... zato, da jo bo folk kupvov, kia pa bi rada ustvarila dobro servisno mrežo po evropi... teh 7 let kot je garancija, moraš avto na redne servise voziti na uradne servise, kar pa tudi neki stane, tako da brez skrbi, vse se prinese nazaj

sicer pa tudi bmw dela veliko na prihodnosti, njihov prototip doseže 280 km/h, bom preveril na katero gorivo, pa bom napisu, imenujejo ga pa mislim da solza (po slovensko).... je pa res, da so japonci dost spredi glede bodočih goriv, sicer pa bencin in dizl naslednjih 10-20 let sigurno še ne bosta izumrla kot pogonsko gorivo osebnih avtomobilov, torej se jim še vedno splača razvijat bencinske in dizlske motorje

ampak hibride razvijajo tudi pri bmwju:

http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type=

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, uh, pomoje se ti še vrabci smejijo (pa dvomim, da imajo veliko pojma o avtomobilih). Kvaliteta vožnje s Hondami... em, kaj sploh moram omenjat to...? Namesto, da govoriš (sklepam po napisanem) precej na pamet, naj te nekdo zapelje z Accordom eno rundo. Če bi mi to rekel pred enim letom, bi se sam ponudil, da ti zrihtam en krog. Ni bil sicer najnovejši Accord (prejšna generacija), ampak avto je ležal na cesti kot naliman. Nobenega predkrmarjenja, nobenega podkrmarjenja. Neverjetno, kaj je dopuščal celo v ovinkih na hladni podlagi. Z volanom si lahko delal kot svinja z mehom pa ga nisi moral spravit iz ravnotežja. Pa sej mi ni treba več dosti razlagat, če je avto imel take posamične obese zadaj (po vzoru F1), da jih Audi še 50 let ne bo videl. Verjetno tudi ostala dva tekmeca ne.

Jaz sem vozil že vse avte ki sem jih našteval pa je bila zame honda najslabša zato ne govorim na pamet to je samo moje mnenje :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od vseh avtomobilov, ki sem jih meu možnost vozit se mi za vožnjo definitivno najbol dopade octavia, tako za njo pa bmw serija 3. Vozil sem: felicia, punto, bravo, ceed, corsa, clio, meriva, golf IV, octavia, bmw serija 3, civic, A4, mondeo..... s felicijo se vozim vsak dan, z ostalimi pa sem se sam mal zapeljov, te avtomobile imajo kolegi.

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem vozil že vse avte ki sem jih našteval pa je bila zame honda najslabša zato ne govorim na pamet to je samo moje mnenje :whistle:

Očitno je s tvojim okusom za vožnjo nekaj narobe... ali pa blefiraš.. :evilgrin: ... gotovo se pa s hondami še nisi dosti vozil... že če se vsedeš v 10 let starega civica ali pa golfa je razlika prvemu v prid...pa testi tudi tako govorijo (aja, ti so podkupljeni)... me pa vseeno zanima tvoje mnenje, v čem je bila honda po tvojem najslabša...

kolikor sem jaz primerjal točno hondo z ostalimi (v katerem koli razredu od terenca do limuzine) - čist enostavno primerjavo ti ponudi že najdi si avto katalog - je honda od primerljivega tekmeca navadno prostornejša, močnejša, manj pokuri, ima večji prtljažnik, kvalitetnešo izdelavo, se manj kvari, lepše leži na cesti, ima bolj dodelan motor, natančnejši menjalnik, dizl ne ropota in ne trese armaturke, po 10 letih je brez čričkov, manj rjavi... - to so moje izkušnje...

mogoče ima kako zvezdico manj pri crash testih...drugega pa ne najdem... :unsure: , pa morda je za koga vzmetenje pretrdo, ampak to je spet na račun lege (poglej rezultate, čase testiranj na mobikrogu...)

spoštujem tvoje mnenje, ki je pa verjetno popolnoma drugačno od večine in me res zanima v čem se Honda najslabše vozi??? :krneki:

Argumentiraj, napiši kaj te je razočaralo, podeli mnenje z nami, ne pa natolcevat kar nekaj... :blink:

...sam nikoli ne pišem v teme o katerih nimam pojma! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, uh, pomoje se ti še vrabci smejijo (pa dvomim, da imajo veliko pojma o avtomobilih). Kvaliteta vožnje s Hondami... em, kaj sploh moram omenjat to...? Namesto, da govoriš (sklepam po napisanem) precej na pamet, naj te nekdo zapelje z Accordom eno rundo. Če bi mi to rekel pred enim letom, bi se sam ponudil, da ti zrihtam en krog. Ni bil sicer najnovejši Accord (prejšna generacija), ampak avto je ležal na cesti kot naliman. Nobenega predkrmarjenja, nobenega podkrmarjenja. Neverjetno, kaj je dopuščal celo v ovinkih na hladni podlagi. Z volanom si lahko delal kot svinja z mehom pa ga nisi moral spravit iz ravnotežja. Pa sej mi ni treba več dosti razlagat, če je avto imel take posamične obese zadaj (po vzoru F1), da jih Audi še 50 let ne bo videl. Verjetno tudi ostala dva tekmeca ne.

Jaz sem vozil že vse avte ki sem jih našteval pa je bila zame honda najslabša zato ne govorim na pamet to je samo moje mnenje :whistle:

posamične obese, če se ne motim, je imela že vectra 2000 16v in vectra turbo 4x4, kot tudi calibra, ki je na isti osnovi, pred malo manj kot 20 leti, pa je opel...

BMW = bosansko motorno vozilo :naughty:

BMW = bring me women :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opel je res že lahko vzdržljiv, samo ko pa sem videl od kolega vectro, tako gnilega avta pa še ne. Rja povsod, zunaj avta, v prtljažniku skratka povsod :closedeyes: Sicer pa tudi fordi (escort-imel) niso prav daleč od tega.

pri nas je opel že 15 let, pa če bo tako, kot do zdaj bo verjetno še vsaj 15 let, ker do sedaj je bil to res avto vreden svoje cene, je vw mnogo boljši, spet pa ni tolko več vreden...

edina stvar, ki pa ga izdaja je rja...no...vsaj bila

čeprav so imeli znanci skos težave, pr nas (TRKAM) nikol, tako da lahko samo pohvalim...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pravim isto za forda...je letu 3.prestava 150 in lepo vzorno prožna mašina, poraba 7.2 kar je za bencinarja zelo vzorno. Notranje udobje 1.A, sedeži sploh super, nastavljivi v vseh smereh pa tud ostal super. Sam ga je prasca rja izdala tko da je končal na odpadu :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pravim isto za forda...je letu 3.prestava 150 in lepo vzorno prožna mašina, poraba 7.2 kar je za bencinarja zelo vzorno. Notranje udobje 1.A, sedeži sploh super, nastavljivi v vseh smereh pa tud ostal super. Sam ga je prasca rja izdala tko da je končal na odpadu :SS

Ja to je verjetno kak starejši model.

Ker novemu se to nebi smelo zgodit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

posamične obese, če se ne motim, je imela že vectra 2000 16v in vectra turbo 4x4, kot tudi calibra, ki je na isti osnovi, pred malo manj kot 20 leti, pa je opel...

BMW = bring me women :naughty:

Še dobro, da si primerjal obe med seboj ;) Razlika je med traktorskimi obesami in tistimi po vzoru F1. Malo karikiram, ampak zgolj z razlogom, da bo razumljivo.

tomozuki, si mogoče pomislil, zakaj je dala kia 7 let garacije.... zato, da jo bo folk kupvov, kia pa bi rada ustvarila dobro servisno mrežo po evropi... teh 7 let kot je garancija, moraš avto na redne servise voziti na uradne servise, kar pa tudi neki stane, tako da brez skrbi, vse se prinese nazaj

sicer pa tudi bmw dela veliko na prihodnosti, njihov prototip doseže 280 km/h, bom preveril na katero gorivo, pa bom napisu, imenujejo ga pa mislim da solza (po slovensko).... je pa res, da so japonci dost spredi glede bodočih goriv, sicer pa bencin in dizl naslednjih 10-20 let sigurno še ne bosta izumrla kot pogonsko gorivo osebnih avtomobilov, torej se jim še vedno splača razvijat bencinske in dizlske motorje

ampak hibride razvijajo tudi pri bmwju:

http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type=

Sigurno. Zakaj bi drugače ponujali neke izboljšave, če ne zato, da pritegnejo kupce? Mislim, da ti malo mešaš garancijo in redne servise :) Slednji se izvjajo z namenom, da se ti garancija ohranja, saj pri njih zamenjajo načeloma potrošni material, ki je ključen za to, da avto pravilno deluje. Potrošni material se ščasoma izrabi zaradi amortizacije in sestave iz katere je (žalost nenadomestljive z kakšno drugo), takrat ga je pa potrebno zamenjati. Zakaj? Zato, da ne pride do okvar na kakšnih drugih delih pogonskega sklopa (ali drugih elementih avtomobila), ki so pod garancijo in ti jih v primeru, da si upošteval navodila in vozil avto na redne servise, zamenjajo brez lastnega plačila. Ko garancija poteče, si moraš pa vse plačati sam, četudi si upošteval 15.000km intervale in redno servisiral vozilo. Kaj je zdaj boljše? 2 leti sigurnosti ali 7 let sigurnosti, da ne bo potrebno dodatnih stroškov pri vozilu? Torej, nič se ne prinaša nazaj. Kvaliteto in garnacijo navadno "kupiš" z vozilom in njegovo prodajno ceno. Ostalo so redni servisi, ki morajo biti izvajani ne glede na firmo avtomobila iz lastnega žepa. Super avta brez rednih servisov danes še ni.

Vsaka firma dela na svojih prototipih. Tudi Kia in Hyundai. Vendar se zdi, da so nakatere mlajše firme v krajšem času dosegle bistveno boljši razvoj kot pa ena ustaljena firma, ki je trgu prisotna že od nekdaj in služi na račun svojega renomeja, manj pa na račun svoje kvalitete. Razvoj od Ponya do hibridnega Getza je v tem času bil neverjetno hiter za Hyundai. Sicer tudi BMW kani izdati X3 hibrida v naslednjem letu, vendar je cena dokaj vprašljiva, glede na to, da je osnovni model že sedaj precej drag. Tudi nasplošno bi se od neke dobro zaznamovane firme pričakoval bolj radikalen razvoj v smeri znanosti, kot pa dvopodročna klima v kabrioletu (serija 6), ki so jo naredili tako, da dobro hladi tudi, ko je streha spuščena. Če mene vprašaš, se preveč ukvarjajo s tehniko, namenjeno prestižnim lenobam, kot pa da bi izdali neki revolucionaren agregat.

Nafte je sicer res še za nekaj desetletij, vendar je potrebno o problemu razmišljati preden nastane. Kurativa ni najboljša rešitev. In mnogo firm se je za korak v prihodnost že odločilo. Po nekaterih napovedih naj bi liter bencina prišel leta 2015 že 4€, kar pomeni, da bodo močne zverine z veliko porabo vozili samo še tisti, ki si bodo to lahko privoščili. Takšnih ljudi bo pa vedno manj. Že sedaj ljudje veliko pozornosti namenijo porabi.

Jaz sem vozil že vse avte ki sem jih našteval pa je bila zame honda najslabša zato ne govorim na pamet to je samo moje mnenje :whistle:

Super. Še malo pa bi lahko postal avtomoto novinar :) Mogoče ne najbolj objektiven ali bi pa bila revija brezplačna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super. Še malo pa bi lahko postal avtomoto novinar :) Mogoče ne najbolj objektiven ali bi pa bila revija brezplačna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi niso navdušile honde jazz, FRV in novi civic. Me pa je stari civic 4.generacija ki so bili popolnoma drugi avtomobili :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno. Zakaj bi drugače ponujali neke izboljšave, če ne zato, da pritegnejo kupce? Mislim, da ti malo mešaš garancijo in redne servise :) Slednji se izvjajo z namenom, da se ti garancija ohranja, saj pri njih zamenjajo načeloma potrošni material, ki je ključen za to, da avto pravilno deluje. Potrošni material se ščasoma izrabi zaradi amortizacije in sestave iz katere je (žalost nenadomestljive z kakšno drugo), takrat ga je pa potrebno zamenjati. Zakaj? Zato, da ne pride do okvar na kakšnih drugih delih pogonskega sklopa (ali drugih elementih avtomobila), ki so pod garancijo in ti jih v primeru, da si upošteval navodila in vozil avto na redne servise, zamenjajo brez lastnega plačila. Ko garancija poteče, si moraš pa vse plačati sam, četudi si upošteval 15.000km intervale in redno servisiral vozilo. Kaj je zdaj boljše? 2 leti sigurnosti ali 7 let sigurnosti, da ne bo potrebno dodatnih stroškov pri vozilu? Torej, nič se ne prinaša nazaj. Kvaliteto in garnacijo navadno "kupiš" z vozilom in njegovo prodajno ceno. Ostalo so redni servisi, ki morajo biti izvajani ne glede na firmo avtomobila iz lastnega žepa. Super avta brez rednih servisov danes še ni.

Vsaka firma dela na svojih prototipih. Tudi Kia in Hyundai. Vendar se zdi, da so nakatere mlajše firme v krajšem času dosegle bistveno boljši razvoj kot pa ena ustaljena firma, ki je trgu prisotna že od nekdaj in služi na račun svojega renomeja, manj pa na račun svoje kvalitete. Razvoj od Ponya do hibridnega Getza je v tem času bil neverjetno hiter za Hyundai. Sicer tudi BMW kani izdati X3 hibrida v naslednjem letu, vendar je cena dokaj vprašljiva, glede na to, da je osnovni model že sedaj precej drag. Tudi nasplošno bi se od neke dobro zaznamovane firme pričakoval bolj radikalen razvoj v smeri "znanosti, kot pa dvopodročna klima v kabrioletu (serija 6), ki so jo naredili tako, da dobro hladi tudi, ko je streha spuščena. Če mene vprašaš, se preveč ukvarjajo s tehniko, namenjeno prestižnim lenobam, kot pa da bi izdali neki revolucionaren agregat.

Najprej glede garancije. Nisva se dobro razumela. Kia bi rada ustvarila svojo servisno mrežo. Če ti dajo na avto 7 let garancije, moraš vseh teh 7 let avto vozit na URADNE servise, torej ga ne smeš peljati na nek hitri servis, al pa preprosto sam doma zamenjat olje, filtre, svečke itd. Uradni servisi je vsem jasno, da niso pocen. Seveda pa bi na tak način firma rada tudi pridobila stranke, kar jih brez dvoma je ozr. bo. Teh Kia Ceed zadne čase vidiš kar precej na cesti, drugače pa avto niti ni tako zelo poceni. O kiji Rio ne bi zgubljal besed ker je podn od podna, mislim tko glede varnosti, glede mašine ne vem, cena pa niti ni kaj veliko manjša kot npr. pri Toyota Yaris. Ceed s solidno opremo stane blizu 15k€, dodaš še 1k€ in imaš novo astro, prav tako s kar solidno opremo, tako da bi reku da je avto malenkost dražji prav zaradi te garancije.

Druga stvar, glede razvoja. Si mogoče pomislil, da ima BMW precej drugačno ciljno skupino kupcev, kot Kia in Hyundai. Da bi Kia rezvijala neke superduper udobne stvari in tralala samodejno to samo to ono, bi se ji cena dvignila, kupil pa je ne bi "noben". Kia in Hyundai ciljata na tiste z ne ravno polnimi denarnicami, zato pa tudi taka garancija, vsak bi rad prišparal. BMW kupujejo večinoma podjetniki, taki in drugi direktorji, poslovneži itd. (govori se o novih avtomobilih). Nekateri so leni ko pes, nekateri pa so zelo veliko na poslovnih poteh, vsak pa bi rad po napornem delu v poti domov užival v udobju. Verjemi, da bi raje imeu kar se da udoben in izpopolnjen avto s to in ono opremo, kot pa nek nedovršen avto, če bi vsak dan prevozil 500km. Torej se BMWju to izplača. Kio in Hyundai kupi nek popolnoma običajen človek, ki avto rabi za na šiht in nazaj, pa za v trgovino in bakica, da gre zutri po mleko in v nedeljo zutri k maš. Takemu pa se zdi zapravljanje za npr. BMWja stran vržen denar. Torej da povzamem, povsem različni ciljni skupini kupcev, zato tudi take razlike v razvoju.

Tretjič. BMW kani izdati hibridnega X6, imajo pa že hibridno sedmico. Glede agregatov je pa tko. Iz njihovih agregatov se da iztisniti kar precej moči, npr. R6, V8 in V10 agregati. Nova M3, 4.0l V8, 420 HP, povprečna poraba pri zmerni vožnji naj bi bila 13-14 l/100km, kar niti ni tako veliko (za tako mašino seveda), M5, 5.0l V10, 507 HP, povprečna poraba nekje okrog 17 l/100km. P avzemimo za primer še dizl mašino: 745d, V8, 4.5 l, 300 HP, poraba okoli 10 l/100km. Če gledamo vozne lastnosti se precej pozna, ker so avtomobili malce težji, večina okrog 1,5t, potem pa imamo še zadnji pogon (kar jim prinaša nek svoj čar). Cena je kakršna je, sigurno pa niso BMWji mišljeni za neke navadne delavce v Muri, ampak za poslovneže in te in one ki imajo nekaj pol palcem, tak pa bo pripravljen za udobje in vzdržljivost plačati tudi nekaj več.

Tolk o tem, da ne boste Kije primerjal z BMWjem, ker se jih ne da primerjat. Vsaka firma ima svoje poslanstvo in svoje ekonomske strokovnjanke, ki dobro vedo kje lahko potegnejo denar, nobena firma ti pa ne bo neki šenkala, da bi bila sama na slabšem. Če se nekaj tako in drugače sliši sprva kot izredno ugodno in taka pa druga garancija, še vseeno firma 90% ali več ve da se ne bo podala v izgubo, če ima seveda sposobne ekonomiste ter managerje.

Upam d se vam je dal prebrat moj skromni komentar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej glede garancije. Nisva se dobro razumela. Kia bi rada ustvarila svojo servisno mrežo. Če ti dajo na avto 7 let garancije, moraš vseh teh 7 let avto vozit na URADNE servise, torej ga ne smeš peljati na nek hitri servis, al pa preprosto sam doma zamenjat olje, filtre, svečke itd. Uradni servisi je vsem jasno, da niso pocen. Seveda pa bi na tak način firma rada tudi pridobila stranke, kar jih brez dvoma je ozr. bo. Teh Kia Ceed zadne čase vidiš kar precej na cesti, drugače pa avto niti ni tako zelo poceni. O kiji Rio ne bi zgubljal besed ker je podn od podna, mislim tko glede varnosti, glede mašine ne vem, cena pa niti ni kaj veliko manjša kot npr. pri Toyota Yaris. Ceed s solidno opremo stane blizu 15k€, dodaš še 1k€ in imaš novo astro, prav tako s kar solidno opremo, tako da bi reku da je avto malenkost dražji prav zaradi te garancije.

Ja, to drži. S tem si zagotovijo vgrajevanje originalnih delov (ki so verjetno dražji) in dobiček točno določenim serviserjem. Ampak tudi katerikoli drug proizvajalec bi lahko naredil isto stvar pa se za ta korak še vseeno ni odločil. Verjetno, da so to pogruntali celo prej kot Kia pa vendar nimajo dovolj poguma ali pa zaupanja v svoje delo. Ni logično, zakaj bi recimo BMW podpiral nepoblaščene serviserje, ko bi se lahko poslužil istega sistema. Mogoče zato, ker je že v štartu precej dražji od "povprečne" EU konkurence (Mondeo, Laguna itd.). Res, da Cee`d ni (več zelo) poceni in nekako konkurira ostalim iz svojega razreda. Vendar pa imaš za obdobje garancije mirno vest, da se ti ne bo zgodilo, kar se dogaja recimo drugim firmam, ko se ti avto pokvari točno, ko je konec garancije. Poznam kar nekaj takšnih primerov, celo z zelo dragimi avtomobili. Kaj je torej boljše? Vozit v miru 7 let ali voziti v miru 2 leti, potem pa upati, da bo vse OK? Odločitev je seveda na vsakem posamezniku. Sam nisem noben Kia fan, niti nisem imel nobenega njihovega avtomobila, sem pa sedel v Cee`du, precej tudi prebral o njem in me je navdušil. Vsi njegovi predhodniki so bili pa bolj vzhodnjaško narejeni, čeprav je že Pride imel 3 leta garancije. Težko je pa primerjati Yarisa in Cee`da, ker je prvi dolg 3,7m, drugi pa 4,4m :) To so pa že skoraj Astrine mere.

Druga stvar, glede razvoja. Si mogoče pomislil, da ima BMW precej drugačno ciljno skupino kupcev, kot Kia in Hyundai. Da bi Kia rezvijala neke superduper udobne stvari in tralala samodejno to samo to ono, bi se ji cena dvignila, kupil pa je ne bi "noben". Kia in Hyundai ciljata na tiste z ne ravno polnimi denarnicami, zato pa tudi taka garancija, vsak bi rad prišparal. BMW kupujejo večinoma podjetniki, taki in drugi direktorji, poslovneži itd. (govori se o novih avtomobilih). Nekateri so leni ko pes, nekateri pa so zelo veliko na poslovnih poteh, vsak pa bi rad po napornem delu v poti domov užival v udobju. Verjemi, da bi raje imeu kar se da udoben in izpopolnjen avto s to in ono opremo, kot pa nek nedovršen avto, če bi vsak dan prevozil 500km. Torej se BMWju to izplača. Kio in Hyundai kupi nek popolnoma običajen človek, ki avto rabi za na šiht in nazaj, pa za v trgovino in bakica, da gre zutri po mleko in v nedeljo zutri k maš. Takemu pa se zdi zapravljanje za npr. BMWja stran vržen denar. Torej da povzamem, povsem različni ciljni skupini kupcev, zato tudi take razlike v razvoju.

Načeloma se šteje med prestižne znamke in ima višje cilje kot omenjena dva proizvajalca. Sploh nisem temu oporekal. Kar se zdi skoraj smešno je 2 letna garancija. Problem je tudi, da se v zadnjem času te prestižne znamke skušajo približati tudi smrtnikom. To je nekako začel MB z A klaso in C klaso, potem pa Audijev A2, A3 in A4 pa BMW-jeva 1-ka in 3-jka. Pričakoval bi vsaj konkurenčne cene, ne pa cen glede na poreklo oziroma renome (izpred 20-ih let). Ali pa visoke cene (kot jih imajo sedaj) pa dolgo garancijsko dobo. Konkurenti od Mondea, Lagune, Passata, C5-ke, Civica, Accorda, Mazd 3 in 6 itd. jim pa že dihajo za ovratnik z precej bolj sprejemljivimi cenami, medtem ko kvaliteta samo raste. Če samo pogledaš A4-ko recimo. Nobene opreme pa precej zajetna cena. Pa ne morem ravno trditi, da je prestižen avto. Mislim, mogoče da je, ampak nič kaj bolj kot recimo Mondeo.

Tretjič. BMW kani izdati hibridnega X6, imajo pa že hibridno sedmico. Glede agregatov je pa tko. Iz njihovih agregatov se da iztisniti kar precej moči, npr. R6, V8 in V10 agregati. Nova M3, 4.0l V8, 420 HP, povprečna poraba pri zmerni vožnji naj bi bila 13-14 l/100km, kar niti ni tako veliko (za tako mašino seveda), M5, 5.0l V10, 507 HP, povprečna poraba nekje okrog 17 l/100km. P avzemimo za primer še dizl mašino: 745d, V8, 4.5 l, 300 HP, poraba okoli 10 l/100km. Če gledamo vozne lastnosti se precej pozna, ker so avtomobili malce težji, večina okrog 1,5t, potem pa imamo še zadnji pogon (kar jim prinaša nek svoj čar). Cena je kakršna je, sigurno pa niso BMWji mišljeni za neke navadne delavce v Muri, ampak za poslovneže in te in one ki imajo nekaj pol palcem, tak pa bo pripravljen za udobje in vzdržljivost plačati tudi nekaj več.

Kakorkoli gledaš, tudi teh prestižnežev, ki imajo nekaj pod palcem, bo začelo počasi zmanjkovati. In, če mene vprašaš, bodo vse prestižne znamke po svetu, počasi morale začenjati s spremembami v svoji politiki. Lexus je že začel s tem. Tudi iz okoljevastvenega vidika in vseh možnih zakonov, ki bodo omejevali ali že omejujejo izpuste v naravo. Ne rečem, da ti avtomobili niso udobni. Ne morem pa isto trditi za vzdržljivost. ADAC nekak dokazuje nasprotno. Za denar, ki ga je potrebno odšteti za takšen avto, bi moral vzdržati vsaj 300.000km brez kakršnekoli okvare, zgolj redni servisi. Oziroma 5 let, saj je omejena kilometrina za garancijo danes že redkost.

Tolk o tem, da ne boste Kije primerjal z BMWjem, ker se jih ne da primerjat. Vsaka firma ima svoje poslanstvo in svoje ekonomske strokovnjanke, ki dobro vedo kje lahko potegnejo denar, nobena firma ti pa ne bo neki šenkala, da bi bila sama na slabšem. Če se nekaj tako in drugače sliši sprva kot izredno ugodno in taka pa druga garancija, še vseeno firma 90% ali več ve da se ne bo podala v izgubo, če ima seveda sposobne ekonomiste ter managerje.

Upam d se vam je dal prebrat moj skromni komentar.

Sem prepričan, da večina poslujejo s plusom. Vprašanje časa pa je, kako dolgo jim bo še to uspevalo. Veliko dolgo obstoječih firm si je že ustvarilo nek renome, ki jim pomaga pri izdelavi cen za svoje artikle. Vedo, da ljudje razmišljajo po sistemu: več denarja, več muzike. Včasih je to res držalo, koliko pa danes drži pa lahko vidimo iz statistike pokvarjenih avtomobilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!