Skoči na vsebino

100 najbolj zanesljivih avtov


SiR

Priporočene objave

JaRaNe: ne pljuvam po BMWju, le da ko berem osebke kot si ti z "ogromno" in edino pravimi izkušnjami ... no ja, malo se nasmejem

če sam še nisem prevozil veliko, še ne pomeni, da ne vem kaj se dogaja z avtomobili, ki jih vozijo prijatelji, sošolci, znanci.... o teh izkušnjah pa sem že govoril malo prej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in vse te "izkušnje" so več ali manj ničvredne, morda boš nekoč pogruntal zakaj temu tako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tu pa je še nekaj list, ki sem jih zasledil na internetu, nevem sicer koliko so objektivne, za moje pojme zgledajo kar realne, pa še avtomobili so vsaj razdeljeni po cenovnih razredih, ne pa da primerjajo vrtno lopo in nebotičnik:

http://www.edmunds.com/reviews/consumersmo...2007/index.html

http://www.edmunds.com/reviews/bestbet/articles/index.html

http://www.edmunds.com/reviews/mostwanted/2007/index.html

http://www.edmunds.com/reviews/tco/2008/index.html

http://www.edmunds.com/reviews/alg/index.html

@misty: koliko km si pa že ti prevozil z bmwjem?

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj ti bom polepšal večer :D

Za volanom BMWja nisem naredil še nobenega km ;)

Drugače pa letos kar nekaj km kot sopotnik v '03 525i, pa še enkrat si preberi kar sem pisal o BMWju, overall ok avto, slavospevov pa ne mislim pisat o njem ker ima napake, ki jih že zaradi ugleda firme ne bi smel imeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj ti bom polepšal večer :D

Za volanom BMWja nisem naredil še nobenega km ;)

Drugače pa letos kar nekaj km kot sopotnik v '03 525i, pa še enkrat si preberi kar sem pisal o BMWju, overall ok avto, slavospevov pa ne mislim pisat o njem ker ima napake, ki jih že zaradi ugleda firme ne bi smel imeti.

ne boš mi polepšal večera, sem samo informativno vprašal, nočem nobenih slavospevov :rolleyes: sem mogoče jst reku da je bmw no.1 avto... nisem, na prvo mesto sem dav toyoto ..... sicer pa pri testih vzdržljivosti upoštevajo tudi redne servise in stroške servisov.... tudi to je lahko en od razlogov, da so dražji avtomobili tako spodaj, ker imajo tudi dražje servise in take avtomobile ponavadi vozijo na uradne servise, kjer je še dražje..... BMW uradni servis je sploh znan po tem, da je drag + ne pozabit, štejejo se tudi servisi vizualnih delov

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, stvar je taka.

Nemci so zaspali na lovorikah in to jih sedaj močno je*e.

Tako kot je mercedes z 90imi začel izgubljati ugled, si sedaj počasi tudi BMW. Srečo imajo, ker še vedno računajo na stranke, ki kupujejo avte kot statusni simbol.

Kakor berem, sklepam da nisi veliko presedal iz avtov v avte, kar se tiče drugih znamk, sploh Hyundai, ki ga tu tako veselo zaničuješ se v resnici obnese precej drugače kot si pripravljen priznati.

Če vzamem za primer Santa fe, je znotraj praktično isto sestavljen kot kaksen nemec. Tudi novi i30 se pelje in je na sploh na otip veliko bolj prijeten kot recimo golf. Tako da poskusi peljati nekaj kilometrov pa potem sodi. Takole kaj pravi kolega ki vozi accenta s 300k km ne bo zadostilo ravno za konkreten argument.

Kar se tiče 10 let starih BMW in mercedesov mi nihče ne bo trdil, da je vse tako oh in sploh kvalitetno. Za primer poglej samo kaksno srednje ohranjeno w220 S klaso. Za božjo voljo, če si dobro od blizu pogledaš avto je bolj rjav kot moja 15 let stara alfa, da o predzadnjih Cjih in "odlični" elektriki sploh ne govorim.

En nasvet. Če imaš le možnost pojdi in prevozi kar se le da moznih avtov, pa potem povej, če se ti še vedno zdi bolj pametna izbira 5 let star nemec. Kakor je bilo že marsikje napisano novih slabih avtov ni več in kvalitete se ne plača, plača se le znamko!

Ni nič citirano, ampak naj se zamisli pač vsak ki se v tem sestavku prepozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bv se sploh neki ubadat kle, ker bo itak vsak trdiv svoje.... svoje sem povedal, tako da zapuščam temo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti pa a veš d nimam niti enga BMW posterja :) konec koncev je vsak nov avto drag... mogoče so pa ravno zato nekateri proti BMWju, ker si ga ne morjo prvošt :naughty: jst si ga ne morem, je pa m3 že dolgo moj sanjski avto :worship: upam pa da v dalni prihodnosti zberem dovolj denarja za vsaj tam do 5 let staro petico.... mene je osebno navdušil zadnji pogon, lega na cesti, tiptronik in udobje... uglavnem luksuz za vozits tiptronikom sem sicer prevozil le dobrih 20km, s starejšimi bmwji pa nekaj več, vendar je že tam udobje kar precej visoko, prav tako pa tudi vse našteto.... o bmwjih nisem zasledil nič slabega, tudi ti ki jih poznam in ga imajo, nimajo nobenih problemov z njimi, čeprav jih ima nekaj čez 300.000 prevoženih, pri nekaterih novih dizlih pa sem slišal da znajo zajebavat, sicer se pa z dizli ne mislim obremenjevat, ker ga ne mislim imet

torej ne vem zakaj glede na vse to ne bi smel imeti dobrega mnenja o BMWjih, je pa res da so dragi in po eni strani je to tudi prav... če je bmw neke vrste prestiž, pač more bit prestiž, ne more ga kar vsak 2. delavec za trakom imet

p.s.: če pa vam BMW ni všeč, pa vem da vas ne bom prepričov nasprotno, torej mi po domače povedan "dol visi"

Jasno, kupi tisto, kar ti veleva srce ;) Jaz vem, da BMW-ja ne bi imel. Skupni imenovalec vsem modelom je ta, da jih je preveč na cesti in da so predragi za to, kar nudijo. 3-jke vozijo načeloma ateki. Za manjši denar dobim popolnoma enako dober, če ne celo boljši avto tega razreda. 5-ke vozijo poslovneži in čefurji. Ker nisem nič od tega, se pomoje ne bi dobro vklopil v ta segment :) 7-ke vozijo boljši poslovneži, glasbeniki in mafijozoti. X-serijo vozijo ženske (paradoks o majhnih ženskah in ogromnih avtih). Kaj mi torej ostane? Enka? No, tudi tega sem vozil, sicer 120 dizla, ampak avto mi je bil dosti manj prijeten kot Mazda 3 1.5 :) Lega je res bila izvrstna (v suhem), ampak tega denarja za moje pojme ni vreden. Ko smo govorili o udobju. Prednji sedeži so res bili super, zadnji pa totalna polomija po 20km vožnje. Isto je s 3-jko in predzadnjo 5-ko, ki zadaj resnično skopari s prostorom in je skrajno neudobna.

Pa ne spet mislit, da sem nevoščljiv itd. Me ne moti, če ga kdo ima, mu ga celo privoščim, samo zase vem, da bi za toliko denarja raje kupil nekaj bolj odmevnega. Nekaj kar nima vsak.

BMW uradni servis je sploh znan po tem, da je drag + ne pozabit, štejejo se tudi servisi vizualnih delov

Vetrobran za Citroena C3 je še zmeraj dražji kot za serijo 5. Vsaj prejšnji model.

No, zdaj bi bil pa čas, da še kdo kak link, do kake druge "statistike zanesljivosti" gor nalima (nemške, francoske, taljanske...)...da bo branje spet zanimivo ko se boste užgal... Viva renold! :evilgrin:

Upaš na kakšne razlike ali zgolj potrditve? :naughty:

samo vsedi se v novega hyundaja pa v 10 let starega bmw-ja al pa mercedesa, potem se pa pogovarjajmo o tem KJE in V ČEM je avto boljši, ker novi bavarci ipd tak niso primerljivi s korejci, mislim, da razumete bistvo...

Sprobal ;) Moram rečt, da opaznih razlik ni :) Zakaj ne bi bili primerljivi? Avto je avto ali še zmeraj velja, da je nemški avto nekaj več? Od teh povoham samo še Forda (ki vbistvu sploh ni nemški) :)

sam ne ti men primerjat enga skreta od hyundaja, k se vsedš notr kokr v karjolo, mater da ma sosedov 10 let star massey lepše oblikovano in kvalitetnejšo plastiko v notranjosti pa potem z enim recimo primerljivega razreda (accent) golf, astra al pa polo, corsa... :grrr

V kaj si se ti nazadnje vsedel? Ponya? :D Za temi, ki si jih naštel, ne zaostajajo popolnoma nič ali jih kvečjemu prehitijo v obdelavi. Pa glej zdaj trenutne modele, ki so na razpolago. Pravtako ne primerjat Sparka z Polotom, ampak vzami raje recimo Lupa ali Foxa.

nekdo s smislom za oblike in občutkom za material bo pač zbral rajši 3 leta starejši pa boljši, definitivno boljši avto...

Nekdo s smislom za estetiko ziher ne bo posegel po BMW-ju, to si lahko prepričan :) Razlog je predvsem v tem, da jih je preveč in ga vidiš na vsakem vogalu. Tudi ne bo posegel po korejcu, ampak prej po kakšnem italijanu. Mogoče američanu. Kateri avto pa je definitivno boljši pa itak pove statistika ;)

garancija je pa tak marketinška poteza, bmw (k ste ga že čist tko napadl) ne rab 10 letne garancije, tak vsi vejo, da če bo kaj narobe, se bo to pokazalo in porihtalo v teh 2h letih pol pa ma de laufa 300k pa naprej... kia pa pač mora neki nardit, da bo prtegnila kupce...

lp

Ne zdaj opravičevat, da je ne rabi :) Itak, da jo rabi. Sploh za takšno ceno, kot ga prodajajo. In to visoko garancijo. Nekatere napake se pojavijo takoj, se jih odpravi, druge se pojavijo takoj in se jih ne odpravi in tretje se pojavijo po garanciji. Omenil si samo prve :) Kia je že nekaj naredila, da je iz nič prišla tako daleč v tako kratkem času. Pa, če je to 7 letna garancija - hvalabogu. So vsaj dovolj samozavestni glede svojih izdelkov. Vsako uveljavljanje garancije firmo kar drago stane. Z izgubo pa definitivno ne bodo poslovali. Najlažje je pa seveda prodat avto in žvižgat v drugo stran :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Špekuliraš? Pomoje, da bo res zadnji s 7 letno garancijo. Naslednji Kiin bo imel že 9 letno. Sploh, če gledam glede na prejšnje modele. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Špekuliraš? Pomoje, da bo res zadnji s 7 letno garancijo. Naslednji Kiin bo imel že 9 letno. Sploh, če gledam glede na prejšnje modele. :whistle:

pretiravanje :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tomozuki:

Da te razsvetlim, čeprav je offtopic. Dosedaj so bli doma avtomobili, da se jih js spomnem lahko tolko dobro, da ocenim izgled in kvaliteto izdelave:

1990 opel vectra 2000

1991 mercedes e220

1991 suzuki maruti

1993 škoda forman

2000 opel vectra caravan 2.0 dti brez kakršnekoli dodatne opreme (še zdej doma)

2004 hyundai accent s tisto opremo k je blo fuzbalsko prvenstvo...v glavnem dost elektrifikacije in pač kar lahko nudi hyundai (še doma)

2001 seat cordoba 1.4 mpi

2004 renault clio 1.5 dci billabong

2005 renault modus 1.4 (še doma)

2004 opel astra caravan 2.0 dti sport (trenutno moj avto)

vozil oz. sedel, pregledal kakorkoli že...še v:

2000 škoda fabia 1.4 16v ne vem ktera oprema, elektrifikacija vsa, meglenke...

1993 renault 5

2001 (se mi zdi) renault twingo

2004 vw polo 1.4 tdi (comfortline predvidevam)

2002 laguna caravan 1.9 dci (2x!)

2004 audi a4 caravan 1.9 tdi

2002 alfa 147 jtd

2004 fiat stilo

2007 renault twingo gt

2007 BMW 120D

pa še ogromno bi se jih najdlo, samo o tehle znam pač povedat svoj vtis, mnenje in tud nekak vem kdo je mel kakšne probleme z kakšnim avtomobilom tako da...

samo kratko mnenje, argumentiral ne bom preveč, ker bi blo predolgo za napisat.

opla vozimo že 15 let. avto je nekje srednjega cenovnega razreda, je pa najcenejši med nemci (če odmislimo najnoveše modele... ). za svojo ceno ponuja definitivno največ. motorji zmogljivi, varčni. edina stvar je bil slab pleh na 2000-ki, ki je tudi zgnila, plastika tud ni bla nevemkaj kvalitetna, solidna, elektronike preveč, nikoli nič crknilo...vectra b, jo vozi foter trenutno. vse ok, sicer brez opreme, ampak se pozna oplova generacija, sicer materiali v notranjosti so kvalitetnejši, ampak občutek in dizajn se ni dosti spremenil iz prejšnje generacije vectre, 1x ostali brez olja, lučka ni svetila...avto je kr laufu. astra, ki jo vozim jaz, ravno tako B (oz. G) generacije podobno kot vectra, ampak se pač vidi da je razred nižje (prostornost, mogoče tud mal slabša kvaliteta izdelave), sicer pa avto vreden svojega denarja. mercedes (spremljajte letnike!) odličen avto, luksuz pač, sploh za tiste čase, ampak take kvalitete izdelave, udobja itd renault (katere sem dosedaj vozil) ne bo potemtakem še dolgo, dolgo dosegel (pazi spet...je 15 let razlike v letnikih... ). seat povprečno dober, slaba kvaliteta izdelave, plastika..no comment, hmal vse skup crknlo, accent, podobno kot mnogo starejši maruti, vse ma luft, vse škriple, deluje ali pač ne...motor sicer zadovoljivo poskočen in ne preveč požrešen, vzdržljiv (1.5 105KM), plastika trda, slaba, grda, dobro da je vsaj pleh oblečen in ne kaže gole pločevine, kot recimo renaultova 5-ka. renaultovi dizli. žalost, sama živa kur*arija, crkuje vse po vrsti, nobeden ni doživel prek 120 tisoč kilometrov... sicer pa v laguni dokaj dobro izdelana notranjost, medtem ko v manjših modelih precej pusta za moje pojme in nekvalitetna plastika.

škodo forman lahko primerjam s hyundaijem, audi zelo dobro izdelan, kvalitetni materiali, tih, vzdržljiv. alfa podobno kot opel, le da je sama izdelava slabša, tud plastika morda za odtenek bolj cenena, stilo živ pogreb v notranjosti, sicer še kar ql, kako bo z motorji in ostalimi deli, bomo še vidl, menda je vse skup precej vzdržljivo. Bmw, med vsemi naštetimi najnovejši in predvsem najdražji, tudi najboljše izdelan, vendar če mene vprašate ni vreden 40 tisoč evrov, ker dosti boljši od audija ni, sicer pa nisem opazil napak...

nekako na kratko, sicer ni glih nekej zelo konkretno argumentirano, ker enostavno takole iz glave težko rečem kaj več, če me pa že vprašate za primerjavo, pa lahko vsakmu povem, kaj sem doživel, probal in kakšno mnenje sem si ustvaril.

zaenkrat nas vozi opel, trenutno se mi poleg alfe oz. fiata zdi še najbolj vreden svojega denarja, so audiji, bmw-ji precej boljši, tolik pa spet ne. ne bom grajal novih korejcev, sem sam bleknu pač prej nekaj kar mi je prišlo na pamet, ker jih nisem probal. povem lahko pa takole za vse kar sem vozil in v čemer sem sedel. in lahko samo rečem, da so (bli) navadne korole, samokolnice če kdo ne razume, v renaultu se ne počutim dobro, ker je vse premehko (vendar to je čisto subjektivna izjava), tudi dizajn mi je preprosto nagravžen (izvzel bom twinga in clia če gledam nove generacije), izkušnje...iz vseh strani samo slabo, tako sliko sem si ustvaril pač s tem kar poberem od prijateljev, znancev in domačih.

moje mnenje. nemci SO v prednosti, se pa strinjam da se razlika vse bolj zmanjšuje. glede pričakovanj od nemcev, takole je...bli so eni izmed prvih oz. so pač največji, ki so pisali avtomobilsko zgodovino, vsi chengpengi, hyundai in kie so prišli mnogo kasneje, zato se morda od nemcev pričakuje več, a danes tudi že preveč, ker je avtomobilska industrija enostavno izmozgana, idej je vse manj, kvalitetnejšega od najkvalitetnešega ne more več bit!

stvari se bodo začele drugač obračat, prihajajo hibridi, vesoljska cestna vozila, na katerem področju pa pač kraljujejo poševnooki, zato morda novi komentarji čez kakšnih 10-15 let...do takrat pa vozim nemca! ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pretiravanje :naughty:

OK :) Če bom imel prav plačaš pir :whistle:

Pri naši bajti smo imeli:

Zastava 750 (83 letnik):

Dober avto, sicer je rada šla zajla na sklopki, ampak vseeno je dal precej od sebe in nas vsako lepo pripeljal na Šolto. Včasih se nas je noter peljalo tudi 6. 2 otroka in 4-je odrasli. Pozimi je znal zatajit in počakal na toplejše vreme.

Fiat Ritmo 70CL (86 letnik):

Sigurno en boljših avtomobilov, kar smo jih imeli. Hvaležen še pa še. Šel je celo na dizel kot sem že omenil in nas ni pustil na cesti. Enkrat smo pri spustu iz Golice malo prekurili zavore, ampak razen smradu nič hujšega.

Alfa Romeo 33 1.5ie (93 letnik):

Dober, močen avto s skoraj 100 konji, dobrimi pospeški in končno hitrostjo, dokaj velikim pritljažnim prostorom, vendar slabo izdelavo. Vrata se pozimi skoraj niso dala zapreti in smo jih morali zvezati s špago. Tudi rezervni deli so bili precej dragi. Pri 70.000km je crknil menjalnik, ki je stal 3000DEM. Avto je tudi precej izgubil na vrednosti.

Ford Mondeo MK1 CLX 1.8 (95 letnik, kupljen 99):

Eh, avto je bil skotan in je vse delalo napol. Bil je pa popolnoma na novo prebarvan. Po 3 tednih smo ga prodali.

Ford Mondeo MK2 CLX 1.8 (96 letnik, kupljen 99):

Kupili smo rabljenega od distributerja, ampak avto je bil vreden svojega denarja. Sam sem sicer navijal za Scorpia, vendar sta se ga starša branila, ker ga je potem težje prodat. Mah, kot da bomo tega kdaj prodali :) Ima 214.000km, enkrat mu je šel ležaj v prednji levi nogi, ampak sem še vsaj 600km naredil z njim pred zamenjavo. Nikoli nas ni pustil na cesti, sem pa enkrat odletel z njim iz nje :) Razbil sem prednji odbijač, masko in zvil zadnjo levo felno. Popravilo in gremo naprej. Pred kakšnim letom sem vanj vgradil ksenonke, ker z tistimi halogenskimi brljivkami nisem videl nič, čim je malo padel dež. Je precej prostoren, ima velik prtljažni prostor, več pa itak ne rabim. Edino, kar je moteče je to, da je začel cvetet nad zadnjimi blatniki. Sicer ne fejst, bo pa treba dat popravit. Upam, da bo lepo vzdržal še vsaj 100.000km.

Daewoo Matiz (00 letnik, kupljen 03):

Za majhen denar popolnoma OK avto, izjemno prostoren in ekonomičen. Rezervni deli so smešno poceni, čeprav ni bilo potrebe po njih. Agregat je bil precej poskočen, čeprav več kot 150km/h ni šel po števcu. Zvok pa od Porscheja :D Sama stabilnost avtomobila je bila bolj boga, tudi notranjost ni bila nič posebnega in jo je kazila poceni trda plastika. So pa vsaj bili vsi deli oblečeni vanjo, ne pa kot Lupo, ki je imel kar viden karoserijski pleh od znotraj. Kolega ima na njemu že preko 200.000km in ni zamenjal druga kot prednje desne roke, ki ga je prišla 13.000sit :D

Fiat Punto 1.2 SX (letnik 01, kupljen 04):

Majhen poskočen avto kljub 60KM, pridno je oddelal svojih 50.000km, potem smo ga pa dali stran zaradi nakupa večjega avtomobila. Do te kilometrine ni imel enega samega problema, je pa tu in tam crknila žarnica. Kljub svoji majhnosti je imel precej prostora na zadnji klopi in prtljažnem prostoru. Kaj me je motilo? Če že morem, majhna odprtina za dolivanje vode za pranje šip.

Toyota Avensis Verso 2.0 D4D (02 letnik, kupljen 07):

Kaj moram tu povedat? Odlično se pelje, prostora ima ogromno, navora tudi, volan je mogoče malo preveč mehek, ponekod trda plastika v notranjosti. Nasplošno sem zelo zadovoljen.

Pa še avti, ki sem jih vozil od drugih:

VW Golf 1.0 (letnik 78)

VW Golf 1.4D (letnik 84)

VW Polo 1.0 (letnik 97)

VW Polo 1.9 D (letnik 02)

Peugeot 206 1.1 (letnik 01)

Mazda 6 2.3 (letnik 05)

Mazda 3 1.5 (letnik 05)

BMW 120D (letnik 06)

Opel Astra (letnik 98)

Opel Ascona (letnik 87)

Renault Clio 1.5 (letnik 03)

Audi A4 (letnik 99)

Seat Leon (letnik 03)

Honda Accord (letnik 00)

A klasa (letnik 00)

itd.

Kaj bi kupil danes, če bi imel denar? Chevorlet Malibu :)

Aja, o kakšni prednosti nemcev govoriš? Katero področje?

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v zadnjih postih opažam, da ste najbolj pametni in izkušeni ravno tisti, ki ste vozil v glavnem vse drugo razen japanerjev... :rolleyes:

...A sploh veste, kaj pravjo, kdo je izkušen človek? :naughty:

... tisti, ki se je v življenju prevečkrat zajebal... :whistle:

... je pa nekaj dejstvo, veliko ljudi ki enkrat pride na hondo (pa ne 20 let staro, razjajcano...) al pa toyoto, na tej znamki tudi ostane... vsaj na EU ponavadi ne gre več... In veliko takih poznam , tudi sam ostajam zvest znamki... kako dolgo? Ko bom prvič obstal na cesti, ali bom crknilo, kar bo treba menjat izven rednega servisa bom začel razmišljat o prestopu od Honde k Tojoti... :evilgrin:

...in ne se slepit! ...statistike držijo in BMW je pokvarljiv in manj kvalitetno sešraufan... veliko, veliko bolj od poševnookih... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v zadnjih postih opažam, da ste najbolj pametni in izkušeni ravno tisti, ki ste vozil v glavnem vse drugo razen japanerjev... :rolleyes:

...A sploh veste, kaj pravjo, kdo je izkušen človek? :naughty:

... tisti, ki se je v življenju prevečkrat zajebal... :whistle:

... je pa nekaj dejstvo, veliko ljudi ki enkrat pride na hondo (pa ne 20 let staro, razjajcano.. .) al pa toyoto, na tej znamki tudi ostane... vsaj na EU ponavadi ne gre več... In veliko takih poznam , tudi sam ostajam zvest znamki... kako dolgo? Ko bom prvič obstal na cesti, ali bom crknilo, kar bo treba menjat izven rednega servisa bom začel razmišljat o prestopu od Honde k Tojoti... :evilgrin:

...in ne se slepit! ...statistike držijo in BMW je pokvarljiv in manj kvalitetno sešraufan... veliko, veliko bolj od poševnookih... :trance_33_sleep:

Se mi ne da še enkrat pisat pa sem skopiral svoj star post:

Toyota Avensis 2.0 dizel. V treh letih sem prevozil 120.000 km, zamenjali pa so mi naslednje:

- jermen alternatorja in klime z napenjalcem,

- 3 (ja tri) komplet prve luči (so se stopile),

- desni ležaj spredaj,

- kompresor klime,

- plovec v rezervoarju,

- potovalni računalnik,

- ene 45x so razkužili prezračevalni sistem,...

Avto je pri nizkih temperaturah komaj štartal (beri je kresnil po 5 poskusu), pozimi je iz klime smrdelo kot iz hleva, na koncu se je začel še menjalnik zatikat. Statistično najbolj zanesljivih jajc sem se kar se da hitro znebil. To je bil moj prvi avto, pri katerem sem bil bolj vesel, ko sem ga prodal kot, ko sem ga kupil.

Da ne bi mislili, da je to osamljen primer. Tašča vozi isti letnik Avensisa 1.8 bencinar. Zamenjali so ji blok motorja, katalizator, sklopko, zdaj čaka na menjavo vseh ključavnic. V njenem klima isto smrdi kot je v mojem, gratis pa je dobila ene 5 čričkov, ki najedajo med vožnjo.

Toliko o japonski zanesljivosti, cene in odzivnost servisov so pa za :SS :SS :SS

Trenutno pri hiši dva BMW-ja, oba delata bp. Vožnja je neprimerno boljša kot z japonskimi jajci, pa še kvarita se ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in ne se slepit! ...statistike držijo in BMW je pokvarljiv in manj kvalitetno sešraufan... veliko, veliko bolj od poševnookih... :trance_33_sleep:

Kljub tvojim objektivnim argumentom ostajam na EU, konkretno BMW. Jebiga, osel pač ... Kot si rekel, ko enkrat prideš na eno znamko in te ne razočara, ostaneš na njej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno pri hiši dva BMW-ja, oba delata bp. Vožnja je neprimerno boljša kot z japonskimi jajci, pa še kvarita se ne.

BMW se kvari samo tistim ki ga ne znajo vozit, tak da....

Pa še nekaj : BMW ni za vsakega, sam je žal dans pač tako, da ga lahko ma vsak ajbež.

tist ki se mu BMW ne kvari je dober voznik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi ne da še enkrat pisat pa sem skopiral svoj star post:

Toyota Avensis 2.0 dizel. V treh letih sem prevozil 120.000 km, zamenjali pa so mi naslednje:

- jermen alternatorja in klime z napenjalcem,

- 3 (ja tri) komplet prve luči (so se stopile),

- desni ležaj spredaj,

- kompresor klime,

- plovec v rezervoarju,

- potovalni računalnik,

- ene 45x so razkužili prezračevalni sistem,...

Avto je pri nizkih temperaturah komaj štartal (beri je kresnil po 5 poskusu), pozimi je iz klime smrdelo kot iz hleva, na koncu se je začel še menjalnik zatikat. Statistično najbolj zanesljivih jajc sem se kar se da hitro znebil. To je bil moj prvi avto, pri katerem sem bil bolj vesel, ko sem ga prodal kot, ko sem ga kupil.

Da ne bi mislili, da je to osamljen primer. Tašča vozi isti letnik Avensisa 1.8 bencinar. Zamenjali so ji blok motorja, katalizator, sklopko, zdaj čaka na menjavo vseh ključavnic. V njenem klima isto smrdi kot je v mojem, gratis pa je dobila ene 5 čričkov, ki najedajo med vožnjo.

Toliko o japonski zanesljivosti, cene in odzivnost servisov so pa za :SS :SS :SS

Trenutno pri hiši dva BMW-ja, oba delata bp. Vožnja je neprimerno boljša kot z japonskimi jajci, pa še kvarita se ne.

Imamo Verso varianto doma. 150.000km in tip top. Niti luč ne crkne. Kolegica ima Corollo. Avto se vozi že 6-to leto in 130.000km. Nobenih težav. Sosed ima Avensisa. 220.000km. Nobenih težav. Sicer pa statistika pove vse. Japonska jajca so še zmeraj v samem vrhu. Bokve kako se potem reče drugim "jajcem"? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imamo Verso varianto doma. 150.000km in tip top. Niti luč ne crkne. Kolegica ima Corollo. Avto se vozi že 6-to leto in 130.000km. Nobenih težav. Sosed ima Avensisa. 220.000km. Nobenih težav. Sicer pa statistika pove vse. Japonska jajca so še zmeraj v samem vrhu. Bokve kako se potem reče drugim "jajcem"? :D

Lahko ti naštejem vsaj 10 oseb (prijateljev ali sorodnikov) , ki se vozijo z nemci in nimajo nobenih problemov. V bistvu ne poznam nobenega, ki bi imel toliko težav z nemcem kot sem jih imel sam z japoncem. Od 4 japoncev, ki smo jih imeli smo imeli s tremi probleme (vse smo kupili nove). Čudna reč tale statistika. :hmm:

Ti povem še eno cvetko Avensisa (nima veze z zanesljivostjo). Vgrajen ima poseben električni grelec, ki ti pomaga ogreti motor in kabino pri nizkih temperaturah. Postopek pa je naslednji: prižgeš motor, pritisneš na gumb za el. grelec, postaviš temperaturo na HI (to pomeni, da ca. 12 krat pritisneš na tipko za dvig temperature, ča si imel prej nastavljeno na 22) in prestaviš hitrost ventilatorja na vrednost, ki je večja od 1. Če imaš srečo in si vse to pravilno izpeljal, začne iz ventilacije pihati mlačen zrak čez prevoženih ca. 5 km-jev. Skratka efekt nikakav procedura pa taka, kot bi zagnal space shuttle. :wacko: Naš BMW traktor ima tudi el. grelec. Procedura je naslednja: štartaš motor in pelješ, čez ca. 500 m piha toplo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

štartaš motor in pelješ, čez ca. 500 m piha

Piha ti, piha!!

Ma uni k si ga prehitu!!

PS: Najboljši avto je Alfa!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: Najboljši avto je Alfa!! :whistle:

Itak! Ne poznam nobene, ki bi se kvarla. :whistle: Ene so celo tako dobre, da tudi gum ni treba menjavat. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak! Ne poznam nobene, ki bi se kvarla. :whistle: Ene so celo tako dobre, da tudi gum ni treba menjavat. :naughty:

To pa zato, ker je še pred prvo menjavo gum zrela za na odpad :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak! Ne poznam nobene, ki bi se kvarla. :whistle: Ene so celo tako dobre, da tudi gum ni treba menjavat. :naughty:

Avtu ki STOJI ni treba gum menjavat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!