Skoči na vsebino

100 najbolj zanesljivih avtov


Priporočene objave

Objavljeno

Leteči, a morava biti kaj ponosna ker voziva škodilaka :? :D :OK:

Objavljeno

A ni Baleno narjen na Madžarskem? :naughty:

Korelacija:

Baleno----->Suzuki------>Japonski proizvajalec(Honda tudi ni Anglež)------>Japonski avto

Zakjuček; Osebno mi japonski avtomobili zvisijo(in ja, sem lastnik)

P.S. In your face!!

P.P.S. Byte me... :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mi mamo toyoto pa je res ql samo mi ni všeč preveč :closedeyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ja kva nej pa crkne na enmu japoncu, ke nima pov opreme od enga nemca :slap: (kar ni ne crkne :D )

Tole ne bo ravno držalo :nono: . Zadeva je ravno obratna. Povprečen nemški avto ima še vedno bistveno manj opreme od povprečnega japonskega (in še kakšnega drugega) avta. In tako je že 15 let (zadnja leta je razlika res malo manjša...). Še vedno se zgodi, da pri nemških avtih tudi v srednjem razredu klimatska naprava ni v serijski opremi. Smo leta 1990 kupovali Audi, ki takrat ni imel nič od dodatne opreme (niti centralnega zaklepanja, servo volana, el. pomika stekel...). No, potem smo pa kupili Subaru, ki je imel poleg tega še ABS itd.

Toliko o serijski opremi.

Objavljeno

Nemški izdelovalci avtomobilov so sami priznali, da po vzdržljivosti agregata in obrabi delov ne dosežejo avtomobilov in motorjev iz Japonskih otokov. Prej je bilo nekaj govora o nevzdržljivosti japonskih avtomobilov. Menim, da s 5.000sit in nekaj telefonskimi številkami taksijev v Ljubljani lahko prideš do idealnih rezultatov. Ravno zadnjič sem se peljal s zeleno Hondo Accord, ki ima že okoli 300.000km in taksist je povedal, da avto teče kot urica samo z rednimi servisi. Naš motosvetovec Jason je imel (ali celo še ima) doma Subaruja Legacya, na katerem je bilo čez 400.000km. Seveda, tudi nemške avtomobile z več 100.000km najdeš kjerkoli (predvsem zaradi številčnosti). Vendar vzdrževanje ni bilo tako enostavno niti ne tako poceni. Audi A6 je recimo za precej visoko ceno rad pri 100.000km odpovedal v kolesnih zglobih. Doma navadno ne kupujemo nemških avtomobilov predvsem zaradi tega, ker je trg preprosto preveč zasičen z njimi. Vidiš jih na vsakem koraku, oblikovno niso nevem kaj (še poseben dolgčas gonijo Audiji), pa še kradejo jih precej radi (Golf, Passat, A4, A6 itd.). Potem te preseneti še kakšen podatek iz ADAC-ja in jih začneš pri nakupu spreglejevat. No, trenutno imamo enega kvazi nemca doma (10 let star Mondeo), ki ima cca 200.000km in dela brez problemov.

Objavljeno

Kot rečeno, smo imeli doma najprej štiri leta Subaru Lagacy. Skoraj 100.000 km je bilo v času prodaje, pa skoraj nismo vedeli, da smo ga imeli. Potem ga je pa fotr prodal, ker se je 1994 zagledal v Hondo Accord, predvsem zaradi oblike in močnejšega motorja. Poleg normalne vožnje je z njo prevozil okrog 200kg težko prikolico (za obrt) še vsaj 20.000 km, pa trije otroci s polnim prtjažnikom... Potem sem jo dobil jaz in jo vozil do leta 2002, na števcu je bilo pa tedaj 190.000 km. Crknilo ni popolnoma nič! Na izpušnem loncu (ki je bil seveda še prvi) je bila celo nalepka s povsem čitljivo tovarniško kodo! Popil ni niti kaplje olja, da o kakšnem ležaju ali čem podobnem sploh ne govorim.

Res, kapo dol :yea1: !

Hja, bo že držalo, da precej proizvajalcev prodaja nove avte pod ceno, potem nekako "pregurajo" garancijski rok (in ti ob morebitnem uveljavljanju garancije delajo precej težav in si vedno kaj novega izmislijo...), vmes te pa še parkrat dobro "obrijejo" na rednih servisih. Po izteku garancijske dobe pa začneš počasi sestavljat nov avto. Stvar se na koncu nekako izide. Se vedno znova čudim nekaterim oglasom (Opel, Citroen, Peugeot...), ki vedno znova ponujajo več sto tisoč (tudi do mio SIT) popusta za nova vozila. Nekje se to mora poznati. Po mojem pri kvaliteti, saj pri sestavi avta varčujejo na vsakem koraku in se zanašajo predvsem na količino.

Objavljeno

to je tak ko na loteriji, ko kupiš srečko tud ni vedno sedmice :)

drugač pa Renault Clio 1,5 dCi je najbol zanesljiv :) hehe

LP

-matej

Objavljeno

mislim, da ga ni cez toyote. :hmm:

Objavljeno

mislim, da ga ni cez toyote. :hmm:

Kar se tiče kvalitete oz. vzdržljivosti, res ne..

Objavljeno

Sem zdajle s servisa (Mazda), kjer imajo izobešeno objavo najnovejše raziskave kvalitete in vzdržljivosti ene največjih nemških strokovnih revij Auto Bild:

1. Mazda :yes:

2. Honda

3. Toyota

4. Hyundai

(nekak tko...)

.

.

AUDI, BMW, Mercedes... vsi pod 12 mestom... :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ni ga čez Audija.

1.Audi

2.VW

Moja lestvica je to. Vi mejte svoje pa če date bolhco na 1. mesto. Jz bi jo dal če bi jo mel :D

Objavljeno

Sem zdajle s servisa (Mazda), kjer imajo izobešeno objavo najnovejše raziskave kvalitete in vzdržljivosti ene največjih nemških strokovnih revij Auto Bild:

1. Mazda :yes:

2. Honda

3. Toyota

4. Hyundai

(nekak tko...)

.

.

AUDI, BMW, Mercedes... vsi pod 12 mestom... :P

Carr Tole bo kar držalo,kar si napisal pa naj zagovorniki nemških ali pa nasploh evropskih avtov bentijo kolikor hočejo.Nekje sem zasledil,da določeni japonski avti ,ki so narejeni v evropi sploh niso več japonci.Verjemite,da so.Materiali,li jih vgrajujejo,nadzor proizvodnje,natančnost in ostale stvari so še zmiraj daleč pred evropskimi "rajnglami".

Ne trdim,da evrpski avti niso dobri in kvalitetni,so,ampak tisti,ki so ,so nedosegljivo dragi!

Vavto stroki sem skoraj 20 let in mi je marsikaj jasno kar se tega tiče.

Še moj primer zanesljivega vozila:

Hyundai accent 1.3 l.94,avto ima 310 000 km do sedaj je crknil edino kolesni ležaj in pregibna cev izpuha.Zadnji izpušni lonec je še original,prav tako vsi amortizerji in vilice na podvozju,ne rečem,da podvozje ni glasno ampak,ko se spomnim,koliko loncev in delov podvozja zamenjam na evropskih modelih,ki jih v prejšnjih postih toliko opevate lahko rečem samo SVAKA ČAST.

Pa lep dan vsem skupaj.

Objavljeno

AUDI, BMW, Mercedes... vsi pod 12 mestom... :P

valjda, če pa so še 20 in več let stare gajbe ful pogosto na cesti ...

Objavljeno (popravljeno)

valjda, če pa so še 20 in več let stare gajbe ful pogosto na cesti ...

Glede na to, da trdis da se tolk stari nemci vozjo po cestah(kar se men sploh ne zdi,starejsga avtomobila od letnika 90 skor ne vidis), bi pri vzdrzljivosti steli v plus in ne v minus. Vsaj po moji logiki.

Pac velik jih je nemskutarjev. Ta mentaliteta o super nemskih avtomobilih je ostala se od starih(starejsih) casov, ko so se po slovenskih cestah vozile zastave, yugoti,.... in poj je bil kaksen cenovno nedosegljiv nemski avto, ob katerem so se vsi topil. Japonskih avtomobilov pa takrat itak pr nas se ni bilo. Zdej pa so. Ampak miselnost se pa ni spremenila kljub ocitni prednosti japonskih avtomobilov(kar se tice kvalitete in vzdrzljivosti).

Popravljeno . Popravil BlazS
Objavljeno

Glede na to, da trdis da se tolk stari nemci vozjo po cestah(kar se men sploh ne zdi,starejsga avtomobila od letnika 90 skor ne vidis), bi pri vzdrzljivosti steli v plus in ne v minus. Vsaj po moji logiki.

Pac velik jih je nemskutarjev. Ta mentaliteta o super nemskih avtomobilih je ostala se od starih(starejsih) casov, ko so se po slovenskih cestah vozile zastave, yugoti,.... in poj je bil kaksen cenovno nedosegljiv nemski avto, ob katerem so se vsi topil. Japonskih avtomobilov pa takrat itak pr nas se ni bilo. Zdej pa so. Ampak miselnost se pa ni spremenila kljub ocitni prednosti japonskih avtomobilov(kar se tice kvalitete in vzdrzljivosti).

BlazS :beer2:

Objavljeno

Carr Tole bo kar držalo,kar si napisal pa naj zagovorniki nemških ali pa nasploh evropskih avtov bentijo kolikor hočejo.Nekje sem zasledil,da določeni japonski avti ,ki so narejeni v evropi sploh niso več japonci.Verjemite,da so.Materiali,li jih vgrajujejo,nadzor proizvodnje,natančnost in ostale stvari so še zmiraj daleč pred evropskimi "rajnglami".

Ne trdim,da evrpski avti niso dobri in kvalitetni,so,ampak tisti,ki so ,so nedosegljivo dragi!

Vavto stroki sem skoraj 20 let in mi je marsikaj jasno kar se tega tiče.

Še moj primer zanesljivega vozila:

Hyundai accent 1.3 l.94,avto ima 310 000 km do sedaj je crknil edino kolesni ležaj in pregibna cev izpuha.Zadnji izpušni lonec je še original,prav tako vsi amortizerji in vilice na podvozju,ne rečem,da podvozje ni glasno ampak,ko se spomnim,koliko loncev in delov podvozja zamenjam na evropskih modelih,ki jih v prejšnjih postih toliko opevate lahko rečem samo SVAKA ČAST.

Pa lep dan vsem skupaj.

Se podpišem po to.. Hyundai, zadnjih 15 let sploh ne poznam termina "okvara vozila" :OK:

Objavljeno

V nedeljo goveja župa, tenstan krompir, govedina, radio veseljak, neški ovčar prvezan na dvometrskem štriku pa golf u garaži... Tipičen slovencelj...

Objavljeno

V nedeljo goveja župa, tenstan krompir, govedina, radio veseljak, neški ovčar prvezan na dvometrskem štriku pa golf u garaži... Tipičen slovencelj...

Bravo. Tole pa jaz podpišem... :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Hyundai accent 1.3 l.94,avto ima 310 000 km do sedaj je crknil edino kolesni ležaj in pregibna cev izpuha.Zadnji izpušni lonec je še original,prav tako vsi amortizerji in vilice na podvozju,ne rečem,da podvozje ni glasno ampak,ko se spomnim,koliko loncev in delov podvozja zamenjam na evropskih modelih,ki jih v prejšnjih postih toliko opevate lahko rečem samo SVAKA ČAST.

Pa lep dan vsem skupaj.

Mi smo meli podobno zgodbo, Hyudnai accent 1.3 l.96, paktne so bile menjane pri 94.000 km, in so bile še zanesljive. Šubelj je samo pogledal :blink: :blink: :blink:. Po 6-ih letih in 120.000km smo ga prodali in ni imel niti pikice rje, izpuh in akumulator sta bila še originalna. Skratka avto je bil kot nov...

Objavljeno

Hmmm, zakon teli Accenti. Naš Farmoštr ga je mel(star je bil takrat ene 30let) in smo se ganjali okol, vozu je dokaj hitro pa je tudi šel zelo v redu, mel je pa onega 1.5 Ni lih letelo, ma tko kul avto...

Drgač pa Golf je kot Fazer :D

Objavljeno

Najbolj zanesljiv avto je tisti, katerega nikdar ni potrebno peljati k mehaniku (oz, vzdrževati). Včasih ga je tja treba šlepati, vendar vse navedeno predstavlja stroške.

Nakup avta pomeni določeno investicijo (najbolje, če je poceni). Poceni se lahko dobi hude avtomobile.

Pomembno je, da razen vode za šipe in bencina ni drugih obratovalnih stroškov. Odkar že desetletja na pumpah ne vprašajo, če naj olje pogledajo, je modro, da cirka 1x letno to počnemo sami.

Kot hvaležni nosilci takšnih odgovornosti so se v mojem življenskem ciklusu izkazali :

VW 1300 '66

VW 1200 '61

VW 1200 '63

Spaček (od mame iz Kopra '74)

LADA NIVA 1,6 !!!!!

Pontiac Transsport

in ja, že spet

ena stara Hyundai kreacija.

Ostali so bili kul, vendar preveč servisov (več kot 2x).

Zakaj toliko avtomobilov ? Glej zgoraj. Ne, čisto zgoraj.

Objavljeno

definitivno moj...ker...zakaj že

ker ga sploh nimam...in se mi kratko malo za avtomobile j*** :kva2:

Objavljeno

Ma mislm, da ga ni čez katrco, sam škoda ker je bl konzerva, kar se pa mašine tiče :worship:

P.S.

Tudi škoda ni švoh :grim

Objavljeno

Hyundai accent 1.3 l.94,avto ima 310 000 km do sedaj je crknil edino kolesni ležaj in pregibna cev izpuha.Zadnji izpušni lonec je še original,prav tako vsi amortizerji in vilice na podvozju,ne rečem,da podvozje ni glasno ampak,ko se spomnim,koliko loncev in delov podvozja zamenjam na evropskih modelih,ki jih v prejšnjih postih toliko opevate lahko rečem samo SVAKA ČAST.

Pa lep dan vsem skupaj.

Objavljeno

Ma mislm, da ga ni čez katrco, sam škoda ker je bl konzerva, kar se pa mašine tiče :worship:

P.S.

Tudi škoda ni švoh :grim

se strinjamin potrjujem izjavo, vozil katrco dobrih deset let nazaj. Moj prvi avto. Imel jo kar nekaj let in cca. 15kilo km/leto, potem jo je vozil še brat nekaj let. Nikoli problemov, le servis enkrat letno. Udobja pa ni bilo, praktičnost pa velika.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!