Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Tatjana

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

Kljub temu, da sem zaprisežen Triumphator :OK: moram priznat, da je to motorin, ki ga že vrsto let smatram za enega izmed najlepših pa tudi zelo dobrih sport touring motociklov v vseh pogledih. Žal ga še nisem nikoli vozil. Upam pa, da mi kdaj rata.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky Triumphator B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub temu, da sem zaprisežen Triumphator :OK: moram priznat, da je to motorin, ki ga že vrsto let smatram za enega izmed najlepših pa tudi zelo dobrih sport touring motociklov v vseh pogledih. Žal ga še nisem nikoli vozil. Upam pa, da mi kdaj rata.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky Triumphator B)

Spomladi povabi na VINČEKA in želja se ti bo uresničila! Popijemo pa običajno veliko! :lol1: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, človek dobi občutek da lastniki XXov več vozijo kot pa pišejo..... ;)

Je že prav tako.

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomladi povabi na VINČEKA in želja se ti bo uresničila! Popijemo pa običajno veliko! :lol1: LP

Ni blema, prej samo napišite PM. Pa korpflašo prinesite s seboj!

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S Hondo CBR 1100 XX, let. 2004, sem v sezoni 2004 naredil 32000 km. Motor je prijeten za vožnjo. Sedež odličen. Vetrna zaščita sodi v tem segmentu v sam vrh. Armaturna plošča je dobro pregledna in podatki na njej zelo natančni. Še posebej merilnik za gorivo. Pri 24 litrski posodi za gorivo, se lučka za rezervo prižiga zmeraj med 236 in 238 prevoženimi kilometri. Olja med servisi ni potrebno dolivati. In pravzaprav se pri tej Hondi v resnici nič ne pokvari. Vzdrževalni stroški so minimalni.

Pomanjkljivosti Honda CBR 1100 XX so:

- zastarele vilice (še zmeraj ni up side down),

- starinski videz motocikla,

- prenizko postavljeni izpušni lonci in centralno stojalo,

- relativno nizka (realna) najvišja hitrost 275 km/h,

- ob malce izrabljeni sprednji gumi motocikel noče več v ovinek,

- ob malce izrabljeni zadnji gumi trese med hitrostjo 80-120 km/h krmilo,

- poddimenzionirana pogonska veriga s kratko življensko dobo

Za tole Hondo lahko rečem, da je bila eden boljših potovalnikov. Definitivno pa jo je v tem trenutku čas že zdavnaj povozil. Škoda, da Honda tako odlaša z novim XX.

P.S. Posebej bi opozoril ob nakupu rabljenega XX, da pazite, da motocikel ni bil na tleh. Kar nekaj primerov poznam, ko so fantje kupili "malo podrsane XX", pa je vse po malem treslo. XX, ki je bil kdaj na tleh, nikoli ni več pravi. Pa srečno vožnjo vam želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hecno, motorja še nisi vozil, kako potem veš da je dobra ocena.

Kar se tiče prednjih vilic ne moti, da niso USD, bolj moti, da niso nastavljive. Kar se tiče najvišje hitrosti pri 275 (po števcu) motor še kar pospešuje. No, pa tudi če je to najvišja hitrost se mi ne zdi majhna :grrr . Po današnjih standardih je motor sport tourer. Glede verige pa zdrži ob normalni vožnji cca. 40 000 km in ni poddimenzionirana.

Tisto z gumami je pa lastnost vsakega motorja in ni stvar geometrije, ampak kot že sam ugotavljaš - gum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ZZR, tudi jaz ti bom malce oporekal. In sicer pri pomanjklivostih. Vilice bi bile dovolj, če bi bile nastavljive kot je Andrej povedal. Lonci me nikdar niso motili, stojalo je pa res nizko, jaz sem ga kar odstranil. Pri gumah sem našel pravo kombinacijo in sicer BT 020 zadaj, BT 010 spredaj. Za daljše ture super, pa tudi na krajših izletih - sam v sedlu nisem pogrešal mehkejše. Res pa da nikoli nisem drsal z ušesi po tleh. Verigo sem tudi sam menjal nekje pri 40000 km. Izbira DID je prava. Če ti je 275 km/h premalo, pol si novi ghost rider. :kva2:

Izgled je pa še vedno špica in meni še vedno najlepši motor. Seveda črn.

Popravljeno . Popravil point
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil sam 1 lastnik xx-a l.2004 in sem bil kar zadovoljen,vse kar me je motilo pa je kot je že bilo napisano nenastavljive prve vilce in zastarela oblika.Drugače pa za vožnjo fantastičen motor(tudi za dva)in prtljago.Veterna zaščita zelo dobra,edino drža za voznika bi mogoče lahko bila bolj prijazna,saj se po daljši vožnji komaj otresaš mravljincev v rokah,ki bi jih pripisal razmerju med sedežem in ročkami.X-a pa bi priporočal vsem tistim,ki imajo radi vozen in predvsem zanesljiv motor.

L.P. Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hecno, motorja še nisi vozil, kako potem veš da je dobra ocena.

Kar se tiče prednjih vilic ne moti, da niso USD, bolj moti, da niso nastavljive. Kar se tiče najvišje hitrosti pri 275 (po števcu) motor še kar pospešuje. No, pa tudi če je to najvišja hitrost se mi ne zdi majhna :grrr . Po današnjih standardih je motor sport tourer. Glede verige pa zdrži ob normalni vožnji cca. 40 000 km in ni poddimenzionirana.

Tisto z gumami je pa lastnost vsakega motorja in ni stvar geometrije, ampak kot že sam ugotavljaš - gum.

Dragi Andrej! Pokliči kateregakoli pooblaščenega servisarja za Hondo in mu povej, da se veriga na XX-u menjuje pri 40.000 km in da pri 275 km/h XX še zmeraj pospešuje. Prepričan sem, da se bodo vsi po vrsti od srca nasmejali. :lol1:

:wacko: Kva pa tuki pol :wacko: ne štima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gattolina,

1. osebno poznam tri, ki (smo) menjali verigo pri cca 40.000 (eden pri 38, eden pri 41, in eden pri 45 000). Približno enako mi je trajala veriga pri ninji zx-6r, s tem seveda, da je tam veriga že na pogled precej šibkejša.

2. glede hitrosti - osebno vozil tako XX z einspritzem kot tudi fergazarco, in obe sta pri 275 še pospeševali :kva1: Saj ne da bi komu priporočal, še posebej ne v teh dneh ko je asfalt že mrzel ;)

Lahko pa da si ti vozil zamorjen motor :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na posnetku se lepo vidi da pride do do predzadnje črtice :grim , kjer pa se sicer cifra ne vidi vendar če sem prav preračunal je to peta črtica od 200, tak da končna je 300km/h :hmm: :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Gattolina,

1. osebno poznam tri, ki (smo) menjali verigo pri cca 40.000 (eden pri 38, eden pri 41, in eden pri 45 000). Približno enako mi je trajala veriga pri ninji zx-6r, s tem seveda, da je tam veriga že na pogled precej šibkejša.

2. glede hitrosti - osebno vozil tako XX z einspritzem kot tudi fergazarco, in obe sta pri 275 še pospeševali :kva1: Saj ne da bi komu priporočal, še posebej ne v teh dneh ko je asfalt že mrzel ;)

Lahko pa da si ti vozil zamorjen motor :doze:

Veš kaj! V bistvu je vseeno. Važno je, da je XX kljub svoji zavidljivi starosti še zmeraj dober motor. Vse ostalo pa bo tisti NEKDO, ki ga bo kupil, itak sam videl. Pa če gre 275 ali 375 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Približuje se redni servis na moji XXi. Ker je bila odločitev o prodaji preklicana :OK:, se pripravljam da jo sam poservisiram. Med drugim bi rad zamenjal olje v vilicah. Se je kdo že tega lotil sam in na kaj moram paziti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!