Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

Žio,

Nekako sem se odločil za CBR-ko.

Trenutn gledam letnik od 2000 naprej in sem naletel na 2002 letnik z 1.2mil.

Motor je iz tujine in nima servisne knjižice. Lastnik je povedal, da ga prodaja ker rabi denar bla bla bla in da je v zelo dober stanju (20.000 km) , nobenega padca  in nobenih problemov.

Motor je original in servis je naredil pred sezono.

Imate kake izkušnje z motorji druge roke kupljeni v tujini (nemčija baje) brez servisne knjižice?

Če je bil motor pripeljan iz tujine z namenom nadaljne prodaje in zaslužka, je bila verjetno njegova cena v tujini okol 1 mioSIT, kar pa se mi zdi že mal sumljivo, al so pa že tok cene padle v DE :? :? Vprašanje je tudi kdaj ga je pripeljal v SLO?

To da nima servisne pomen, da je sploh ni ali samo da ni potrjena :? Servisne verjentno glih ne zgubiš kar tako, torej če je ni pol lahko nekdo nekaj skriva .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čjr,

No v glavnem sem videl motor.

Torej je letnik 2002 CBR 600 F, 20.000 km čisto vse original, niti ene praskice, vse original in pravkar nove menjane gume ter servis. Cena je 1.2mil ter motor je iz Nemčije brez servisne knjižice, ker jih ponavadi ne dobiš iz tujine. Motor so kolegi čisto od A do Ž pregledali do potankosti in niso našli niti ene napake. Motor so tudi vozili in štima kot bi moral.

Torej kaj svetujete je motor pač res dober, ker baje tip rabi denar, ker cena v primerjavi z drugimi 2001-2003 je kar solidna?

lp,

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen tega, da tanova nima več nastavljivih sprednjih amotov in ma par njihahatov manj zaradi tazelenih - injection! Se pravi, da je slabša od "tastarih"... :naughty:

F-ko l.2005, je pred kratkim kupilo dekle, ki se pelje 1A.....takoj po 1.servisu jo je odpeljala na Grobnik in ji dala vetra :OK:

Zdaj pravi, da je mehka in nemirna...CBR-a namreč, sprednji konec....tudi na cesti vilice hitro dosežejo mejo ob odločnejšem tempu.

Se mi zdi, da obžaluje nakup.... :hmm: Kakšna je situacija na prejšnjih modelih, ki majo nastavljive? So tudi (pre)mehke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

F-ko l.2005, je pred kratkim kupilo dekle, ki se pelje 1A.....takoj po 1.servisu jo je odpeljala na Grobnik in ji dala vetra :OK:

Zdaj pravi, da je mehka in nemirna...CBR-a namreč, sprednji konec....tudi na cesti vilice hitro dosežejo mejo ob odločnejšem tempu.

Se mi zdi, da obžaluje nakup.... :hmm: Kakšna je situacija na prejšnjih modelih, ki majo nastavljive? So tudi (pre)mehke?

Cbr-e z nastavljivimi amoti so :OK: . Moja je 99 letnik in je ful uredu. Uspredi po sport rider nastavitvah glih prou trda. Lohk bi še našponu ampak ni potrebe. Limita sprednjih amatou po teh nastavitvah še nisem dosegu...

Uzadi mam pa nastavitev 6.5 se pravi skor na full - 7. Tud za enkrat daleč od limita. Za kej bolj zahtevnega bi pa po mojem moral menjat zadnji feder ampak tam pa še dolg ne bom...:(

smarty23, če se misliš po grobniku podit ti odsvetujem cbr-o brez nastavljivih amotov. Boš kmalu razočaran, ker bo premehka in zaradi tega nemirna in boš takoj s tacam po tleh vleku...

Menjat amote pa veš kok stane... :blink:

Če boš pa sam turist je pa motor 1A.

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mi lahko kdo pove razliko med tipi CBR F,  F Sport, FS, ter RR?

To pa najboljš, da si en test prebereš. Uporabi iskalnik ker je nekaj teh testov objavljenih v tej temi.

Uglavnem in čist po simpl povzteku;

cbrf - best all round bike - great 4 road - great 4 track (ne tanove - tanove so samo great 4 road)

cbr f sport - as above but a little bit more track focused

cbr fs - je cbr f sport

rr - track beast not road friendly but excellent track tool

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...'razdelana' šasija

JH2 PC31 B 0 T M 000001

....rdeča črka al pa št ti pomeni modelno leto, grejo pa takole

x=1999

y=2000

1=2001

.

.

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemti... šlo je not  :eek:  Kr 10 sem jih zabil...  :D

Ej kaj je treba kej posebno pazit pr teh CBR-kah ?

Nč sam servise je treba pridno delat - filter olje itd.. Pr moji še čist nč ni šlo pa jo mam že 3 leta - 99 letnik s 45.000km. Mašine so narejene za 300.000km potamalem tko da tle ni nobene panike. Sam tazadn amortizer mal poštimaj;

preload - position 6

rear rebound damping - 1 turn out

rear comp. damping - 1.5 turn out

(taprvih na tvoji itak ne moreš), da ne bo tko mehka. To je to. Zdej pa glanci čez zimo spomlad se pa vidmo. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč sam servise je treba pridno delat - filter olje itd.. Pr moji še čist nč ni šlo pa jo mam že 3 leta - 99 letnik s 45.000km. Mašine so narejene za 300.000km potamalem tko da tle ni nobene panike. Sam tazadn amortizer mal poštimaj;

preload - position 6

rear rebound damping - 1 turn out 

rear comp. damping - 1.5 turn out

(taprvih na tvoji itak ne moreš), da ne bo tko mehka. To je to. Zdej pa glanci čez zimo spomlad se pa vidmo. .)

Tudi na prvih lahko nastavi kakor želi (vključno z l.04 imajo še vse popolnoma nastavljivo vzmetenje).

Kar se tiče zadnjega vzmetenja:

smarty23, če si začetnik, ti bo po mojih izkušnjah 6 stopnja zadaj pretrda, priporočam ti 5 in čist nič več, kajti naše ceste so zlo zrukane in te bo kr lepo prerukalo. 6 ti s časom prov pride šele na pisti, razen, če maš krepko prek 100 kg ali pa se boš skoz vozu polno naložen s sopotnikom. Moje izkušnje pač :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi na prvih lahko nastavi kakor želi (vključno z l.04 imajo še vse popolnoma nastavljivo vzmetenje).

Kar se tiče zadnjega vzmetenja:

smarty23, če si začetnik, ti bo po mojih izkušnjah 6 stopnja zadaj pretrda, priporočam ti 5 in čist nič več, kajti naše ceste so zlo zrukane in te bo kr lepo prerukalo. 6 ti s časom prov pride šele na pisti, razen, če maš krepko prek 100 kg ali pa se boš skoz vozu polno naložen s sopotnikom. Moje izkušnje pač  :D

Ups pozabu, da nima 05 letnika. Moja napaka. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a letnik 05' pa nima več nastavljivega vzmetenja  :?

Je tako!

l.05 ima popolnoma nenastavljivo prvo vzmetenje. Zadaj je pa še vedno isto.

Zgleda, da bodo iz cbr600f počas nardil blackbird XX 600f :BUA:

No ja mogoče je pa to dobro, bodo naše sportive postale zelo iskane, povpraševanje, cena . . . :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še za uspredi,

front preload: 3 lines showing

front rebound damping: 1.50 turns out

front comp. damping: 1.25 turns out

Kar je Bamato reku drži za začetnike ampak men je bla po na novo nastavljenih nastavitvah moja CBR noč pa dan. .)

Zato prva sezona standard pol pa po želji...

Jest na Grobniku spredaj kot zgoraj navedeno zadaj pa 7. Imam 93kg in 185cm - sam moram vseen mal shujšat, da bom tko hiter k Rosko. :lol1:

Zdej vzmetenja sploh ne spreminjam več za na cesto. Skoz full hard. Ruka ampak hej pa tud zavije k avijon...

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je tako!

l.05 ima popolnoma nenastavljivo prvo vzmetenje. Zadaj je pa še vedno isto.

Zgleda, da bodo iz cbr600f počas nardil  blackbird XX 600f  :BUA:

Fka za navadnike, RR pa za rejcerje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat bom pustil kakor je. Mam pa 188, 88 kg. Na trdoto sem pa navejen že od svojga avtočka :D

Drugo leto bom kej bl resno v motor se spuščal...

Kak lonc za motorčk bi rabu sam glede vizualnosti pa zvoka... pa ne vem kakega :)

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove "Steering Dampers" na 2004 RR koliko dejansko to pomaga,.. letos mi je pri prehitevanju zaradi kolesnic od tovornjakov, in neravnega vozišča parkrat lepo stresalo blanco, pa me zanima, koliko se zadeva obnese v tovrstnih situacijah. Namreč kakih 20 - 50m odvisno od hitrosti, sem popolnoma nemočen... sreča le da se ne zgodi kdaj pri kakem tesnejšem prehitevanju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat bom pustil kakor je. Mam pa 188, 88 kg. Na trdoto sem pa navejen že od svojga avtočka  :D

Drugo leto bom kej bl resno v motor se spuščal...

Kak lonc za motorčk bi rabu sam glede vizualnosti pa zvoka... pa ne vem kakega :)

Akrapo - slipon! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove "Steering Dampers" na 2004 RR koliko dejansko to pomaga,.. letos mi je pri prehitevanju zaradi kolesnic od tovornjakov, in neravnega vozišča parkrat lepo stresalo blanco, pa me zanima, koliko se zadeva obnese v tovrstnih situacijah. Namreč kakih 20 - 50m odvisno od hitrosti, sem popolnoma nemočen... sreča le da se ne zgodi kdaj pri kakem tesnejšem prehitevanju...

Poglej si temo tankslaper. Tud cbr-e so lahko svinje!

Pomaga ful. Slaperja ne boš več dobil.

Za shimmije (o čemur ti govoriš) ga boš moral pa bl natrdo naštimat. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa pa kej wings lonc vs akrapo? Glede da ne rabim powerja , sam zvok pa videz pač pa da je homolomo.

Wings-a mam jaz zate, k nov, z odtranljivim dušilcem za povečanje ali zmanjšanje glasnosti.

@Misty: Moj zic je velik mehkejši kot tvoj, pomoje te je to mal zavedlo. V rokah jst nisem opazil, da bi bil tvoj motor kej trši, na riti pa precej, se čudn sliš :blink:

Slikca:

post-2542-1127308318_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BAMATO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej si temo tankslaper. Tud cbr-e so lahko svinje!

Pomaga ful. Slaperja ne boš več dobil.

Za shimmije (o čemur ti govoriš) ga boš moral pa bl natrdo naštimat. .)

tankslaper

ne verjetno kr izraz, mene že 2 meseca bolita palca obeh rok, kak to nabije roke....

http://www.joe250.com/motorcycles/ride/tankslapper.htm

ahhh, bo treba manj po luftu furat pri prehitevanju... al pa res nabavt enga Ohlinsa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tankslaper

ne verjetno kr izraz, mene že 2 meseca bolita palca obeh rok,  kak to nabije roke....

http://www.joe250.com/motorcycles/ride/tankslapper.htm

ahhh, bo treba manj po luftu furat pri prehitevanju... al pa res nabavt enga Ohlinsa...

Probaj zmanjšat rebound spredaj. Mam sicer F-ko, ko sem mel vzmetenje naštimano po SPORT-RIDER-ju se mi je tudi to dogajalo, dal nazaj kot je po defaultu in bilo boljš. Govorim o vožnji po cesti, za na pisto je bil sport-rider za moje potrebe in znanje OK.

Tudi gume tukaj prispevajo svoj del.

Popravljeno . Popravil BAMATO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene nek zanima pr delovanju motorja.

K ga užgem pa potem k se segreje na 60°C pa dam mal gasa na hitr in k pride tja od 3.000 rpm naprej mi začne kot slišim tam pr motorju nek trest, kot da z kako kovino v taktku batov udarjal po kovini. Kot nekaki obročki se mi zdijo...

Al pa kot kake vibracije...

Vam je kej znano?

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!