fish Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 Ja hvala lepa za informacijo, sicer sem od takrat naredil že 4000 km, tko da malo sem ga že spoznal. Imam še eno vprašanje. Mal me matra zalaganje ovinkov, manjka mi dva milimetra, da bom obrabljal celo gumo. Nimam še dost j..c, zmeraj mislim ko sem v ovinku, da sem se dobro ulegel, pol pa vidim da ni tako. Zanima me s katerim delom najprej podrgneš po tleh, seveda je odvisno od drže na motorju. Če ima kdo podobne izkušnje naj mi prosim mal namigne, meni se zdi da bom najprej s čevljem podrsal po tleh, moram si pa namontirat aluminijaste vložke na tačko, ker mi manjkajo, predhodnik spilil. Za vse ki se jim zdi moje vprašanje smešno, prosim za trenutek potrpljenja, vsem ostalim se zahvaljujem.
misty Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 fish, odvisno kako zalagaš, kako premakneš stopalo, ... (mal prebrskaj po iskalniku)
Brdaus Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 (popravljeno) Zanima me s katerim delom najprej podrgneš po tleh, seveda je odvisno od drže na motorju... Jest sm se mogu na svoji (letnik 97) kr fino presedet na stran, da sem z drsnikom podrsal... ko boš enkrat to dosegu, boš imel vsaj približni občutek za nagib :grim in bo vse lažje. Kar se pa drsnikovna stopalkah tiče, pa ne rabiš tistih smešnih podaljškov... samo grdo zaropota, ko založiš do tačke :fredy: Evo pa še ena slikca :blush: [attachmentid=69696] Popravljeno Maj 9, 2006. Popravil Brdaus
simonsi Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 Ja hvala lepa za informacijo, sicer sem od takrat naredil že 4000 km, tko da malo sem ga že spoznal. Imam še eno vprašanje. Mal me matra zalaganje ovinkov, manjka mi dva milimetra, da bom obrabljal celo gumo. Nimam še dost j..c, zmeraj mislim ko sem v ovinku, da sem se dobro ulegel, pol pa vidim da ni tako. Zanima me s katerim delom najprej podrgneš po tleh, seveda je odvisno od drže na motorju. Če ima kdo podobne izkušnje naj mi prosim mal namigne, meni se zdi da bom najprej s čevljem podrsal po tleh, moram si pa namontirat aluminijaste vložke na tačko, ker mi manjkajo, predhodnik spilil. Za vse ki se jim zdi moje vprašanje smešno, prosim za trenutek potrpljenja, vsem ostalim se zahvaljujem. S škornjem potipaš, koliko še manjka. Je veliko lažje in manj živce parajoče, kot da čakaš, kdaj bo taca zagrabila.
Ice Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 lahko seveda tudi ...........ah :doze: -> klik
Tamav Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Jest sm se mogu na svoji (letnik 97) kr fino presedet na stran, da sem z drsnikom podrsal... ko boš enkrat to dosegu, boš imel vsaj približni občutek za nagib :grim in bo vse lažje. Kar se pa drsnikovna stopalkah tiče, pa ne rabiš tistih smešnih podaljškov... samo grdo zaropota, ko založiš do tačke :fredy: Evo pa še ena slikca :blush: [attachmentid=69696] smrk smrk :cry: moja bivša lubica (motor) :cry:
KTM1 Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 No jaz sem že tut s čevlom potegno sam kaj pa vem ni glih vredi filing! S kolenom bolši :D Glede onih podalškov na stopalkah pa so meni rekli, da če z njimi porajsaš lahko tut narobe ovinek jemleš :hmm:
misty Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 (popravljeno) :? zakaj že s tem narobe ovinek jemlješ? bolj kot boš ovinek položu, bolj boš rajsu po tleh. men so pa rekli naj jih čim prej dol poberem, sam kaj k je pol taca najebala CBR je prenizek motor ;) Popravljeno Maj 10, 2006. Popravil misty
KTM1 Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Heheh lepo :D Bom moje rajš kr gor pusto!!
BAMATO Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 :? men so pa rekli naj jih čim prej dol poberem, sam kaj k je pol taca najebala CBR je prenizek motor ;) Ti si to neke ekstra dolge tace namontiral pa še mal fleksarco zalaufal, da si lepo ravnino naredu zdej pa tle neki :grim :grim :naughty: Se razumemo :D :worship:
KTM1 Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 Ma kdo slučajno crash pads na tem motorju?? :?
SiR Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 preberi eno stran nazaj ... pa se ti bo razodelo :)
andrej Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 Hehe, misty, iskreno upam da si tele tačke zamenjal preden si prodal FSko. Če jih nisi me pa res zanima kako si to razložil kupcu ;) LP
misty Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 Ti si to neke ekstra dolge tace namontiral pa še mal fleksarco zalaufal, da si lepo ravnino naredu zdej pa tle neki :grim :grim :naughty: Se razumemo :D :worship: :P :P novi marof dela svoje ;) Hehe, misty, iskreno upam da si tele tačke zamenjal preden si prodal FSko. Če jih nisi me pa res zanima kako si to razložil kupcu ;) LP sej so obrajsane od zalaganja, ne od padca, nisem videl problema v tem ;) beri: za 1.1 mio se marsikaj spregleda...
-pero- Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 oj, mene pa zanima kako ma CBR600F nastavljivo sprednje in zadnje vzmetenje? na www.mc.honda-eu.com nc ne pise.
Original-One Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 (popravljeno) 1.vprašanje Kok mate na hondah cbr600rr normalno temperaturo in na kok naraste če stojite poleti oz. zdaj na mestu..? lp Popravljeno Maj 13, 2006. Popravil Pleya
roly Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 1.vprašanje Kok mate na hondah cbr600rr normalno temperaturo in na kok naraste če stojite poleti oz. zdaj na mestu..? lp 1. odgovor med vožnjo je temperatura vode med 78 - 82 C. Če pa motor stoji pri meru, se segreje tudi do 106 C. Pri 104 C se vključi ventilator. kolk so pa tvoji podatki??? :blush:
TinaRR Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 1.vprašanje Kok mate na hondah cbr600rr normalno temperaturo in na kok naraste če stojite poleti oz. zdaj na mestu..? lp če dolgo stojim naraste od 104 do 108 stopinj, ventilatorja se vklopita pri 104 :)
misty Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 oj, mene pa zanima kako ma CBR600F nastavljivo sprednje in zadnje vzmetenje? na www.mc.honda-eu.com nc ne pise. ne vem točno kaj te zanima... kje se nastavlja vzmetenje ali na kaj nastavit ali kaj tretjega?
Original-One Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 1. odgovor med vožnjo je temperatura vode med 78 - 82 C. Če pa motor stoji pri meru, se segreje tudi do 106 C. Pri 104 C se vključi ventilator. kolk so pa tvoji podatki??? :blush: aha ok hvala za 1. odgovor .) Ja pri men je isto, sam sm mislu da je to preveč, ker sem mel aprilio rs 125 pa so ble temperature nižje in sem mislil da se kaj pregreva :blush: Sm pa včeri kupu motor in naredu 350km...Nasmeh do ušes :OK: :D
TinaRR Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Meni je pa šponar odpovedal na 600 rr, zdaj tam pri 4,5 - 5000 obratov mal čudno ropota ko se peljem sam pol neha ko dobi višje obrate. Kaj to pomeni :? ? hvalabogu da je mopi še pod garancijo in bojo brezplačno zamenjali
men218 Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Kupiš šponar in tesnilo pa je ropotanje odpravljeno. Na servisu je materijal 14.000 sit Sem imel isti problem. Če te ne moti baje ni nič narobe če malo ropota.
TinaRR Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Kupiš šponar in tesnilo pa je ropotanje odpravljeno. Na servisu je materijal 14.000 sit Sem imel isti problem. Če te ne moti baje ni nič narobe če malo ropota. zelo mi gre na živce to ropotanje, bom zamenjala saj je še pod garancijo :)
-pero- Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 oj, mene pa zanima kako ma CBR600F nastavljivo sprednje in zadnje vzmetenje? na www.mc.honda-eu.com nc ne pise. ne vem točno kaj te zanima...vzmetnje? kje se nastavlja vzmetenje ali na kaj nastavit ali kaj tretjega? ...a sploh ma nastavljivo sprednje vzmetnje?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se