Skoči na vsebino

Honda CBR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz imam tudi hondo. Honde niso več kar so bile.

Saj tole lahko verjetno še malo podkrepiš? :?

se strnjam z podkrepljenostjo .) čakamo :whistle:

@natasa05:

CBF ni CBR :grrr

Objavljeno

kako to misliš? a pol lahko na naslednjih 6000 km spet čakam to okvaro al kako :? :blink:

Jaz temu niti nebi reku da je okvara, pač samo začne rušlat, funkionalno še zmeraj opravlja svojo dolžnost kot je treba, vsaj pri teh km.

Menjaj pač zato ker je motor pod garancijo! Pri katerih km ti je začelo rušljat? Jaz sem menjal pr okol 20kkm pri 15kkm se mi je prvič začel oglašat, pri 25kkm ko sem prodajal je blo še vse OK.

Drgač pa vozt skoz na več kot 8k obratih in ne bo s tem problema :blink: :P

Objavljeno

Menjaj pač zato ker je motor pod garancijo! Pri katerih km ti je začelo rušljat? Jaz sem menjal pr okol 20kkm pri 15kkm se mi je prvič začel oglašat, pri 25kkm ko sem prodajal je blo še vse OK.

Drgač pa vozt skoz na več kot 8k obratih in ne bo s tem problema :blink: :P

pri 6700 km se je začelo drgač pa pri 4,5 do 6000 obratov pol pa neha :(

Objavljeno

No men je na Asu reku, da je bila ta hiba odpravljena pri 2006 modelih...Pelat se je šel in rekel da je vse vredu, da pač motor tud malce drugače dela in diha z drugim rorom...

lp

Objavljeno

če te zvok tresljajev ne moti, pol ni nč za popravljat!

Napenjalc verige trese tko ku je že en napisu... Motor se pelje lih tko z niti 0% večje možnosti hujše okvare...

Objavljeno

če te zvok tresljajev ne moti, pol ni nč za popravljat!

Napenjalc verige trese tko ku je že en napisu... Motor se pelje lih tko z niti 0% večje možnosti hujše okvare...

Men gre na živce to ropotanje pol se pa vedno hitreje (7-8000 obratov najmanj) peljem sam da ne poslušam tega ropotanja :( . Menjala bom saj je garancija.

Objavljeno

:( . Menjala bom saj je garancija.

Seveda :)

Lahko pa menjaš tik pred potekom garancije . . .

Objavljeno

Men gre na živce to ropotanje pol se pa vedno hitreje (7-8000 obratov najmanj) peljem sam da ne poslušam tega ropotanja :( . Menjala bom saj je garancija.

A pol pa itak če je v garanciji :OK: Pa menjej zdej in tik preden poteče pa je :P

Objavljeno

lp a kdo kaj ve ali je letošnja cbr 600 f kej drugačna kokr 2005 po obliki vem da je ista ampak nikjer nisem nič našel da bi prebral bi bil zelo hvaležen za odgovor ker jo kupujem.

Objavljeno (popravljeno)

lp a kdo kaj ve ali je letošnja cbr 600 f kej drugačna kokr 2005 po obliki vem da je ista ampak nikjer nisem nič našel da bi prebral bi bil zelo hvaležen za odgovor ker jo kupujem.

Živjo!

Letošnja CBR-ka 600 F ni nič spremenjena od lanske 2005,samo druge barve so!To je to.Oglasi se pri uradnem prodajalcu,pa ti bodo vse povedali od motorju,ki te zanima!Lp od Mareta B)

P.s.:Fajn kup! :OK:

Popravljeno . Popravil MareCBR
Objavljeno

Ali je res, da se amortizerjev ne da nastavljat na cbr 600f letnik 05 in 06 ? :hmm: oz. da so že avtomatsko nastavljeni, ter da je bil zadnji model 04, na kateri se je dalo ročno nastavit amortizerje?

Objavljeno

Ali je res, da se amortizerjev ne da nastavljat na cbr 600f letnik 05 in 06 ? :hmm: oz. da so že avtomatsko nastavljeni, ter da je bil zadnji model 04, na kateri se je dalo ročno nastavit amortizerje?

poglej dve strani nazaj v tej temi, kjer boš našel vse in še več o (ne)nastavljivih vilicah .)

Objavljeno

Letos sem se začel furat... nekje v začetku maja. Akomulator se je nekako izpraznil zato sem prvič palil na kable... naredu 100km... in potem je motor normalno vžigal,.. pol je pa en teden spet stal,.. in spet so bili v igri kabli peljal sem se 30km in šel v trgovino, po tem pa motor ni htel vžgat akomulator prazen,.. a je možno, da mi ga ne polni več? Motor je 2004 letnik...

Objavljeno

Letos sem se začel furat... nekje v začetku maja. Akomulator se je nekako izpraznil zato sem prvič palil na kable... naredu 100km... in potem je motor normalno vžigal,.. pol je pa en teden spet stal,.. in spet so bili v igri kabli peljal sem se 30km in šel v trgovino, po tem pa motor ni htel vžgat akomulator prazen,.. a je možno, da mi ga ne polni več? Motor je 2004 letnik...

Akumulator se ti je čez zimo po vsej verjetnosti popolnoma izpraznil in so posledično ploščice v akumulatorju prišle v kratek stik. Kupi si novi akumolator in problem se bo najbrž končal. ;)

Objavljeno

Hvala. Zdaj ga en mehanik "kao fila" :) Ne vem ne vem... :) Me je kr strah kaj bo naredil iz njega... bom raje kr novega nabavil... saj to ne more bit nek jaki strošek...

Objavljeno

saj to ne more bit nek jaki strošek...

8-10k SIT in imaš potem kakšne dve leti mir :)

Objavljeno

Kje majo re reči kaj na zalogi na Štajerski regiji?

Gre za CBR 600 RR 2004.

Objavljeno

Kje majo re reči kaj na zalogi na Štajerski regiji?

Gre za CBR 600 RR 2004.

Jaz sem ga kupil v Yogi motocenter in je bil tudi najcenej :yes:

Objavljeno

No ker je moja f-ka ropotala pri 3500 do 5000 vrtljajev, sem se odločil zamenjat napenjalec verige.

Najprej sem 1 uro hodil okoli nje in ugotavljal kako stvar odšravfat. Je kar precej skrita zadeva, oz. do nje komaj pogledaš kaj šele da bi zraven prišel z ključem. Po 2 urah sem stvar zamenjal, razšravfal pol motorja, preklel vse hondine inžinirje kateri niso nikoli pomislili da bo treba to menjat. So pa v okvir motorja pustili eno luknjo skoti katero prideš z specialnim ključem da odviješ drugi vijak. Vsaj to.

No sedaj mucka lepo prede, samo upam da mi ne bo treba več menjat.

Če kdo rabi napenjalec kateri ropota, ga dam po simbolični ceni.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ima mogoče kdo na novejšem letniku Honde CBR 600F montirane crash pads(bunke)???

IPB Slika

slika je simbolična in ni cbr 600f

Popravljeno . Popravil Ventil
Objavljeno

Ima mogoče kdo na novejšem letniku Honde CBR 600F montirane crash pads(bunke)???

Par strani nazaj je bilo govora prav o tem in tudi o dejstvu, da je za to potrebno vrtati v oklep, če se ne motim.

Objavljeno (popravljeno)

Par strani nazaj je bilo govora prav o tem in tudi o dejstvu, da je za to potrebno vrtati v oklep, če se ne motim.

...ma to mi je zadnjič Čarman govoru, da je potrebno nekaj zvrtat O:-) sem pa po elektronski pošti spraševal v Nitro, pa so rekli, da se dajo dobit za omenjen motocikel. Na vrtanje me niso opozorili :hmm:

Popravljeno . Popravil Ventil
Objavljeno

Ja luknje v okvir je treba zvrtat. To pomaga če motor po dvorišču velik po tleh mečeš... K se pa ornk rezlepš pa lahko te bunke več škode povzročijo kot koristi ala zvit okvir. Eh sem razmišljal da jih dam gor pa sem se pol odloču da bez veze.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!