misty Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 luknje je res treba vrtat, vendar v plastike, ne v okvir ;)
Vojč Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 luknje je res treba vrtat, vendar v plastike, ne v okvir ;) maš mogoče kakšno fotko, kako si imel ti to zrihtano??
Terminator Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Bunke se dobijo v dveh tipih, za v plastiko in za v okvir. Za v plastiko sploh ne vidim poante, ker ti bo plastike razsul pri malo bolj resnem padcu - plastike so pa mega $$$. Bunke za v okvir naj bi bile boljše ampak kot sem že v prejšnjem postu obrazložu BV.
misty Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 @Ventil: lenoba brez mej? :P pred barvanjem recimo da je bla to končna podoba mopeda ;) @Terminator: mene so te bunke enkrat rešile ;), če jih nebi imel bi bile plastike polomljene (sicer poliestri, pa useeno), da bi pa okvir vrtal :grrr ni šans, nikol
Terminator Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 (popravljeno) @Ventil: lenoba brez mej? :P pred barvanjem recimo da je bla to končna podoba mopeda ;) @Terminator: mene so te bunke enkrat rešile ;), če jih nebi imel bi bile plastike polomljene (sicer poliestri, pa useeno), da bi pa okvir vrtal :grrr ni šans, nikol Kaj a ti je motor na dvorišču po tleh padu. Jest sem mislu da ti sam ful letiš? :P :naughty: PS. Lepo si spedenal Hondo takrat - sem že pozabu - :OK: Popravljeno Junij 14, 2006. Popravil Terminator
fish Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 Misty, dobro si jo zrihtal, vsaka čast :worship:
miha Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 kot ste že lako opazili napoved CBR 600RR 2007 na motosvetu bi poprašal za kakšne bol konkretne podatek o njej pa kaksne slikce tudi lahko za začetke ena slikca iz sportbikez.com :D [attachmentid=73646]
klemen 1 Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 ja lepa je ni kej ampak jaz grem jutri po novo cbr 600f tko da bom samo bral o njej. pa srečno vsem tu gori na netu. itak nebom mogel spati
Piksna Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 ZivjO! Jaz imam pa eno "neumestno" vprasanje: Koliko se vam grejejo CBR 600RR pri normalni voznji/v normalnih pogojih namrec: Moja masina je l.03, 24.000km. Pred enim tednom je bla na rednem servisu (olje 300V, olni in zracni filter),in sedaj se zagreva na 96-104 C - pred tem pa se je se je segrevala na 78-83, ne glede na okoliscine. Sem mal klical po servisih, pa so rekli (vec al manj podobno),da je to mal prevec, kljub visokim temperaturam zadnjih dni, noben pa nic otipljivega. Se ostalo: hladilne tekocine je dovolj, hladilnik relativno brez "mrcesa" itd, ventilatorji se vklapljajo,... A je kdo kdaj imel kake take simptome?? Kako ste zadevo resili ? Hvala in srecno!
Terminator Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 ZivjO! Jaz imam pa eno "neumestno" vprasanje: Koliko se vam grejejo CBR 600RR pri normalni voznji/v normalnih pogojih namrec: Moja masina je l.03, 24.000km. Pred enim tednom je bla na rednem servisu (olje 300V, olni in zracni filter),in sedaj se zagreva na 96-104 C - pred tem pa se je se je segrevala na 78-83, ne glede na okoliscine. Sem mal klical po servisih, pa so rekli (vec al manj podobno),da je to mal prevec, kljub visokim temperaturam zadnjih dni, noben pa nic otipljivega. Se ostalo: hladilne tekocine je dovolj, hladilnik relativno brez "mrcesa" itd, ventilatorji se vklapljajo,... A je kdo kdaj imel kake take simptome?? Kako ste zadevo resili ? Hvala in srecno! Menim, da je verjetno problemček v termostatu - tale vročina jih zna malo zdelat in pošljejo impulz ventilatorju malo kasneje - ali dotrajanost materiala ali pa so ti kakšno žičko malo premaknili in se je prevodnost štroma malce spremenila - v najhujši obliki gre zadeva v ful zaštek. Sem imel ta problem enkrat na mojem Poršu in, ko smo zamenjali termostat so se ventilatorji začel ful prej ukljapljat, kar je pomenilo, da je bila temperatura spet normalna. Termostat smo tudi stestirali in je bilo za 15 stopinj razlike med starim in novim pri pošiljanju signala ventilatorjem. ;)
P_E_T_R_A_ Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Zivjo! Jst mam pa vprasanje za vse tiste, k majo hondo cbr 600 al so jo pa mel.Kok kil ma tm letnik 96,97,98?A je dost tezka?
Terminator Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Zivjo! Jst mam pa vprasanje za vse tiste, k majo hondo cbr 600 al so jo pa mel.Kok kil ma tm letnik 96,97,98?A je dost tezka? 96, 97 in 98; 186kg brez tekočin. (105 konjev). 1999 in naprej 169kg brez tekočin. (110 konjev). ;)
P_E_T_R_A_ Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Pol se mi bl splaca od l.99 naprej kupt...a ti jo mas?
Terminator Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Sori zajebu; staram se pa ram šepa (spomin) sem moral na harddisk (fabrške specifikacije) pogledat: 1995-1998; 185kg, 100 konjev. 1999 -2000; 169kg, 110 konjev. 2000 - 2006, 170kg, 108 konjev. :blush:
Erik Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 najboljše so tak letnik 1999 in 2000 ;) :whistle:
Terminator Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Pol se mi bl splaca od l.99 naprej kupt...a ti jo mas? Ja. Najbolj se ti splača 99 pa mal kilometrov kupit (samo moje mnenje), nekatere novejše nimajo več nastavljivih prednjih amortizerjev - pazi! ;) najboljše so tak letnik 1999 in 2000 ;) :whistle: :grim
Piksna Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Sori zajebu; staram se pa ram šepa (spomin) sem moral na harddisk (fabrške specifikacije) pogledat: 1995-1998; 185kg, 100 konjev. 1999 -2000; 169kg, 110 konjev. 2000 - 2006, 170kg, 108 konjev. :blush: Seveda je govora o "suhi" teži! Za mojo L.03 pravi 168kg -temu nato dodaš še cca 24kg tekočin. ...pa "strašilo" na sedež ! :D
Terminator Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Seveda je govora o "suhi" teži! Za mojo L.03 pravi 168kg -temu nato dodaš še cca 24kg tekočin. ...pa "strašilo" na sedež ! :D Pa zrak u gume si pozabla/pozabu! :P
Piksna Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Ja, to je blo pa zajeto v tistih "cca" ! .) Ja verjetn P_E_T_R_A_ sprasuje za "bruto" kilažo in al bo zraven mašine še potrebno nabavit žerjav :)
gebre Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 najboljše so tak letnik 1999 in 2000 ;) :whistle: Pa najlepše tudi :yea1: En qweščn, a se vam tudi geštel tako močno segreje med vožnjo?
Erik Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Pa najlepše tudi :yea1: En qweščn, a se vam tudi geštel tako močno segreje med vožnjo? hm ne da bi vedel :hmm: ......bom jutr povedal če :D
miha Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Pa najlepše tudi :yea1: En qweščn, a se vam tudi geštel tako močno segreje med vožnjo? men se ne vsaj do zdej se se ni
Brdaus Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 (popravljeno) najboljše so tak letnik 1999 in 2000 ;) :whistle: :grim Čeprou... moja bivša ja bla 97, pa sm biu ful zadovoln. Zdej jo pa Tamav fura, mogoče bo treba njega vprašat, kako je zadovolen :D Popravljeno Junij 28, 2006. Popravil Brdaus
miha Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 še ena slikca prihajajoce nove cbr za moje pojme zgleda prvi del cist zgresen zadek pa isti [attachmentid=74025]
Piksna Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 Mene pa nekako spominja na rdečo različico iz leta '04. Zadek je bil tocno tak /mat temno siv, oblikovan in montiran tako kot (bo) na '07, prednja maska je pa narejena malo bolj "mean"! :devil: Air-duct-i pa so nekam cudni, priznam. Boki - nič pretresljivega. Itak je sprememba v plastiki, ker jo je verjetn najlazje naredit - "na uč" pa je sestavljena cist enako... Sej, kaj pa bi spreminjali, ce zadeva laufa ?! :OK: (razen da se enmu mal bolj segreje ko drugmu) ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se