mipros Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Pozdravljeni! Imam Hondo CBR 600RR in sem pred približno 500km, poleg običajnih stvari, zamenjal tudi zračni filter. Sedaj pa imam občutek, da se je zvok motorja spremenil, postal je bolj "basovski". Zanima me ali je to mogoče, ali pa je kaj drugega? LP, Miran.
fossil Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 zamenjava zračnega filtra z drugim ponavadi spremeni zvok motorja!
RHonda Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 A si dal športnega noter? Ker če si dal istega kot prej, ne bi smelo bit razlike v zvoku. Lahko je tud kej drugega.
Miha Z. Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 poglej če je tist pokrov od zračnega filtra prow gor nameščen.......
crom Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Mene pa zanima kakšna je kaj razlika v vožnji cbr 600f in cbr 600rr. v tehničnih podatkih vidim, da se malo razlikujeta v moči, navoru, merah. Zanima pa me kako se motocikla peljeta, če se splača kupiti dražjo različico. predvidevam da nima nestavljivega vzmetenja in podobnih stvari
Terminator Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Mene pa zanima kakšna je kaj razlika v vožnji cbr 600f in cbr 600rr. v tehničnih podatkih vidim, da se malo razlikujeta v moči, navoru, merah. Zanima pa me kako se motocikla peljeta, če se splača kupiti dražjo različico. predvidevam da nima nestavljivega vzmetenja in podobnih stvari To smo že razgljabljali v tej temi... RR je za na pisto, F pa bolj zaokrožen paket - za na cesto in za na pisto vendar ne tako sfokusirano kot RR. Moč je isti klinac, čeprav naj bi imela RR malo več konjičkov vendar ti garantiram, da se po občutku ne pozna. ;) Pri RR so konjički malo dvignjeni (višje v obratih) kot pri F-ki tako, da je F-ka od 0-200 celo malce hitrejša od RR po testih. Vendar RR na dirkališču povozi F-ko - seveda relativno, ker je na dirkališču vse ovisno od pilota. RR po cesti bolj utruja kot F-ka predvsem zaradi poze. Tako na kratko. nisva se lih zastopla :P jst bi rabu nalepke razgrnjene tko prikaz na listu da jih mojstr ki jih bo delal videl razgrnjene Sva se čist uredu zastopla, če je mojster taprav bo iz slike obrisal nalepko v Corelu ali podobnem programu, prilagodil veličino (vektorsko) in to je to.. ;)
T Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Če še rabiš nalepke poznam jest ega mojstra ki jih naredi in še nalima! :OK: Preverjeno so dobre in skoraj identične originalu. :grim PM :D lp
crom Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Se prav bo kar f, vsaj za začetk upam. Me pa zanima še zakaj ima rr za sedežem tako navpično steno, f ima pa oba sedeža skupaj povezana. Se prav lahko pri rr lažje hitreje pospešuješ, kot pri f, kjer te premika naprej in nazaj po sedežu. Resda se držiš za krmilo, sam vseen...
Terminator Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Se prav bo kar f, vsaj za začetk upam. Me pa zanima še zakaj ima rr za sedežem tako navpično steno, f ima pa oba sedeža skupaj povezana. Se prav lahko pri rr lažje hitreje pospešuješ, kot pri f, kjer te premika naprej in nazaj po sedežu. Resda se držiš za krmilo, sam vseen... Ma jok, tudi na RR se ne dotakneš zadka pri pospeševanju. Drug dizajn in to je to. Ni to neki dragracer ampak motor in torque (navor) je na motorjih premajhen, da bi te u zic limal tudi nakakšni Suzi GSXR1000. To je bolj značilno za avtomobile, ki imajo nad 350NM navora. Je pa res, da pri wilijih te pa tist dizajn zica zadrži, da dol ne padeš. :P
crom Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Aja? :D Kul pol. Pol le ni to tako penzionističen stroj. Pa sj če po svoje pogledaš mogoče še lepš zgleda kokr pa rr. Mogoče. Kako ima pa luči ta motor? 2 dolgi in 2 kratki al ima sam po eno?
miha Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Aja? :D Kul pol. Pol le ni to tako penzionističen stroj. Pa sj če po svoje pogledaš mogoče še lepš zgleda kokr pa rr. Mogoče. Kako ima pa luči ta motor? 2 dolgi in 2 kratki al ima sam po eno? niti mal ni to penzjonističn stroj zato k kr dobr suva :devil:
Gregs Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Ja. Najbolj se ti splača 99 pa mal kilometrov kupit (samo moje mnenje), nekatere novejše nimajo več nastavljivih prednjih amortizerjev - pazi! Nastavljivih amortizerjev nimajo letnik 2005 in 2006. En qweščn, a se vam tudi geštel tako močno segreje med vožnjo? Okvir se tudi greje med vožnjo. Še bolj pa voznik... :D
Gregs Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Aja? :D Kul pol. Pol le ni to tako penzionističen stroj. Pa sj če po svoje pogledaš mogoče še lepš zgleda kokr pa rr. Mogoče. Kako ima pa luči ta motor? 2 dolgi in 2 kratki al ima sam po eno? Črka F pomeni FAMILY... torej je to za družinske ateje, da se lepo počasi vozijo po cesti... :lol1: :lol1: :lol1: Malo heca mora biti. Noben cestni motor ni penzionistični stroj. CBRa ima eno kratko in eno dolgo luč. Letnik 2004 ima stalno prižgano kratko, ko vklopiš dolgo, gorita obe.
Terminator Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 Črka F pomeni FAMILY... torej je to za družinske ateje, da se lepo počasi vozijo po cesti... :lol1: :lol1: :lol1: Malo heca mora biti. Noben cestni motor ni penzionistični stroj. CBRa ima eno kratko in eno dolgo luč. Letnik 2004 ima stalno prižgano kratko, ko vklopiš dolgo, gorita obe. Si še nekaj pozabu; Family for 600 kids. :lol1:
Jure Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 (popravljeno) CBR 2007 [attachmentid=79388] Mean machine :OK: Popravljeno Avgust 25, 2006. Popravil DeX
crom Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Ni slaba tale tanova. Vprašanje je le kako bo hitra. Verjamem da še preveč. Drugač pa kdaj naj bi bila za cbr-ko generalka? Mislm pri koliko kilometrih je ta motor "star"? :D
Erik Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Drugač pa kdaj naj bi bila za cbr-ko generalka? Mislm pri koliko kilometrih je ta motor "star"? :D veliko pozneje kot pa pri konkurenci ;)
simonsi Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 veliko pozneje kot pa pri konkurenci ;) :lol1:
crom Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 A pol je honda kakovostnejša kot pa yamaha. Nekateri namreč zelo pohvalijo yamaho. Najbrž kar so navezeni na svojo znamko pa sam hvaljo. :? Dejte vsaj prbližno povedat kdaj je ta generalka. A je prej kot 40 000? Vsaj prbližno prosm. Aja pa s kolk kilometri se splača še nabavt ta motor. Prbližno. :D
Tratnjak Damijan Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Živjo, zanima me če ima kateri od vas CBR 600 z oznako PC 31. Od tega modela sem namreč nabavu prvi kolo komplet z diski-plavajočimi, pa me zanima če ker ve, kok imajo te diski gibanja oz, hoda, ko jih primeš z roko. Mal me skrbi, da mam že precej uničene na mojem motorju. Hvala za odgovor. :hmm:
danci1973 Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Dejte vsaj prbližno povedat kdaj je ta generalka. A je prej kot 40 000? Vsaj prbližno prosm. Aja pa s kolk kilometri se splača še nabavt ta motor. Prbližno. :D To je verjetno precej odvisno od tega, kako se je z mopedom delalo. Če bi generalka pri normalni uporabi bila že pri 40000km, bi Honda verjetno že zdavnaj propadla... D.
simonsi Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Ob normalni rabi se ne dela generalk. Ko je pa mašina že na koncu, pa tudi preostanek motorja ni več daleč. Živjo, zanima me če ima kateri od vas CBR 600 z oznako PC 31. Od tega modela sem namreč nabavu prvi kolo komplet z diski-plavajočimi, pa me zanima če ker ve, kok imajo te diski gibanja oz, hoda, ko jih primeš z roko. Mal me skrbi, da mam že precej uničene na mojem motorju. Hvala za odgovor. :hmm: Ko jih primeš, naj se ne bi premikali. Bolj važna je debelina oz. obrabljenost diskov.
Tratnjak Damijan Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Bol je nabvt moped s čim manj kilometri. Od 40kkm-50kkm pa se mora zihr ketnco v mašini menat. Edin če bi vfr kupu pol je pa druga zgodba.
simonsi Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Edino hi-vo verige je treba menjat pri ene 50-60k.
Terminator Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Kolega ima F3 Hondo s 150,000km. Baje mu je ravno začela papati malo oljčka pa ne velik. :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se