Skoči na vsebino

Honda CBR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Aja a pol tut z takim k ma 40k km ni velik stroškov.

Kaj pa so to za ene verige ko pravte: hi-vo

Kakšn strošek?

Objavljeno

Aja a pol tut z takim k ma 40k km ni velik stroškov.

Kaj pa so to za ene verige ko pravte: hi-vo

Kakšn strošek?

MENI JO JE POOBLAŠČENI SERVISER ZAMENJAL za 50 tisoč veriga je 17 tisoč napenjalec verige 12 tisoč

Objavljeno

Res je, plavajoči diski se praktično nimajo kaj "gibat" in res je tudi, da je bolj pomembna debelina diskov, stanje površin in pa, da kdaj niso bili pregreti/zviti ali kaj podobnega.

Veriga se naj bi menjala (servis priporoča) na cca. 50.000. Seveda pa je važno kolk se je mašina vrtela (stil vožnje) in pa za katero mašino gre rr/f/,cb... Dober mehanik pa zadevo sliši glede na stanje napenjalca,.. itd. in oceni.

Kaj pa zate pomeni velik stroškov ?! Niti ni kaj velik (relativno). V grobem se ti bliža tam itak redni servis, pa menjava pogonske verige (sklepam) pa verige hi-vo, pa kje kak drug "detajl" + DELO.

Ko mal sešteješ je to tam okol 150k+ (+?)

Mal manj stroškov je kot z npr. Yamaho, sploh pa npr. Aprilio, -na račun za odtenek cenejš rezervnih delov,.. No, to je sam moje mnenje.

Objavljeno

Res je, plavajoči diski se praktično nimajo kaj "gibat" in res je tudi, da je bolj pomembna debelina diskov, stanje površin in pa, da kdaj niso bili pregreti/zviti ali kaj podobnega.

Plavajoči diski se gibljejo. Predvsem levo desno. In niso fiksno vpeti. Če se pa v smeri vrtenja kolesa pa je to lohk problem.

Objavljeno

Drugač pa kdaj naj bi bila za cbr-ko generalka? Mislm pri koliko kilometrih je ta motor "star"?

Moja je ob menjavi imela 53.000 km. Menjan je bil napenjalec ketnce. Mislim, da je bil strošek 10.000 SIT (če me spomin ne vara). To je bilo vse. Olja ni pila nič, motor je delal ko urica, kljub nekaj uram, prebitih na pistah.

Mal me skrbi, da mam že precej uničene na mojem motorju.

Damjan, ti imaš po novem CBRo?! :eek: Noro... čestitke!!! :OK:

PST: a Kawla imaš še, tistega taužntdvesto?! ;)

Objavljeno

Plavajoči diski se gibljejo. Predvsem levo desno. In niso fiksno vpeti. Če se pa v smeri vrtenja kolesa pa je to lohk problem.

Ej, če se jim reče plavajoči, pol niso fiksno vpeti - kdo pa to trdi ?!

"Na roke" se ne smejo! Poglej kako so sestavljeni (od blizu) in ko enkrat dobi zadeva luft (da jih pocukaš z roko) pol je nekaj že kar ornk narobe. Plavajoči diski niso narejeni, da pobirajo nihanja tam okol 5mm veš, ampak mm al pa 2. Da bi rabil tolk velik hod(luft), ko ti misliš/praviš, bi se disk gibal že skoraj za eno svojo debelino. (kar pa je :nono: ) Premisli. -> :hmm:

Objavljeno

Ej, če se jim reče plavajoči, pol niso fiksno vpeti - kdo pa to trdi ?!

"Na roke" se ne smejo! Poglej kako so sestavljeni (od blizu) in ko enkrat dobi zadeva luft (da jih pocukaš z roko) pol je nekaj že kar ornk narobe. Plavajoči diski niso narejeni, da pobirajo nihanja tam okol 5mm veš, ampak mm al pa 2. Da bi rabil tolk velik hod(luft), ko ti misliš/praviš, bi se disk gibal že skoraj za eno svojo debelino. (kar pa je :nono: ) Premisli. -> :hmm:

Plavajoči diski se premikajo, premakneš jih tudi z roko v prečni smeri glede na smer vožnje. Problem bi bil, če bi se premikali v smeri vožnje oz. rotacije kolesa. Tisti pravi dirkalni opletajo tudi po več kot pol centimetra levo - desno.

Objavljeno (popravljeno)

Plavajoči diski se premikajo, premakneš jih tudi z roko v prečni smeri glede na smer vožnje. Problem bi bil, če bi se premikali v smeri vožnje oz. rotacije kolesa. Tisti pravi dirkalni opletajo tudi po več kot pol centimetra levo - desno.

:OK:

V glavnem so naši diski pol plavajoči.

Popravljeno . Popravil a
Objavljeno

No, s tem se pa kar strinjam, da so ti (naši)diski nekako "pol plavajoči", ker je dejstvo, da so pravi dirkalni zasnovani drugače in da ne govorim o debelini (zmesi mislim, da karbona, keramike...sintrani materiali, ki ne dopuščajo te dimenzije kot klasični jekleni, so pa lažji in v določenih razmerah t.j. temperaturnem območju bolj učinkoviti !), ki je dejanskega pomena, kolk ima lahko disk hoda levo-desno (zaradi način vpetja,..).

Jaz sem sklepal, da govorimo o naših, za "navadne smrtnike" (glede, da je nekdo mal "prej" spraševal, če je njegov/so kej zviti.. ?! Če ni tako: se opravičujem za nesporazum.

Sicer pa: na moji mašini jih skoraj ne premakneš in so relativno togo vpeti.

Nič ne tresejo - sklepam, da float deluje (al pa niso NIČ zviti),... mašina ima pa že kar nekaj menjav zavornih ploščic za sabo in pa "punishment-a" ! :devil:

Če kdo dvomi, priporočam ogled/otip.

Sej o tem je blo že na forumu tud mars kaj napisanga, pa se naj najde...,da ne bomo "nabijali".

O "pobiranju" 5+ mm zvina diska na navadnem motociklu pride do ogromnih tresljajev in ko se boste z njimi probal ustavit (sploh mal bolj intenzivno) bo zaviranje nelinearno, velika verjetnost, pa da pride do še večjega segrevanja in slabše efektivnosti zaviranja,... na kratko: POTREBNA JE MENJAVA !

Sej ne pravim, da se ne da pelat ampak, sej so vaše kosti, če vztrajate. :slap: :D

Objavljeno

Sem lastnik nove Honde CBR 600f, katero še utekam.

Pri 5500 obratih mi začne motor tresti oz. bolj drhteti, kar se pa konča nad 7000 obratih. Najprej sem mislil da niso gume dobra scentrirane nakar sem ugotovil, da je povezano z obrati.

Zanima me ali je to samo resonanca, ali bi lahko bilo kaj bolj resnega. Itaq pa imam kmalu 1.servis ampak me vseeno zanimajo vaša mnenja.

lp Boško

Objavljeno

@ Black Knight:

"...Pri 5500 obratih mi začne motor tresti oz. bolj drhteti, kar se pa konča nad 7000 obratih..."

CBR , tako kot tudi vrsto drugih motociklov ima 2 nivojski vbrizg goriva. Pri tej dotični mašini se pri okoli 5500rpm ali/in pri odprtju pretoka zraka v "intake" preko 40 stopinj (ko ji iznenada "naviješ" gas) vklopi še drugi nivo vbrizga. Tako mašina rahlo "podrhti" kot praviš, pojav pa res nekako izzveni čez kakih 2k+ rpm. Secer pa se pod temi pogoji pelješ le z primarnim vbrizgom. Temu je tudi primerna poraba, ki (pri RR) zaniha tudi preko 35% (iz lastnih izkušenj) a dobivaš pa konjčke, pa navor, ...pa veter "v laseh". :OK:

Nič se sekirat al pa šraufat.

Pomeni pa še, da razvijaš čut in imaš posluh za mašino. :yes:

Objavljeno

mal spominja na aprilijo

drgač so pa težo kr dobr zmanšal razn par konjev bi lohk dodal glede na kunkurenco

sam ce bo slo to tko naprej lohk pricakujemo pr teh 600-takih tut kmal razmerje 1KM 1kg :OK: :OK:

Objavljeno

In kaka bo kej okvirna ceno se že kje ve?

Verjetno bo cena prbližn enaka kot letošnja R6

Objavljeno

omenjate "diamantni okvir"... a lahko kdo podrobneje razloži, kaj bi to naj bilo?

Sam si pedstavljam, da ime (če ni napaka) predstavlja obliko in ne materala. :?

Diamant nima razem trdnosti nobenih pametnih lastnosti. :blink:

Diamantni okvir :? :? Dejte to prej razložit, preden se prčne kraja na veliko

bojo zabitoglavci motorje kradl pa okvirje draguljarjem ponujal :kva2: :kva2:

lp

Objavljeno

da ni misljen Diamond Frame, k Diamond je firma

Objavljeno (popravljeno)

..všečne barvne kombinacije nove CBR-e :)

Strinjam...

Malce :topic:

A nisi na marofu dons?

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno

da ni misljen Diamond Frame, k Diamond je firma

free hint

diamon pomeni tudi karo oz. paralelogram ... ;)

Objavljeno

free hint

diamon pomeni tudi karo oz. paralelogram ... ;)

Drugič jim namigni, da frame pomeni okvir...potem se bo že nekako povezalo prvo in drugo :P

Objavljeno

hehe to je men vse jasno sam ni mi slo v glavo kko je lahko okvir take oblike :>

Objavljeno

CBR 2007

[attachmentid=79388]

Mean machine :OK:

...ja, ja...škoda, ker ni res taka...na uradnih fotkah je kot kaka 125ka...na hitro...

lp flox

...aja, še to...ali ima kdo mogoče 600rr Moviestar Replica...je mogoče kak tehničen detalj oz. oprema drugačna, kot na osnovni verziji...

post-2086-1158000825_thumb.jpg

post-2086-1158000841_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!