crom Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Aja a pol tut z takim k ma 40k km ni velik stroškov. Kaj pa so to za ene verige ko pravte: hi-vo Kakšn strošek?
bna Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Aja a pol tut z takim k ma 40k km ni velik stroškov. Kaj pa so to za ene verige ko pravte: hi-vo Kakšn strošek? MENI JO JE POOBLAŠČENI SERVISER ZAMENJAL za 50 tisoč veriga je 17 tisoč napenjalec verige 12 tisoč
Piksna Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Res je, plavajoči diski se praktično nimajo kaj "gibat" in res je tudi, da je bolj pomembna debelina diskov, stanje površin in pa, da kdaj niso bili pregreti/zviti ali kaj podobnega. Veriga se naj bi menjala (servis priporoča) na cca. 50.000. Seveda pa je važno kolk se je mašina vrtela (stil vožnje) in pa za katero mašino gre rr/f/,cb... Dober mehanik pa zadevo sliši glede na stanje napenjalca,.. itd. in oceni. Kaj pa zate pomeni velik stroškov ?! Niti ni kaj velik (relativno). V grobem se ti bliža tam itak redni servis, pa menjava pogonske verige (sklepam) pa verige hi-vo, pa kje kak drug "detajl" + DELO. Ko mal sešteješ je to tam okol 150k+ (+?) Mal manj stroškov je kot z npr. Yamaho, sploh pa npr. Aprilio, -na račun za odtenek cenejš rezervnih delov,.. No, to je sam moje mnenje.
a Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Res je, plavajoči diski se praktično nimajo kaj "gibat" in res je tudi, da je bolj pomembna debelina diskov, stanje površin in pa, da kdaj niso bili pregreti/zviti ali kaj podobnega. Plavajoči diski se gibljejo. Predvsem levo desno. In niso fiksno vpeti. Če se pa v smeri vrtenja kolesa pa je to lohk problem.
Gregs Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Drugač pa kdaj naj bi bila za cbr-ko generalka? Mislm pri koliko kilometrih je ta motor "star"? Moja je ob menjavi imela 53.000 km. Menjan je bil napenjalec ketnce. Mislim, da je bil strošek 10.000 SIT (če me spomin ne vara). To je bilo vse. Olja ni pila nič, motor je delal ko urica, kljub nekaj uram, prebitih na pistah. Mal me skrbi, da mam že precej uničene na mojem motorju. Damjan, ti imaš po novem CBRo?! :eek: Noro... čestitke!!! :OK: PST: a Kawla imaš še, tistega taužntdvesto?! ;)
Piksna Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 Plavajoči diski se gibljejo. Predvsem levo desno. In niso fiksno vpeti. Če se pa v smeri vrtenja kolesa pa je to lohk problem. Ej, če se jim reče plavajoči, pol niso fiksno vpeti - kdo pa to trdi ?! "Na roke" se ne smejo! Poglej kako so sestavljeni (od blizu) in ko enkrat dobi zadeva luft (da jih pocukaš z roko) pol je nekaj že kar ornk narobe. Plavajoči diski niso narejeni, da pobirajo nihanja tam okol 5mm veš, ampak mm al pa 2. Da bi rabil tolk velik hod(luft), ko ti misliš/praviš, bi se disk gibal že skoraj za eno svojo debelino. (kar pa je :nono: ) Premisli. -> :hmm:
fp4492 Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 Ej, če se jim reče plavajoči, pol niso fiksno vpeti - kdo pa to trdi ?! "Na roke" se ne smejo! Poglej kako so sestavljeni (od blizu) in ko enkrat dobi zadeva luft (da jih pocukaš z roko) pol je nekaj že kar ornk narobe. Plavajoči diski niso narejeni, da pobirajo nihanja tam okol 5mm veš, ampak mm al pa 2. Da bi rabil tolk velik hod(luft), ko ti misliš/praviš, bi se disk gibal že skoraj za eno svojo debelino. (kar pa je :nono: ) Premisli. -> :hmm: Plavajoči diski se premikajo, premakneš jih tudi z roko v prečni smeri glede na smer vožnje. Problem bi bil, če bi se premikali v smeri vožnje oz. rotacije kolesa. Tisti pravi dirkalni opletajo tudi po več kot pol centimetra levo - desno.
a Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 (popravljeno) Plavajoči diski se premikajo, premakneš jih tudi z roko v prečni smeri glede na smer vožnje. Problem bi bil, če bi se premikali v smeri vožnje oz. rotacije kolesa. Tisti pravi dirkalni opletajo tudi po več kot pol centimetra levo - desno. :OK: V glavnem so naši diski pol plavajoči. Popravljeno Avgust 30, 2006. Popravil a
Piksna Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 No, s tem se pa kar strinjam, da so ti (naši)diski nekako "pol plavajoči", ker je dejstvo, da so pravi dirkalni zasnovani drugače in da ne govorim o debelini (zmesi mislim, da karbona, keramike...sintrani materiali, ki ne dopuščajo te dimenzije kot klasični jekleni, so pa lažji in v določenih razmerah t.j. temperaturnem območju bolj učinkoviti !), ki je dejanskega pomena, kolk ima lahko disk hoda levo-desno (zaradi način vpetja,..). Jaz sem sklepal, da govorimo o naših, za "navadne smrtnike" (glede, da je nekdo mal "prej" spraševal, če je njegov/so kej zviti.. ?! Če ni tako: se opravičujem za nesporazum. Sicer pa: na moji mašini jih skoraj ne premakneš in so relativno togo vpeti. Nič ne tresejo - sklepam, da float deluje (al pa niso NIČ zviti),... mašina ima pa že kar nekaj menjav zavornih ploščic za sabo in pa "punishment-a" ! :devil: Če kdo dvomi, priporočam ogled/otip. Sej o tem je blo že na forumu tud mars kaj napisanga, pa se naj najde...,da ne bomo "nabijali". O "pobiranju" 5+ mm zvina diska na navadnem motociklu pride do ogromnih tresljajev in ko se boste z njimi probal ustavit (sploh mal bolj intenzivno) bo zaviranje nelinearno, velika verjetnost, pa da pride do še večjega segrevanja in slabše efektivnosti zaviranja,... na kratko: POTREBNA JE MENJAVA ! Sej ne pravim, da se ne da pelat ampak, sej so vaše kosti, če vztrajate. :slap: :D
Black Knight Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Sem lastnik nove Honde CBR 600f, katero še utekam. Pri 5500 obratih mi začne motor tresti oz. bolj drhteti, kar se pa konča nad 7000 obratih. Najprej sem mislil da niso gume dobra scentrirane nakar sem ugotovil, da je povezano z obrati. Zanima me ali je to samo resonanca, ali bi lahko bilo kaj bolj resnega. Itaq pa imam kmalu 1.servis ampak me vseeno zanimajo vaša mnenja. lp Boško
Piksna Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 @ Black Knight: "...Pri 5500 obratih mi začne motor tresti oz. bolj drhteti, kar se pa konča nad 7000 obratih..." CBR , tako kot tudi vrsto drugih motociklov ima 2 nivojski vbrizg goriva. Pri tej dotični mašini se pri okoli 5500rpm ali/in pri odprtju pretoka zraka v "intake" preko 40 stopinj (ko ji iznenada "naviješ" gas) vklopi še drugi nivo vbrizga. Tako mašina rahlo "podrhti" kot praviš, pojav pa res nekako izzveni čez kakih 2k+ rpm. Secer pa se pod temi pogoji pelješ le z primarnim vbrizgom. Temu je tudi primerna poraba, ki (pri RR) zaniha tudi preko 35% (iz lastnih izkušenj) a dobivaš pa konjčke, pa navor, ...pa veter "v laseh". :OK: Nič se sekirat al pa šraufat. Pomeni pa še, da razvijaš čut in imaš posluh za mašino. :yes:
Noise Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 Honda CBR 600 RR 2007 -- it's official ! http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2830 tehnikalije: http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_805
miha Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 mal spominja na aprilijo drgač so pa težo kr dobr zmanšal razn par konjev bi lohk dodal glede na kunkurenco sam ce bo slo to tko naprej lohk pricakujemo pr teh 600-takih tut kmal razmerje 1KM 1kg :OK: :OK:
smarty23 Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 In kaka bo kej okvirna ceno se že kje ve?
SiR Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 Honda CBR 600 RR 2007 -- it's official ! http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2830 tehnikalije: http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_805 omenjate "diamantni okvir"... a lahko kdo podrobneje razloži, kaj bi to naj bilo?
P182 Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 In kaka bo kej okvirna ceno se že kje ve? Verjetno bo cena prbližn enaka kot letošnja R6
T Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 omenjate "diamantni okvir"... a lahko kdo podrobneje razloži, kaj bi to naj bilo? Sam si pedstavljam, da ime (če ni napaka) predstavlja obliko in ne materala. :? Diamant nima razem trdnosti nobenih pametnih lastnosti. :blink: Diamantni okvir :? :? Dejte to prej razložit, preden se prčne kraja na veliko bojo zabitoglavci motorje kradl pa okvirje draguljarjem ponujal :kva2: :kva2: lp
JMatic Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 da ni misljen Diamond Frame, k Diamond je firma
jose Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 ..všečne barvne kombinacije nove CBR-e :)
Terminator Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 (popravljeno) ..všečne barvne kombinacije nove CBR-e :) Strinjam... Malce :topic: A nisi na marofu dons? Popravljeno September 9, 2006. Popravil Terminator
SiR Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 da ni misljen Diamond Frame, k Diamond je firma free hint diamon pomeni tudi karo oz. paralelogram ... ;)
Avatar Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 free hint diamon pomeni tudi karo oz. paralelogram ... ;) Drugič jim namigni, da frame pomeni okvir...potem se bo že nekako povezalo prvo in drugo :P
JMatic Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 hehe to je men vse jasno sam ni mi slo v glavo kko je lahko okvir take oblike :>
flero Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 CBR 2007 [attachmentid=79388] Mean machine :OK: ...ja, ja...škoda, ker ni res taka...na uradnih fotkah je kot kaka 125ka...na hitro... lp flox ...aja, še to...ali ima kdo mogoče 600rr Moviestar Replica...je mogoče kak tehničen detalj oz. oprema drugačna, kot na osnovni verziji...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se