Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

mašine z elektronskim vzbrizgom imajo v povprečju 1L in več večjo porabo kot one še z frgazerjem tak da je tvoja poraba čist normalna tudi glede na obrate in prestave

... no, mogoče Honde? Sam sem bil lastnik Yamahe FZS 600 Fazer (letnik 1998 - na frgazerje) in FZS 600 Fazer (letnik 2002 - prav tako na frgazerje) in je bila poraba od oka približno med 5,5 in 6,5 l/100 km. Potem sem zamenjal za FZ 6 Fazer (2004 - na vbrizg) in tudi letošnja S2 je prav tako na vbrizg: poraba pa je pri slednjih dveh med 4,5 in 5,0 l/100 km. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no, mogoče Honde? Sam sem bil lastnik Yamahe FZS 600 Fazer (letnik 1998 - na frgazerje) in FZS 600 Fazer (letnik 2002 - prav tako na frgazerje) in je bila poraba od oka približno med 5,5 in 6,5 l/100 km. Potem sem zamenjal za FZ 6 Fazer (2004 - na vbrizg) in tudi letošnja S2 je prav tako na vbrizg: poraba pa je pri slednjih dveh med 4,5 in 5,0 l/100 km. :OK:

No, zato sem tudi sam spraševal. Prejšnja FZ6 letnik 2004 je ob enakem režimu delovanja popila med 5 in 5,5l/100 km. Sam se pa CBR-a lepše pelje in za užitke je pač potrebno plačati. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poraba je normalna za tak režim vožnje. Pri celodnevnem preganjanju po pisti je tank zdržal cca 130 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poraba je normalna za tak režim vožnje. Pri celodnevnem preganjanju po pisti je tank zdržal cca 130 km

dans 10 krogov po mobikrogu pa je poraba se takoj zvisala na FS modelu....prejsnic je bla cca 6,4....danes pa 7,8....s tem da je bilo prvih 100km normalne voznje potem pa enih 20km po pisti pa se je ze rezerva "prizgala"

P.S....ko sem spraseval za tank ce kaze...deluje pri rezervi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej ti že maš kaki drugi auspuh gor?

ne se....cakam za non street legal akrapovič :D samo mi ga un se noce prodat ko se ni motorja prodal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem končno namontiral akrapovičev izpuh na mojo CBR - ko. Imam pa probleme s centralnim stojalom. Na original izpuhu je namreč našvasan omejevalec centralca z gumico, sedaj pa tega več ni. Pri vožnji mi zato veriga občasno podrajsa ob centralca (preveril se tako, da sem power tape navil okoli centralca).

Zanima me, kako ste ta problem rešili ostali. Centralca bi vseeno rad obdržal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem končno namontiral akrapovičev izpuh na mojo CBR - ko. Imam pa probleme s centralnim stojalom. Na original izpuhu je namreč našvasan omejevalec centralca z gumico, sedaj pa tega več ni. Pri vožnji mi zato veriga občasno podrajsa ob centralca (preveril se tako, da sem power tape navil okoli centralca).

Zanima me, kako ste ta problem rešili ostali. Centralca bi vseeno rad obdržal.

Živjo!

Poglej,tud jaz imam enak motor in akrapovičev izpuh gor.Ena varijanta je,če poznaš nekoga da ti zavari ovejevalec na izpus (da vari titan) ali pa da si kupiš centralno stojalo!Slednje sem jaz naredu,da sem kupil centralno stojalo.Praviš,da ti veriga občasno podrsa ob centralca,no to se mi še ni zgodilo ali pa mogoče nisem bil pozoren na to.Upam,da boš našel način,ki ti bo odgovarjal tebi!No,prej so te videli,zdaj te bodo pa še slišali! :naughty: Lp od Mareta! .) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slip on cev se lahko variira levo (stojalo bolj dol ) desno (bolj gor) ali pa bo treba mal ketno našponat

Problem je v tem, ker je prej tisti "štil" na starem izpuhu z gumico na koncu zadržal centralca. Sedaj ga ne zadrži nič več in se centralno stojalo v zloženem stanju zviša za cca 2 cm v primerjavi s stanjem, ko je bil namontiran original izpuh z omejevalcem (oziroma naslonbo) centralnega stojala. Pri tem se seveda centalc, če motor stoji na stranskem stojalu, nasloni na verigo (prej se ni mogel ker ga je prej omenjeni omejevalec na starem izpuhu zadržal). Ko se gor usedem (pa nisem ravno lahek kot peresce :whistle: ) je razdalja med verigo in centralcem le cca 1 cm, kar seveda pomeni, pa ob razbremenitvi zadka veriga podrsa po centralcu.

Variante ki jih trenutno jaz vidim je, da dam na link pipe zavariti podobno stvar kot je na originalu (torej moram najti nekoga, ki bo znal variti na titan), ali nekako drugače omejiti hod centralca navzgor ko se zloži. Varinata bi bila tudi, da bi nategnil fedra, ki centralc šponata, s tem bi pridobil to, da bi ga našponala malo manj in bi centralc ostal nižje, vendar se mi tudi sanja ne, kako bi lahko to naredil. Nekako tretja varianta pa je, da zvem za kakšno pametnejšo pogruntavščino preko tega foruma (res sem bolj lene sorte zato sem na to najbolj računal. :krneki: ).

Živjo!

Poglej,tud jaz imam enak motor in akrapovičev izpuh gor.Ena varijanta je,če poznaš nekoga da ti zavari ovejevalec na izpus (da vari titan) ali pa da si kupiš centralno stojalo!Slednje sem jaz naredu,da sem kupil centralno stojalo.Praviš,da ti veriga občasno podrsa ob centralca,no to se mi še ni zgodilo ali pa mogoče nisem bil pozoren na to.Upam,da boš našel način,ki ti bo odgovarjal tebi!No,prej so te videli,zdaj te bodo pa še slišali! :naughty: Lp od Mareta! .) B)

Kakšno centralno stojalo si to kupil? Sej F-ka ima že serijsko centralno stojalo. Moj problem sem bolj natančno opisal zgoraj. Vseeno hvala za odgovor. Lahko se zmeniva da kdaj skupaj nekje "zagrmiva"... :beer2:

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slip on cev se lahko variira levo (stojalo bolj dol ) desno (bolj gor) ali pa bo treba mal ketno našponat

Sem še enkrat prebral tvoj odgovor. A torej ti trdiš, da ima tudi akrapovič na link pipe (to je cev med krivino in loncem) za CBR 600 F našvasan omejevalec za centralno stojalo? Ker če je zadeva taka, so mi prodali napačen link pipe ali pa me vsaj niso opozorili, da imajo tudi model s tem dodatkom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa če bi na centralca navaril tisti omejevalec da bi se naslonil na izpuh

Ja, ideja je dobra. Problem lahko rata le v tem, da je cev vroča. Če bi guma pritiskala na vroč izpuh, bi se verjetno stopila (zažgala), če pa naredim direkt "železo na Titan" pa bo stvar ropotala. Ta varianta bi bila primerna le, če bi našel kakšen umetni material ki bi zdržal visoko temperaturo.

Je pa seveda še ena ideja, povezana s tvojo. Da bi na centralca navaril neko zadevo, ki bi se nalegala na nek del karoserije. Ena varianta je, da bi se nalegal na nihajko. Nihajka sicer vedno niha, veriga tudi z njo, tako da bi bila mogoče to kar primerna rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najboljša rešitev je pa ta da daš centralno stojalo dol....zgleda lepše pa še večje nagibe lahko dosegaš :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj je pri originalu tudi guma gor pa je ne zažge .lahko pa uporabiš tudi usnje, azbesst ....

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno centralno stojalo si to kupil? Sej F-ka ima že serijsko centralno stojalo. Moj problem sem bolj natančno opisal zgoraj. Vseeno hvala za odgovor. Lahko se zmeniva da kdaj skupaj nekje "zagrmiva"... :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem, ker je prej tisti "štil" na starem izpuhu z gumico na koncu zadržal centralca. Sedaj ga ne zadrži nič več in se centralno stojalo v zloženem stanju zviša za cca 2 cm v primerjavi s stanjem, ko je bil namontiran original izpuh z omejevalcem (oziroma naslonbo) centralnega stojala. Pri tem se seveda centalc, če motor stoji na stranskem stojalu, nasloni na verigo (prej se ni mogel ker ga je prej omenjeni omejevalec na starem izpuhu zadržal). Ko se gor usedem (pa nisem ravno lahek kot peresce :whistle: ) je razdalja med verigo in centralcem le cca 1 cm, kar seveda pomeni, pa ob razbremenitvi zadka veriga podrsa po centralcu.

varianta: objemka z distancnikom katero montiras na izpusno cev. nic varjenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

varianta: objemka z distancnikom katero montiras na izpusno cev. nic varjenja.

Super ideja. Tudi o tem sem že razmišljal. Grem ravno danes mal pogledat v Merkur, kaj se da tam dobiti. Potem pa zavijem še k kakšnemu "auspuharju" po kakšno idejo.

Čeprav se sedaj vse bolj nagibam k najlažji rešitvi. Centralc dol, servisno stojalo pa v garažo. Tako ali tako rabim centralca samo za mazanje ketne in ko otroci plezajo po motorju, to pa je tako ali tako vedno v garaži, za to pa servisno stojalo čisto zadovoljuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri imajo karbon na linku, da jim ne topi čevljev, če se nanj slučajno naslonijo... Imel tako narejeno na prejšnjem

bike-u. Ti pa lahko zmontira kak serviser, malo povprašaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pase izpuh od cbr 600 F,ki je namenjen 2002 letnikom in dalje na 2001 letnik FS?....ker v oglasu je kao OD 2002 dalje

Akrapovič je isti od letnika 2001 dalje za F in FS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!