Fazer03 Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 mašine z elektronskim vzbrizgom imajo v povprečju 1L in več večjo porabo kot one še z frgazerjem tak da je tvoja poraba čist normalna tudi glede na obrate in prestave ... no, mogoče Honde? Sam sem bil lastnik Yamahe FZS 600 Fazer (letnik 1998 - na frgazerje) in FZS 600 Fazer (letnik 2002 - prav tako na frgazerje) in je bila poraba od oka približno med 5,5 in 6,5 l/100 km. Potem sem zamenjal za FZ 6 Fazer (2004 - na vbrizg) in tudi letošnja S2 je prav tako na vbrizg: poraba pa je pri slednjih dveh med 4,5 in 5,0 l/100 km. :OK:
marko55 Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 ... no, mogoče Honde? Sam sem bil lastnik Yamahe FZS 600 Fazer (letnik 1998 - na frgazerje) in FZS 600 Fazer (letnik 2002 - prav tako na frgazerje) in je bila poraba od oka približno med 5,5 in 6,5 l/100 km. Potem sem zamenjal za FZ 6 Fazer (2004 - na vbrizg) in tudi letošnja S2 je prav tako na vbrizg: poraba pa je pri slednjih dveh med 4,5 in 5,0 l/100 km. :OK: No, zato sem tudi sam spraševal. Prejšnja FZ6 letnik 2004 je ob enakem režimu delovanja popila med 5 in 5,5l/100 km. Sam se pa CBR-a lepše pelje in za užitke je pač potrebno plačati. :yes:
misty Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 poraba je normalna za tak režim vožnje. Pri celodnevnem preganjanju po pisti je tank zdržal cca 130 km
Aless Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 poraba je normalna za tak režim vožnje. Pri celodnevnem preganjanju po pisti je tank zdržal cca 130 km dans 10 krogov po mobikrogu pa je poraba se takoj zvisala na FS modelu....prejsnic je bla cca 6,4....danes pa 7,8....s tem da je bilo prvih 100km normalne voznje potem pa enih 20km po pisti pa se je ze rezerva "prizgala" P.S....ko sem spraseval za tank ce kaze...deluje pri rezervi :D
Čamac Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 ej ti že maš kaki drugi auspuh gor?
Aless Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 ej ti že maš kaki drugi auspuh gor? ne se....cakam za non street legal akrapovič :D samo mi ga un se noce prodat ko se ni motorja prodal
marko55 Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Danes sem končno namontiral akrapovičev izpuh na mojo CBR - ko. Imam pa probleme s centralnim stojalom. Na original izpuhu je namreč našvasan omejevalec centralca z gumico, sedaj pa tega več ni. Pri vožnji mi zato veriga občasno podrajsa ob centralca (preveril se tako, da sem power tape navil okoli centralca). Zanima me, kako ste ta problem rešili ostali. Centralca bi vseeno rad obdržal.
MareCBR Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Danes sem končno namontiral akrapovičev izpuh na mojo CBR - ko. Imam pa probleme s centralnim stojalom. Na original izpuhu je namreč našvasan omejevalec centralca z gumico, sedaj pa tega več ni. Pri vožnji mi zato veriga občasno podrajsa ob centralca (preveril se tako, da sem power tape navil okoli centralca). Zanima me, kako ste ta problem rešili ostali. Centralca bi vseeno rad obdržal. Živjo! Poglej,tud jaz imam enak motor in akrapovičev izpuh gor.Ena varijanta je,če poznaš nekoga da ti zavari ovejevalec na izpus (da vari titan) ali pa da si kupiš centralno stojalo!Slednje sem jaz naredu,da sem kupil centralno stojalo.Praviš,da ti veriga občasno podrsa ob centralca,no to se mi še ni zgodilo ali pa mogoče nisem bil pozoren na to.Upam,da boš našel način,ki ti bo odgovarjal tebi!No,prej so te videli,zdaj te bodo pa še slišali! :naughty: Lp od Mareta! .) B)
Erik Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 slip on cev se lahko variira levo (stojalo bolj dol ) desno (bolj gor) ali pa bo treba mal ketno našponat
marko55 Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 (popravljeno) slip on cev se lahko variira levo (stojalo bolj dol ) desno (bolj gor) ali pa bo treba mal ketno našponat Problem je v tem, ker je prej tisti "štil" na starem izpuhu z gumico na koncu zadržal centralca. Sedaj ga ne zadrži nič več in se centralno stojalo v zloženem stanju zviša za cca 2 cm v primerjavi s stanjem, ko je bil namontiran original izpuh z omejevalcem (oziroma naslonbo) centralnega stojala. Pri tem se seveda centalc, če motor stoji na stranskem stojalu, nasloni na verigo (prej se ni mogel ker ga je prej omenjeni omejevalec na starem izpuhu zadržal). Ko se gor usedem (pa nisem ravno lahek kot peresce :whistle: ) je razdalja med verigo in centralcem le cca 1 cm, kar seveda pomeni, pa ob razbremenitvi zadka veriga podrsa po centralcu. Variante ki jih trenutno jaz vidim je, da dam na link pipe zavariti podobno stvar kot je na originalu (torej moram najti nekoga, ki bo znal variti na titan), ali nekako drugače omejiti hod centralca navzgor ko se zloži. Varinata bi bila tudi, da bi nategnil fedra, ki centralc šponata, s tem bi pridobil to, da bi ga našponala malo manj in bi centralc ostal nižje, vendar se mi tudi sanja ne, kako bi lahko to naredil. Nekako tretja varianta pa je, da zvem za kakšno pametnejšo pogruntavščino preko tega foruma (res sem bolj lene sorte zato sem na to najbolj računal. :krneki: ). Živjo!Poglej,tud jaz imam enak motor in akrapovičev izpuh gor.Ena varijanta je,če poznaš nekoga da ti zavari ovejevalec na izpus (da vari titan) ali pa da si kupiš centralno stojalo!Slednje sem jaz naredu,da sem kupil centralno stojalo.Praviš,da ti veriga občasno podrsa ob centralca,no to se mi še ni zgodilo ali pa mogoče nisem bil pozoren na to.Upam,da boš našel način,ki ti bo odgovarjal tebi!No,prej so te videli,zdaj te bodo pa še slišali! :naughty: Lp od Mareta! .) B) Kakšno centralno stojalo si to kupil? Sej F-ka ima že serijsko centralno stojalo. Moj problem sem bolj natančno opisal zgoraj. Vseeno hvala za odgovor. Lahko se zmeniva da kdaj skupaj nekje "zagrmiva"... :beer2: Popravljeno Julij 21, 2007. Popravil marko55
marko55 Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 slip on cev se lahko variira levo (stojalo bolj dol ) desno (bolj gor) ali pa bo treba mal ketno našponat Sem še enkrat prebral tvoj odgovor. A torej ti trdiš, da ima tudi akrapovič na link pipe (to je cev med krivino in loncem) za CBR 600 F našvasan omejevalec za centralno stojalo? Ker če je zadeva taka, so mi prodali napačen link pipe ali pa me vsaj niso opozorili, da imajo tudi model s tem dodatkom...
bna Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 kaj pa če bi na centralca navaril tisti omejevalec da bi se naslonil na izpuh
marko55 Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 kaj pa če bi na centralca navaril tisti omejevalec da bi se naslonil na izpuh Ja, ideja je dobra. Problem lahko rata le v tem, da je cev vroča. Če bi guma pritiskala na vroč izpuh, bi se verjetno stopila (zažgala), če pa naredim direkt "železo na Titan" pa bo stvar ropotala. Ta varianta bi bila primerna le, če bi našel kakšen umetni material ki bi zdržal visoko temperaturo. Je pa seveda še ena ideja, povezana s tvojo. Da bi na centralca navaril neko zadevo, ki bi se nalegala na nek del karoserije. Ena varianta je, da bi se nalegal na nihajko. Nihajka sicer vedno niha, veriga tudi z njo, tako da bi bila mogoče to kar primerna rešitev.
Erik Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 najboljša rešitev je pa ta da daš centralno stojalo dol....zgleda lepše pa še večje nagibe lahko dosegaš :whistle:
bna Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 (popravljeno) saj je pri originalu tudi guma gor pa je ne zažge .lahko pa uporabiš tudi usnje, azbesst .... Popravljeno Julij 22, 2007. Popravil bna
MareCBR Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 Kakšno centralno stojalo si to kupil? Sej F-ka ima že serijsko centralno stojalo. Moj problem sem bolj natančno opisal zgoraj. Vseeno hvala za odgovor. Lahko se zmeniva da kdaj skupaj nekje "zagrmiva"... :beer2:
Ice Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Problem je v tem, ker je prej tisti "štil" na starem izpuhu z gumico na koncu zadržal centralca. Sedaj ga ne zadrži nič več in se centralno stojalo v zloženem stanju zviša za cca 2 cm v primerjavi s stanjem, ko je bil namontiran original izpuh z omejevalcem (oziroma naslonbo) centralnega stojala. Pri tem se seveda centalc, če motor stoji na stranskem stojalu, nasloni na verigo (prej se ni mogel ker ga je prej omenjeni omejevalec na starem izpuhu zadržal). Ko se gor usedem (pa nisem ravno lahek kot peresce :whistle: ) je razdalja med verigo in centralcem le cca 1 cm, kar seveda pomeni, pa ob razbremenitvi zadka veriga podrsa po centralcu. varianta: objemka z distancnikom katero montiras na izpusno cev. nic varjenja.
Aless Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 @Erik ti si prodal ze svojo cbrko?....za auspuh me zanima.....
marko55 Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 varianta: objemka z distancnikom katero montiras na izpusno cev. nic varjenja. Super ideja. Tudi o tem sem že razmišljal. Grem ravno danes mal pogledat v Merkur, kaj se da tam dobiti. Potem pa zavijem še k kakšnemu "auspuharju" po kakšno idejo. Čeprav se sedaj vse bolj nagibam k najlažji rešitvi. Centralc dol, servisno stojalo pa v garažo. Tako ali tako rabim centralca samo za mazanje ketne in ko otroci plezajo po motorju, to pa je tako ali tako vedno v garaži, za to pa servisno stojalo čisto zadovoljuje.
Erik Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 @Erik ti si prodal ze svojo cbrko?....za auspuh me zanima..... jap in je šel izpuh zraven
hammer Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Nekateri imajo karbon na linku, da jim ne topi čevljev, če se nanj slučajno naslonijo... Imel tako narejeno na prejšnjem bike-u. Ti pa lahko zmontira kak serviser, malo povprašaj....
simonsi Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 A bolj se ne da zakomplicirat za štender, ki tolče? :wacko: En mojster ima pet minut dela, da zrihta zadevo.
Aless Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 jap in je šel izpuh zraven aha....men je tud sel un akrapo :angry:
Aless Objavljeno Julij 31, 2007 Opozori Objavljeno Julij 31, 2007 pase izpuh od cbr 600 F,ki je namenjen 2002 letnikom in dalje na 2001 letnik FS?....ker v oglasu je kao OD 2002 dalje
marko55 Objavljeno Julij 31, 2007 Opozori Objavljeno Julij 31, 2007 pase izpuh od cbr 600 F,ki je namenjen 2002 letnikom in dalje na 2001 letnik FS?....ker v oglasu je kao OD 2002 dalje Akrapovič je isti od letnika 2001 dalje za F in FS.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se