PSI_Hunter Objavljeno April 8, 2004 Opozori Objavljeno April 8, 2004 To so drugač dvodelni ležaji,k so na en stran odprt!Tko da je manj trenja pri vrtenju blajrce! Mam gor pa se res pozna!!! torej tukaj ni ne duha ne sluha o kakrsnemkoli samomazanju, razlika v trenju sicer je, vendar dokaj minimalna, lezaj kot sam pa zahteva u nulo sestavljeno masino (kar mocno dvomim da se komu sploh da ukvarjat z tem), in gre precej prej v kurac kot klasicen, da ne omenjam tega da k luft dobi, gre se kej drucga lohk v qrc kot sicer................. je precej boljsa varjanta dat not boljse navadne lezaje, pa vsaj mino spis.........zna pa problem ratat, ker (vsaj vcasih) na starejsih masinah, se ni dobilo navadnih lezajov te dimenzije in je bilo potrebno pofrezat sedisce lezaja za 2mm v globino........
Tomozuki Objavljeno April 8, 2004 Opozori Objavljeno April 8, 2004 Oklep od R1, vilce od KMX-a, motor od BT-ja pa bo :D Pa to ni zajebancija. En ded v naši okolici se je vozo pred leti z tak predelanim BT-jem, da če ga nebi do okvirja raztavo nebi vedo, kaj je. Ferklajdunge so ble odlične (sicer ne od R1, ampak neki doma narejen oklep), samo barva je bla malo preveč gasilska :) Letel pa je ko Marija.... :kva2:
_OKI_ Objavljeno April 9, 2004 Opozori Objavljeno April 9, 2004 Kaj pa kaj takega kot se je pojavlo na našem meetingu :hmm: :)
Tomozuki Objavljeno April 9, 2004 Opozori Objavljeno April 9, 2004 To sliko sem mel nekaj časa na odzadju v Windowsih :D Ata ima celo motociklistično opremo - cokle za polaganje. Najlepše od vsega pri takem "chopperju" pa je to, da ko ti guma poči enostavno odmontiraš gumo iz šajterge (beri: samokolnice) in namontiraš na Tomozukija :lol1:
_Roba_ Objavljeno April 9, 2004 Opozori Objavljeno April 9, 2004 Ta ata je z Pobrezja :) Sem se mel slike od njegove "krosle" pa sem jo zbrisal :cry:
mad dax Objavljeno April 9, 2004 Opozori Objavljeno April 9, 2004 Sej enkrat mi je že crknu zaradi vibraci,ki jih je povzročala sklopka! Ležaj ni samomazaln!samomazalni so zaprti logarji,ki so narejeni iz grafita! Te ležaje maže ojle,ki je v bencinu(mešanica)!
frčiplan Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 jah prvo 42 l bt pol kanale use pobrus peto not frgazor od motorke kšne močne pol bi pa že mogl jt km
Crownless Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 polpašeparvejcvstavpavelikihzačetncdabodoludjeZNAL PREBRAT Crownless
MrSLapm3 Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 hehe :D :D ne sej zastopm za kaj se gre., sm kaj frgazar od motorke :eek: <_<
frčiplan Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 hehe :D :D JA KAJ PA OD MOTORKE ENE ORNK ŠTILRC 70 cmm3 k ma menbranco not
ReNcHeK Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 Več ko 39,5 al pa 40 bata sploh ne dajej gor, ker ti nebo dolgo delalo. 1. Pregreval se ti bo 2. Ležaji na blajerci al pa cela blajerca ode......... Pol si nabavi elektroniko od BTja al pa elektronski vžig, če ne druga, pa fergazer od btja si zrihtaj! Daj lipnika gor al pa poverco pa ima da gre. Pol pa še samo malo glede zobčenikov preštudiraj pa probaj kake velikosti bi ble najbolše!!!
Mopedist Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 (popravljeno) Zrihtaj si cilinder od tomosa 15sl(k pride uplinjač na stran).Povečaj izpušni in sesalni kanal,gor dej dellorto24 in izpuh.(za38mm cilinder) Popravljeno Maj 30, 2005. Popravil Mopedist
frčiplan Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 no tk bom povedu lamo clindr pa na 43 brust pa se ti sigurno nav pregreval pol od 70 kubične motorke frgazor štrom je lohka ker hočš je isto sranje najbolš na platine k te elektronski neki jebejo pa začne tokerat pr visokih obratih kokr da je blokada :)
RHonda Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Hja da še jaz malo opišem svoj drugi motor (apn): imam 40L bat z enim obročkom, brušene kanale, dodatni pretočni kanal, dellorto 19 + krivina, precej znižana glava in nastavljen štrom, izpuh lipnik (skrajšan), prenosi 13/33, športno krmilo in gume itd. Šel je pa po ravnem največ 94- merjeno z digitalcem ali pa okol 100- merjeno z mitsubishi carisma :D
Apn-ka Objavljeno Junij 4, 2005 Opozori Objavljeno Junij 4, 2005 Rad bi nardil generalko na mopedu apn-6...Kot prvo bi rad dal kromirat obe feltni pa nevem kje?Zanima me katera svečka(toplotna vrednost) je najboljša za ta moped?Zanima me tudi kje lahko kupim sprej za barvanje celinda in mopeda? lp
Jure Objavljeno Junij 5, 2005 Opozori Objavljeno Junij 5, 2005 Če hočeš imet moped pobarvan kolikor toliko ok, ne uporabljaj sprejev! V večini je taka barva zelo neobstojna in lahko samo malo poliješ z bencinom pa bo že poznat.. Pa še ceneje te pride če kupiš navadno barvo pa pošpricaš s pištolo, spreji so dragi.. <_< Glede kromiranja pa poglej malo po netu, zagotovo boš kaj našel. Jaz sem enkrat dal nekaj kromirat nekam v Lj, vendar je že toliko časa od tega, da se ne spomnim več kje je bilo to..
rakun 50 sm Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :(
MoNgL Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :( ← Ja sklopko prtisnš, pa z nogo dol prtiskaš dokler ni v prvi brzini.
_Roba_ Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :( ← Adijo ne :eek: :lol1:
JaRaNe Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Adijo ne :eek: :lol1: ← jah, nč, doma treniraj vaje za razgibavanje gležnja, pol pa to uporabi na praksi, na mopedu .)
JaRaNe Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Rad bi nardil generalko na mopedu apn-6...Kot prvo bi rad dal kromirat obe feltni pa nevem kje?Zanima me katera svečka(toplotna vrednost) je najboljša za ta moped?Zanima me tudi kje lahko kupim sprej za barvanje celinda in mopeda? lp ← glede barvanja se strinjam z DeXom, uporabi barvo in ne sprejev pa ne pozabi na barvo, ki je odporna na visoke temperature (za cilinder), do 100 stopin bo pomoje dost, sam rajš vzem še kaj več .)
jetman Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 (popravljeno) ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :( ← Popravljeno Junij 6, 2005. Popravil jetman
simonsi Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 ej zdej grem jest izpit za motor delat pa me sam neki mot k prideš recimo v križišče v 4 predstavi ane kako daš pol v 1rvo :( ← Malo sklopko spustiš, kot da bi hotrl speljat pa dol šaltaš, pa vmes ga še malo naprej pa nazaj guncas pa je ;)
lojzek Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 (popravljeno) Rad bi nardil generalko na mopedu apn-6...Kot prvo bi rad dal kromirat obe feltni pa nevem kje?Zanima me katera svečka(toplotna vrednost) je najboljša za ta moped?Zanima me tudi kje lahko kupim sprej za barvanje celinda in mopeda? lp ← Če si z Gorenjske, jest sm običajno odnesel kromirat v Žirovnico k vulkanizerstvu Žemlja. Oče tega vulkanizerja se ubada z restavriranjem starih strojev in pozna te zadeve- odpelje pa nekam v Lj. Drago je pa odvisno od tega, kako stvar pripraviš . Moreš zadevo popolnoma speskat, malo spolirat ozirima ošmirglat da je čimbolj gladko. ne sme bit nič rijast pa nič ta starega kroma gor. Kar se pa barvanja tiče... NE SPREJA! Navadno, al pa še bolš- avtomobilsko farbo. Pa pištolo. Za cilinder pa bronzo, sam to kar hitro popusti. Če pa misliš ohišje cilindra (aluminij), pa nujno spolirat, se sveti ko krom. In to kar dolg časa. Poliraj pa z mašino, ne na roke .) Pozabu dodat.... Kromirajo pa tud v Radomljah (tm nek med Lj in Domžalami). Tud imena firme ne vem več, ampak je s tablam označen, kam zavit Popravljeno Junij 7, 2005. Popravil lojzek
icerider Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 Hja da še jaz malo opišem svoj drugi motor (apn): imam 40L bat z enim obročkom, brušene kanale, dodatni pretočni kanal, dellorto 19 + krivina, precej znižana glava in nastavljen štrom, izpuh lipnik (skrajšan), prenosi 13/33, športno krmilo in gume itd. Šel je pa po ravnem največ 94- merjeno z digitalcem ali pa okol 100- merjeno z mitsubishi carisma :D ← a lahko daš kkšno sliko tega motorčka :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se